Niet zoveel, maar NL heeft opzich best wat aardige gote evenementen. Denk aan Koninginnedag in Amsterdam 800k man, recentelijk de WK finale en huldiging (200k en 150k mensen), FFWD 500kquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen worden
Ik zie daar in geen enkel land een negatief groeicijfer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimp![]()
[ afbeelding ]
Rechtsboven in beeld, onder de snelweg door.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
waar ligt die tunnel eigenlijk, gezien vanaf dat beeld een paar posts terug??
Ah, een hele opluchting.quote:
Het probleem was volgens mij dat er maar een tunnel was die toegang bood aan het terrein.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:21 schreef THEFXR het volgende:
zoals eerder gezegd in berlijn was het door heel de stad en open zonder hekken,met hekken is in dit geval erg dom geweest!
FFWD is daarom afgelast om die reden, dat had weer te maken het HVH rellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen worden
-0 is negatiefquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik zie daar in geen enkel land een negatief groeicijfer.
Inddquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ah, een hele opluchting.
Je houdt je hart altijd vast als bekenden van je daar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat bepaalde personen het een tikkeltje te schijnen te vinden zet ik hem bij deze in een spoiler...
Echter is dit gewoon van een Duitse nieuwssite..
[ Bericht 24% gewijzigd door wwwer op 24-07-2010 21:43:00 ]Graaauuww?
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze hadden gewoon in West-Berlijn moeten blijven.
Ja, alles is ok gelukkig. Het is inderdaad een kleine kans, maar het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan wel een geruststelling neem aan dat die ok is
De Straße des 17. Juni Tiergarten, Berlin mitte.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.(oid)
siebzehnten Juni, bijna goed. In een stad zijn meer vluchtwegen dan een terrein, op een terrein zijn de vluchtwegen ook nog eens moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.(oid)
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Bild ook weer. 'Panik am Eingang – Raver zu Tode gequetscht'
Ravers, het is 2010 en geen '88 meer.![]()
Kom op, als een foto op een grote nieuws website staat, waarom zou je dan hier ervoor een ban krijgen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Respect voor de fotograaf. Schokkend dat wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Bij een telefoonpiek (en die krijg je als er zoiets gebeurt) heb je niet genoeg aan wat extra masten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!
Hangt er vanaf in welk perspectief je ze post he...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef wwwer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je ze post he...
Het is heel schokkend om te zien, hoe de lichamen onder armoedige witte lakentjes liggen...
In duitsland heet dat nog steeds Raverquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Bild ook weer. 'Panik am Eingang – Raver zu Tode gequetscht'
Ravers, het is 2010 en geen '88 meer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |