Als je helemaal platgespoten bent of jezelf platgesnoven hebt ja dan zal er vast een heel gemoedelijke sfeer zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:16 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat ben jij een mongool. Zou je niet denken dat ze om die persoon te redden oom een spuit zouden kunnen geven? Er liepen trauma artsen rond om te redden wat er te redden viel.
Juist op dit soort feesten is de sfeer vaak goed. Zolang er geen gemengd publiek is, weinig problemen. Op dancefeesten komt eens tuk minder ellende voor dan bijvoorbeeld R&B feesten of van die megadisco's .
Heb persoonlijk juist zeer goede ervaringen bij feesten voor 1 doelgroep. Pas als er andere types doorheen gingen lopen kwam er ellende....
Ook triest dat dit gebeurt, grote groepen en paniek... Ikzelf ga daar dan ook neit tussen staan. Dan maar even wachten.
Ik zeg echt niet iedereen, godzijdank zitten er genoeg normale mensen tussen,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Agressieve klotevolk -->![]()
En ja, ik verzoek je te stoppen. Maar jij wilt altijd het laatste woord hebben, dus het is nutteloos blijkbaar.
Dat snap ik, het hoort het dans moment van het jaar te zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Vrij weinig gelukkig. We waren 30 min voor die bende binnen bij de main. Sfeer verziekt, onderlinge sfeer verziekt en tientallen telefoontjes en smsjes uit nederland van kennissen die willen weten of wij nog oke waren.
Zonde, kutzooi.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet. Hij moet op FOK! Israel verdedigen en kan daarom niet offline.De boomerang stortte al neer voordat hij goed en wel besefte dat ie vertrokken was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht naief.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:24 schreef IED het volgende:
"Dit soort feesten" zijn juist gemaakt vanwege snuivers, dat ze zo stijf stonden om dan maar de hele nacht te gaan hakken.
Dat "dit soort feesten" tegenwoordig geinfiltreerd zijn door burgelijke huppelhoeren en linkse burgelijke ballen die dat dan weer niet weten.
wat al vaker door el_matador is gezegd maar niet naar word geluisterd is dat hij zelf geen contact heeft gehad met zn maat omdat hij dus in SOEDAN zit! maar dat zn maat MIJ ( de vriendin van el_matador) heeft gebeld en ik woon gewoon in nederland en kon dus prima gebeld worden door zn maat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
En toch zit je de hele dag op FOK! rond te koekeloeren.
Wat een raar leven moet jij hebben zeg, mensen vanuit Duitsland die jou ondanks blokkades nog in Soedan weten te bereiken, ergens geloof ik er steeds minder van. Ik geloof wel dat je een levendige fantasie hebt.
Maar goed.
Heb je een leuk feest gehad, ga jezelf eens gedragen jongeman,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij weet niks. Kankerdebiel. Jij weet echt niets.
Love you!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef Delan het volgende:
[..]
wat al vaker door el_matador is gezegd maar niet naar word geluisterd is dat hij zelf geen contact heeft gehad met zn maat omdat hij dus in SOEDAN zit! maar dat zn maat MIJ ( de vriendin van el_matador) heeft gebeld en ik woon gewoon in nederland en kon dus prima gebeld worden door zn maat.
iedereen gelezen nu? dank u
Toevallig, EM vroeg natuurlijk niet dit even neer te zetten,quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:26 schreef Delan het volgende:
[..]
wat al vaker door el_matador is gezegd maar niet naar word geluisterd is dat hij zelf geen contact heeft gehad met zn maat omdat hij dus in SOEDAN zit! maar dat zn maat MIJ ( de vriendin van el_matador) heeft gebeld en ik woon gewoon in nederland en kon dus prima gebeld worden door zn maat.
iedereen gelezen nu? dank u
Wees gerust, ik heb een leven naast fok hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sure jochie, misschien eens van FOK! afkomen, en niet alleen voor je trance-dance-feestje.
Genoeg drugs op dat soort absurde feesten, en echt niet alleen dance en trance, maar ook daar.
Dit is echt een bizarre foto inderdaad, lijkt wel oorlog.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef Bananinaan het volgende:
Heb net even snel alle posts gelezen.. en snap werkelijk waar niet dat sommige mensen hier zogenaamde grappige opmerkingen over kunnen geven!
Schandalig!
[ afbeelding ]
ik zit gewoon mee te lezen hoor, niemand hoeft mij te vertellen iets neer te zetten, dat doe ik uit eigen initiatief, en nu lees ik gewoon rustig verderquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toevallig, EM vroeg natuurlijk niet dit even neer te zetten,
maar goed iemand die daar echt zat had het geen drol uitgemaakt wat ik wel of niet zou denken van zijn werktrips.
Volgens mij moet jij gewoon je smoel houden of de acute keeltyfus en vingertyfus krijgen zodat je en je bek houdt en niet typt over dingen waarvan je niets begrijpt. Dit heeft niets met drugs te maken. En al helemaal niet het soort drugs dat bij de loveparae wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Sorry hoor dat tussen al die posts me er een of twee of drie of vier ontgaan.
Maar volgens mij was zo´n spuit direct in je hart niet zomaar bij elke hartstilstand.
Onwetend een grote bek hebben. Dat is erg dom inderdaad. Onwetend is niet erg, maar dan leer je van anderen. DeParo niet. Die trolt er vrolijk op los, zonder enige kennis van zaken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:28 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een leven naast fok hoor.Als jij vindt dat ik dat niet heb, wat doe jij hier dan om mij dit te vertellen? Omdat je zelf geen leven hebt misschien?
Ja, inderdaad ook daar. Alleen snap ik je debiele opmerkingen in dit topic niet zo. Nu draai je weer. Je weet gewoon zelf niet wat je ratelt, en dus ben je een debiel.
Onzin dat maak jij daar uit op ik denk dat het op andere feesten net zo goed voorkomt.quote:
Zou helaas goed mogelijk zijn dat dit voor altijd de Love Parade was...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef THEFXR het volgende:
de vraag is komt er ooit nog een loveparade?
uit respect voor de slachtoffers zeg ik ja!!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef THEFXR het volgende:
de vraag is komt er ooit nog een loveparade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |