Ik heb een ander nummer van hem, waar we ook iemand op begraven hebbenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het enige nummer wat ik wel mooi van hem vindt, maar puur om de tekst
Ahja, zat hem ff met een ander nummer te verwarren,quote:
Wat een bazenbegrafenis!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Deze komt op mijn begrafenis:
Je bent de kardinaal of je bent het niet!
dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Als ik van een liedje moet huilen is het van afscheid nemen bestaat niet.Maar dat komt omdat het me aan me papa doet denken.
quote:
Hele toffe herinneringen aan, van bevrijdingsfeesten in Eindhoven waar een oude vrouw dat zong en heel het plein vol met mensen dat meezongquote:
dan gaan we nu genieten van U2quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
Goed nu weer vrolijk anders ga ik zwaar depri naar bed
Okay, dat liedje doet me dan weer aan mijn eigen kuttijd denken. Ik heb een zwak voor marco zijn liedjes. Sommige dan.quote:
Doet mij aan mijn opa denken, vandaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hele toffe herinneringen aan, van bevrijdingsfeesten in Eindhoven waar een oude vrouw dat zong en heel het plein vol met mensen dat meezong.
Ja maar dat hele concert isquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |