ID&T had altijd een eigen clubje fotografen (veel tutjes met kitlens). Die hadden on stage access, de rest moest voor het podium blijven. Naast debiele maatregelen als je paspoort inleveren etc, zijn ze erg zeikerig over de pers. Je mag alleen positieve dingen schrijven, dresscode (alleen zwart aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Waren we op mysteryland eigenlijk - behalve als feestganger?zag weer onwijs veel amateur camera's naast de meer duidelijkere pro's
![]()
Was weer leuk feessie, hele dag vrijwel droog op enkel buitje vanochtend en vanavond na. Wordt aleen afgezaagd helaas... Of ik wordt oud
Vorig jaar namens 3FM had ik nergens last van en was het een leuk feestje, maar als je je paspoort in moet leveren dan kunnen ze het wat mij betreft vergeten. En 'alleen positieve dingen schrijven' is niet echt handig om af te dwingen, dan schrijf ik wel dat de dj zo'n mooie koptelefoon had ofzo ;-)quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
ID&T had altijd een eigen clubje fotografen (veel tutjes met kitlens). Die hadden on stage access, de rest moest voor het podium blijven. Naast debiele maatregelen als je paspoort inleveren etc, zijn ze erg zeikerig over de pers. Je mag alleen positieve dingen schrijven, dresscode (alleen zwart aan) en ik heb zelfs meegemaakt dat ze de foto's van tevoren eerst wilde keuren voor publicatie... Samen met Qdance zijn ze die weg ingeslagen, en was voor mij de lol er toen af.
Paspoort inleveren mag wettelijk niet eens volgens mij.....quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
ID&T had altijd een eigen clubje fotografen (veel tutjes met kitlens). Die hadden on stage access, de rest moest voor het podium blijven. Naast debiele maatregelen als je paspoort inleveren etc, zijn ze erg zeikerig over de pers. Je mag alleen positieve dingen schrijven, dresscode (alleen zwart aan) en ik heb zelfs meegemaakt dat ze de foto's van tevoren eerst wilde keuren voor publicatie... Samen met Qdance zijn ze die weg ingeslagen, en was voor mij de lol er toen af.
ah jaquote:Op zondag 29 augustus 2010 14:08 schreef freud het volgende:
Wellicht zijn ze wat milder geworden, maar ik kom nog van de oude mooie tijd wanneer je overal heen mocht, en meestal +1 of +2 erbij kreeg...
jup dit dus zelf schiet ik af en toe voor een bekende pfg site maar ook zij kunnen hier iet bijkomen tis id&t pers of bekenden van id&t anders is het pechquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
Ah ja, volgend jaar beter. Ik meld me alvast aan, want als ik niet ga feesten kan ik best platen schietenquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nope waren te laat met accreditatie
Zolang het niet om Thialf gaat heb je in principe geen accreditatie nodig. In Eindhoven kan ik sowieso overal binnen (ik rij er zelf vaak), Tilburg moet ook wel lukken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal je komende week even pmen. Dan gaan we de boel aanvragen.
Hier al iets van bekend?quote:Op maandag 25 januari 2010 21:33 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hieronder staat een kalender met diverse (grote) sportevenementen die komend jaar in Nederland worden gehouden. Uiteraard willen we proberen om bij zoveel mogelijk evenementen aanwezig te zijn maar we kunnen niet vooraf beloven dat we een accreditatie voor het evenement binnenhalen. Mocht je geinteresseerd zijn om een evenement te bezoeken en er een sfeerverslag voor te maken dan kun je het beste even een pm sturen naar foksport of een mail sturen naar sport at fok dot nl.
Even kort overzicht van evenementen in Nederland voor FOK!fotografen:
Grote sportevenemmenten voor FOK!fotografen
.....
Golf
- Dutch Open Golf 9/12-9 (Hilversum)
....
Dit overzicht zal niet geheel compleet zijn. Mocht je een evenement willen bijwonen wat er niet tussen staat kun je even een mail sturen naar sport at fok dot nl of een pm naar foksport
Accreditatie gaat via NSP en is dus helaas niet mogelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:40 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik zal morgen contact met ze opnemen.
Weet je al wat toevallig??quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga erachter aan! Ik hou je op de hoogte
De tweede batch foto's is nu ook gemeeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik beloof later vandaag antwoord daarop!
dan komt het vanavond of morgen online!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
De tweede batch foto's is nu ook gemeeld.
leuk! ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan komt het vanavond of morgen online!
niet meer gelukt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan komt het vanavond of morgen online!
thnxquote:Op donderdag 2 september 2010 16:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
was een etentje met werk vergeten![]()
vanavond!
was t nog gelukt?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:52 schreef Ynske het volgende:
Foto's van Cultura Nova 2010 zijn ook gemaild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |