Chillburgquote:
Ja, dat werd me vriendelijk verzocht, en ik had goede zin, en zin in het concert, dus heb maar geen ruzie gezochtquote:
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik stond toen net tussen het veld en het VIP gedeelte en wilde het VIP gedeelte binnen, maar toen moest ik wachten omdat Bono mij wilde passeren. Ik heb uiteraard maar netjes gewacht
Zo kun je het ook zien jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.
En ik ga D. eerder zien dan jullie ivm met een meetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch wel een vreemde gewaarwording. Bono heeft dichter bij D. gestaan dan de meesten van ons hier.
Hier ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:44 schreef Cee het volgende:
M'n hamster is aan het RACEN in d'r houten rad, niet meer normaal.
Jaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn ze op afstand aan het wedstrijdracen!
quote:
Nee, echt onvoorspelbaar ben ik niet neequote:
Half uurtje, volgens de gidsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:48 schreef Cee het volgende:
Hoe lang duurt die docu ongeveer ? Kan ik misschien even onder de douche.
Da's wel zo makkelijk somsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, echt onvoorspelbaar ben ik niet nee
(Was ff weg en ga ook zo richting kamer)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk niet meer trouwen
Beidequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(Was ff weg en ga ook zo richting kamer)
Geen SC huwelijk of IRL huwelijk meer
Als je niet gaat filmen (en dat wil je met die dingen gewoon niet, daar zijn veel betere oplossingen voor) dan zou ik voor de cheaper gaan. De camera maakt geen mooie foto, dat doe jij. Die megapixel meer zal het verschil niet uitmaken, een kwalitatief betere lens iets, maar JIJ moet de compositie goed hebben, dat doet de camera niet voor je. Een van mijn mooiste foto's, tenminste, dat vind ik, is met een pentax compact gemaakt. Tegen de zon in en geeft zo'n warme sfeer dat ik nog steeds naar die foto kan kijken en terug verlang naar die plek.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks, Pheen.Ik lees inderdaad op veel plaatsen (o.a. ook in het Fotografie subforum) dat de grip op 't toestel gewoon een van de belangrijkste dingen moet zijn, en terecht. Vandaag merkte ik al snel dat ik de Canon fijner vond vastpakken. En het is lichter. Ik wil een mooie eerste lens en daarom neig ik meer naar een lens die me de geweldige zoom-optie op m'n huidige powershot niet te erg doet missen, maar waarmee ik ook wide kan schieten en gewoon 'dichtbij'. Dus de 18-200 is volgens mij het meest allround. Of is het misschien te extreem? Twijfeltwijfeltwijfel (volgens mij niet maar goed, ik ben Cee).
Ik leef al 3 dagen in dpreview en Steve's digicams en flickr en het FOT subforum en word zo onderhand horendol.Denk dat 450d, goedkoper, wellicht geen videofunctie, was leuk geweest maar ik ga toch geen geheugenkaartje volrammen met videomateriaal), maar geeft me wat meer budget voor een kwalitatief goede lens, of een extra lens in de (nabije) toekomst.
Als ik raaskal of ergens in het bovenstaande aan het lulkoeken ben, please say so.
Klinkt bijna alsof je ook een SC huwelijk achter de rug hebtquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof je ook een SC huwelijk achter de rug hebt
Ik heb op vakantie ooit met mijn 1.3mp camera een foto gemaakt waar de zon zo stond dat ie achter heel mooi geworden wasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met mijn compactje foto's gemaakt die echt niet onder doen voor sommige foto's die ik in FOT voorbij zie komen met DLSR's enzo.
Owee, stelt een scheiding hier nog wat voor?quote:
Dit is een van mijn eigen favoriete foto'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:53 schreef Myraela het volgende:
Foto's maken.
Ooit word ik daar goed in.
Ik ben vaak best tevreden met mijn foto'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen de beste camera hebben en nogsteeds kut foto's maken. Je hebt het of je hebt het niet.
Heel gaaf! Heb je daar veel aan geshopt?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is een van mijn eigen favoriete foto's.
[ afbeelding ]
Ik krijg regelmatig complimenten voor mijn treinenfoto´s.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vaak best tevreden met mijn foto's
Ik heb ook ooit een treinfoto gemaaktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig complimenten voor mijn treinenfoto´s.
Dat zeg ik, digitaal is handig, omdat je meteen kan verwijderen, geen gezeik met rolletjes hebt etc, maar de foto, die maak jij als fotograaf. De camera is je tool, meer niet. Het blijft een spel van licht en schaduw, compositie etc. Die kun je met een wegwerpcamera ook goed krijgen. Een (D)SLR is alleen handig door de extra mogelijkheden met lenzen, zoom, wide, ultra wide, fisheye, leuke dingen, waar je meer mogelijkheden creëert, als zich de situatie er voor leent.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met mijn compactje foto's gemaakt die echt niet onder doen voor sommige foto's die ik in FOT voorbij zie komen met DLSR's enzo.
Die waar je achter je mooie lange haren verstopt bent?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen lievelingsfoto staat in mijn fobo.
Denk dat het wel meeviel, aangezien het mijn inzending voor de FOT-wedstrijd was toen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel gaaf! Heb je daar veel aan geshopt?
Laterz ouwe.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Tot weerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Welke? Van die bloesems? Die is ook mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen lievelingsfoto staat in mijn fobo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Denk dat je ook pas weet wat je bij moet kopen als je even bezig bent en dus weet welke fotografie je het tofst vindt. Of dat nou macro is, of straatfotografie of sportfoto's oid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, digitaal is handig, omdat je meteen kan verwijderen, geen gezeik met rolletjes hebt etc, maar de foto, die maak jij als fotograaf. De camera is je tool, meer niet. Het blijft een spel van licht en schaduw, compositie etc. Die kun je met een wegwerpcamera ook goed krijgen. Een (D)SLR is alleen handig door de extra mogelijkheden met lenzen, zoom, wide, ultra wide, fisheye, leuke dingen, waar je meer mogelijkheden creëert, als zich de situatie er voor leent.
Maar het is geen must. Als je dan toch voor DSLR gaat, dan moet je zorgen dat de grip goed is, waardoor jij je beter kan concentreren op de dingen die er echt toe doenLenzen koop je toch steeds bij, beetje voor beetje. Je moet wel gek zijn om meteen een hele zooi glas erbij gaan kopen
Dat was die nieuwe van Veolia toen. Die was aan het proefrijden en ik wist dat niemand 'm nog had gezienquote:
Die ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke? Van die bloesems? Die is ook mooi
Die vind ik ook mooi jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ja.Is ook 1 van de eerste foto's met mijn DSLR. En die achter mijn haar vind ik ook tof, maar dat is vooral omdat het een foutje was, maar ik er nu heel veel emoties in kan zien.
Ha geinig.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was die nieuwe van Veolia toen. Die was aan het proefrijden en ik wist dat niemand 'm nog had gezien
Fles heeft die foto toen nog in 'jullie' topic geplaatst
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Lijkt me best leuk om echt mooie foto's te kunnen maken
Daarom, eert de juiste body, later het glas. Eerst een aardige allrounder (18-200 klinkt al prima), zodat je kan spelen met het ding. Sigma is niet uberstuff, maar daar kun je prima foto's mee maken. Prijs-kwaliteit is prima. Ik heb een zoomlens met macrostand van ze, om te proberen wat ik nu leuk vond. Nu doe ik beide niet, maar de zoom komt nog eens van pasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat je ook pas weet wat je bij moet kopen als je even bezig bent en dus weet welke fotografie je het tofst vindt. Of dat nou macro is, of straatfotografie of sportfoto's oid.
quote:
Ik heb wel vaak de ideeen, maar om dat te vertalen naar de foto is nog niet zo gemakkelijkquote:
Mijn ideetjes staan nooit stilquote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak de ideeen, maar om dat te vertalen naar de foto is nog niet zo gemakkelijk
zeker niet met mijn materiaal
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen de beste camera hebben en nogsteeds kut foto's maken. Je hebt het of je hebt het niet.
Mooie foto jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook een van mijn toppers. Eiffeltoren, maar ik vind het lijnenspel zo mooi, de schaduw, eigenlijk niks van de toren zien.
Ik blijf bij mijn D70. Ik kijk niet naar megapixel, totaal niet interessant.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een instapmodel van Nikon. Liefde voor dat ding.
Godverdomme Erik.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook een van mijn toppers. Eiffeltoren, maar ik vind het lijnenspel zo mooi, de schaduw, eigenlijk niks van de toren zien.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kermisfoto'squote:Op zondag 25 juli 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Je ziet tegenwoordig iedere harry met zo'n ding rondlopen en ik vraag me af of ze 'm ooit van de Automatische functie af halen en iets anders doen dan richten en schieten. Die willen maar kunnen het niet. En dan zie ik m'n moeder, die met m'n oude digitale camera rondloopt en supermooie, sfeervolle foto's maakt, en ik krijg haar maar niet overtuigd van het feit dat ze eens moet gaan frutsen met handmatig, dan worden ze nóg toffer. Ze kan het maar ze wil het niet.
Ik heb vorige week op de kermis een aantal foto's gemaakt waar ik wel tevreden over ben maar ik mis wat dingen die ik met een DSLR wel had kunnen pakken, die er mooier uit zouden zijn gekomen, dus dat gaf eigenlijk de doorslag.
Dus het zal erom spannen, misschien blijkt straks dat ik gewoon zelf aan m'n plafond zit en niet m'n camera.
Awwwkwaarrrrd.
Ja, ik vind het mooier staan zo op het forum (of gewoon online). Haalt het los van de achtergrond. Zeker zo'n grijze foto hier op FOK!.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:09 schreef D. het volgende:
Zwarte randjes om een foto heen doen het altijd goed geloof ik
Ik vind het ook wel mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het mooier staan zo op het forum (of gewoon online). Haalt het los van de achtergrond. Zeker zo'n grijze foto hier op FOK!.
quote:
Because IIIIII haaaaad the tiiiiime of my lliiiiiiiifequote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
You're the one thing, I can;t get enough off. So i tell you something. This could be love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |