Hier zit er ook eentje mij aan te kijken, maar da's meer omdat ik een broodje hamburger eet denk ikquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:10 schreef Laysa het volgende:
ff spammen...Mina fokt gezellig mee en spint op de muziek![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet Billyquote:
ja ze zit nu inmiddels bij DKquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Op de cam manier he![]()
Krijg ik weer een boze blik van der
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hier zit er ook eentje mij aan te kijken, maar da's meer omdat ik een broodje hamburger eet denk ik
Ik help je herinneren hoor Koentje van Frank Boeijenquote:
Speciaal voor jou volgende week weerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Als het volgende keer hier weer een keer 'muziekmomenten' is doe ik ook wat actiever mee
Thanksquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik help je herinneren hoor Koentje van Frank Boeijen
Gewoon een keer mee beginnen, dan gaan we vanzelf meequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Als het volgende keer hier weer een keer 'muziekmomenten' is doe ik ook wat actiever mee
We zijn nog een beetje aan het muziekmijmeren!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef Koen66 het volgende:
Hij staat in je PMquote:
Dat zie ik op m'n Blackberry ook welquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
We zijn nog een beetje aan het muziekmijmeren!
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens af en toe een beetje afwezig te wezen want ik ben me op camera's aan het inlezen. Dat rijmt. Yessss!
Ik heb als motto wanneer het me uitkomt:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik zit trouwens af en toe een beetje afwezig te wezen want ik ben me op camera's aan het inlezen. Dat rijmt. Yessss!
Mooie liedjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak hier een marco borsato jank liedjes avond van.
Ik ben Brabanderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo in de auto terug naar huis
Was weer gezellig! Efteling blijft leuken wat een lief grappig accent hebben die Brabanders toch
Heyyyyyquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
Zo in de auto terug naar huis
Was weer gezellig! Efteling blijft leuken wat een lief grappig accent hebben die Brabanders toch
Dit is mijn favoriete nummer van MB:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak hier een marco borsato jank liedjes avond van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Brabander! Zachte gee ftw
!
Ik ben er ook geweest, maar kijkt toch nog maar ffquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
He, U2 concert op tv, nou ja, daar ben ik geweest, dus ik zap maar door
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Thanks Kally, heb het ook aan m'n to-do item 'weer thuis' toegevoegd
Ja, ik nu ook maar, er is voor de rest nietsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, maar kijkt toch nog maar ff
Bij dit concert?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
He, U2 concert op tv, nou ja, daar ben ik geweest, dus ik zap maar door
Ja hij is leuk hequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn voeten doen au! Die houten achtbaan
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10% over van batterij, ik ga weer offline
Have funquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dag dag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was er in april.....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn voeten doen au! Die houten achtbaan
Het is niet echt een kwestie van weten, meer een kwestie van twijfelen, iets waar ik kampioen in ben. Ik ben ongeduldig, zodra ik iets in m'n kop heb, wil ik het meteen hebben. Ik loop al jarenlang steeds kwijlend langs de DSLR's wanneer ik in een fotozaak ben. Maar nooit een gekocht. Altijd een 'compactcamera', die wel steeds minder compact werd want ik wilde meer knopjes en toeters en bellen. Nu heb ik een Canon Powershot S5 IS, prima ding, maar ik heb 'm 'al' 3 jaar en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En nu zit ik aan de nok wat point & shoots betreft en aangezien ik binnenkort wat leuke tripjes in het vooruitschiet heb en ik graag fotografeer en ik besef dat ik, als ik het niet wil, écht niet mezelf het leplazarus zeul als ik op DSLR overga, wil ik er morgen een kopen.quote:
Ow gaaf, maar ook echt in California?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goede reisquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Erik da wis ik nie!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Brabander! Zachte gee ftw
!
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn zusje was in Miami (meen ik), had ze gewonnen via de krant
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.
Een vriend van mij was toen in New York stond gvd 2 meter bij Bono vandaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ga er ook maar eens van tussen, wens jullie nog een fijne nacht
Jij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Test geslaagd, dacht ff dat verbinding pleite was en ik in cache mode werktequote:
Fuckyfuck, ik schakel weer spuit elverig in. Nu pas. Deze heb ik gezien in de A-aaa- ahh R--rreEe-n-Aa---aaa (zo kwam 't geluid bij me over).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.
Een vriend van mij was toen in New York stond gvd 2 meter bij Bono vandaan
Mag ik je aanraken? Bono.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaan
Jij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Doeg!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Doei mopquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaan
Ik alleen in de Kuip en dat isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Fuckyfuck, ik schakel weer spuit elverig in. Nu pas. Deze heb ik gezien in de A-aaa- ahh R--rreEe-n-Aa---aaa (zo kwam 't geluid bij me over).
Ja dat zeg je nu pas, wil je met me trouwen?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu pas, wil je met me trouwen?
Als je nog geen DSLR hebt dan heb je een lastige keuze. Je hebt nog geen glas, maar dat koop je er vanzelf bij, anders is een DSLR nutteloos, als je maar één lens erbij neemt, dat kan een compact ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is niet echt een kwestie van weten, meer een kwestie van twijfelen, iets waar ik kampioen in ben. Ik ben ongeduldig, zodra ik iets in m'n kop heb, wil ik het meteen hebben. Ik loop al jarenlang steeds kwijlend langs de DSLR's wanneer ik in een fotozaak ben. Maar nooit een gekocht. Altijd een 'compactcamera', die wel steeds minder compact werd want ik wilde meer knopjes en toeters en bellen. Nu heb ik een Canon Powershot S5 IS, prima ding, maar ik heb 'm 'al' 3 jaar en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En nu zit ik aan de nok wat point & shoots betreft en aangezien ik binnenkort wat leuke tripjes in het vooruitschiet heb en ik graag fotografeer en ik besef dat ik, als ik het niet wil, écht niet mezelf het leplazarus zeul als ik op DSLR overga, wil ik er morgen een kopen.
En nu twijfel ik nog. Eerst tussen Nikon d5000 en Canon 500d. Even beide camera's bij de lurven gepakt en de Canon pakte beter vast en ik ben sowieso meer van de Canon. Maar toen bij de fotozaak wat lenzen bekeken en ze hebben wat rekensommetjes voor me gemaakt en eigenlijk een 450d geadviseerd, met de lens die ik wil (Sigma 18-200, want ik wil een allround met zoom).
Nu zit ik dat kreng toch weer te vergelijken met een 500d, wat op zo'n honderd euro extra uit komt en nu twijfel ik of ik toch voor de 500d moet gaan of niet.
Of dat ik misschien nog een extra, kleinere lens erbij moet doen, ookal raadde de verkoper me dat af want zo'n kitlens is een plastic ding dat mensen toch binnen no time willen vervangen, zou zonde zijn van het extra geld.
Lang verhaal?
Ja he.
Eindhoven representingquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei het nu pas omdat het nu pas ter sprake kwam he
Neuh, D. is al bezetquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:34 schreef D. het volgende:
Was trouwens in de Kuip, nog steeds mijn favo concert ooit
Jawel, maar jij begon over die vriend van jou en zijn 2 meter, dus daar kon ik op reagerenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik het nooit eerder over Bono heb gehad
O, nou ja, dan nogquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar jij begon over die vriend van jou en zijn 2 meter, dus daar kon ik op reageren
Nou ja eerlijk is eerlijk het geluid daar is toppiequote:
Ah ok, net alsof dusquote:
Me toquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah ok, net alsof dus
Maar dan is het feest ook niet echt
En ik hou van feessies
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk is eerlijk het geluid daar is toppie
Nee hoor, ik stond met POP ook niet zo ver bij hem vandaan, ik ben nog op wat schouders geklommen en heb hem van erg dichtbij gezienquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo interessant zou zijn, anders had ik het wel eerder gemeldt hoor
Hmmmmmquote:
Ja maar ik wil eigenlijk niet meer trouwenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm
Een 'net alsof' SC huwelijk en IRL een feest geven dan
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewachtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stond met POP ook niet zo ver bij hem vandaan, ik ben nog op wat schouders geklommen en heb hem van erg dichtbij gezien
Toch wel?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |