Mijn ideetjes staan nooit stilquote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel vaak de ideeen, maar om dat te vertalen naar de foto is nog niet zo gemakkelijk
zeker niet met mijn materiaal
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen kunnen de beste camera hebben en nogsteeds kut foto's maken. Je hebt het of je hebt het niet.
Mooie foto jaquote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook een van mijn toppers. Eiffeltoren, maar ik vind het lijnenspel zo mooi, de schaduw, eigenlijk niks van de toren zien.
Ik blijf bij mijn D70. Ik kijk niet naar megapixel, totaal niet interessant.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een instapmodel van Nikon. Liefde voor dat ding.
Godverdomme Erik.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik ook een van mijn toppers. Eiffeltoren, maar ik vind het lijnenspel zo mooi, de schaduw, eigenlijk niks van de toren zien.
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Kermisfoto'squote:Op zondag 25 juli 2010 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Je ziet tegenwoordig iedere harry met zo'n ding rondlopen en ik vraag me af of ze 'm ooit van de Automatische functie af halen en iets anders doen dan richten en schieten. Die willen maar kunnen het niet. En dan zie ik m'n moeder, die met m'n oude digitale camera rondloopt en supermooie, sfeervolle foto's maakt, en ik krijg haar maar niet overtuigd van het feit dat ze eens moet gaan frutsen met handmatig, dan worden ze nóg toffer. Ze kan het maar ze wil het niet.
Ik heb vorige week op de kermis een aantal foto's gemaakt waar ik wel tevreden over ben maar ik mis wat dingen die ik met een DSLR wel had kunnen pakken, die er mooier uit zouden zijn gekomen, dus dat gaf eigenlijk de doorslag.
Dus het zal erom spannen, misschien blijkt straks dat ik gewoon zelf aan m'n plafond zit en niet m'n camera.
Awwwkwaarrrrd.
Ja, ik vind het mooier staan zo op het forum (of gewoon online). Haalt het los van de achtergrond. Zeker zo'n grijze foto hier op FOK!.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:09 schreef D. het volgende:
Zwarte randjes om een foto heen doen het altijd goed geloof ik
Ik vind het ook wel mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik vind het mooier staan zo op het forum (of gewoon online). Haalt het los van de achtergrond. Zeker zo'n grijze foto hier op FOK!.
quote:
Because IIIIII haaaaad the tiiiiime of my lliiiiiiiifequote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef Myraela het volgende:
You're the one thing, I can;t get enough off. So i tell you something. This could be love.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |