Weet je wat zo mooi is. Ik lees je post en ik krijg al bij het lezen van de titel kippevel en een brok in m'n keel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik met deze en met The Scientist!
Jaquote:
Kippenvelquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
D. dat heb ik met deze, beste vriend van mijn broer![]()
Ik heb altijd gezegd als ik vroeg kom te overlijden wil ik dat nummer gedraaid hebben voor mijn knulletjesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik van een liedje moet huilen is het van afscheid nemen bestaat niet.Maar dat komt omdat het me aan me papa doet denken.
Damn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Kally het volgende:
D. dat heb ik met deze, beste vriend van mijn broer![]()
Het is dan ook een ruknummer (nee, niet doordenken) maar de tekst is o zo waarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef Cee het volgende:
.
En OHMIGOD D.Ik wilde eigenlijk nog een post maken met het nummer dat ik het meest haat.
Dat is het nummer van de TT.
Help me ff, van wie was die ook alweer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik van een liedje moet huilen is het van afscheid nemen bestaat niet.Maar dat komt omdat het me aan me papa doet denken.
Marco Borsato toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Help me ff, van wie was die ook alweer?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn.
Heb ik met Fragile (gymleraar van 28 waar alle meisjes van de middelbare op verliefd waren). Soms is 't leven zo oneerlijk godverdegodver.
En dan komt muziek eraan, drukt z'n stempel op de dag en sleept het je er doorheen.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ze niet van muziek houden. Harteloze zwijnen.
Ja het enige nummer wat ik wel mooi van hem vindt, maar puur om de tekstquote:
Marco Borsato.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Help me ff, van wie was die ook alweer?
Ik wil deze in ieder geval:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik ooit doodga, dan wordt mijn uitvaart een weekdurende happening waar ik wil dat mensen alle nummer luisteren die ik belangrijk vind voor mijzelf, en alle films die ik belangrijk vind.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef Laysa het volgende:
en deze is gewoon 1 van mijn persoonlijke favo's![]()
Deed ik lekker tochquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dan ook een ruknummer (nee, niet doordenken)
Ik heb een ander nummer van hem, waar we ook iemand op begraven hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het enige nummer wat ik wel mooi van hem vindt, maar puur om de tekst
Ahja, zat hem ff met een ander nummer te verwarren,quote:
Wat een bazenbegrafenis!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze komt op mijn begrafenis:
Je bent de kardinaal of je bent het niet!
dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
quote:
Hele toffe herinneringen aan, van bevrijdingsfeesten in Eindhoven waar een oude vrouw dat zong en heel het plein vol met mensen dat meezongquote:
dan gaan we nu genieten van U2quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Goed nu weer vrolijk anders ga ik zwaar depri naar bed
Okay, dat liedje doet me dan weer aan mijn eigen kuttijd denken. Ik heb een zwak voor marco zijn liedjes. Sommige dan.quote:
Doet mij aan mijn opa denken, vandaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hele toffe herinneringen aan, van bevrijdingsfeesten in Eindhoven waar een oude vrouw dat zong en heel het plein vol met mensen dat meezong.
Ja maar dat hele concert isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Goed nu weer vrolijk anders ga ik zwaar depri naar bed
Kronenburg park ook zo mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
Werd altijd verdrietig van Frank Boeijen (Zeg me dat het niet zo is)
Al een tijd niet meer gehoord eigenlijk
Ow bah, nou ja kan ook zijn geen bereik enzo met alles daarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, mijn moeder belt me op, helemaal hysterisch. Mijn broer is naar de Love Parade gegaan en is niet te bereiken. Stom gedoe zeg! Ik ga me toch druk maken terwijl zijn batterij natuurlijk gewoon leeg is o.i.d.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook met Robbie. Gaat een bitchfight worden met Kal.
ja aan mij heeft ie dan niks meer en ik gun mijn beste vriendin alleen het aller allerbestequote:
Da's klote, -Miauw-.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
Hmm, mijn moeder belt me op, helemaal hysterisch. Mijn broer is naar de Love Parade gegaan en is niet te bereiken. Stom gedoe zeg! Ik ga me toch druk maken terwijl zijn batterij natuurlijk gewoon leeg is o.i.d.
Het telefoonnetwerk is wellicht ook helemaal overbelast.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef -Miauw- het volgende:
ja maar ik mag hem uitdelenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef Cee het volgende:
Ik wil ook met Robbie. Gaat een bitchfight worden met Kal.
Schat ik laat Robbie lopen als ik jou langer heb dan hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja aan mij heeft ie dan niks meer en ik gun mijn beste vriendin alleen het aller allerbesteEn ik heb D_K
![]()
![]()
![]()
![]()
Dies van mij
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow bah, nou ja kan ook zijn geen bereik enzo met alles daar
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's klote, -Miauw-.Maar hele telefoonverkeer ligt daar half op z'n gat dus het is lastig. Hoop dat alles oké is.
Ja dat denk ik dus ook!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het telefoonnetwerk is wellicht ook helemaal overbelast.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat ik laat Robbie lopen als ik jou langer heb dan hoor
Geweldigquote:
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Heb de hele cd, blijf em goed vinden
If you're blue and you don't know where to go toquote:
Ik heb ze een tijdje geleden hier in de Schouwburg gezien, was een erg leuke show!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Heb de hele cd, blijf em goed vinden
O god die moet ik weer gaan kijkenquote:
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
If you're blue and you don't know where to go to
Door Jeroenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje geleden hier in de Schouwburg gezien, was een erg leuke show!
daarna cd gekocht en laten signeren
Ik ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik kan ook wel erg genieten van die oude jazz. Ella
Billie
.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak hier een marco borsato jank liedjes avond van.
Geeft niks, mijn schouder heb jequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ja iddquote:
Ach nee die is ook leukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
"Zoen van Jeroen" staat er.(ik vind Dennis meer
maar ach ik heb een vreemde smaak)
Jaloers isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje geleden hier in de Schouwburg gezien, was een erg leuke show!
daarna cd gekocht en laten signeren
Damn, nooit gehoord en dat lukt me nu ook nietquote:
Minaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
ff spammen...Mina fokt gezellig mee en spint op de muziek![]()
[ afbeelding ]
Zwijmel zwijmelquote:
Op de cam manier hequote:
Hier zit er ook eentje mij aan te kijken, maar da's meer omdat ik een broodje hamburger eet denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
ff spammen...Mina fokt gezellig mee en spint op de muziek![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet Billyquote:
ja ze zit nu inmiddels bij DKquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de cam manier he![]()
Krijg ik weer een boze blik van der
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje mij aan te kijken, maar da's meer omdat ik een broodje hamburger eet denk ik
Ik help je herinneren hoor Koentje van Frank Boeijenquote:
Speciaal voor jou volgende week weerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Als het volgende keer hier weer een keer 'muziekmomenten' is doe ik ook wat actiever mee
Thanksquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik help je herinneren hoor Koentje van Frank Boeijen
Gewoon een keer mee beginnen, dan gaan we vanzelf meequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Als het volgende keer hier weer een keer 'muziekmomenten' is doe ik ook wat actiever mee
We zijn nog een beetje aan het muziekmijmeren!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hij staat in je PMquote:
Dat zie ik op m'n Blackberry ook welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn nog een beetje aan het muziekmijmeren!
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens af en toe een beetje afwezig te wezen want ik ben me op camera's aan het inlezen. Dat rijmt. Yessss!
Ik heb als motto wanneer het me uitkomt:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens af en toe een beetje afwezig te wezen want ik ben me op camera's aan het inlezen. Dat rijmt. Yessss!
Mooie liedjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ben Brabanderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo in de auto terug naar huis
Was weer gezellig! Efteling blijft leuken wat een lief grappig accent hebben die Brabanders toch
Heyyyyyquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo in de auto terug naar huis
Was weer gezellig! Efteling blijft leuken wat een lief grappig accent hebben die Brabanders toch
Dit is mijn favoriete nummer van MB:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Brabander! Zachte gee ftw
!
Ik ben er ook geweest, maar kijkt toch nog maar ffquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
He, U2 concert op tv, nou ja, daar ben ik geweest, dus ik zap maar door
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Thanks Kally, heb het ook aan m'n to-do item 'weer thuis' toegevoegd
Ja, ik nu ook maar, er is voor de rest nietsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, maar kijkt toch nog maar ff
Bij dit concert?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
He, U2 concert op tv, nou ja, daar ben ik geweest, dus ik zap maar door
Ja hij is leuk hequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn voeten doen au! Die houten achtbaan
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10% over van batterij, ik ga weer offline
Have funquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dag dag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was er in april.....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn voeten doen au! Die houten achtbaan
Het is niet echt een kwestie van weten, meer een kwestie van twijfelen, iets waar ik kampioen in ben. Ik ben ongeduldig, zodra ik iets in m'n kop heb, wil ik het meteen hebben. Ik loop al jarenlang steeds kwijlend langs de DSLR's wanneer ik in een fotozaak ben. Maar nooit een gekocht. Altijd een 'compactcamera', die wel steeds minder compact werd want ik wilde meer knopjes en toeters en bellen. Nu heb ik een Canon Powershot S5 IS, prima ding, maar ik heb 'm 'al' 3 jaar en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En nu zit ik aan de nok wat point & shoots betreft en aangezien ik binnenkort wat leuke tripjes in het vooruitschiet heb en ik graag fotografeer en ik besef dat ik, als ik het niet wil, écht niet mezelf het leplazarus zeul als ik op DSLR overga, wil ik er morgen een kopen.quote:
Ow gaaf, maar ook echt in California?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goede reisquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Erik da wis ik nie!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Brabander! Zachte gee ftw
!
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn zusje was in Miami (meen ik), had ze gewonnen via de krant
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.
Een vriend van mij was toen in New York stond gvd 2 meter bij Bono vandaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ga er ook maar eens van tussen, wens jullie nog een fijne nacht
Jij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Test geslaagd, dacht ff dat verbinding pleite was en ik in cache mode werktequote:
Fuckyfuck, ik schakel weer spuit elverig in. Nu pas. Deze heb ik gezien in de A-aaa- ahh R--rreEe-n-Aa---aaa (zo kwam 't geluid bij me over).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.
Een vriend van mij was toen in New York stond gvd 2 meter bij Bono vandaan
Mag ik je aanraken? Bono.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaan
Jij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Doeg!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Doei mopquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaan
Ik alleen in de Kuip en dat isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Fuckyfuck, ik schakel weer spuit elverig in. Nu pas. Deze heb ik gezien in de A-aaa- ahh R--rreEe-n-Aa---aaa (zo kwam 't geluid bij me over).
Ja dat zeg je nu pas, wil je met me trouwen?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu pas, wil je met me trouwen?
Als je nog geen DSLR hebt dan heb je een lastige keuze. Je hebt nog geen glas, maar dat koop je er vanzelf bij, anders is een DSLR nutteloos, als je maar één lens erbij neemt, dat kan een compact ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is niet echt een kwestie van weten, meer een kwestie van twijfelen, iets waar ik kampioen in ben. Ik ben ongeduldig, zodra ik iets in m'n kop heb, wil ik het meteen hebben. Ik loop al jarenlang steeds kwijlend langs de DSLR's wanneer ik in een fotozaak ben. Maar nooit een gekocht. Altijd een 'compactcamera', die wel steeds minder compact werd want ik wilde meer knopjes en toeters en bellen. Nu heb ik een Canon Powershot S5 IS, prima ding, maar ik heb 'm 'al' 3 jaar en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En nu zit ik aan de nok wat point & shoots betreft en aangezien ik binnenkort wat leuke tripjes in het vooruitschiet heb en ik graag fotografeer en ik besef dat ik, als ik het niet wil, écht niet mezelf het leplazarus zeul als ik op DSLR overga, wil ik er morgen een kopen.
En nu twijfel ik nog. Eerst tussen Nikon d5000 en Canon 500d. Even beide camera's bij de lurven gepakt en de Canon pakte beter vast en ik ben sowieso meer van de Canon. Maar toen bij de fotozaak wat lenzen bekeken en ze hebben wat rekensommetjes voor me gemaakt en eigenlijk een 450d geadviseerd, met de lens die ik wil (Sigma 18-200, want ik wil een allround met zoom).
Nu zit ik dat kreng toch weer te vergelijken met een 500d, wat op zo'n honderd euro extra uit komt en nu twijfel ik of ik toch voor de 500d moet gaan of niet.
Of dat ik misschien nog een extra, kleinere lens erbij moet doen, ookal raadde de verkoper me dat af want zo'n kitlens is een plastic ding dat mensen toch binnen no time willen vervangen, zou zonde zijn van het extra geld.
Lang verhaal?
Ja he.
Eindhoven representingquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei het nu pas omdat het nu pas ter sprake kwam he
Neuh, D. is al bezetquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:34 schreef D. het volgende:
Was trouwens in de Kuip, nog steeds mijn favo concert ooit
Jawel, maar jij begon over die vriend van jou en zijn 2 meter, dus daar kon ik op reagerenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik het nooit eerder over Bono heb gehad
O, nou ja, dan nogquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar jij begon over die vriend van jou en zijn 2 meter, dus daar kon ik op reageren
Nou ja eerlijk is eerlijk het geluid daar is toppiequote:
Ah ok, net alsof dusquote:
Me toquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ok, net alsof dus
Maar dan is het feest ook niet echt
En ik hou van feessies
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk is eerlijk het geluid daar is toppie
Nee hoor, ik stond met POP ook niet zo ver bij hem vandaan, ik ben nog op wat schouders geklommen en heb hem van erg dichtbij gezienquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo interessant zou zijn, anders had ik het wel eerder gemeldt hoor
Hmmmmmquote:
Ja maar ik wil eigenlijk niet meer trouwenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm
Een 'net alsof' SC huwelijk en IRL een feest geven dan
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewachtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stond met POP ook niet zo ver bij hem vandaan, ik ben nog op wat schouders geklommen en heb hem van erg dichtbij gezien
Toch wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewacht
Thanks, Pheen.quote:
Chillburgquote:
Ja, dat werd me vriendelijk verzocht, en ik had goede zin, en zin in het concert, dus heb maar geen ruzie gezochtquote:
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewacht
Zo kun je het ook zien jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.
En ik ga D. eerder zien dan jullie ivm met een meetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.
Hier ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
M'n hamster is aan het RACEN in d'r houten rad, niet meer normaal.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn ze op afstand aan het wedstrijdracen!
quote:
Nee, echt onvoorspelbaar ben ik niet neequote:
Half uurtje, volgens de gidsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
Hoe lang duurt die docu ongeveer ? Kan ik misschien even onder de douche.
Da's wel zo makkelijk somsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, echt onvoorspelbaar ben ik niet nee
(Was ff weg en ga ook zo richting kamer)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk niet meer trouwen
Beidequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(Was ff weg en ga ook zo richting kamer)
Geen SC huwelijk of IRL huwelijk meer
Als je niet gaat filmen (en dat wil je met die dingen gewoon niet, daar zijn veel betere oplossingen voor) dan zou ik voor de cheaper gaan. De camera maakt geen mooie foto, dat doe jij. Die megapixel meer zal het verschil niet uitmaken, een kwalitatief betere lens iets, maar JIJ moet de compositie goed hebben, dat doet de camera niet voor je. Een van mijn mooiste foto's, tenminste, dat vind ik, is met een pentax compact gemaakt. Tegen de zon in en geeft zo'n warme sfeer dat ik nog steeds naar die foto kan kijken en terug verlang naar die plek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks, Pheen.Ik lees inderdaad op veel plaatsen (o.a. ook in het Fotografie subforum) dat de grip op 't toestel gewoon een van de belangrijkste dingen moet zijn, en terecht. Vandaag merkte ik al snel dat ik de Canon fijner vond vastpakken. En het is lichter. Ik wil een mooie eerste lens en daarom neig ik meer naar een lens die me de geweldige zoom-optie op m'n huidige powershot niet te erg doet missen, maar waarmee ik ook wide kan schieten en gewoon 'dichtbij'. Dus de 18-200 is volgens mij het meest allround. Of is het misschien te extreem? Twijfeltwijfeltwijfel (volgens mij niet maar goed, ik ben Cee).
Ik leef al 3 dagen in dpreview en Steve's digicams en flickr en het FOT subforum en word zo onderhand horendol.Denk dat 450d, goedkoper, wellicht geen videofunctie, was leuk geweest maar ik ga toch geen geheugenkaartje volrammen met videomateriaal), maar geeft me wat meer budget voor een kwalitatief goede lens, of een extra lens in de (nabije) toekomst.
Als ik raaskal of ergens in het bovenstaande aan het lulkoeken ben, please say so.
Klinkt bijna alsof je ook een SC huwelijk achter de rug hebtquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je ook een SC huwelijk achter de rug hebt
Ik heb op vakantie ooit met mijn 1.3mp camera een foto gemaakt waar de zon zo stond dat ie achter heel mooi geworden wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met mijn compactje foto's gemaakt die echt niet onder doen voor sommige foto's die ik in FOT voorbij zie komen met DLSR's enzo.
Owee, stelt een scheiding hier nog wat voor?quote:
Dit is een van mijn eigen favoriete foto'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
Foto's maken.
Ooit word ik daar goed in.
Ik ben vaak best tevreden met mijn foto'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen de beste camera hebben en nogsteeds kut foto's maken. Je hebt het of je hebt het niet.
Heel gaaf! Heb je daar veel aan geshopt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een van mijn eigen favoriete foto's.
[ afbeelding ]
Ik krijg regelmatig complimenten voor mijn treinenfoto´s.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vaak best tevreden met mijn foto's
Ik heb ook ooit een treinfoto gemaaktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig complimenten voor mijn treinenfoto´s.
Dat zeg ik, digitaal is handig, omdat je meteen kan verwijderen, geen gezeik met rolletjes hebt etc, maar de foto, die maak jij als fotograaf. De camera is je tool, meer niet. Het blijft een spel van licht en schaduw, compositie etc. Die kun je met een wegwerpcamera ook goed krijgen. Een (D)SLR is alleen handig door de extra mogelijkheden met lenzen, zoom, wide, ultra wide, fisheye, leuke dingen, waar je meer mogelijkheden creëert, als zich de situatie er voor leent.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met mijn compactje foto's gemaakt die echt niet onder doen voor sommige foto's die ik in FOT voorbij zie komen met DLSR's enzo.
Die waar je achter je mooie lange haren verstopt bent?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen lievelingsfoto staat in mijn fobo.
Denk dat het wel meeviel, aangezien het mijn inzending voor de FOT-wedstrijd was toen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel gaaf! Heb je daar veel aan geshopt?
Laterz ouwe.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Tot weerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Welke? Van die bloesems? Die is ook mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen lievelingsfoto staat in mijn fobo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Denk dat je ook pas weet wat je bij moet kopen als je even bezig bent en dus weet welke fotografie je het tofst vindt. Of dat nou macro is, of straatfotografie of sportfoto's oid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, digitaal is handig, omdat je meteen kan verwijderen, geen gezeik met rolletjes hebt etc, maar de foto, die maak jij als fotograaf. De camera is je tool, meer niet. Het blijft een spel van licht en schaduw, compositie etc. Die kun je met een wegwerpcamera ook goed krijgen. Een (D)SLR is alleen handig door de extra mogelijkheden met lenzen, zoom, wide, ultra wide, fisheye, leuke dingen, waar je meer mogelijkheden creëert, als zich de situatie er voor leent.
Maar het is geen must. Als je dan toch voor DSLR gaat, dan moet je zorgen dat de grip goed is, waardoor jij je beter kan concentreren op de dingen die er echt toe doenLenzen koop je toch steeds bij, beetje voor beetje. Je moet wel gek zijn om meteen een hele zooi glas erbij gaan kopen
Dat was die nieuwe van Veolia toen. Die was aan het proefrijden en ik wist dat niemand 'm nog had gezienquote:
Die ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke? Van die bloesems? Die is ook mooi
Die vind ik ook mooi jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ja.Is ook 1 van de eerste foto's met mijn DSLR. En die achter mijn haar vind ik ook tof, maar dat is vooral omdat het een foutje was, maar ik er nu heel veel emoties in kan zien.
Ha geinig.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was die nieuwe van Veolia toen. Die was aan het proefrijden en ik wist dat niemand 'm nog had gezien
Fles heeft die foto toen nog in 'jullie' topic geplaatst
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Lijkt me best leuk om echt mooie foto's te kunnen maken
Daarom, eert de juiste body, later het glas. Eerst een aardige allrounder (18-200 klinkt al prima), zodat je kan spelen met het ding. Sigma is niet uberstuff, maar daar kun je prima foto's mee maken. Prijs-kwaliteit is prima. Ik heb een zoomlens met macrostand van ze, om te proberen wat ik nu leuk vond. Nu doe ik beide niet, maar de zoom komt nog eens van pasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat je ook pas weet wat je bij moet kopen als je even bezig bent en dus weet welke fotografie je het tofst vindt. Of dat nou macro is, of straatfotografie of sportfoto's oid.
quote:
Ik heb wel vaak de ideeen, maar om dat te vertalen naar de foto is nog niet zo gemakkelijkquote:
Mijn ideetjes staan nooit stilquote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak de ideeen, maar om dat te vertalen naar de foto is nog niet zo gemakkelijk
zeker niet met mijn materiaal
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen de beste camera hebben en nogsteeds kut foto's maken. Je hebt het of je hebt het niet.
Mooie foto jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook een van mijn toppers. Eiffeltoren, maar ik vind het lijnenspel zo mooi, de schaduw, eigenlijk niks van de toren zien.
Ik blijf bij mijn D70. Ik kijk niet naar megapixel, totaal niet interessant.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een instapmodel van Nikon. Liefde voor dat ding.
Godverdomme Erik.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook een van mijn toppers. Eiffeltoren, maar ik vind het lijnenspel zo mooi, de schaduw, eigenlijk niks van de toren zien.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kermisfoto'squote:Op zondag 25 juli 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Je ziet tegenwoordig iedere harry met zo'n ding rondlopen en ik vraag me af of ze 'm ooit van de Automatische functie af halen en iets anders doen dan richten en schieten. Die willen maar kunnen het niet. En dan zie ik m'n moeder, die met m'n oude digitale camera rondloopt en supermooie, sfeervolle foto's maakt, en ik krijg haar maar niet overtuigd van het feit dat ze eens moet gaan frutsen met handmatig, dan worden ze nóg toffer. Ze kan het maar ze wil het niet.
Ik heb vorige week op de kermis een aantal foto's gemaakt waar ik wel tevreden over ben maar ik mis wat dingen die ik met een DSLR wel had kunnen pakken, die er mooier uit zouden zijn gekomen, dus dat gaf eigenlijk de doorslag.
Dus het zal erom spannen, misschien blijkt straks dat ik gewoon zelf aan m'n plafond zit en niet m'n camera.
Awwwkwaarrrrd.
Ja, ik vind het mooier staan zo op het forum (of gewoon online). Haalt het los van de achtergrond. Zeker zo'n grijze foto hier op FOK!.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:09 schreef D. het volgende:
Zwarte randjes om een foto heen doen het altijd goed geloof ik
Ik vind het ook wel mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het mooier staan zo op het forum (of gewoon online). Haalt het los van de achtergrond. Zeker zo'n grijze foto hier op FOK!.
quote:
Because IIIIII haaaaad the tiiiiime of my lliiiiiiiifequote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
You're the one thing, I can;t get enough off. So i tell you something. This could be love.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |