Hier zit er ook eentje mij aan te kijken, maar da's meer omdat ik een broodje hamburger eet denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
ff spammen...Mina fokt gezellig mee en spint op de muziek![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet Billyquote:
ja ze zit nu inmiddels bij DKquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de cam manier he![]()
Krijg ik weer een boze blik van der
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje mij aan te kijken, maar da's meer omdat ik een broodje hamburger eet denk ik
Ik help je herinneren hoor Koentje van Frank Boeijenquote:
Speciaal voor jou volgende week weerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Als het volgende keer hier weer een keer 'muziekmomenten' is doe ik ook wat actiever mee
Thanksquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik help je herinneren hoor Koentje van Frank Boeijen
Gewoon een keer mee beginnen, dan gaan we vanzelf meequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Als het volgende keer hier weer een keer 'muziekmomenten' is doe ik ook wat actiever mee
We zijn nog een beetje aan het muziekmijmeren!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hij staat in je PMquote:
Dat zie ik op m'n Blackberry ook welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn nog een beetje aan het muziekmijmeren!
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens af en toe een beetje afwezig te wezen want ik ben me op camera's aan het inlezen. Dat rijmt. Yessss!
Ik heb als motto wanneer het me uitkomt:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens af en toe een beetje afwezig te wezen want ik ben me op camera's aan het inlezen. Dat rijmt. Yessss!
Mooie liedjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak hier een marco borsato jank liedjes avond van.
Ik ben Brabanderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo in de auto terug naar huis
Was weer gezellig! Efteling blijft leuken wat een lief grappig accent hebben die Brabanders toch
Heyyyyyquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo in de auto terug naar huis
Was weer gezellig! Efteling blijft leuken wat een lief grappig accent hebben die Brabanders toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |