Flikker zelf op hypcriete klaagbaker. Lees anders eerst even de vorige 3 topics door voordat je een mening vormt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Flikker lekker op, disrespectvolle rockpauper
Kleuter.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.
Ik hoop iig voor de nabestaanden dat het wel zo vlot gegaan is, maar kan me ook voorstellen dat op zo'n moment van paniek het ineens ieder voor zich is en je elkaar binnen een paar seconden uit het oog verloren bent. En als je eenmaal een eind weggerend bent van het stuk waar het gebeurt, kom je waarschijnlijk ook niet zomaar weer terug die tunnel in....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk, identificatie kan even duren, maar vaak zijn er ook mensen uit de groep die de identiteit kunnen bevestigen, natuurlijk. En ik kan me ook voorstellen dat als mensen met een groep zijn, iemand uit die groep misschien belt naar familieleden van de overledene.
Inderdaad. Sfeer op feesten in Duitsland is juistquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Loveparde en opgefokt uhu, jij hebt het echt niet begrepen hè.
Ik kan me daar best boos om maken.
Ik wilde eerst nog wat andere dingen tikken, maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik een ban
Hij is het niet waard. Echt niet, het is een trolletje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst nog wat andere dingen tikken, maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik een ban
Je bent de 30 gepasseerd kerel, tijd om volwassen te worden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul. Er is geen "feitelijk" bij feesten. K-Dag is VOOR MIJ een feest van Nederland, waar autochtonen en allochtonen lekker met z'n allen aan het feesten zijn. Omdat 1 gek in een compleet andere stad mensen doodrijdt zou het feest afgeblazen moeten worden? Wat een onzin.
Je snapt zelf wel dat jouw verhaal IETSJEPIETSJE persoonlijker is dan een stomme Koningin en een idiote Karst T, toch? Of je trolt, dat kan ook.
Ik heb topic 2 nog geopend, mafkees. Ga krassen en Pink Floyed luisteren ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Flikker zelf op hypcriete klaagbaker. Lees anders eerst even de vorige 3 topics door voordat je een mening vormt.
Sorry hoor knul maar wat er allemaal in NL gebeurt is nou niet echt per direct het ALLER belangrijkste in mijn leven, natuurlijk heb ik wel het verhaal van een suzuki mee gekregen maar ik wist niks van doden. Dacht dat ie een monument had geraakt en dat dat het was. Ooit kom je er wel achter dat de wereld wel wat groter is dan je eigen achtertuin.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:53 schreef wwwer het volgende:
[..]
Iets met een zwarte Suzuki die op de mensen massa ingereden is tijdens Queenday 2009?
Karst T? Ga maar googelen.... En kom onder de steen vandaan...
even tussendoor, ik zie toch vooral autochtonen op onze hollandse feestjes zoals kdag wk voetbal nijmegse vierdaagse etc. Meestal zijn de mensen die je bij dat soort feestjes zien blank.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef El_Matador het volgende:
K-Dag is VOOR MIJ een feest van Nederland, waar autochtonen en allochtonen lekker met z'n allen aan het feesten zijn.
Klopt. Nooit toegeven aan dat tuig. Gewoon door blijven gaan, anders bereiken zij hun doel, en dat kan nou net niet de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was ook belachelijk toen ja.
Erg voor die doden toen, maar kom op;
- wat voor zin heeft het om te stoppen met feesten in andere plaatsen? krijg je daar de doden mee terug?
- als je stopt met feesten, dan heeft die Karst met zijn debiele actie zijn zin gehad
- ik heb niks met de konigin en alles met feesten, K-Dag en oranje. Waarom moet ik stoppen met feesten als er een aanslag op de Koningin plaatsvindt?
Gelukkig dacht mijn omgeving er ook zo over.
Wat lul je vent? Moeite met andermans mening?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:57 schreef Americanist het volgende:
[..]
Je bent de 30 gepasseerd kerel, tijd om volwassen te worden.
logisch,waarschijnlijk een efedrine spuit geweest om het hart weer op gang te krijgen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:50 schreef Mula het volgende:
[..]
Wie zegt dat die spuit niet afkomstig is van een hulpverlener die in de chaos is blijven liggen? Beetje makkelijke conclusie trek je zo.
geen idee waar je woont, maar als je mee post in een Nederlands topic over nieuws en er wordt een behoorlijk groot nationaal nieuwsbericht naar voren gehaald, dan is het handig als je weet waar het over gaat. Als je van jezelf weet dat je het niet weet, vanwege je leefsituatie, google je het even. Op wikipedia staat in 1 klik alles wat je wilt weten zonder dat je beschamende opmerkingen hoeft te maken in een topicquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sorry hoor knul maar wat er allemaal in NL gebeurt is nou niet echt per direct het ALLER belangrijkste in mijn leven, natuurlijk heb ik wel het verhaal van een suzuki mee gekregen maar ik wist niks van doden. Dacht dat ie een monument had geraakt en dat dat het was. Ooit kom je er wel achter dat de wereld wel wat groter is dan je eigen achtertuin.
Ja precies. Maar bij de LoveParade is het een ander verhaal, daar is vooralsnog -ik kan nog steeds niks vinden over een steekpartij zoals die maat van mij meldde- geen opzet in het spel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klopt. Nooit toegeven aan dat tuig. Gewoon door blijven gaan, anders bereiken zij hun doel, en dat kan nou net niet de bedoeling zijn.
Zelfde geldt ook nu voor de love parade. Mee doorgaan als het kan uiteraard volgend jaar. Hoek v Holland hetzelfde verhaal: doorgaan! Ook sneu is dat de Dance Parade in Rotterdam niet meer doorgaat als gevolg van dat incident bij HvH. De dance parade is zeg maar de lite versie van de love parade (voor mensen die het niet weten). Ook met geluidswagens e.d.
Naast Rave bestaat er gelukkig alleen rock. Sinds wanneer ga jij over de zeik om 1 post. Kijk eens naar je eigen post gedrag en haal eens adem. forum@fok.nl mailen als je behoefte hebt aan mod rights.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb topic 2 nog geopend, mafkees. Ga krassen en Pink Floyed luisteren ofzo.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn middelmatige medische kennis liggen.
Desalniettemin, waarom zou nit dance en trancefeest net anders zijn dan al die andere spuitfeesten, compleet gestoord gaat het daar aan toe vaak. Zie bvb alleen HvH.
Ik vind jouw mening in deze nogal verwerpelijk ja. Maar dat jij een 30-plusser bent en feesten alles voor je is, dat vind ik vooral grappig.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat lul je vent? Moeite met andermans mening?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Sfeer op feesten in Duitsland is juist
Tis een feit dat KONINGINNEdag een feest van de KONINGIN is hoor, die die dag haar verjaardag viertquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat lul je vent? Moeite met andermans mening?
Daarom hebben ze de nooduitgangen ook geopendquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:58 schreef wwwer het volgende:
De organisatie kan nu niet stoppen dan moeten er in 1x weer 1 miljoen mensen door die tunnel met alle gevolgen van dien... Ze hadden het allemaal nooit zo moeten afsluiten maar dat is nu makkelijk praten..
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.
Desalniettemin, waarom zou nit dance en trancefeest net anders zijn dan al die andere spuitfeesten, compleet gestoord gaat het daar aan toe vaak. Zie bvb alleen HvH.
Je hebt niet alleen een geringe medische kennis maar blijkbaar ook moeite met lezen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch,waarschijnlijk een efedrine spuit geweest om het hart weer op gang te krijgen!
Ah, dus omdat er het woordje Love voor staat is dat opeens absurd, hehe right.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Want dan hoor je achter de geraniums te zitten met een leuk stel kids en een hond en een stationwagon?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:01 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening in deze nogal verwerpelijk ja. Maar dat jij een 30-plusser bent en feesten alles voor je is, dat vind ik vooral grappig.
Ja maar dan trekt het dus in 1x de stad in en ga je het krijgen bij het station.. Want dan wil iedereen in eens tegelijk de trein in...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de nooduitgangen ook geopend.
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.quote:
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.
Technofeestjes zijn ZO goed qua sfeer. Allemaal vrolijke relaxede mensen en ja er wordt wel lekker wat gebruikt, maar altijd vriendelijke drugs als wiet en XTC. Coke vind je bij hardcore en dat is dan ook agressiever, maar bij trance en techno is het vooral X, the LOVE DRUG.
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een geringe medische kennis maar blijkbaar ook moeite met lezen:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Faithfulness het volgende:
Kunnen DeParo en El_Matador die nutteloze discussie niet even PM voortzetten?
Oh god, opa heeft het in de Telegraaf gelezen dus het is zo. Altijd maar morele paniek opwerpen als het gaat om dansfeesten en dergelijke. Het is ook mijn stijl niet, het kan me echt aan m'n reet roesten verder, maar laat die mensen lekker in hun waarde. Altijd dat domme gelul van mensen die denken dat ze het allemaal wel doorhebben. Ga lekker topics over Israël volposten of zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nou sarcastisch te doen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.
Wat te denken van feestjes als pinkpop e.d. Wordt ook flink drugs gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.
Ik post mee in een topic over buitenlands nieuws, daarnaast mag jij best vinden dat ik beschamende opmerking maak, ik vind dat wel meevallen. Iig mijn excuses aan iedereen die zich aangesproken voelt door mijn ontwetendheid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
geen idee waar je woont, maar als je mee post in een Nederlands topic over nieuws en er wordt een behoorlijk groot nationaal nieuwsbericht naar voren gehaald, dan is het handig als je weet waar het over gaat. Als je van jezelf weet dat je het niet weet, vanwege je leefsituatie, google je het even. Op wikipedia staat in 1 klik alles wat je wilt weten zonder dat je beschamende opmerkingen hoeft te maken in een topicOoit kom je erachter dat het internet écht heel veel informatie bevat
![]()
Dat Matador er überhaupt op een troll gaat reageren...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
In mijn ervaring niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.
Sure, en mijn pistool schiet tulpjes wanneer PSV wint,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.
Technofeestjes zijn ZO goed qua sfeer. Allemaal vrolijke relaxede mensen en ja er wordt wel lekker wat gebruikt, maar altijd vriendelijke drugs als wiet en XTC. Coke vind je bij hardcore en dat is dan ook agressiever, maar bij trance en techno is het vooral X, the LOVE DRUG.
Sluit aan in de rij, misschien ben ik wel niet degene die wereldvreemd is,quote:
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Oh god, opa heeft het in de Telegraaf gelezen dus het is zo. Altijd maar morele paniek opwerpen als het gaat om dansfeesten en dergelijke. Het is ook mijn stijl niet, het kan me echt aan m'n reet roesten verder, maar laat die mensen lekker in hun waarde. Altijd dat domme gelul van mensen die denken dat ze het allemaal wel doorhebben. Ga lekker topics over Israël volposten of zo.
Sorry, maar zo kom je wel over... Ga eens naar een dancefeest voordat je over iets praat waar je NIETS van weet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, en mijn pistool schiet tulpjes wanneer PSV wint,
maar kogels wanneer PSV verliest, logish he, nee dacht het niet en tegenwoordig spuit je alles.
[..]
Sluit aan in de rij, misschien ben ik wel niet degene die wereldvreemd is,
maar de rest hahahaha![]()
.
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |