Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn zusje was in Miami (meen ik), had ze gewonnen via de krant
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.
Een vriend van mij was toen in New York stond gvd 2 meter bij Bono vandaan
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Ik ga er ook maar eens van tussen, wens jullie nog een fijne nacht
Jij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Test geslaagd, dacht ff dat verbinding pleite was en ik in cache mode werktequote:
Fuckyfuck, ik schakel weer spuit elverig in. Nu pas. Deze heb ik gezien in de A-aaa- ahh R--rreEe-n-Aa---aaa (zo kwam 't geluid bij me over).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Deze is die uitgezonden werd live op 7 continenten, in The Rose Bowl in California.
Een vriend van mij was toen in New York stond gvd 2 meter bij Bono vandaan
Mag ik je aanraken? Bono.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaan
Jij ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Doeg!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef MissBitchy het volgende:
Doei mopquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit op 2 meter (1 meter zelfs) van Bono gestaan
Ik alleen in de Kuip en dat isquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Fuckyfuck, ik schakel weer spuit elverig in. Nu pas. Deze heb ik gezien in de A-aaa- ahh R--rreEe-n-Aa---aaa (zo kwam 't geluid bij me over).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |