Ik heb ook ooit een treinfoto gemaaktquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik krijg regelmatig complimenten voor mijn treinenfoto´s.
Dat zeg ik, digitaal is handig, omdat je meteen kan verwijderen, geen gezeik met rolletjes hebt etc, maar de foto, die maak jij als fotograaf. De camera is je tool, meer niet. Het blijft een spel van licht en schaduw, compositie etc. Die kun je met een wegwerpcamera ook goed krijgen. Een (D)SLR is alleen handig door de extra mogelijkheden met lenzen, zoom, wide, ultra wide, fisheye, leuke dingen, waar je meer mogelijkheden creëert, als zich de situatie er voor leent.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb met mijn compactje foto's gemaakt die echt niet onder doen voor sommige foto's die ik in FOT voorbij zie komen met DLSR's enzo.
Die waar je achter je mooie lange haren verstopt bent?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen lievelingsfoto staat in mijn fobo.
Denk dat het wel meeviel, aangezien het mijn inzending voor de FOT-wedstrijd was toen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel gaaf! Heb je daar veel aan geshopt?
Laterz ouwe.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Tot weerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Welke? Van die bloesems? Die is ook mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Mijn eigen lievelingsfoto staat in mijn fobo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij de weg....
Ik ga nokken...
Tot snel maar weer
Meissies een
Denk dat je ook pas weet wat je bij moet kopen als je even bezig bent en dus weet welke fotografie je het tofst vindt. Of dat nou macro is, of straatfotografie of sportfoto's oid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, digitaal is handig, omdat je meteen kan verwijderen, geen gezeik met rolletjes hebt etc, maar de foto, die maak jij als fotograaf. De camera is je tool, meer niet. Het blijft een spel van licht en schaduw, compositie etc. Die kun je met een wegwerpcamera ook goed krijgen. Een (D)SLR is alleen handig door de extra mogelijkheden met lenzen, zoom, wide, ultra wide, fisheye, leuke dingen, waar je meer mogelijkheden creëert, als zich de situatie er voor leent.
Maar het is geen must. Als je dan toch voor DSLR gaat, dan moet je zorgen dat de grip goed is, waardoor jij je beter kan concentreren op de dingen die er echt toe doenLenzen koop je toch steeds bij, beetje voor beetje. Je moet wel gek zijn om meteen een hele zooi glas erbij gaan kopen
Dat was die nieuwe van Veolia toen. Die was aan het proefrijden en ik wist dat niemand 'm nog had gezienquote:
Die ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Welke? Van die bloesems? Die is ook mooi
Die vind ik ook mooi jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die ja.Is ook 1 van de eerste foto's met mijn DSLR. En die achter mijn haar vind ik ook tof, maar dat is vooral omdat het een foutje was, maar ik er nu heel veel emoties in kan zien.
Ha geinig.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was die nieuwe van Veolia toen. Die was aan het proefrijden en ik wist dat niemand 'm nog had gezien
Fles heeft die foto toen nog in 'jullie' topic geplaatst
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Lijkt me best leuk om echt mooie foto's te kunnen maken
Daarom, eert de juiste body, later het glas. Eerst een aardige allrounder (18-200 klinkt al prima), zodat je kan spelen met het ding. Sigma is niet uberstuff, maar daar kun je prima foto's mee maken. Prijs-kwaliteit is prima. Ik heb een zoomlens met macrostand van ze, om te proberen wat ik nu leuk vond. Nu doe ik beide niet, maar de zoom komt nog eens van pasquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk dat je ook pas weet wat je bij moet kopen als je even bezig bent en dus weet welke fotografie je het tofst vindt. Of dat nou macro is, of straatfotografie of sportfoto's oid.
quote:
Ik heb wel vaak de ideeen, maar om dat te vertalen naar de foto is nog niet zo gemakkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |