abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84449253
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Je wilt bild.de bannen van dit forum? :D

Ontopic: ongelooflijk dat zoiets gebeurd en dat het festival dan toch nog doorgaat... hoe kun je nou massaal gaan feesten als er net zoiets heeft plaatsgevonden? Je gaat toch niet gewoon feesten als je net iemand dood hebt gelopen? :{
I had a signature once. It was awful.
pi_84449254
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef Document1 het volgende:
Maar dus nog niks bekent over de Nationaliteiten?
Nee, wel dat ze een slechte muzieksmaak hadden.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_84449265
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:

[..]

Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
:')
pi_84449287
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Nee joh, gewoon even onder een spoiler zetten.
Dan zou er niets kunnen gebeuren, denk ik.
Life is Music
pi_84449299
Was die tunnel nou serieus de enige echte in en uitgang?
Dat is dan wel een heel slecht staaltje crowd management geweest.

Deden ze in Nijmegen afgleopen week toch een stuk beter met lichtkranten die je naar de rustige plaatsen wezen en overal borden naar de uitgang.
pi_84449315
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ontopic: ongelooflijk dat zoiets gebeurd en dat het festival dan toch nog doorgaat... hoe kun je nou massaal gaan feesten als er net zoiets heeft plaatsgevonden? Je gaat toch niet gewoon feesten als je net iemand dood hebt gelopen? :{
Volgens mij gaat het niet door hoor. Ze bleven draaien omdat een groot deel van de toeschouwers nog niet door had wat er aan de hand was. Je wilt niet dat de 1 mil man die er nog staat ook in paniek raakt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_84449329
quote:

[..]

Trap anders even een open deur in.
pi_84449349
quote:

[..]
Mijn moeder zij dat ook al, maar als er chaos en paniek heerst, dan lijkt het mij niet verstandig om in 1 keer het hele festival af te zeggen.
Life is Music
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:41:14 #109
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_84449353
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef -0- het volgende:
Dat is dan wel een heel slecht staaltje crowd management geweest.
Mensen in paniek zijn net beesten.
Die gaan als een blind paard.
pi_84449375
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:

[..]

ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
Eigenlijk vind ik het :N maar stiekem doe ik :D :')
pi_84449413
Broer net woedend aan de telefoon :D Waarom hadden wij in vredesnaam 10000x gebeld en gesmst. Hij had smsjes gekregen van iedereen en hij snapt absoluut niet waarom. Blijkt dat hij er dus helemaal niets van meegekregen heeft. Wij hebben het hem net verteld, maar hij heeft lekker staan feesten zonder ook maar iets te merken. Hij zal wel bedaren als hij de foto's ziet neem ik aan :)
pi_84449421
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet door hoor. Ze bleven draaien omdat een groot deel van de toeschouwers nog niet door had wat er aan de hand was. Je wilt niet dat de 1 mil man die er nog staat ook in paniek raakt.
Ik heb gelezen dat het wel door blijft gaan... En tuurlijk moet je iets bedenken om de grootste groep mensen op te vangen hoor, maar nu lijkt het net alsof de organisatie oogkleppen opzet voor wat er gebeurd is, als zo'n groot festival gewoon doorgaat vind ik dat schandalig van de organisatie.... Ik heb ook gelezen dat dit een bekende fout was bij de organisatie waarop niet is ingegrepen, dus je kunt zeker stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor deze doden en zwaargewonden. Dan kun je niet doodleuk blije muziek opzetten en doorgaan....
pi_84449436
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mensen in paniek zijn net beesten.
Die gaan als een blind paard.
Ja, heb het één keer zelf meegemaakt, was op een feest in een oud pand en de zuurstof raakte op daar, maar iedereen had het te laat door, raampje werd er ingeslagen en iedereen naar die opening van 20x20 cm. Was best heftig, weet inderdaad dat ik iemand wegtrok toen.
pi_84449441
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Broer net woedend aan de telefoon :D Waarom hadden wij in vredesnaam 10000x gebeld en gesmst. Hij had smsjes gekregen van iedereen en hij snapt absoluut niet waarom. Blijkt dat hij er dus helemaal niets van meegekregen heeft. Wij hebben het hem net verteld, maar hij heeft lekker staan feesten zonder ook maar iets te merken. Hij zal wel bedaren als hij de foto's ziet neem ik aan :)
Doet me denken aan Koninginnedag 2009
"I predict future happiness for Americans if they can prevent the government from wasting the labors of the people under the pretense of taking care of them." - Thomas Jefferson
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:44:12 #115
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_84449459
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
;(
die families....vreselijk triest
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_84449477
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef Americanist het volgende:

[..]

Doet me denken aan Koninginnedag 2009
Dat was inderdaad ook zoiets ja. Ik moest toen werken en was volledig op de hogte. Bezoekers van het museum waar ik werk en de mensen buiten wisten van niets. Voelde ook heel vaag.
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 21:45:34 #117
42184 crew  DaMart
pi_84449497
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd :@. Aan de andere kant, zouden de meeste families inmiddels niet al op de hoogte gebracht zijn door de politie?
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_84449541
quote:
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.
  Boks-Chick zaterdag 24 juli 2010 @ 21:46:44 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_84449544
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

exact mijn gedachten net toen ik naar die foto's zat te kijken :o
lolwut
pi_84449552
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
pi_84449558
In chocoladeletters op bild.de:

Die Menschen tanzen weiter!
WARUM BRECHT IHR DAS NICHT AB?

Typisch voor zo'n kutkrant. Zie je het al gebeuren? Zo'n redacteur krijgt dat nieuws dus binnen, en het eerste waar hij aan denkt is niet: "15 doden, wat erg, laten we dat uitvergroten."

Nee, hij denkt: "Oh geil, dode mensen! Wie kunnen we de schuld geven? Even kijken, een aanslag is onwaarschijnlijk. Het zal ook lastig worden om de Turken de schuld te geven. Over het gedrag van de politie zijn ook maar een paar berichten binnen. Wat blijft er nog over? Ah! Voor de veiligheid blazen ze niet meteen het hele feest af. Er zijn doden gevallen en de mensen feesten. Schande! Dat dit kan in Duitsland! Dit is net zoals die scène in Titanic met dat orkest en zo. Mensen, opent uw ogen!"
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:47:10 #122
86793 wwwer
The one and only
pi_84449562
Ik denk dat niet iedereen al geïdentificeerd zal zijn beperkte legitimatie bij zich.. Dus ik denk niet dat iedereen het al weet.. En dan heb je ook nog vrienden, kennissen etc... Je zal maar zo herkend worden aan je horloge of iets anders persoonlijks onder een wit laken...
Graaauuww?
pi_84449568
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd :@. Aan de andere kant, zouden de meeste families inmiddels niet al op de hoogte gebracht zijn door de politie?
Als je ziet hoe traag zo'n identificatieproces soms gaat, zou het me weinig verbazen als de familie nog niet op de hoogte is. Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....
En als de familie zit te ganzeborden en geen tv, radio of internet aan heeft staan, hoe weet je het dan?
pi_84449579
Ik begrijp de vergelijking met koninginnedag niet zo goed? Dan was 4 mei dit jaar eeb beter voorbeeld.
pi_84449588
quote:
Wow aan de andere kant voor hem ook beter niet, het lijkt me niet prettig als je namelijk in de buurt bent geweest en gezien heb wat gebeurd is.
Kan je nog beter het niet weten en gewoon doorfeesten , dan constant de beelden van wat er gebeurd is gezien hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')