Tegenwoordig spuiten ze wel meer dan alleen heroine.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:04 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
idd, beetje heroïnespuiten associëren met dancefeesten. Hoe krankzinnig ben je dan. Wat een debiel.
Nee omdat ik er 6 jaar ben geweest en jij kennelijk niet want je praat peop.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, dus omdat er het woordje Love voor staat is dat opeens absurd, hehe right.
Kom op zeg, bij het strandfeest HvH zat iedereen toch ook niet rond het kampvuur liedjes te zingen, haha.
Dan ben ik bang dat je gaat afzetten El_Matador net als je vandaag hebt gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).
Ik vind deze beelden niet echt schokkend.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Ame_thyst het volgende:
filmpje van de paniek, niet kijken als je gevoelig bent voor schokkende beelden
Nee, op die hippiefeestjes als Pinkpop worden geen drugs gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:09 schreef DeParo het volgende:
[..]
Tegenwoordig spuiten ze wel meer dan alleen heroine.
Maar het gaat niet zo zeer om de spuit het gaat meer om het feit dat er veel drugs wordt gebruikt.
Op LowLands was het het meest bizar wat ik ooit heb meegemaakt. Open en bloot bij de WCs. Alles. GHB, X, coke, wiet uiteraard...ketamine en weet ik veel wat nog meer.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat te denken van feestjes als pinkpop e.d. Wordt ook flink drugs gebruikt.
Gewoon: waar feesten zijn. Punt.
Okay, ik zat maar te plagen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want dan hoor je achter de geraniums te zitten met een leuk stel kids en een hond en een stationwagon?
Ik geniet liever van het leven.
Kom op zeg, het is tegenwoordig op elk van dat soort feesten, ik zeg echt niet iedereen maar wel veel te veel mensen. Je ziet het overal tegenwoordig, je loopt een toilet binnen en daar staan ze op een rijtje te snuiven, pf.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee omdat ik er 6 jaar ben geweest en jij kennelijk niet want je praat peop.
alsof enig nederlands feestje te vergelijken is met de loveparade.
Ja idd, zelf verdrukt worden en dan nog iemand op blijven tillen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind deze beelden niet echt schokkend.
Hulde voor de mensen die deze dame naar de voorkant tillen.![]()
Ze lijkt me ook niet dood, maar buiten bewustzijn.
Nee maar zet het er maar bij, anders gaat Ritmo weer huilenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vind deze beelden niet echt schokkend.
Hulde voor de mensen die deze dame naar de voorkant tillen.![]()
Ze lijkt me ook niet dood, maar buiten bewustzijn.
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, op die hippiefeestjes als Pinkpop worden geen drugs gebruikt.Dream on.
Klotevolk heb je bij elk feestje zitten. Dat is niet alleen dance gerelateerd. Maar jij wilt natuurlijk de media doen geloven, die met name in dit land graag bij het gebruik van een pilletje dit breed wil uitmeten als er weer eens een dealertje wordt gearresteerd of een mongooltje die niet tegen alcohol kan. Dit gebeurt op zowat elk feest wel. Als er mongolen compleet out gaan op pinkpop of de bak in worden geflikkerd wegens agressief gedrag hoor je er niemand over.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.
Ja hoor, ik zeg vrijwillig een feest af.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat je gaat afzetten El_Matador net als je vandaag hebt gedaan.
Want je moest posten op FOK! en dat is veeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijker.
'Dat soort feesten'quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is tegenwoordig op elk van dat soort feesten, ik zeg echt niet iedereen maar wel veel te veel mensen. Je ziet het overal tegenwoordig, je loopt een toilet binnen en daar staan ze op een rijtje te snuiven, pf.
quote:
Nee daar gebruiken ze een Botboor voor wordt direct in je been geboord en dan de vloeistoffen ingespoten.. Is effectiever en belemmerd de reanimatie niet...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.
Maar volgens mij was zo´n spuit direct in je hart niet zomaar bij elke hartstilstand.
Hij weet niet wat hem overkomt denk ik.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou met alle liefde (pun intended) DeParo es meenemen naar een relaxed technofeestje waar hij de sfeer mag proeven (pun intended).
Dat bedoel ik maar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op LowLands was het het meest bizar wat ik ooit heb meegemaakt. Open en bloot bij de WCs. Alles. GHB, X, coke, wiet uiteraard...ketamine en weet ik veel wat nog meer.
Zelf heb ik aan een beetje X genoeg. Of zonder, ook prima.
Nee je zegt dat het een opgefokt tyfus zooitje is op een feest zoals de loveparade.quote:
Zoek eerst eens op welke drugs je spuit en welke je slikt, bijvoorbeeld. En bedenk je dan eens hoe nutteloos het zou zijn om heroïne te nemen op een dansfeestje.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure, veroorzaken ze met een agressieve klotevolk omdat ze per se met elkaar opeen gepropt een of ander klote feest moeten bezoeken een groot drama, en moet ik het allemaal maar normaal vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |