Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mijn middelmatige medische kennis liggen.
Desalniettemin, waarom zou nit dance en trancefeest net anders zijn dan al die andere spuitfeesten, compleet gestoord gaat het daar aan toe vaak. Zie bvb alleen HvH.
Je hebt niet alleen een geringe medische kennis maar blijkbaar ook moeite met lezen:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Tenzij hij-zij last had van een acute aanval van een of ander virus of bacterie zie ik niet in wat voor spuit dat is.
Desalniettemin, waarom zou nit dance en trancefeest net anders zijn dan al die andere spuitfeesten, compleet gestoord gaat het daar aan toe vaak. Zie bvb alleen HvH.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
logisch,waarschijnlijk een efedrine spuit geweest om het hart weer op gang te krijgen!
Ah, dus omdat er het woordje Love voor staat is dat opeens absurd, hehe right.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Loveparde en opgefokt uhu, jij hebt het echt niet begrepen hè.
Ik kan me daar best boos om maken.
Ik wilde eerst nog wat andere dingen tikken, maar dat doe ik maar niet want dan krijg ik een ban
Want dan hoor je achter de geraniums te zitten met een leuk stel kids en een hond en een stationwagon?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:01 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik vind jouw mening in deze nogal verwerpelijk ja. Maar dat jij een 30-plusser bent en feesten alles voor je is, dat vind ik vooral grappig.
Ja maar dan trekt het dus in 1x de stad in en ga je het krijgen bij het station.. Want dan wil iedereen in eens tegelijk de trein in...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de nooduitgangen ook geopend.
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.quote:
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.
Technofeestjes zijn ZO goed qua sfeer. Allemaal vrolijke relaxede mensen en ja er wordt wel lekker wat gebruikt, maar altijd vriendelijke drugs als wiet en XTC. Coke vind je bij hardcore en dat is dan ook agressiever, maar bij trance en techno is het vooral X, the LOVE DRUG.
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je hebt niet alleen een geringe medische kennis maar blijkbaar ook moeite met lezen:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Faithfulness het volgende:
Kunnen DeParo en El_Matador die nutteloze discussie niet even PM voortzetten?
Oh god, opa heeft het in de Telegraaf gelezen dus het is zo. Altijd maar morele paniek opwerpen als het gaat om dansfeesten en dergelijke. Het is ook mijn stijl niet, het kan me echt aan m'n reet roesten verder, maar laat die mensen lekker in hun waarde. Altijd dat domme gelul van mensen die denken dat ze het allemaal wel doorhebben. Ga lekker topics over Israël volposten of zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
[..]
Probeer je nou sarcastisch te doen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.
Wat te denken van feestjes als pinkpop e.d. Wordt ook flink drugs gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.
Ik post mee in een topic over buitenlands nieuws, daarnaast mag jij best vinden dat ik beschamende opmerking maak, ik vind dat wel meevallen. Iig mijn excuses aan iedereen die zich aangesproken voelt door mijn ontwetendheid.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
geen idee waar je woont, maar als je mee post in een Nederlands topic over nieuws en er wordt een behoorlijk groot nationaal nieuwsbericht naar voren gehaald, dan is het handig als je weet waar het over gaat. Als je van jezelf weet dat je het niet weet, vanwege je leefsituatie, google je het even. Op wikipedia staat in 1 klik alles wat je wilt weten zonder dat je beschamende opmerkingen hoeft te maken in een topicOoit kom je erachter dat het internet écht heel veel informatie bevat
![]()
Dat Matador er überhaupt op een troll gaat reageren...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
In mijn ervaring niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij eens wist hoeveel coke er wordt gesnoven op die feesten.. Zelfs in je lokale kroeg. Ik denk juist minder bij de Hardcore feesten. Daar XTC, MDMA poeder, Speed.
Sure, en mijn pistool schiet tulpjes wanneer PSV wint,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donder op gast. Je KOMT niet eens op die feesten en dus lul je maar wat.
Technofeestjes zijn ZO goed qua sfeer. Allemaal vrolijke relaxede mensen en ja er wordt wel lekker wat gebruikt, maar altijd vriendelijke drugs als wiet en XTC. Coke vind je bij hardcore en dat is dan ook agressiever, maar bij trance en techno is het vooral X, the LOVE DRUG.
Sluit aan in de rij, misschien ben ik wel niet degene die wereldvreemd is,quote:
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Oh god, opa heeft het in de Telegraaf gelezen dus het is zo. Altijd maar morele paniek opwerpen als het gaat om dansfeesten en dergelijke. Het is ook mijn stijl niet, het kan me echt aan m'n reet roesten verder, maar laat die mensen lekker in hun waarde. Altijd dat domme gelul van mensen die denken dat ze het allemaal wel doorhebben. Ga lekker topics over Israël volposten of zo.
Sorry, maar zo kom je wel over... Ga eens naar een dancefeest voordat je over iets praat waar je NIETS van weet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, en mijn pistool schiet tulpjes wanneer PSV wint,
maar kogels wanneer PSV verliest, logish he, nee dacht het niet en tegenwoordig spuit je alles.
[..]
Sluit aan in de rij, misschien ben ik wel niet degene die wereldvreemd is,
maar de rest hahahaha![]()
.
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |