Natuurlijk vind jij dat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, ik vind dat deParo toch de troll hier is en eens mag opbokken. El Matador probeert tenminste nog een zinnige discussie te voeren.
Nutteloos, door dat agressieve klotevolk dat per se op het terrein moest komen waar het veel te vol was (organisatie zit ook fout en de politie eveneens), is deze ramp in eerste instantie onstaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Faithfulness het volgende:
Kunnen DeParo en El_Matador die nutteloze discussie niet even PM voortzetten?
Waar jij op reageert.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat Matador er überhaupt op een troll gaat reageren...
Maar goed, het blijft een zinloze discussie.
Genoeg ervaring om te weten wat voor verschrikkelijke bende het bij dergelijke feesten is niet alleen daar hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sorry, maar zo kom je wel over... Ga eens naar een dancefeest voordat je over iets praat waar je NIETS van weet.
Ja Gillette, ik denk dat drugs slecht voor je is,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Klotevolk heb je bij elk feestje zitten. Dat is niet alleen dance gerelateerd. Maar jij wilt natuurlijk de media doen geloven, die met name in dit land graag bij het gebruik van een pilletje dit breed wil uitmeten als er weer eens een dealertje wordt gearresteerd of een mongooltje die niet tegen alcohol kan. Dit gebeurt op zowat elk feest wel. Als er mongolen compleet out gaan op pinkpop of de bak in worden geflikkerd wegens agressief gedrag hoor je er niemand over.
Wat ben jij een mongool. Zou je niet denken dat ze om die persoon te redden oom een spuit zouden kunnen geven? Er liepen trauma artsen rond om te redden wat er te redden viel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef DeParo het volgende:
Bij een van die lijken ligt een dikke spuit. Het is wel weer duidelijk wat voor feest het was, overigens zeg ik niet dat het van het slachtoffer was, RIP voor de slachtoffers daar.
Maar het was weer een menigte opgefokte en platgespoten agressief tuig dat je vaker bij dance en trance feesten ziet, en de normale liefhebbers of gewone normale feestgangers, hebben flink moeten afzien.
#ignorequote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Genoeg ervaring om te weten wat voor verschrikkelijke bende het bij dergelijke feesten is niet alleen daar hoor.
Agressieve klotevolk -->quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Nutteloos, door dat agressieve klotevolk dat per se op het terrein moest komen waar het veel te vol was (organisatie zit ook fout en de politie eveneens), is deze ramp in eerste instantie onstaan.
[..]
Waar jij op reageert.
[..]
Ligt eraan hoeveel je gebruikt en hoevaak. Alles is slecht als je teveel gebruikt. Maar harddrugs moet je echt mee uitkijken inderdaad. Dat is echt rommel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ja Gillette, ik denk dat drugs slecht voor je is,
nou nou wat ben ik ontzettend naief, weed etc moet kunnen, maar de rest is opfokkend en verslavende rotzooi.
Wat heb jij er precies van meegekregen daar?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een dag dit... Ben blij dat we in de auto terugzitten naar Amsterdam.
Niet heel schokkend op zich, maar wel een beangstigende gedachte. Zo van: je zult er maar tussen staan, schouder aan schouder. Denk dat veel mensen bang zijn, niet zeker weten wat er gebeurt, wat ze moeten doen, enz. Met uitzondering van diegenen die er in slagen om mensen weg te krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Ame_thyst het volgende:
filmpje van de paniek, niet kijken als je gevoelig bent voor schokkende beelden
Dat zou je wel denken als je hoort hoe makkelijk sommigen daarover lullen. Ach ja, dat heb je met elke generatie jongeren: ouderen die er schande van spreken. Evenals de brave jongetjes met jampotbrilletjes en het haar in een scheiding, die naar de juf toegaan als de andere kindjes iets doen wat niet mag.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Dat soort feesten'![]()
![]()
Ja, 90 % van de jongeren van nu zijn losgeslagen snuivers.
Jij weet niks. Kankerdebiel. Jij weet echt niets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef DeParo het volgende:
Genoeg ervaring om te weten wat voor verschrikkelijke bende het bij dergelijke feesten is niet alleen daar hoor.
Kippenvel, wat een confronterende foto's.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:27 schreef Omkron het volgende:
Bild ook weer. 'Panik am Eingang – Raver zu Tode gequetscht'
Ravers, het is 2010 en geen '88 meer.![]()
Amen!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
Jij weet niks. Kankerdebiel. Jij weet echt niets.
Niet. Hij moet op FOK! Israel verdedigen en kan daarom niet offline.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Joh reageer niet erop, laat even deze dag rustig bezinken. Hoop dat je niet te veel mee gekregen hebt wat er daar gebeurd is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij weet niks. Kankerdebiel. Jij weet echt niets.
Vrij weinig gelukkig. We waren 30 min voor die bende binnen bij de main. Sfeer verziekt, onderlinge sfeer verziekt en tientallen telefoontjes en smsjes uit nederland van kennissen die willen weten of wij nog oke waren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Wat heb jij er precies van meegekregen daar?
Op dat soort feesten wil het percentage inderdaad nog wel eens flink oplopen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'Dat soort feesten'![]()
![]()
Ja, 90 % van de jongeren van nu zijn losgeslagen snuivers.
Het is niet alleen heroine dat je tegenwoordig spuit hoor, je kan zelfs cocaine spuiten, etc etc.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:14 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Zoek eerst eens op welke drugs je spuit en welke je slikt, bijvoorbeeld. En bedenk je dan eens hoe nutteloos het zou zijn om heroïne te nemen op een dansfeestje.
Dat zeg ik inderdaad ja, en ik heb geen idee waar je dat voor een 'loveparade' zou moeten terugvinden,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het een opgefokt tyfus zooitje is op een feest zoals de loveparade.
Moet je voor de grap de bezoekers aantallen van de laatste 15 jaar eens bekijken en het aantal incidenten.
Sure jochie, misschien eens van FOK! afkomen, en niet alleen voor je trance-dance-feestje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hem overkomt denk ik.Nooit meegemaakt, dan is oordelen makkelijk natuurlijk.
Genoeg drugs op dat soort absurde feesten, en echt niet alleen dance en trance, maar ook daar.quote:
En toch zit je de hele dag op FOK! rond te koekeloeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja hoor, ik zeg vrijwillig een feest af.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit in Soedan, knuppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |