Dit is mijn favoriete nummer van MB:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik maak hier een marco borsato jank liedjes avond van.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Brabander! Zachte gee ftw
!
Ik ben er ook geweest, maar kijkt toch nog maar ffquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
He, U2 concert op tv, nou ja, daar ben ik geweest, dus ik zap maar door
Graag gedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Koen66 het volgende:
Thanks Kally, heb het ook aan m'n to-do item 'weer thuis' toegevoegd
Ja, ik nu ook maar, er is voor de rest nietsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook geweest, maar kijkt toch nog maar ff
Bij dit concert?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:21 schreef Pheno het volgende:
He, U2 concert op tv, nou ja, daar ben ik geweest, dus ik zap maar door
Ja hij is leuk hequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn voeten doen au! Die houten achtbaan
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Nog 10% over van batterij, ik ga weer offline
Have funquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dag dag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was er in april.....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Mijn voeten doen au! Die houten achtbaan
Het is niet echt een kwestie van weten, meer een kwestie van twijfelen, iets waar ik kampioen in ben. Ik ben ongeduldig, zodra ik iets in m'n kop heb, wil ik het meteen hebben. Ik loop al jarenlang steeds kwijlend langs de DSLR's wanneer ik in een fotozaak ben. Maar nooit een gekocht. Altijd een 'compactcamera', die wel steeds minder compact werd want ik wilde meer knopjes en toeters en bellen. Nu heb ik een Canon Powershot S5 IS, prima ding, maar ik heb 'm 'al' 3 jaar en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. En nu zit ik aan de nok wat point & shoots betreft en aangezien ik binnenkort wat leuke tripjes in het vooruitschiet heb en ik graag fotografeer en ik besef dat ik, als ik het niet wil, écht niet mezelf het leplazarus zeul als ik op DSLR overga, wil ik er morgen een kopen.quote:
Ow gaaf, maar ook echt in California?quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goede reisquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
Erik da wis ik nie!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben Brabander! Zachte gee ftw
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |