Tukkers en Duitsers zijn inderdaad broedervolkeren (de verraders) die zingen niet zoiets over elkaar, sorry, je hebt dus indd gelijk.quote:
Yup. Veilig hier. Geen idee wat voor mayhem er komt volgende zomer, met de splitsing van het land.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan was het alsnog veiliger geweest dan in Soedan.
Of valt het mee waar je zit? Khartoem ofzo?
Dank je. Ik denk het ook, tenslotte is die gast met dat mes opgepakt volgens Chris (die maat van me).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay.. ik geloof je... ik geloof je. We zullen het later wel horen.
Kusje
Youtube heeft de stekker eruit getrokken vanwege de gebeurtenissen, beetje laat in dat oogpunt.quote:
quote:
Jij ook nog niets gehoord van vrienden? Ik kom er nog steeds niet doorheen. Ook geen sms of iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waar er nog steeds niks bekend is over de nationaliteit van slachtoffers.
Sure. Jij kent hem beter dan ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
De media natuurlijk. Je weet toch hoe dat gaat, vrienden onder elkaar, lekker opscheppen...bla bla bal
En die zijn overal tegelijk aanwezig?quote:
Het gaat nog door, wordt langzaam afgebouwd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jij ook nog niets gehoord van vrienden? Ik kom er nog steeds niet doorheen. Ook geen sms of iets.![]()
Ik neem aan dat nu zo onderhand iedereen wel daar op de hoogte is. Is het feest nog gaande of hebben ze het gestopt?
Wat heeft dit in godsnaam met overbevolking te maken?quote:
quote:Due to the tragical accident at the Love Parade we decided to stop the live stream. Our hearts go out to the casualties and their families.
Aufgrund der tragischen Ereignisse auf der Love Parade wurde der Livestream abgebrochen. Unsere Gedanken und tiefempfundenes Mitgefühl sind bei den Betroffenen und ihren Familien.
The YouTube Team
'we' vergessen.. eins!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Loveparade #3 - waar de 15 doden betreuren./
Hu?
Dus niet zo ouwehoeren.quote:
Ik hoop het ook. Heb hem zelf niet gesproken, maar mijn vriendin wel. Hij belde haar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef Tarabass het volgende:
El_Matador, met alle respect maar ik hoop dat jij of je maat lult. Zou echt heel erg zijn dat zoiets gebeurt. Houdt ons op de hoogte in ieder geval..
Dries Roelvink krijgt de schuld, hij werd niet uitgenodigd/toegelaten op het festival, dus richtte hij een podiumpje op vlak bij de brug en begon te zingen, mensen raakten in paniek, en begonnen te rennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Serieus!? Wat erg! Organisatie, politie, Dries Roelvink, drank, drugs, mensen überhaupt kregen de schuld. Dan dit
Heeft hij dus al die mensen neergestoken?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heb hem zelf niet gesproken, maar mijn vriendin wel. Hij belde haar.
Waarom zou die daarover liegen? Een van zijn vrienden stond tegenover die gast met dat mes.
Dit soort dingen gebeuren vooral in enorm overbevolkte landen als China en India. Het Rhein-Ruhr gebied is ongeveer het meest dichtbevolkte stukje Europa, en dit krijg je als je een massaal evenement organiseert in een dergelijk gebied zonder er goed over na te denken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met overbevolking te maken?
Of moet ik verder kijken dan mijn neus lang is?
Zijn vriendin, lambal..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch wel knap dat je vanuit Soedan (of all places) je vrienden op de Loveparade aan de telefoon weet te krijgen...![]()
NIET IK, nono, mijn vriendin en die woont gewoon in Brabant!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch wel knap dat je vanuit Soedan (of all places) je vrienden op de Loveparade aan de telefoon weet te krijgen...![]()
Pfoeequote:despite the (at least) 15 deaths at the love parade in duisburg we're and waiting to be evacuated.
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef wwwer het volgende:
Hou er rekening mee dat het GSM netwerk plat is aldaar he.. Te veel in 1x er op...
Je begint de denkwijze van de amerikanen al aardig te leren, of iig het gebrek daaraan..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Americanist het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren vooral in enorm overbevolkte landen als China en India. Het Rhein-Ruhr gebied is ongeveer het meest dichtbevolkte stukje Europa, en dit krijg je als je een massaal evenement organiseert in een dergelijk gebied zonder er goed over na te denken.
Ja, dat is inderdaad anders. Mogelijk dat daar nog bandbreedte over was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Keek toevallig op Facebook waar één van mijn vrienden een bericht heeft weten te plaatsen. is via blackberry, is dat ander internet ofzo(aangezien de rest op het terrein plat lijkt te liggen)
[..]
Pfoee
Op parkpop ging ook iedereen ineens tegelijk bellen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad anders. Niet de blackberry natuurlijk. Maar GSM en DATA zijn gescheiden netwerken uiteraard. Mogelijk dat daar nog bandbreedte over was.
Nou he, heb je me daar even tukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je begint de denkwijze van de amerikanen al aardig te leren, of iig het gebrek daaraan..
klopt, toen het bier op was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Op parkpop ging ook iedereen ineens tegelijk bellen?
Je 'grap' was in het laatste topic al niet leuk, waarom post je em dan nog een keer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dries Roelvink krijgt de schuld, hij werd niet uitgenodigd/toegelaten op het festival, dus richtte hij een podiumpje op vlak bij de brug en begon te zingen, mensen raakten in paniek, en begonnen te rennen.
Dat is dan een grotere fout van de organisatie dan het niet hebben van mobiele telefonie mastenquote:
Wat hebben masten met het netwerk te maken? Vol is vol en dat zal daar ook het geval geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!
Klopt, dan was het nu beter door komen en was er minder storing.. In 1x 1,5 miljo GSM's aan trekt geen enkel netwerkt maar je kan er wel meer mee dan nu....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Zo is het. Misschien is dit niet het juiste moment om zoiets te posten, maar zulke dingen gebeuren op de overbevolkte wereld. Er is momenteel geen enkel land met een bevolkingskrimp, zelfs de aardbeving in Haïti leidt niet tot krimp. Dit soort gebeurtenissen zullen steeds vaker plaatsvinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Americanist het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren vooral in enorm overbevolkte landen als China en India. Het Rhein-Ruhr gebied is ongeveer het meest dichtbevolkte stukje Europa, en dit krijg je als je een massaal evenement organiseert in een dergelijk gebied zonder er goed over na te denken.
het is vol omdat de masten het aantal aanvragen niet kunnen verwerken, zet je masten erbij, dan kun je meer aanvragen verwerken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat hebben masten met het netwerk te maken? Vol is vol en dat zal daar ook het geval geweest zijn.
Zelfde wat je elk jaar ziet tijdens oud en nieuw.
Precies, ach weet je wat het is, de mensen die dat allemaal zeggen zullen waarschijnlijk de 18 niet gepasseert zijn of nooit naar een groot feest gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Jullie doen net alsof dit voor het eerst is. Sinds 1998 trekt de loveparade elk jaar meer dan 1 miljoen mensen. En ik ben er 6 keer geweest die meer dan 1 miljoen mensen maken het feest tot een onvergetelijke gebeurtenis.
Het is niet alsof er voor het eerst een massaal feest is georganiseerd.
Maar die hekken heb ik in Berlijn nooit gezien, je kon daar aan alle kanten weg het park in.
Er wordt gezegd dat net nu het netwerk plat lag, nou het netwerk ligt altijd plat als er ergens loveparade is. Dan is bellen al haast onmogelijk. Dat is ook logisch ook, de palen zijn niet berekend op 1,5 miljoen toestellen op een maar vierkante kilometer. De telecom bedrijven zouden misschien tijdelijk iets kunnen verzinnen. maar dat hebben ze in de 11 jaar dat ik de loveparade mee maak nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Omkron het volgende:
[..]
het is vol omdat de masten het aantal aanvragen niet kunnen verwerken, zet je masten erbij, dan kun je meer aanvragen verwerken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog steeds lekker druk daar.
[ afbeelding ]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimpquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo is het. Misschien is dit niet het juiste moment om zoiets te posten, maar zulke dingen gebeuren op de overbevolkte wereld. Er is momenteel geen enkel land met een bevolkingskrimp, zelfs de aardbeving in Haïti leidt niet tot krimp. Dit soort gebeurtenissen zullen steeds vaker plaatsvinden.
Overigens heeft nu, drie uur na de ramp nog niemand een bericht op condoleance.nl geopend, dus het is wel een beetje selectieve verontwaardiging, die reacties op de opmerking van Americanist.
Zo'n grote mensenmassa verdwijnt natuurlijk niet zomaar he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog steeds lekker druk daar.
[ afbeelding ]
Toch nog goed nieuwsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimp![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor! gewoon doen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat ik een vriend even een berichtje stuur die is nogal een festivalloper en ik hoop dus niet dat die daar zit , of is dat raar ??
Hoe vaker je herhaalt hoe leuker ie wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je 'grap' was in het laatste topic al niet leuk, waarom post je em dan nog een keer?
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Precies, ach weet je wat het is, de mensen die dat allemaal zeggen zullen waarschijnlijk de 18 niet gepasseert zijn of nooit naar een groot feest gaan.
Het gaat niet om het aantal mensen in totaal natuurlijk. Het gaat om het aantal mensen bij de ingang en de tunnel, de massa ansich. Het in vergelijk tot deze massa handje vol mensen op de dam was al genoeg voor een paniekreactie..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen worden
Gewoon gedaan is zowieso een opluchting, om het even gedaan te hebben, misschien zit die wel lekker thuis wat ik ook hoop, maar voor hetzelfde geld zit die wel daar.quote:
Niet zoveel, maar NL heeft opzich best wat aardige gote evenementen. Denk aan Koninginnedag in Amsterdam 800k man, recentelijk de WK finale en huldiging (200k en 150k mensen), FFWD 500kquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen worden
Ik zie daar in geen enkel land een negatief groeicijfer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimp![]()
[ afbeelding ]
Rechtsboven in beeld, onder de snelweg door.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
waar ligt die tunnel eigenlijk, gezien vanaf dat beeld een paar posts terug??
Ah, een hele opluchting.quote:
Het probleem was volgens mij dat er maar een tunnel was die toegang bood aan het terrein.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:21 schreef THEFXR het volgende:
zoals eerder gezegd in berlijn was het door heel de stad en open zonder hekken,met hekken is in dit geval erg dom geweest!
FFWD is daarom afgelast om die reden, dat had weer te maken het HVH rellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
-0 is negatiefquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik zie daar in geen enkel land een negatief groeicijfer.
Inddquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ah, een hele opluchting.
Je houdt je hart altijd vast als bekenden van je daar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat bepaalde personen het een tikkeltje te schijnen te vinden zet ik hem bij deze in een spoiler...
Echter is dit gewoon van een Duitse nieuwssite..
[ Bericht 24% gewijzigd door wwwer op 24-07-2010 21:43:00 ]Graaauuww?
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze hadden gewoon in West-Berlijn moeten blijven.
Ja, alles is ok gelukkig. Het is inderdaad een kleine kans, maar het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan wel een geruststelling neem aan dat die ok is
De Straße des 17. Juni Tiergarten, Berlin mitte.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.(oid)
siebzehnten Juni, bijna goed. In een stad zijn meer vluchtwegen dan een terrein, op een terrein zijn de vluchtwegen ook nog eens moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.(oid)
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Bild ook weer. 'Panik am Eingang – Raver zu Tode gequetscht'
Ravers, het is 2010 en geen '88 meer.![]()
Kom op, als een foto op een grote nieuws website staat, waarom zou je dan hier ervoor een ban krijgen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Respect voor de fotograaf. Schokkend dat wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Bij een telefoonpiek (en die krijg je als er zoiets gebeurt) heb je niet genoeg aan wat extra masten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je ze post he...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef wwwer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je ze post he...
Het is heel schokkend om te zien, hoe de lichamen onder armoedige witte lakentjes liggen...
In duitsland heet dat nog steeds Raverquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Ik gok zo dat het allemaal wel leuke mensen waren.......quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef Omkron het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.
Pfff...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef Omkron het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.
Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het allemaal wel leuke mensen waren.......
Je wilt bild.de bannen van dit forum?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze een slechte muzieksmaak hadden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef Document1 het volgende:
Maar dus nog niks bekent over de Nationaliteiten?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
Nee joh, gewoon even onder een spoiler zetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet door hoor. Ze bleven draaien omdat een groot deel van de toeschouwers nog niet door had wat er aan de hand was. Je wilt niet dat de 1 mil man die er nog staat ook in paniek raakt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je wilt bild.de bannen van dit forum?![]()
Ontopic: ongelooflijk dat zoiets gebeurd en dat het festival dan toch nog doorgaat... hoe kun je nou massaal gaan feesten als er net zoiets heeft plaatsgevonden? Je gaat toch niet gewoon feesten als je net iemand dood hebt gelopen?
Trap anders even een open deur in.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je wilt bild.de bannen van dit forum?![]()
Ontopic: ongelooflijk dat zoiets gebeurd en dat het festival dan toch nog doorgaat... hoe kun je nou massaal gaan feesten als er net zoiets heeft plaatsgevonden? Je gaat toch niet gewoon feesten als je net iemand dood hebt gelopen?
Mijn moeder zij dat ook al, maar als er chaos en paniek heerst, dan lijkt het mij niet verstandig om in 1 keer het hele festival af te zeggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mensen in paniek zijn net beesten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef -0- het volgende:
Dat is dan wel een heel slecht staaltje crowd management geweest.
Eigenlijk vind ik hetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:
[..]
ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
Ik heb gelezen dat het wel door blijft gaan... En tuurlijk moet je iets bedenken om de grootste groep mensen op te vangen hoor, maar nu lijkt het net alsof de organisatie oogkleppen opzet voor wat er gebeurd is, als zo'n groot festival gewoon doorgaat vind ik dat schandalig van de organisatie.... Ik heb ook gelezen dat dit een bekende fout was bij de organisatie waarop niet is ingegrepen, dus je kunt zeker stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor deze doden en zwaargewonden. Dan kun je niet doodleuk blije muziek opzetten en doorgaan....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet door hoor. Ze bleven draaien omdat een groot deel van de toeschouwers nog niet door had wat er aan de hand was. Je wilt niet dat de 1 mil man die er nog staat ook in paniek raakt.
Ja, heb het één keer zelf meegemaakt, was op een feest in een oud pand en de zuurstof raakte op daar, maar iedereen had het te laat door, raampje werd er ingeslagen en iedereen naar die opening van 20x20 cm. Was best heftig, weet inderdaad dat ik iemand wegtrok toen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mensen in paniek zijn net beesten.
Die gaan als een blind paard.
Doet me denken aan Koninginnedag 2009quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Broer net woedend aan de telefoonWaarom hadden wij in vredesnaam 10000x gebeld en gesmst. Hij had smsjes gekregen van iedereen en hij snapt absoluut niet waarom. Blijkt dat hij er dus helemaal niets van meegekregen heeft. Wij hebben het hem net verteld, maar hij heeft lekker staan feesten zonder ook maar iets te merken. Hij zal wel bedaren als hij de foto's ziet neem ik aan
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.quote:
Dat was inderdaad ook zoiets ja. Ik moest toen werken en was volledig op de hogte. Bezoekers van het museum waar ik werk en de mensen buiten wisten van niets. Voelde ook heel vaag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef Americanist het volgende:
[..]
Doet me denken aan Koninginnedag 2009
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Broer net woedend aan de telefoonWaarom hadden wij in vredesnaam 10000x gebeld en gesmst. Hij had smsjes gekregen van iedereen en hij snapt absoluut niet waarom. Blijkt dat hij er dus helemaal niets van meegekregen heeft. Wij hebben het hem net verteld, maar hij heeft lekker staan feesten zonder ook maar iets te merken. Hij zal wel bedaren als hij de foto's ziet neem ik aan
exact mijn gedachten net toen ik naar die foto's zat te kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.
Als je ziet hoe traag zo'n identificatieproces soms gaat, zou het me weinig verbazen als de familie nog niet op de hoogte is. Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd. Aan de andere kant, zouden de meeste families inmiddels niet al op de hoogte gebracht zijn door de politie?
Wow aan de andere kant voor hem ook beter niet, het lijkt me niet prettig als je namelijk in de buurt bent geweest en gezien heb wat gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat was ook belachelijk toen ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef Americanist het volgende:
[..]
Doet me denken aan Koninginnedag 2009
Leuke troll poging...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
ik zou als ik jou was, niet eens op kleine podia beginnenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.
Dat mag je hopen, maar daar zou ik niet zo zeker van zijn... maar wellicht had (vrijwel) iedereen een ID bij zich.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd. Aan de andere kant, zouden de meeste families inmiddels niet al op de hoogte gebracht zijn door de politie?
Met koninginnedag is toch iemand massaal op mensen in gereden en daar waren een boel die aan het feesten waren en niet wisten dat er op die dag een aantal doden vielen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp de vergelijking met koninginnedag niet zo goed? Dan was 4 mei dit jaar eeb beter voorbeeld.
Wel eens gedacht wat voor medicatie er in een pateient wordt gespoten op het moment dat artsen aan het reanimeren zijn en wat voor een spuiten etc daar voor gebruikt wordt? Als het er zo bij ligt zal het dus wel zijn van de reanimatie .. Ben zelf getuigen geweest van een reanimatie en als je ziet wat een afval dat geeft... Beetje simpel om meteen "drugs" daar de schuld van te geven...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
ik heb de foto niet gekeken maar kan het niet zo zijn dat het een spuit met adrenaline oid was om t slachtoffer weer bij te brengen??quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
En terecht natuurlijk. Mooi dat alles goed is, hopelijk gaat je broer nu niet een nieuwe massahysterie veroorzaken daarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
So be it! Best een grappige reactie van hem eigenlijk. Mijn moeder vond het minder leuk want die maakte zich erg veel zorgen.
Omdat er zes onschuldigen dood waren?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was ook belachelijk toen ja.
Erg voor die doden toen, maar kom op;
- wat voor zin heeft het om te stoppen met feesten in andere plaatsen? krijg je daar de doden mee terug?
- als je stopt met feesten, dan heeft die Karst met zijn debiele actie zijn zin gehad
- ik heb niks met de konigin en alles met feesten, K-Dag en oranje. Waarom moet ik stoppen met feesten als er een aanslag op de Koningin plaatsvindt?
Tsja, dat mag. Ik vind dat een beetje kortzichtig en respectloos in ieder geval. Ik weet dat levens tegenwoordig weinig meer betekenen, maar sommige mensen worden daar nog steeds stil van.quote:
Gelukkig dacht mijn omgeving er ook zo over.
Wie zegt dat die spuit niet afkomstig is van een hulpverlener die in de chaos is blijven liggen? Beetje makkelijke conclusie trek je zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Collective_hysteria ze kunnen er nu weer een voorbeeld aan toevoegenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mensen in paniek zijn net beesten.
Die gaan als een blind paard.
Omdat het feitelijk het feestje van de Koniging is. en als de koningin rouwt ipv feest, is het dan niet ietwat ongepast om dan door te feesten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- wat voor zin heeft het om te stoppen met feesten in andere plaatsen? krijg je daar de doden mee terug?
Waar dient een ID dan volgens jou voor?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Natuurlijk, identificatie kan even duren, maar vaak zijn er ook mensen uit de groep die de identiteit kunnen bevestigen, natuurlijk. En ik kan me ook voorstellen dat als mensen met een groep zijn, iemand uit die groep misschien belt naar familieleden van de overledene.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je ziet hoe traag zo'n identificatieproces soms gaat, zou het me weinig verbazen als de familie nog niet op de hoogte is. Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....
En als de familie zit te ganzeborden en geen tv, radio of internet aan heeft staan, hoe weet je het dan?
Nee...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?
Ga niet in op de trol.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?
Iets met een zwarte Suzuki die op de mensen massa ingereden is tijdens Queenday 2009?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:50 schreef Document1 het volgende:
Ik raak aardig in de war nu, zijn er op Koninginnedag 2009 doden gevallen? Sorry ik woon in het buitenland dan zou dat wel langs me heen gegaan zijn.
Flikker lekker op, disrespectvolle rockpauperquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze een slechte muzieksmaak hadden.
Om jezelf mee te identificeren. Niet een ander. Jij bent degene die hoort te zeggen: dit is mijn ID. Als jij zegt: dit is de ID van m'n vriend (die er zelf niet bij is), dan is het geen geldige legitimatie van je vriend.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Omkron het volgende:
[..]
Waar dient een ID dan volgens jou voor?
Loveparde en opgefokt uhu, jij hebt het echt niet begrepen hè.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Gelul. Er is geen "feitelijk" bij feesten. K-Dag is VOOR MIJ een feest van Nederland, waar autochtonen en allochtonen lekker met z'n allen aan het feesten zijn. Omdat 1 gek in een compleet andere stad mensen doodrijdt zou het feest afgeblazen moeten worden? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk het feestje van de Koniging is. en als de koningin rouwt ipv feest, is het dan niet ietwat ongepast om dan door te feesten?
In het klein: een vriendin van mij is jarig, ik ben bij haar op bezoek en we hebben het gezellig, en plots blijkt haar dochter bij het buitenspelen te zijn overreden. Dan ga ik toch ook niet zeggen, da's jouw zorg, ik neem nog een borrelnootje?
Zie ook het Heizeldrama waarbij vlak voor een voetbalwedstrijd 39 supporters omkwamen door rellen. De wedstrijd ging "gewoon" door, om nog meer geweld te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het wel door blijft gaan... En tuurlijk moet je iets bedenken om de grootste groep mensen op te vangen hoor, maar nu lijkt het net alsof de organisatie oogkleppen opzet voor wat er gebeurd is, als zo'n groot festival gewoon doorgaat vind ik dat schandalig van de organisatie.... Ik heb ook gelezen dat dit een bekende fout was bij de organisatie waarop niet is ingegrepen, dus je kunt zeker stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor deze doden en zwaargewonden. Dan kun je niet doodleuk blije muziek opzetten en doorgaan....
Flikker zelf op hypcriete klaagbaker. Lees anders eerst even de vorige 3 topics door voordat je een mening vormt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker lekker op, disrespectvolle rockpauper
Kleuter.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.
Ik hoop iig voor de nabestaanden dat het wel zo vlot gegaan is, maar kan me ook voorstellen dat op zo'n moment van paniek het ineens ieder voor zich is en je elkaar binnen een paar seconden uit het oog verloren bent. En als je eenmaal een eind weggerend bent van het stuk waar het gebeurt, kom je waarschijnlijk ook niet zomaar weer terug die tunnel in....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk, identificatie kan even duren, maar vaak zijn er ook mensen uit de groep die de identiteit kunnen bevestigen, natuurlijk. En ik kan me ook voorstellen dat als mensen met een groep zijn, iemand uit die groep misschien belt naar familieleden van de overledene.
Inderdaad. Sfeer op feesten in Duitsland is juistquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Loveparde en opgefokt uhu, jij hebt het echt niet begrepen hè.
Ik kan me daar best boos om maken.
Ik wilde eerst nog wat andere dingen tikken, maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik een ban
Hij is het niet waard. Echt niet, het is een trolletje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog wat andere dingen tikken, maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik een ban
Je bent de 30 gepasseerd kerel, tijd om volwassen te worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul. Er is geen "feitelijk" bij feesten. K-Dag is VOOR MIJ een feest van Nederland, waar autochtonen en allochtonen lekker met z'n allen aan het feesten zijn. Omdat 1 gek in een compleet andere stad mensen doodrijdt zou het feest afgeblazen moeten worden? Wat een onzin.
Je snapt zelf wel dat jouw verhaal IETSJEPIETSJE persoonlijker is dan een stomme Koningin en een idiote Karst T, toch? Of je trolt, dat kan ook.
Ik heb topic 2 nog geopend, mafkees. Ga krassen en Pink Floyed luisteren ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Flikker zelf op hypcriete klaagbaker. Lees anders eerst even de vorige 3 topics door voordat je een mening vormt.
Sorry hoor knul maar wat er allemaal in NL gebeurt is nou niet echt per direct het ALLER belangrijkste in mijn leven, natuurlijk heb ik wel het verhaal van een suzuki mee gekregen maar ik wist niks van doden. Dacht dat ie een monument had geraakt en dat dat het was. Ooit kom je er wel achter dat de wereld wel wat groter is dan je eigen achtertuin.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef wwwer het volgende:
[..]
Iets met een zwarte Suzuki die op de mensen massa ingereden is tijdens Queenday 2009?
Karst T? Ga maar googelen.... En kom onder de steen vandaan...
even tussendoor, ik zie toch vooral autochtonen op onze hollandse feestjes zoals kdag wk voetbal nijmegse vierdaagse etc. Meestal zijn de mensen die je bij dat soort feestjes zien blank.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef El_Matador het volgende:
K-Dag is VOOR MIJ een feest van Nederland, waar autochtonen en allochtonen lekker met z'n allen aan het feesten zijn.
Klopt. Nooit toegeven aan dat tuig. Gewoon door blijven gaan, anders bereiken zij hun doel, en dat kan nou net niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- als je stopt met feesten, dan heeft die Karst met zijn debiele actie zijn zin gehad
- ik heb niks met de konigin en alles met feesten, K-Dag en oranje. Waarom moet ik stoppen met feesten als er een aanslag op de Koningin plaatsvindt?
Gelukkig dacht mijn omgeving er ook zo over.
Wat lul je vent? Moeite met andermans mening?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:57 schreef Americanist het volgende:
[..]
Je bent de 30 gepasseerd kerel, tijd om volwassen te worden.
logisch,waarschijnlijk een efedrine spuit geweest om het hart weer op gang te krijgen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Wie zegt dat die spuit niet afkomstig is van een hulpverlener die in de chaos is blijven liggen? Beetje makkelijke conclusie trek je zo.
geen idee waar je woont, maar als je mee post in een Nederlands topic over nieuws en er wordt een behoorlijk groot nationaal nieuwsbericht naar voren gehaald, dan is het handig als je weet waar het over gaat. Als je van jezelf weet dat je het niet weet, vanwege je leefsituatie, google je het even. Op wikipedia staat in 1 klik alles wat je wilt weten zonder dat je beschamende opmerkingen hoeft te maken in een topicquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sorry hoor knul maar wat er allemaal in NL gebeurt is nou niet echt per direct het ALLER belangrijkste in mijn leven, natuurlijk heb ik wel het verhaal van een suzuki mee gekregen maar ik wist niks van doden. Dacht dat ie een monument had geraakt en dat dat het was. Ooit kom je er wel achter dat de wereld wel wat groter is dan je eigen achtertuin.
Ja precies. Maar bij de LoveParade is het een ander verhaal, daar is vooralsnog -ik kan nog steeds niks vinden over een steekpartij zoals die maat van mij meldde- geen opzet in het spel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klopt. Nooit toegeven aan dat tuig. Gewoon door blijven gaan, anders bereiken zij hun doel, en dat kan nou net niet de bedoeling zijn.
Zelfde geldt ook nu voor de love parade. Mee doorgaan als het kan uiteraard volgend jaar. Hoek v Holland hetzelfde verhaal: doorgaan! Ook sneu is dat de Dance Parade in Rotterdam niet meer doorgaat als gevolg van dat incident bij HvH. De dance parade is zeg maar de lite versie van de love parade (voor mensen die het niet weten). Ook met geluidswagens e.d.
Naast Rave bestaat er gelukkig alleen rock. Sinds wanneer ga jij over de zeik om 1 post. Kijk eens naar je eigen post gedrag en haal eens adem. forum@fok.nl mailen als je behoefte hebt aan mod rights.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb topic 2 nog geopend, mafkees. Ga krassen en Pink Floyed luisteren ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn middelmatige medische kennis liggen.
Desalniettemin, waarom zou nit dance en trancefeest net anders zijn dan al die andere spuitfeesten, compleet gestoord gaat het daar aan toe vaak. Zie bvb alleen HvH.
Ik vind jouw mening in deze nogal verwerpelijk ja. Maar dat jij een 30-plusser bent en feesten alles voor je is, dat vind ik vooral grappig.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat lul je vent? Moeite met andermans mening?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Sfeer op feesten in Duitsland is juist
Tis een feit dat KONINGINNEdag een feest van de KONINGIN is hoor, die die dag haar verjaardag viertquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat lul je vent? Moeite met andermans mening?
Daarom hebben ze de nooduitgangen ook geopendquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef wwwer het volgende:
De organisatie kan nu niet stoppen dan moeten er in 1x weer 1 miljoen mensen door die tunnel met alle gevolgen van dien... Ze hadden het allemaal nooit zo moeten afsluiten maar dat is nu makkelijk praten..
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.
Desalniettemin, waarom zou nit dance en trancefeest net anders zijn dan al die andere spuitfeesten, compleet gestoord gaat het daar aan toe vaak. Zie bvb alleen HvH.
Je hebt niet alleen een geringe medische kennis maar blijkbaar ook moeite met lezen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch,waarschijnlijk een efedrine spuit geweest om het hart weer op gang te krijgen!
Ah, dus omdat er het woordje Love voor staat is dat opeens absurd, hehe right.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Want dan hoor je achter de geraniums te zitten met een leuk stel kids en een hond en een stationwagon?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:01 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening in deze nogal verwerpelijk ja. Maar dat jij een 30-plusser bent en feesten alles voor je is, dat vind ik vooral grappig.
Ja maar dan trekt het dus in 1x de stad in en ga je het krijgen bij het station.. Want dan wil iedereen in eens tegelijk de trein in...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de nooduitgangen ook geopend.
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.quote:
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.
Technofeestjes zijn ZO goed qua sfeer. Allemaal vrolijke relaxede mensen en ja er wordt wel lekker wat gebruikt, maar altijd vriendelijke drugs als wiet en XTC. Coke vind je bij hardcore en dat is dan ook agressiever, maar bij trance en techno is het vooral X, the LOVE DRUG.
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een geringe medische kennis maar blijkbaar ook moeite met lezen:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Faithfulness het volgende:
Kunnen DeParo en El_Matador die nutteloze discussie niet even PM voortzetten?
Oh god, opa heeft het in de Telegraaf gelezen dus het is zo. Altijd maar morele paniek opwerpen als het gaat om dansfeesten en dergelijke. Het is ook mijn stijl niet, het kan me echt aan m'n reet roesten verder, maar laat die mensen lekker in hun waarde. Altijd dat domme gelul van mensen die denken dat ze het allemaal wel doorhebben. Ga lekker topics over Israël volposten of zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nou sarcastisch te doen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.
Wat te denken van feestjes als pinkpop e.d. Wordt ook flink drugs gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.
Ik post mee in een topic over buitenlands nieuws, daarnaast mag jij best vinden dat ik beschamende opmerking maak, ik vind dat wel meevallen. Iig mijn excuses aan iedereen die zich aangesproken voelt door mijn ontwetendheid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
geen idee waar je woont, maar als je mee post in een Nederlands topic over nieuws en er wordt een behoorlijk groot nationaal nieuwsbericht naar voren gehaald, dan is het handig als je weet waar het over gaat. Als je van jezelf weet dat je het niet weet, vanwege je leefsituatie, google je het even. Op wikipedia staat in 1 klik alles wat je wilt weten zonder dat je beschamende opmerkingen hoeft te maken in een topicOoit kom je erachter dat het internet écht heel veel informatie bevat
![]()
Dat Matador er überhaupt op een troll gaat reageren...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
In mijn ervaring niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.
Sure, en mijn pistool schiet tulpjes wanneer PSV wint,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.
Technofeestjes zijn ZO goed qua sfeer. Allemaal vrolijke relaxede mensen en ja er wordt wel lekker wat gebruikt, maar altijd vriendelijke drugs als wiet en XTC. Coke vind je bij hardcore en dat is dan ook agressiever, maar bij trance en techno is het vooral X, the LOVE DRUG.
Sluit aan in de rij, misschien ben ik wel niet degene die wereldvreemd is,quote:
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Oh god, opa heeft het in de Telegraaf gelezen dus het is zo. Altijd maar morele paniek opwerpen als het gaat om dansfeesten en dergelijke. Het is ook mijn stijl niet, het kan me echt aan m'n reet roesten verder, maar laat die mensen lekker in hun waarde. Altijd dat domme gelul van mensen die denken dat ze het allemaal wel doorhebben. Ga lekker topics over Israël volposten of zo.
Sorry, maar zo kom je wel over... Ga eens naar een dancefeest voordat je over iets praat waar je NIETS van weet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, en mijn pistool schiet tulpjes wanneer PSV wint,
maar kogels wanneer PSV verliest, logish he, nee dacht het niet en tegenwoordig spuit je alles.
[..]
Sluit aan in de rij, misschien ben ik wel niet degene die wereldvreemd is,
maar de rest hahahaha![]()
.
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
Tegenwoordig spuiten ze wel meer dan alleen heroine.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.
Nee omdat ik er 6 jaar ben geweest en jij kennelijk niet want je praat peop.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, dus omdat er het woordje Love voor staat is dat opeens absurd, hehe right.
Kom op zeg, bij het strandfeest HvH zat iedereen toch ook niet rond het kampvuur liedjes te zingen, haha.
Dan ben ik bang dat je gaat afzetten El_Matador net als je vandaag hebt gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).
Ik vind deze beelden niet echt schokkend.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Ame_thyst het volgende:
filmpje van de paniek, niet kijken als je gevoelig bent voor schokkende beelden
Nee, op die hippiefeestjes als Pinkpop worden geen drugs gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tegenwoordig spuiten ze wel meer dan alleen heroine.
Maar het gaat niet zo zeer om de spuit het gaat meer om het feit dat er veel drugs wordt gebruikt.
Op LowLands was het het meest bizar wat ik ooit heb meegemaakt. Open en bloot bij de WCs. Alles. GHB, X, coke, wiet uiteraard...ketamine en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat te denken van feestjes als pinkpop e.d. Wordt ook flink drugs gebruikt.
Gewoon: waar feesten zijn. Punt.
Okay, ik zat maar te plagen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want dan hoor je achter de geraniums te zitten met een leuk stel kids en een hond en een stationwagon?
Ik geniet liever van het leven.
Kom op zeg, het is tegenwoordig op elk van dat soort feesten, ik zeg echt niet iedereen maar wel veel te veel mensen. Je ziet het overal tegenwoordig, je loopt een toilet binnen en daar staan ze op een rijtje te snuiven, pf.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee omdat ik er 6 jaar ben geweest en jij kennelijk niet want je praat peop.
alsof enig nederlands feestje te vergelijken is met de loveparade.
Ja idd, zelf verdrukt worden en dan nog iemand op blijven tillen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind deze beelden niet echt schokkend.
Hulde voor de mensen die deze dame naar de voorkant tillen.![]()
Ze lijkt me ook niet dood, maar buiten bewustzijn.
Nee maar zet het er maar bij, anders gaat Ritmo weer huilenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind deze beelden niet echt schokkend.
Hulde voor de mensen die deze dame naar de voorkant tillen.![]()
Ze lijkt me ook niet dood, maar buiten bewustzijn.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, op die hippiefeestjes als Pinkpop worden geen drugs gebruikt.Dream on.
Klotevolk heb je bij elk feestje zitten. Dat is niet alleen dance gerelateerd. Maar jij wilt natuurlijk de media doen geloven, die met name in dit land graag bij het gebruik van een pilletje dit breed wil uitmeten als er weer eens een dealertje wordt gearresteerd of een mongooltje die niet tegen alcohol kan. Dit gebeurt op zowat elk feest wel. Als er mongolen compleet out gaan op pinkpop of de bak in worden geflikkerd wegens agressief gedrag hoor je er niemand over.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.
Ja hoor, ik zeg vrijwillig een feest af.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je gaat afzetten El_Matador net als je vandaag hebt gedaan.
Want je moest posten op FOK! en dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker.
'Dat soort feesten'quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is tegenwoordig op elk van dat soort feesten, ik zeg echt niet iedereen maar wel veel te veel mensen. Je ziet het overal tegenwoordig, je loopt een toilet binnen en daar staan ze op een rijtje te snuiven, pf.
quote:
Nee daar gebruiken ze een Botboor voor wordt direct in je been geboord en dan de vloeistoffen ingespoten.. Is effectiever en belemmerd de reanimatie niet...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.
Maar volgens mij was zo´n spuit direct in je hart niet zomaar bij elke hartstilstand.
Hij weet niet wat hem overkomt denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).
Dat bedoel ik maar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op LowLands was het het meest bizar wat ik ooit heb meegemaakt. Open en bloot bij de WCs. Alles. GHB, X, coke, wiet uiteraard...ketamine en weet ik veel wat nog meer.
Zelf heb ik aan een beetje X genoeg. Of zonder, ook prima.
Nee je zegt dat het een opgefokt tyfus zooitje is op een feest zoals de loveparade.quote:
Zoek eerst eens op welke drugs je spuit en welke je slikt, bijvoorbeeld. En bedenk je dan eens hoe nutteloos het zou zijn om heroïne te nemen op een dansfeestje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.
Natuurlijk vind jij dat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nutteloos, door dat agressieve klotevolk dat per se op het terrein moest komen waar het veel te vol was (organisatie zit ook fout en de politie eveneens), is deze ramp in eerste instantie onstaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Faithfulness het volgende:
Kunnen DeParo en El_Matador die nutteloze discussie niet even PM voortzetten?
Waar jij op reageert.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat Matador er überhaupt op een troll gaat reageren...
Maar goed, het blijft een zinloze discussie.
Genoeg ervaring om te weten wat voor verschrikkelijke bende het bij dergelijke feesten is niet alleen daar hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sorry, maar zo kom je wel over... Ga eens naar een dancefeest voordat je over iets praat waar je NIETS van weet.
Ja Gillette, ik denk dat drugs slecht voor je is,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klotevolk heb je bij elk feestje zitten. Dat is niet alleen dance gerelateerd. Maar jij wilt natuurlijk de media doen geloven, die met name in dit land graag bij het gebruik van een pilletje dit breed wil uitmeten als er weer eens een dealertje wordt gearresteerd of een mongooltje die niet tegen alcohol kan. Dit gebeurt op zowat elk feest wel. Als er mongolen compleet out gaan op pinkpop of de bak in worden geflikkerd wegens agressief gedrag hoor je er niemand over.
Wat ben jij een mongool. Zou je niet denken dat ze om die persoon te redden oom een spuit zouden kunnen geven? Er liepen trauma artsen rond om te redden wat er te redden viel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
#ignorequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Genoeg ervaring om te weten wat voor verschrikkelijke bende het bij dergelijke feesten is niet alleen daar hoor.
Agressieve klotevolk -->quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Nutteloos, door dat agressieve klotevolk dat per se op het terrein moest komen waar het veel te vol was (organisatie zit ook fout en de politie eveneens), is deze ramp in eerste instantie onstaan.
[..]
Waar jij op reageert.
[..]
Ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoevaak. Alles is slecht als je teveel gebruikt. Maar harddrugs moet je echt mee uitkijken inderdaad. Dat is echt rommel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja Gillette, ik denk dat drugs slecht voor je is,
nou nou wat ben ik ontzettend naief, weed etc moet kunnen, maar de rest is opfokkend en verslavende rotzooi.
Wat heb jij er precies van meegekregen daar?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een dag dit... Ben blij dat we in de auto terugzitten naar Amsterdam.
Niet heel schokkend op zich, maar wel een beangstigende gedachte. Zo van: je zult er maar tussen staan, schouder aan schouder. Denk dat veel mensen bang zijn, niet zeker weten wat er gebeurt, wat ze moeten doen, enz. Met uitzondering van diegenen die er in slagen om mensen weg te krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Ame_thyst het volgende:
filmpje van de paniek, niet kijken als je gevoelig bent voor schokkende beelden
Dat zou je wel denken als je hoort hoe makkelijk sommigen daarover lullen. Ach ja, dat heb je met elke generatie jongeren: ouderen die er schande van spreken. Evenals de brave jongetjes met jampotbrilletjes en het haar in een scheiding, die naar de juf toegaan als de andere kindjes iets doen wat niet mag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Dat soort feesten'![]()
![]()
Ja, 90 % van de jongeren van nu zijn losgeslagen snuivers.
Jij weet niks. Kankerdebiel. Jij weet echt niets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Genoeg ervaring om te weten wat voor verschrikkelijke bende het bij dergelijke feesten is niet alleen daar hoor.
Kippenvel, wat een confronterende foto's.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Amen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
Jij weet niks. Kankerdebiel. Jij weet echt niets.
Niet. Hij moet op FOK! Israel verdedigen en kan daarom niet offline.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Joh reageer niet erop, laat even deze dag rustig bezinken. Hoop dat je niet te veel mee gekregen hebt wat er daar gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vrij weinig gelukkig. We waren 30 min voor die bende binnen bij de main. Sfeer verziekt, onderlinge sfeer verziekt en tientallen telefoontjes en smsjes uit nederland van kennissen die willen weten of wij nog oke waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat heb jij er precies van meegekregen daar?
Op dat soort feesten wil het percentage inderdaad nog wel eens flink oplopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Dat soort feesten'![]()
![]()
Ja, 90 % van de jongeren van nu zijn losgeslagen snuivers.
Het is niet alleen heroine dat je tegenwoordig spuit hoor, je kan zelfs cocaine spuiten, etc etc.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zoek eerst eens op welke drugs je spuit en welke je slikt, bijvoorbeeld. En bedenk je dan eens hoe nutteloos het zou zijn om heroïne te nemen op een dansfeestje.
Dat zeg ik inderdaad ja, en ik heb geen idee waar je dat voor een 'loveparade' zou moeten terugvinden,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het een opgefokt tyfus zooitje is op een feest zoals de loveparade.
Moet je voor de grap de bezoekers aantallen van de laatste 15 jaar eens bekijken en het aantal incidenten.
Sure jochie, misschien eens van FOK! afkomen, en niet alleen voor je trance-dance-feestje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hem overkomt denk ik.Nooit meegemaakt, dan is oordelen makkelijk natuurlijk.
Genoeg drugs op dat soort absurde feesten, en echt niet alleen dance en trance, maar ook daar.quote:
En toch zit je de hele dag op FOK! rond te koekeloeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zeg vrijwillig een feest af.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit in Soedan, knuppel.
Als je helemaal platgespoten bent of jezelf platgesnoven hebt ja dan zal er vast een heel gemoedelijke sfeer zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool. Zou je niet denken dat ze om die persoon te redden oom een spuit zouden kunnen geven? Er liepen trauma artsen rond om te redden wat er te redden viel.
Juist op dit soort feesten is de sfeer vaak goed. Zolang er geen gemengd publiek is, weinig problemen. Op dancefeesten komt eens tuk minder ellende voor dan bijvoorbeeld R&B feesten of van die megadisco's .
Heb persoonlijk juist zeer goede ervaringen bij feesten voor 1 doelgroep. Pas als er andere types doorheen gingen lopen kwam er ellende....
Ook triest dat dit gebeurt, grote groepen en paniek... Ikzelf ga daar dan ook neit tussen staan. Dan maar even wachten.
Ik zeg echt niet iedereen, godzijdank zitten er genoeg normale mensen tussen,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Agressieve klotevolk -->![]()
En ja, ik verzoek je te stoppen. Maar jij wilt altijd het laatste woord hebben, dus het is nutteloos blijkbaar.
Dat snap ik, het hoort het dans moment van het jaar te zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vrij weinig gelukkig. We waren 30 min voor die bende binnen bij de main. Sfeer verziekt, onderlinge sfeer verziekt en tientallen telefoontjes en smsjes uit nederland van kennissen die willen weten of wij nog oke waren.
Zonde, kutzooi.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Hij moet op FOK! Israel verdedigen en kan daarom niet offline.De boomerang stortte al neer voordat hij goed en wel besefte dat ie vertrokken was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht naief.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:24 schreef IED het volgende:
"Dit soort feesten" zijn juist gemaakt vanwege snuivers, dat ze zo stijf stonden om dan maar de hele nacht te gaan hakken.
Dat "dit soort feesten" tegenwoordig geinfiltreerd zijn door burgelijke huppelhoeren en linkse burgelijke ballen die dat dan weer niet weten.
wat al vaker door el_matador is gezegd maar niet naar word geluisterd is dat hij zelf geen contact heeft gehad met zn maat omdat hij dus in SOEDAN zit! maar dat zn maat MIJ ( de vriendin van el_matador) heeft gebeld en ik woon gewoon in nederland en kon dus prima gebeld worden door zn maat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
En toch zit je de hele dag op FOK! rond te koekeloeren.
Wat een raar leven moet jij hebben zeg, mensen vanuit Duitsland die jou ondanks blokkades nog in Soedan weten te bereiken, ergens geloof ik er steeds minder van. Ik geloof wel dat je een levendige fantasie hebt.
Maar goed.
Heb je een leuk feest gehad, ga jezelf eens gedragen jongeman,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Love you!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef Delan het volgende:
[..]
wat al vaker door el_matador is gezegd maar niet naar word geluisterd is dat hij zelf geen contact heeft gehad met zn maat omdat hij dus in SOEDAN zit! maar dat zn maat MIJ ( de vriendin van el_matador) heeft gebeld en ik woon gewoon in nederland en kon dus prima gebeld worden door zn maat.
iedereen gelezen nu? dank u
Toevallig, EM vroeg natuurlijk niet dit even neer te zetten,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef Delan het volgende:
[..]
wat al vaker door el_matador is gezegd maar niet naar word geluisterd is dat hij zelf geen contact heeft gehad met zn maat omdat hij dus in SOEDAN zit! maar dat zn maat MIJ ( de vriendin van el_matador) heeft gebeld en ik woon gewoon in nederland en kon dus prima gebeld worden door zn maat.
iedereen gelezen nu? dank u
Wees gerust, ik heb een leven naast fok hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure jochie, misschien eens van FOK! afkomen, en niet alleen voor je trance-dance-feestje.
Genoeg drugs op dat soort absurde feesten, en echt niet alleen dance en trance, maar ook daar.
Dit is echt een bizarre foto inderdaad, lijkt wel oorlog.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Bananinaan het volgende:
Heb net even snel alle posts gelezen.. en snap werkelijk waar niet dat sommige mensen hier zogenaamde grappige opmerkingen over kunnen geven!
Schandalig!
[ afbeelding ]
ik zit gewoon mee te lezen hoor, niemand hoeft mij te vertellen iets neer te zetten, dat doe ik uit eigen initiatief, en nu lees ik gewoon rustig verderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toevallig, EM vroeg natuurlijk niet dit even neer te zetten,
maar goed iemand die daar echt zat had het geen drol uitgemaakt wat ik wel of niet zou denken van zijn werktrips.
Volgens mij moet jij gewoon je smoel houden of de acute keeltyfus en vingertyfus krijgen zodat je en je bek houdt en niet typt over dingen waarvan je niets begrijpt. Dit heeft niets met drugs te maken. En al helemaal niet het soort drugs dat bij de loveparae wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.
Maar volgens mij was zo´n spuit direct in je hart niet zomaar bij elke hartstilstand.
Onwetend een grote bek hebben. Dat is erg dom inderdaad. Onwetend is niet erg, maar dan leer je van anderen. DeParo niet. Die trolt er vrolijk op los, zonder enige kennis van zaken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een leven naast fok hoor.Als jij vindt dat ik dat niet heb, wat doe jij hier dan om mij dit te vertellen? Omdat je zelf geen leven hebt misschien?
Ja, inderdaad ook daar. Alleen snap ik je debiele opmerkingen in dit topic niet zo. Nu draai je weer. Je weet gewoon zelf niet wat je ratelt, en dus ben je een debiel.
Onzin dat maak jij daar uit op ik denk dat het op andere feesten net zo goed voorkomt.quote:
Zou helaas goed mogelijk zijn dat dit voor altijd de Love Parade was...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef THEFXR het volgende:
de vraag is komt er ooit nog een loveparade?
uit respect voor de slachtoffers zeg ik ja!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef THEFXR het volgende:
Verklaar je nader. Wat is er agressief aan de love parade mijn liefste trolletje?quote:
Vreselijk he, mensen die een leuke dag willen hebben en dik willen feesten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef DeParo het volgende:
[..]
Heb je een leuk feest gehad, ga jezelf eens gedragen jongeman,
pf op naar het volgende feest zeker waar je de debiel weer kan uithangen.
Ik laat hem lekker rondspartelen in zijn trollenhol. Daar voelt ie zich prettig, zijn eigen drugsverslaving.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef Relko het volgende:
DeParo is erg succesvol in het trollen nu, erg succesvol.
idd erg zonde, weer een superfeest naar de klote,kutorganisatie!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker van niet.
Eeuwig zonde.
Dat denk ik niet als er 70.000 kilo levend vlees ineens op je afkomt...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef Mercer het volgende:
In zo'n situatie moet je maar aan één ding denken en dat is dat je blijft staan, anders is het echt finito!!
Hij voert liever discussies over Israel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vreselijk he, mensen die een leuke dag willen hebben en dik willen feesten.
Ja inderdaad. Hopelijk blijven andere gratis feesten in Duitsland wel en zijn ze niet zo dom als in Nederland.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
idd erg zonde, weer een superfeest naar de klote,kutorganisatie!
Ja, ik draai weer, sure ik heb geen leven, klopt weer eens niets van met dit soort rare beledingen maar goed als je het wilt geloven, be my guest, maar je hebt zelf, als je een leven hebt, genoeg kennis om te weten wat voor absurde groepjes en mensen er bij dit soort feesten rondlopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een leven naast fok hoor.Als jij vindt dat ik dat niet heb, wat doe jij hier dan om mij dit te vertellen? Omdat je zelf geen leven hebt misschien?
Ja, inderdaad ook daar. Alleen snap ik je debiele opmerkingen in dit topic niet zo. Nu draai je weer. Je weet gewoon zelf niet wat je ratelt, en dus ben je een debiel.
Haha, zegt onze Fok!-User in Soedan die de hele tijd op Fok! zit, ik heb je vandaag toch veelal hier gezien, doe je verder daar nog iets anders, haha zelfde zeker als die tijd dat je zogenaamd in Noord-Korea zatquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onwetend een grote bek hebben. Dat is erg dom inderdaad. Onwetend is niet erg, maar dan leer je van anderen. DeParo niet. Die trolt er vrolijk op los, zonder enige kennis van zaken.
Juist. Al zou je willen blijven staan, word je wel omver gelopenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat denk ik niet als er 70.000 kilo levend vlees ineens op je afkomt...
Kan ook.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij voert liever discussies over Israel.Hoe niet-boeiend.
Dat.quote:
Dat is wel een mooie ja. Zij wilden ook doorfeesten. Maar helaas, zo denkt de politiek er niet over. En de risico's zijn veel te groot. Jammer, heeeel erg jammer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef wwwer het volgende:
[..]
uit respect voor de slachtoffers zeg ik ja!!!
Als ik er al in zat dan was het omdat jouw naam op de brievenbus stond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik laat hem lekker rondspartelen in zijn trollenhol. Daar voelt ie zich prettig, zijn eigen drugsverslaving.
Verder over de LoveParade.
Ja. Heb jij nog leuke feesten gepland staan de komende tijd waar dit soort risico's aan kleven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat.
Heb zojuist wat shots geplaatst van de foto's van Theo die waren te zien in nova. Vraag me echt af wat er nou exact is gebeurd. Maar sowieso, die amateurbeelden die ik aan het begin zag van de menigte in de tunnel. Dat was me écht iets te druk.
Mwah, op zich wel begrijpelijk. Het valt onder het kopje 'heftig nieuws', het is ook niet al te ver weg. Voor sommige mensen is het best fijn om dat even met een grapje te relativeren. Dat vind ik zelfs eerlijker dan mensen die af en toe even roepen hoe erg ze het vinden, en dan weer naar het andere tabje teruggaan omdat er ook nog zoiets als porno is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Bananinaan het volgende:
Heb net even snel alle posts gelezen.. en snap werkelijk waar niet dat sommige mensen hier zogenaamde grappige opmerkingen over kunnen geven!
Schandalig!
[ afbeelding ]
Die drukte was idd te ziek. Op het terrein zelf was ruimte genoeg,, maar die tunnels waren de aanvoerroute van het feest. Te druk, veel te druk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat.
Heb zojuist wat shots geplaatst van de foto's van Theo die waren te zien in nova. Vraag me echt af wat er nou exact is gebeurd. Maar sowieso, die amateurbeelden die ik aan het begin zag van de menigte in de tunnel. Dat was me écht iets te druk.
Heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien al dat volk dat per se op een te klein terrein samen wilde persen, hoewel het al afgesloten was, en toch via de brug en via de tunnel er zich door allerlei sluiproutes naar toe wilde drukken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Wat is er agressief aan de love parade mijn liefste trolletje?
Ik zag ze ja, terwijl er tig doden waren stonden ze nog te dansen,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vreselijk he, mensen die een leuke dag willen hebben en dik willen feesten.
Zo te horen was het op de verkeerde plaats.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Hoop wel dat men nu beter op gaat letten met beveiliging om dit soort maffe situaties te voorkomen.En agressieve rockgasten te weigeren
Surequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:31 schreef Relko het volgende:
DeParo is erg succesvol in het trollen nu, erg succesvol.
Nee op dit moment niet. Was eerst nog van plan om naar Duitsland te gaan en een optreden van Scooter te zien (IFA Sommergarten Open Air 2010 - Berlijn. Maar ik sla ff over geloof ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Heb jij nog leuke feesten gepland staan de komende tijd waar dit soort risico's aan kleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |