Dat was ook belachelijk toen ja.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef Americanist het volgende:
[..]
Doet me denken aan Koninginnedag 2009
Leuke troll poging...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
ik zou als ik jou was, niet eens op kleine podia beginnenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.
Dat mag je hopen, maar daar zou ik niet zo zeker van zijn... maar wellicht had (vrijwel) iedereen een ID bij zich.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd. Aan de andere kant, zouden de meeste families inmiddels niet al op de hoogte gebracht zijn door de politie?
Met koninginnedag is toch iemand massaal op mensen in gereden en daar waren een boel die aan het feesten waren en niet wisten dat er op die dag een aantal doden vielen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp de vergelijking met koninginnedag niet zo goed? Dan was 4 mei dit jaar eeb beter voorbeeld.
Wel eens gedacht wat voor medicatie er in een pateient wordt gespoten op het moment dat artsen aan het reanimeren zijn en wat voor een spuiten etc daar voor gebruikt wordt? Als het er zo bij ligt zal het dus wel zijn van de reanimatie .. Ben zelf getuigen geweest van een reanimatie en als je ziet wat een afval dat geeft... Beetje simpel om meteen "drugs" daar de schuld van te geven...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
ik heb de foto niet gekeken maar kan het niet zo zijn dat het een spuit met adrenaline oid was om t slachtoffer weer bij te brengen??quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
En terecht natuurlijk. Mooi dat alles goed is, hopelijk gaat je broer nu niet een nieuwe massahysterie veroorzaken daarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
So be it! Best een grappige reactie van hem eigenlijk. Mijn moeder vond het minder leuk want die maakte zich erg veel zorgen.
Omdat er zes onschuldigen dood waren?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was ook belachelijk toen ja.
Erg voor die doden toen, maar kom op;
- wat voor zin heeft het om te stoppen met feesten in andere plaatsen? krijg je daar de doden mee terug?
- als je stopt met feesten, dan heeft die Karst met zijn debiele actie zijn zin gehad
- ik heb niks met de konigin en alles met feesten, K-Dag en oranje. Waarom moet ik stoppen met feesten als er een aanslag op de Koningin plaatsvindt?
Tsja, dat mag. Ik vind dat een beetje kortzichtig en respectloos in ieder geval. Ik weet dat levens tegenwoordig weinig meer betekenen, maar sommige mensen worden daar nog steeds stil van.quote:
Gelukkig dacht mijn omgeving er ook zo over.
Wie zegt dat die spuit niet afkomstig is van een hulpverlener die in de chaos is blijven liggen? Beetje makkelijke conclusie trek je zo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Collective_hysteria ze kunnen er nu weer een voorbeeld aan toevoegenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mensen in paniek zijn net beesten.
Die gaan als een blind paard.
Omdat het feitelijk het feestje van de Koniging is. en als de koningin rouwt ipv feest, is het dan niet ietwat ongepast om dan door te feesten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was ook belachelijk toen ja.
Erg voor die doden toen, maar kom op;
- wat voor zin heeft het om te stoppen met feesten in andere plaatsen? krijg je daar de doden mee terug?
Waar dient een ID dan volgens jou voor?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Natuurlijk, identificatie kan even duren, maar vaak zijn er ook mensen uit de groep die de identiteit kunnen bevestigen, natuurlijk. En ik kan me ook voorstellen dat als mensen met een groep zijn, iemand uit die groep misschien belt naar familieleden van de overledene.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als je ziet hoe traag zo'n identificatieproces soms gaat, zou het me weinig verbazen als de familie nog niet op de hoogte is. Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....
En als de familie zit te ganzeborden en geen tv, radio of internet aan heeft staan, hoe weet je het dan?
Nee...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?
Ga niet in op de trol.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is het ook mogelijk dat die spuit er ligt omdat men geprobeerd heeft de slachtoffers te redden?
Iets met een zwarte Suzuki die op de mensen massa ingereden is tijdens Queenday 2009?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:50 schreef Document1 het volgende:
Ik raak aardig in de war nu, zijn er op Koninginnedag 2009 doden gevallen? Sorry ik woon in het buitenland dan zou dat wel langs me heen gegaan zijn.
Flikker lekker op, disrespectvolle rockpauperquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee, wel dat ze een slechte muzieksmaak hadden.
Om jezelf mee te identificeren. Niet een ander. Jij bent degene die hoort te zeggen: dit is mijn ID. Als jij zegt: dit is de ID van m'n vriend (die er zelf niet bij is), dan is het geen geldige legitimatie van je vriend.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef Omkron het volgende:
[..]
Waar dient een ID dan volgens jou voor?
Loveparde en opgefokt uhu, jij hebt het echt niet begrepen hè.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Gelul. Er is geen "feitelijk" bij feesten. K-Dag is VOOR MIJ een feest van Nederland, waar autochtonen en allochtonen lekker met z'n allen aan het feesten zijn. Omdat 1 gek in een compleet andere stad mensen doodrijdt zou het feest afgeblazen moeten worden? Wat een onzin.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Omdat het feitelijk het feestje van de Koniging is. en als de koningin rouwt ipv feest, is het dan niet ietwat ongepast om dan door te feesten?
In het klein: een vriendin van mij is jarig, ik ben bij haar op bezoek en we hebben het gezellig, en plots blijkt haar dochter bij het buitenspelen te zijn overreden. Dan ga ik toch ook niet zeggen, da's jouw zorg, ik neem nog een borrelnootje?
Zie ook het Heizeldrama waarbij vlak voor een voetbalwedstrijd 39 supporters omkwamen door rellen. De wedstrijd ging "gewoon" door, om nog meer geweld te voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het wel door blijft gaan... En tuurlijk moet je iets bedenken om de grootste groep mensen op te vangen hoor, maar nu lijkt het net alsof de organisatie oogkleppen opzet voor wat er gebeurd is, als zo'n groot festival gewoon doorgaat vind ik dat schandalig van de organisatie.... Ik heb ook gelezen dat dit een bekende fout was bij de organisatie waarop niet is ingegrepen, dus je kunt zeker stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor deze doden en zwaargewonden. Dan kun je niet doodleuk blije muziek opzetten en doorgaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |