Je wilt bild.de bannen van dit forum?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Nee, wel dat ze een slechte muzieksmaak hadden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef Document1 het volgende:
Maar dus nog niks bekent over de Nationaliteiten?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
Nee joh, gewoon even onder een spoiler zetten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Volgens mij gaat het niet door hoor. Ze bleven draaien omdat een groot deel van de toeschouwers nog niet door had wat er aan de hand was. Je wilt niet dat de 1 mil man die er nog staat ook in paniek raakt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je wilt bild.de bannen van dit forum?![]()
Ontopic: ongelooflijk dat zoiets gebeurd en dat het festival dan toch nog doorgaat... hoe kun je nou massaal gaan feesten als er net zoiets heeft plaatsgevonden? Je gaat toch niet gewoon feesten als je net iemand dood hebt gelopen?
Trap anders even een open deur in.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Je wilt bild.de bannen van dit forum?![]()
Ontopic: ongelooflijk dat zoiets gebeurd en dat het festival dan toch nog doorgaat... hoe kun je nou massaal gaan feesten als er net zoiets heeft plaatsgevonden? Je gaat toch niet gewoon feesten als je net iemand dood hebt gelopen?
Mijn moeder zij dat ook al, maar als er chaos en paniek heerst, dan lijkt het mij niet verstandig om in 1 keer het hele festival af te zeggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Mensen in paniek zijn net beesten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:39 schreef -0- het volgende:
Dat is dan wel een heel slecht staaltje crowd management geweest.
Eigenlijk vind ik hetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:38 schreef Omkron het volgende:
[..]
ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.
Ik heb gelezen dat het wel door blijft gaan... En tuurlijk moet je iets bedenken om de grootste groep mensen op te vangen hoor, maar nu lijkt het net alsof de organisatie oogkleppen opzet voor wat er gebeurd is, als zo'n groot festival gewoon doorgaat vind ik dat schandalig van de organisatie.... Ik heb ook gelezen dat dit een bekende fout was bij de organisatie waarop niet is ingegrepen, dus je kunt zeker stellen dat zij verantwoordelijk zijn voor deze doden en zwaargewonden. Dan kun je niet doodleuk blije muziek opzetten en doorgaan....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet door hoor. Ze bleven draaien omdat een groot deel van de toeschouwers nog niet door had wat er aan de hand was. Je wilt niet dat de 1 mil man die er nog staat ook in paniek raakt.
Ja, heb het één keer zelf meegemaakt, was op een feest in een oud pand en de zuurstof raakte op daar, maar iedereen had het te laat door, raampje werd er ingeslagen en iedereen naar die opening van 20x20 cm. Was best heftig, weet inderdaad dat ik iemand wegtrok toen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mensen in paniek zijn net beesten.
Die gaan als een blind paard.
Doet me denken aan Koninginnedag 2009quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Broer net woedend aan de telefoonWaarom hadden wij in vredesnaam 10000x gebeld en gesmst. Hij had smsjes gekregen van iedereen en hij snapt absoluut niet waarom. Blijkt dat hij er dus helemaal niets van meegekregen heeft. Wij hebben het hem net verteld, maar hij heeft lekker staan feesten zonder ook maar iets te merken. Hij zal wel bedaren als hij de foto's ziet neem ik aan
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.quote:
Dat was inderdaad ook zoiets ja. Ik moest toen werken en was volledig op de hogte. Bezoekers van het museum waar ik werk en de mensen buiten wisten van niets. Voelde ook heel vaag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef Americanist het volgende:
[..]
Doet me denken aan Koninginnedag 2009
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.
Volgens onze forumadmin Biogarde is je broer nu te dom om te poepen. Gezien zijn levenservaring en organisatietalent is het vrijwel onmogelijk dat je er niets van meekrijgt als je staat te dansen tussen 1,4 miljoen mensen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
Broer net woedend aan de telefoonWaarom hadden wij in vredesnaam 10000x gebeld en gesmst. Hij had smsjes gekregen van iedereen en hij snapt absoluut niet waarom. Blijkt dat hij er dus helemaal niets van meegekregen heeft. Wij hebben het hem net verteld, maar hij heeft lekker staan feesten zonder ook maar iets te merken. Hij zal wel bedaren als hij de foto's ziet neem ik aan
exact mijn gedachten net toen ik naar die foto's zat te kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je zou maar het horloge van je zoon herkennen op de foto, dan weet je ook waarom hij zijn telefoon niet meer opneemt.
Als je ziet hoe traag zo'n identificatieproces soms gaat, zou het me weinig verbazen als de familie nog niet op de hoogte is. Niet iedereen heeft keurig zijn ID op zak en dan nog kun je er niet klakkeloos vanuit gaan dat die ID ook bij de persoon hoort, stel dat 1 man de ID's in zijn binnenzak heeft van hem en 3 vrienden bv....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gedachte schoot net ook door mijn hoofd. Aan de andere kant, zouden de meeste families inmiddels niet al op de hoogte gebracht zijn door de politie?
Wow aan de andere kant voor hem ook beter niet, het lijkt me niet prettig als je namelijk in de buurt bent geweest en gezien heb wat gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef bloempje-moi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |