Tukkers en Duitsers zijn inderdaad broedervolkeren (de verraders) die zingen niet zoiets over elkaar, sorry, je hebt dus indd gelijk.quote:
Yup. Veilig hier. Geen idee wat voor mayhem er komt volgende zomer, met de splitsing van het land.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan was het alsnog veiliger geweest dan in Soedan.
Of valt het mee waar je zit? Khartoem ofzo?
Dank je. Ik denk het ook, tenslotte is die gast met dat mes opgepakt volgens Chris (die maat van me).quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Okay.. ik geloof je... ik geloof je. We zullen het later wel horen.
Kusje
Youtube heeft de stekker eruit getrokken vanwege de gebeurtenissen, beetje laat in dat oogpunt.quote:
quote:
Jij ook nog niets gehoord van vrienden? Ik kom er nog steeds niet doorheen. Ook geen sms of iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waar er nog steeds niks bekend is over de nationaliteit van slachtoffers.
Sure. Jij kent hem beter dan ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:48 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
De media natuurlijk. Je weet toch hoe dat gaat, vrienden onder elkaar, lekker opscheppen...bla bla bal
En die zijn overal tegelijk aanwezig?quote:
Het gaat nog door, wordt langzaam afgebouwd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Jij ook nog niets gehoord van vrienden? Ik kom er nog steeds niet doorheen. Ook geen sms of iets.![]()
Ik neem aan dat nu zo onderhand iedereen wel daar op de hoogte is. Is het feest nog gaande of hebben ze het gestopt?
Wat heeft dit in godsnaam met overbevolking te maken?quote:
quote:Due to the tragical accident at the Love Parade we decided to stop the live stream. Our hearts go out to the casualties and their families.
Aufgrund der tragischen Ereignisse auf der Love Parade wurde der Livestream abgebrochen. Unsere Gedanken und tiefempfundenes Mitgefühl sind bei den Betroffenen und ihren Familien.
The YouTube Team
'we' vergessen.. eins!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Loveparade #3 - waar de 15 doden betreuren./
Hu?
Dus niet zo ouwehoeren.quote:
Ik hoop het ook. Heb hem zelf niet gesproken, maar mijn vriendin wel. Hij belde haar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef Tarabass het volgende:
El_Matador, met alle respect maar ik hoop dat jij of je maat lult. Zou echt heel erg zijn dat zoiets gebeurt. Houdt ons op de hoogte in ieder geval..
Dries Roelvink krijgt de schuld, hij werd niet uitgenodigd/toegelaten op het festival, dus richtte hij een podiumpje op vlak bij de brug en begon te zingen, mensen raakten in paniek, en begonnen te rennen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Serieus!? Wat erg! Organisatie, politie, Dries Roelvink, drank, drugs, mensen überhaupt kregen de schuld. Dan dit
Heeft hij dus al die mensen neergestoken?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Heb hem zelf niet gesproken, maar mijn vriendin wel. Hij belde haar.
Waarom zou die daarover liegen? Een van zijn vrienden stond tegenover die gast met dat mes.
Dit soort dingen gebeuren vooral in enorm overbevolkte landen als China en India. Het Rhein-Ruhr gebied is ongeveer het meest dichtbevolkte stukje Europa, en dit krijg je als je een massaal evenement organiseert in een dergelijk gebied zonder er goed over na te denken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godsnaam met overbevolking te maken?
Of moet ik verder kijken dan mijn neus lang is?
Zijn vriendin, lambal..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch wel knap dat je vanuit Soedan (of all places) je vrienden op de Loveparade aan de telefoon weet te krijgen...![]()
NIET IK, nono, mijn vriendin en die woont gewoon in Brabant!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toch wel knap dat je vanuit Soedan (of all places) je vrienden op de Loveparade aan de telefoon weet te krijgen...![]()
Pfoeequote:despite the (at least) 15 deaths at the love parade in duisburg we're and waiting to be evacuated.
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:53 schreef wwwer het volgende:
Hou er rekening mee dat het GSM netwerk plat is aldaar he.. Te veel in 1x er op...
Je begint de denkwijze van de amerikanen al aardig te leren, of iig het gebrek daaraan..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Americanist het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren vooral in enorm overbevolkte landen als China en India. Het Rhein-Ruhr gebied is ongeveer het meest dichtbevolkte stukje Europa, en dit krijg je als je een massaal evenement organiseert in een dergelijk gebied zonder er goed over na te denken.
Ja, dat is inderdaad anders. Mogelijk dat daar nog bandbreedte over was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Keek toevallig op Facebook waar één van mijn vrienden een bericht heeft weten te plaatsen. is via blackberry, is dat ander internet ofzo(aangezien de rest op het terrein plat lijkt te liggen)
[..]
Pfoee
Op parkpop ging ook iedereen ineens tegelijk bellen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad anders. Niet de blackberry natuurlijk. Maar GSM en DATA zijn gescheiden netwerken uiteraard. Mogelijk dat daar nog bandbreedte over was.
Nou he, heb je me daar even tukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Je begint de denkwijze van de amerikanen al aardig te leren, of iig het gebrek daaraan..
klopt, toen het bier op was.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Op parkpop ging ook iedereen ineens tegelijk bellen?
Je 'grap' was in het laatste topic al niet leuk, waarom post je em dan nog een keer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dries Roelvink krijgt de schuld, hij werd niet uitgenodigd/toegelaten op het festival, dus richtte hij een podiumpje op vlak bij de brug en begon te zingen, mensen raakten in paniek, en begonnen te rennen.
Dat is dan een grotere fout van de organisatie dan het niet hebben van mobiele telefonie mastenquote:
Wat hebben masten met het netwerk te maken? Vol is vol en dat zal daar ook het geval geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Ook zo'n fout van de organisatie. Plaats dan mobiele masten erbij. Je had parkpop moeten zien dit jaar, daar stonden ze. Prima bereik!
Klopt, dan was het nu beter door komen en was er minder storing.. In 1x 1,5 miljo GSM's aan trekt geen enkel netwerkt maar je kan er wel meer mee dan nu....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Zo is het. Misschien is dit niet het juiste moment om zoiets te posten, maar zulke dingen gebeuren op de overbevolkte wereld. Er is momenteel geen enkel land met een bevolkingskrimp, zelfs de aardbeving in Haïti leidt niet tot krimp. Dit soort gebeurtenissen zullen steeds vaker plaatsvinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:55 schreef Americanist het volgende:
[..]
Dit soort dingen gebeuren vooral in enorm overbevolkte landen als China en India. Het Rhein-Ruhr gebied is ongeveer het meest dichtbevolkte stukje Europa, en dit krijg je als je een massaal evenement organiseert in een dergelijk gebied zonder er goed over na te denken.
het is vol omdat de masten het aantal aanvragen niet kunnen verwerken, zet je masten erbij, dan kun je meer aanvragen verwerken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:00 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wat hebben masten met het netwerk te maken? Vol is vol en dat zal daar ook het geval geweest zijn.
Zelfde wat je elk jaar ziet tijdens oud en nieuw.
Precies, ach weet je wat het is, de mensen die dat allemaal zeggen zullen waarschijnlijk de 18 niet gepasseert zijn of nooit naar een groot feest gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef Daniel1976 het volgende:
Jullie doen net alsof dit voor het eerst is. Sinds 1998 trekt de loveparade elk jaar meer dan 1 miljoen mensen. En ik ben er 6 keer geweest die meer dan 1 miljoen mensen maken het feest tot een onvergetelijke gebeurtenis.
Het is niet alsof er voor het eerst een massaal feest is georganiseerd.
Maar die hekken heb ik in Berlijn nooit gezien, je kon daar aan alle kanten weg het park in.
Er wordt gezegd dat net nu het netwerk plat lag, nou het netwerk ligt altijd plat als er ergens loveparade is. Dan is bellen al haast onmogelijk. Dat is ook logisch ook, de palen zijn niet berekend op 1,5 miljoen toestellen op een maar vierkante kilometer. De telecom bedrijven zouden misschien tijdelijk iets kunnen verzinnen. maar dat hebben ze in de 11 jaar dat ik de loveparade mee maak nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef Omkron het volgende:
[..]
het is vol omdat de masten het aantal aanvragen niet kunnen verwerken, zet je masten erbij, dan kun je meer aanvragen verwerken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog steeds lekker druk daar.
[ afbeelding ]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimpquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Zo is het. Misschien is dit niet het juiste moment om zoiets te posten, maar zulke dingen gebeuren op de overbevolkte wereld. Er is momenteel geen enkel land met een bevolkingskrimp, zelfs de aardbeving in Haïti leidt niet tot krimp. Dit soort gebeurtenissen zullen steeds vaker plaatsvinden.
Overigens heeft nu, drie uur na de ramp nog niemand een bericht op condoleance.nl geopend, dus het is wel een beetje selectieve verontwaardiging, die reacties op de opmerking van Americanist.
Zo'n grote mensenmassa verdwijnt natuurlijk niet zomaar he.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nog steeds lekker druk daar.
[ afbeelding ]
Toch nog goed nieuwsquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimp![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor! gewoon doen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef formerjellybean het volgende:
Denk dat ik een vriend even een berichtje stuur die is nogal een festivalloper en ik hoop dus niet dat die daar zit , of is dat raar ??
Hoe vaker je herhaalt hoe leuker ie wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je 'grap' was in het laatste topic al niet leuk, waarom post je em dan nog een keer?
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen wordenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:05 schreef Document1 het volgende:
[..]
Precies, ach weet je wat het is, de mensen die dat allemaal zeggen zullen waarschijnlijk de 18 niet gepasseert zijn of nooit naar een groot feest gaan.
Het gaat niet om het aantal mensen in totaal natuurlijk. Het gaat om het aantal mensen bij de ingang en de tunnel, de massa ansich. Het in vergelijk tot deze massa handje vol mensen op de dam was al genoeg voor een paniekreactie..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen worden
Gewoon gedaan is zowieso een opluchting, om het even gedaan te hebben, misschien zit die wel lekker thuis wat ik ook hoop, maar voor hetzelfde geld zit die wel daar.quote:
Niet zoveel, maar NL heeft opzich best wat aardige gote evenementen. Denk aan Koninginnedag in Amsterdam 800k man, recentelijk de WK finale en huldiging (200k en 150k mensen), FFWD 500kquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
kennen wij grote feesten van meer dan een miljoen mensen? Mysteryland heeft er bijv. toch maar 40.000 bezoekers? Loveparade was er iirc vorig jaar niet omdat er te veel mensen op af komen, dus kozen ze voor deze optie en ik vrees dat straks duidelijk gaat worden dat dit feest nooit op deze manier gehouden had mogen en kunnen worden
Ik zie daar in geen enkel land een negatief groeicijfer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:08 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er zijn juist heel veel landen en regio's die te maken hebben met bevolkingskrimp![]()
[ afbeelding ]
Rechtsboven in beeld, onder de snelweg door.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:07 schreef NouMooiNiet het volgende:
waar ligt die tunnel eigenlijk, gezien vanaf dat beeld een paar posts terug??
Ah, een hele opluchting.quote:
Het probleem was volgens mij dat er maar een tunnel was die toegang bood aan het terrein.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:21 schreef THEFXR het volgende:
zoals eerder gezegd in berlijn was het door heel de stad en open zonder hekken,met hekken is in dit geval erg dom geweest!
FFWD is daarom afgelast om die reden, dat had weer te maken het HVH rellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
-0 is negatiefquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:19 schreef Americanist het volgende:
[..]
Ik zie daar in geen enkel land een negatief groeicijfer.
Inddquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ah, een hele opluchting.
Je houdt je hart altijd vast als bekenden van je daar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat bepaalde personen het een tikkeltje te schijnen te vinden zet ik hem bij deze in een spoiler...
Echter is dit gewoon van een Duitse nieuwssite..
[ Bericht 24% gewijzigd door wwwer op 24-07-2010 21:43:00 ]Graaauuww?
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Ze hadden gewoon in West-Berlijn moeten blijven.
Ja, alles is ok gelukkig. Het is inderdaad een kleine kans, maar het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan wel een geruststelling neem aan dat die ok is
De Straße des 17. Juni Tiergarten, Berlin mitte.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.(oid)
siebzehnten Juni, bijna goed. In een stad zijn meer vluchtwegen dan een terrein, op een terrein zijn de vluchtwegen ook nog eens moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:24 schreef Omkron het volgende:
[..]
Mee eens, Loveparade hoort daar thuis en nergens anders. An die strasse des siebzehn juni.(oid)
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Bild ook weer. 'Panik am Eingang – Raver zu Tode gequetscht'
Ravers, het is 2010 en geen '88 meer.![]()
Kom op, als een foto op een grote nieuws website staat, waarom zou je dan hier ervoor een ban krijgen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Respect voor de fotograaf. Schokkend dat wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Hele heftige foto's, ik denk dat sommige daarvan genoeg zijn voor een ban in dit forum.
Bij een telefoonpiek (en die krijg je als er zoiets gebeurt) heb je niet genoeg aan wat extra masten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je ze post he...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:29 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef wwwer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf in welk perspectief je ze post he...
Het is heel schokkend om te zien, hoe de lichamen onder armoedige witte lakentjes liggen...
In duitsland heet dat nog steeds Raverquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Bild ook weer. 'Panik am Eingang – Raver zu Tode gequetscht'
Ravers, het is 2010 en geen '88 meer.![]()
Ik gok zo dat het allemaal wel leuke mensen waren.......quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef Omkron het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.
Pfff...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:35 schreef Omkron het volgende:
[..]
Er ligt volgens mij een hele leuke meid onder een van die lakentjes.
Dat durf ik zo niet te zeggen, ik ging in dit geval af op de kleur nagellak.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:37 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik gok zo dat het allemaal wel leuke mensen waren.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |