Thanks, Pheen.quote:
Chillburgquote:
Ja, dat werd me vriendelijk verzocht, en ik had goede zin, en zin in het concert, dus heb maar geen ruzie gezochtquote:
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewacht
Zo kun je het ook zien jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.
En ik ga D. eerder zien dan jullie ivm met een meetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.
Hier ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
M'n hamster is aan het RACEN in d'r houten rad, niet meer normaal.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn ze op afstand aan het wedstrijdracen!
quote:
Nee, echt onvoorspelbaar ben ik niet neequote:
Half uurtje, volgens de gidsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
Hoe lang duurt die docu ongeveer ? Kan ik misschien even onder de douche.
Da's wel zo makkelijk somsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, echt onvoorspelbaar ben ik niet nee
(Was ff weg en ga ook zo richting kamer)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk niet meer trouwen
Beidequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(Was ff weg en ga ook zo richting kamer)
Geen SC huwelijk of IRL huwelijk meer
Als je niet gaat filmen (en dat wil je met die dingen gewoon niet, daar zijn veel betere oplossingen voor) dan zou ik voor de cheaper gaan. De camera maakt geen mooie foto, dat doe jij. Die megapixel meer zal het verschil niet uitmaken, een kwalitatief betere lens iets, maar JIJ moet de compositie goed hebben, dat doet de camera niet voor je. Een van mijn mooiste foto's, tenminste, dat vind ik, is met een pentax compact gemaakt. Tegen de zon in en geeft zo'n warme sfeer dat ik nog steeds naar die foto kan kijken en terug verlang naar die plek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks, Pheen.Ik lees inderdaad op veel plaatsen (o.a. ook in het Fotografie subforum) dat de grip op 't toestel gewoon een van de belangrijkste dingen moet zijn, en terecht. Vandaag merkte ik al snel dat ik de Canon fijner vond vastpakken. En het is lichter. Ik wil een mooie eerste lens en daarom neig ik meer naar een lens die me de geweldige zoom-optie op m'n huidige powershot niet te erg doet missen, maar waarmee ik ook wide kan schieten en gewoon 'dichtbij'. Dus de 18-200 is volgens mij het meest allround. Of is het misschien te extreem? Twijfeltwijfeltwijfel (volgens mij niet maar goed, ik ben Cee).
Ik leef al 3 dagen in dpreview en Steve's digicams en flickr en het FOT subforum en word zo onderhand horendol.Denk dat 450d, goedkoper, wellicht geen videofunctie, was leuk geweest maar ik ga toch geen geheugenkaartje volrammen met videomateriaal), maar geeft me wat meer budget voor een kwalitatief goede lens, of een extra lens in de (nabije) toekomst.
Als ik raaskal of ergens in het bovenstaande aan het lulkoeken ben, please say so.
Klinkt bijna alsof je ook een SC huwelijk achter de rug hebtquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je ook een SC huwelijk achter de rug hebt
Ik heb op vakantie ooit met mijn 1.3mp camera een foto gemaakt waar de zon zo stond dat ie achter heel mooi geworden wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met mijn compactje foto's gemaakt die echt niet onder doen voor sommige foto's die ik in FOT voorbij zie komen met DLSR's enzo.
Owee, stelt een scheiding hier nog wat voor?quote:
Dit is een van mijn eigen favoriete foto'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
Foto's maken.
Ooit word ik daar goed in.
Ik ben vaak best tevreden met mijn foto'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen de beste camera hebben en nogsteeds kut foto's maken. Je hebt het of je hebt het niet.
Heel gaaf! Heb je daar veel aan geshopt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een van mijn eigen favoriete foto's.
[ afbeelding ]
Ik krijg regelmatig complimenten voor mijn treinenfoto´s.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vaak best tevreden met mijn foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |