quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je precies?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:02 schreef RijstNatie het volgende:
Het vorige deel: [Christopher Nolan] Inception
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, dacht was wel mijn eerste gedachte.
Maar dat maakt niet uit. Ik wil hem graag weer zien en dan kijk ik wel weer met een andere blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nolan is er iig. weer in geslaagd om een film neer te zetten voor het grotere publiek en de fanboys/ervaren filmliefhebbers/hoe je het ook noemen wil.
9.
Trouwens: is dit niet het moment om gewoon te kappen met spoilers? De film draait gewoon in de bios. Als je de film niet hebt gezien - en geen details wil weten - moet je hier gewoon niet komen. Datzelfde doen we bijvoorbeeld bij tv-series die al uitgezonden zijn etc.
Ander leuk artikel, die al in het vorig topic was gepost:
Can Christopher Nolan’s Inception Save The Movies?
http://www.slashfilm.com/(...)ion-save-the-movies/
[ Bericht 5% gewijzigd door Toad op 24-07-2010 12:47:59 ]
mijn cijfer, zonder twijfel 10/10. Ga van de week weer
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Guus_Geluk het volgende:
Vet artikel
http://chud.com/articles/(...)INCEPTION/Page1.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn cijfer, zonder twijfel 10/10. Ga van de week weer![]()
Inderdaad een erg vet artikel en een intrigerende interpretatie (wie weet is het de juiste...).
Gisteravond/nacht de film bekeken en, zoals ik eigenlijk wel verwacht had, compleet weggeblazen door de genialiteit van Nolan.Trouwens ook weggeblazen door het beeld en geluid in de IMAX...
Beste film van het jaar?
Komende week misschien nog maar een keertje gaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:46 schreef Xrenity het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
zoiets?![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:42 schreef amata het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets?
Haha, iemand achter me riep iets in de trand van 'naaiers!'.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 25-07-2010 22:08:11 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, ik moet hem gewoon nog een paar keer zien. Dat ik de dvd wil is zeker![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:13 schreef Toad het volgende:
Hey, wat is eigenlijk de regel met spoilers met films die al uit zijn? Ik wil eigenlijk dat we ermee kappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
1 vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
Ik ben hier nog wel benieuwd naar...quote:
Hans Zimmer is baas.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:54 schreef Siral het volgende:
Oh en die score is echt insaaaaaaaaaaaaaaane!! Love it.
brb downloading
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]Eens met dit, lees dat Artikel even in ChudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ik trouwens echt een baas vind is die Joseph Gordon-Levitt
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:21 schreef Toad het volgende:
Hoe zou het aflopen met de film in de IMDB #250? Ik denk dat hij wel in de top 10 blijft staan eigenlijk. Misschien zit een top 5 positie er wel in...
Wel stoer zeg, kritiek hebben op een topfilmquote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
Pluspunten
Beeld, geluid, actie, acteerwerk
Min
Geen mindfuck maar eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien, Mission Imposible meets The Matrix. Het was allemaal ook erg voorspelbaar. Eindscene wist ik al dat ie zou komen, kon niet anders en idd daar was ie.
Script lijkt eerste 10 minuten ingewikkeld maar daarna is alles zo duidelijk als wat.
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:44 schreef Stefan het volgende:
Zaten er bij jullie ook zoveel trailer voor? De film begon 20 minuten na aanvang, we hadden zeker 10 trailers. Waaronder Salt en de teaser van Super 8.
Mee eens. Je zit gewoon 75% van de tijd naar domme actie te kijken, in een computergestuurd decortje...quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
Pluspunten
Min
Geen mindfuck maar eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien, Mission Imposible meets The Matrix. Het was allemaal ook erg voorspelbaar. Eindscene wist ik al dat ie zou komen, kon niet anders en idd daar was ie.
Script lijkt eerste 10 minuten ingewikkeld maar daarna is alles zo duidelijk als wat.
Nee. Zie TT.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Kun je je spoliers niet gewoon tussen tags zetten zoals het hoort... wel zo aardig voor mensen die hem nog niet gezien hebben he
Dan nog horen die gewoon tussen tags te staan...quote:
Lees Inception - spoilertopic - praat hier zonder spoilertagsquote:Op zondag 25 juli 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nog horen die gewoon tussen tags te staan...
Niet iedereen vindt deze film "een topfilm". Er zijn zat topfilms waar ik slechts een beetje kritiek op heb; daarom zijn het in mijn ogen topfilms. Op deze film is meer terechte kritiek te geven dan een klein beetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel stoer zeg, kritiek hebben op een topfilm. Hulde!
Mensen die de film nog niet gezien hebben, moeten hier gewoon niet gaan lezen. Een topic vol spoilertags slaat nergens op.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Kun je je spoliers niet gewoon tussen tags zetten zoals het hoort... wel zo aardig voor mensen die hem nog niet gezien hebben he
TDK staat ook nog altijd op #12 en daar voor geldt dit zeker:quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Ik vond Inception origineler, die had tenminste nog de hotelscène.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien
Neuh, TDK had een heel andere impact.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
TDK staat ook nog altijd op #12 en daar voor geldt dit zeker:
[
En die was?quote:
Hahahaha menen jullie dit nou echt?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mee eens. Je zit gewoon 75% van de tijd naar domme actie te kijken, in een computergestuurd decortje...
Ja fuck hun!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:43 schreef Jivis het volgende:
Sjongejonge, eindelijk weer eens een film die iets anders doet, iets dat we eigenlijk nog nooit gezien hebben (vind de Matrix totaal anders) en dat ook nog weet te vermengen met een goed plot en toffe personages EN DAN NOG lopen mensen te zeiken dat het "maar een standaard actiefilmpje is". Wtf?
Eg nie, ik voorspel dat zijn cijfer op imdb, als de wat rijpere cinematofielen gekeken hebben, stabiliseert op ongeveer 6,8/7,3quote:Op zondag 25 juli 2010 11:48 schreef Twiney het volgende:
[..]
Hahahaha menen jullie dit nou echt?![]()
Dit is 1 van de beste film gemaakt in TIJDEN!
Naah, blijft gewoon rond de 8 hangen, zeker op IMDB. Aangezien die zelfs op Rotten Tomatoes 85% haalt.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eg nie, ik voorspel dat zijn cijfer op imdb, als de wat rijpere cinematofielen gekeken hebben, stabiliseert op ongeveer 6,8/7,3
De dood van Heath Ledger.quote:
Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Veel 'cinematofielen' hebben 'm allang gezien, aangezien dit de filmevent van het jaar was en een groot deel van hen vindt dit ook gewoon een meesterwerk. Ik verwacht dat-ie ongeveer tussen de 8.5 en 8.8 zal uitkomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eg nie, ik voorspel dat zijn cijfer op imdb, als de wat rijpere cinematofielen gekeken hebben, stabiliseert op ongeveer 6,8/7,3
8,3/8,6 over een jaarquote:Op zondag 25 juli 2010 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Veel 'cinematofielen' hebben 'm allang gezien, aangezien dit de filmevent van het jaar was en een groot deel van hen vindt dit ook gewoon een meesterwerk. Ik verwacht dat-ie ongeveer tussen de 8.5 en 8.8 zal uitkomen.
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:07 schreef Mike het volgende:
Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Veel 'cinematofielen' hebben 'm allang gezien, aangezien dit de filmevent van het jaar was en een groot deel van hen vindt dit ook gewoon een meesterwerk. Ik verwacht dat-ie ongeveer tussen de 8.5 en 8.8 zal uitkomen.
Misschien moet je de film nog een keer gaan kijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef Stefan het volgende:
Ik snap niet waarom die chinees 50 in limbostaat verkeert en stokoud is en Leo hem na die 50 jaar Limbojaren vindt en jong is.
Wat nog vreemder is, 50 jaar in Limbostaat staat gelijk aan een paar weken volgens mij, maar de chinees wordt tegelijk wakker met de rest.
Dat computergestuurd decortje klopt grotendeels niet. En je moet er wel mee rekening houden dat er ruim 65.000 stemmen zijn uitgebracht op de film. Dat is toch al een redelijke basis. Maar goed, al te serieus moet je dat soort dingen als een top 250 toch niet nemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de film over een paar jaar gewoon een goede actiefilm is maar niet een Stanleykubrickachtige status krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef Deckard het volgende:
Deze film balanceert gewoon op de rand van geniaal tot 'te veel ruimte voor discussie'. Ik denk dat over een aantal jaar hij wel volledig de kant van geniaal op flipt omdat we er nu nog met onze neus te dicht op zitten. Omdat dan met name de special effects waarschijnlijk wat minder indruk op ons maken.
Dat is wel interessante gedachte...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
Over die draaidende tol aan het eind. De tol was Mal's totem, niet van Cobb. Dus het zou eerder betekenen dat we in Mal's droom zijn.
In dat geval zou dus Mal de host zijn en de projecties van Cobb? Want als het de droom van Mal is dan weet ze ook alle oplossingen van het doolhof, wat we in de film dus pas zien als Ariadne deze vertelt aan Cobb.quote:
Mooi is dat he? Fijn als een film dergelijke discussies op gang brengt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef Siral het volgende:
Ik had de flm goed door, maar door al deze comments hier te lezen raak ik confused...
Yeah I know... Donnie Darko was misschien nog wel erger.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Fijn als een film dergelijke discussies op gang brengt.
Ging met Donnie Darko ook zo.
Mensen gaan er opeens weer iets anders van makenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef Siral het volgende:
Ik had de flm goed door, maar door al deze comments hier te lezen raak ik confused...
quote:
Ja preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mensen gaan er opeens weer iets anders van maken
Zou er een vervolg komen? Zou me niks verbazen. En sinds Mal niet meer leeft in Limbo, zou ze misschien wakker worden in Werkelijkheid?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
In dat geval zou dus Mal de host zijn en de projecties van Cobb? Want als het de droom van Mal is dan weet ze ook alle oplossingen van het doolhof, wat we in de film dus pas zien als Ariadne deze vertelt aan Cobb.
Het einde helpt daar wel een beetje aan mee moet ik zeggen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja preciesen ik dacht nog wel dat het duidelijk voor me was.
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zou er een vervolg komen? Zou me niks verbazen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het einde helpt daar wel een beetje aan mee moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Vervolg zou juist alles verpesten. Dit moet je zo laten.
Aan de ene kant is dat ook goed ook. Iedereen z´n eigen interpretatie. Prima toch? Iedereen denkt ook verschillend over het fenomeen dromen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Siral het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je hoorde de mensen gewoon lachen in de zaalquote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat ook goed ook. Iedereen z´n eigen interpretatie. Prima toch? Iedereen denkt ook verschillend over het fenomeen dromen.
Die is dicht.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is toch een speciaal topic zonder spoiler tags ?
Niet iedereen heeft de film al gezien en er zijn toch mensen die willen informeren in topics.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:27 schreef Siral het volgende:
De film is nu 4 dagen uit, vind het inderdaad ook nie tmeer nodig om spoilers te gebruiken.
Tja, over een maand zijn er nog steeds mensen die em niet hebben gezien?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de film al gezien en er zijn toch mensen die willen informeren in topics.
Klopt maar de mensen die meekijken in dit topic hebben hem dan vast al gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Tja, over een maand zijn er nog steeds mensen die em niet hebben gezien?
Drukte had ik inderdaad ook verwacht... ik ging gister maar er was werkelijk geen kip..quote:Op zondag 25 juli 2010 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt maar de mensen die meekijken in dit topic hebben hem dan vast al gezien.
Anders pech gehad. 4 dagen is wel erg snel,want veel mensen wachten een weekje ivm de drukte
Geloof ik niet. Want die kinderen moeten toch ergens vandaan komen? Die zijn echt niet "bedacht", dus zijn ze Cobb's en Mal's kinderen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:40 schreef Deckard het volgende:
Halverwege de film dacht ik dat Mal Cobb's eigen inception was.. maar goed.
Doet er niet toe of ie valt, Nolan wou t publiek fuckenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Siral het volgende:
[..]
[r]Het enige raadsel voor mij in deze film is, of dat dat ding uberhaupt valt. Want stiekem heb ik zoeen vermoeden van nietEn ik ben benieuwd of Mal nog ergens rondspookt.]
Cobb droomt sowieso, motieven:quote:Op zondag 25 juli 2010 18:52 schreef RijstNatie het volgende:
Poll: Zat Cobb op het einde nog steeds in een droom?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Totem hapert voor we naar zwart gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Cobb droomt sowieso, motieven:
- spinnende totem
- maar belangrijker: het beeld dat we zien van zijn kinderen is exact hetzelfde als in zijn dromen
zo'n ding kan best lang tollen, was 30 seconden ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef SlimShady het volgende:
Maar hij was heel lang in beeld en viel helemaal niet.
Eerder in de film is ook te zien hoe de totem tolt in een droom, en dan haperde 't niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Cobb droomt sowieso, motieven:
- spinnende totem
- maar belangrijker: het beeld dat we zien van zijn kinderen is exact hetzelfde als in zijn dromen
True..quote:Op zondag 25 juli 2010 20:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Eerder in de film is ook te zien hoe de totem tolt in een droom, en dan haperde 't niet.
Lijkt me vrij duidelijk dus.
Net als slot van The Prestigequote:Op zondag 25 juli 2010 18:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doet er niet toe of ie valt, Nolan wou t publiek fucken
Sunchaser heeft er een handje van om alles wat retegoed scoort meteen af te krakenquote:
Hoe de neuk zag jij al ver van te voren aankomen dat in die eindscenequote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
Pluspunten
Min
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je probeert ons toch niet wijs te maken dat je dat al zag aankomen??How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Het is geen computer gestuurd decor, Nolan heeft in Empire gezegd dat hij bijna alles (uiteraard met uitzonderingen) in echte sets heeft gedaan. Die fruit stands in het begin, in de scene waarin Ariadne uitleg wordt gegeven, is bijvoorbeeld echt. Ze hebben echt een hele rij fruit stands opgeblazen en echt een lawine veroorzaaktquote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mee eens. Je zit gewoon 75% van de tijd naar domme actie te kijken, in een computergestuurd decortje...
Op een gegeven moment zie je een zwart rotsblok relatief ver van de lawine neerspatten om vervolgens een mini-lawine te veroorzaken. Toen dacht ik "hmm bijzonder apart dat de heren van de SFX-afdeling dat rotsblok zo 'gemodelleerd' hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is geen computer gestuurd decor, Nolan heeft in Empire gezegd dat hij bijna alles (uiteraard met uitzonderingen) in echte sets heeft gedaan. Die fruit stands in het begin, in de scene waarin Ariadne uitleg wordt gegeven, is bijvoorbeeld echt. Ze hebben echt een hele rij fruit stands opgeblazen en echt een lawine veroorzaakt![]()
Exactemundoquote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
Over die draaidende tol aan het eind. De tol was Mal's totem, niet van Cobb. Dus het zou eerder betekenen dat we in Mal's droom zijn.
Vanaf het moment dat Cobb uitlegde dat die tol bewees of je droomde of niet wist ik dat Nolan ons zou laten twijfelen of de tol zou blijven draaien of niet. Dit trucje is vaker gebruikt. Einde Vanilla Sky bv.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe de neuk zag jij al ver van te voren aankomen dat in die eindscene die tol in beeld zou
Je probeert ons toch niet wijs te maken dat je dat al zag aankomen??
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Americanist het volgende:
Ik ben ook benieuwd wanneer de eerste berichten komen over idioten die zelfmoord pleegden omdat ze geloofden dat ze in een droom leefden.
En drek goed te praten, maar dit is trollenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Sunchaser heeft er een handje van om alles wat retegoed scoort meteen af te kraken.
Dat hebben we toch gezien? Cobb en Mal gaan dood in limbo door voor een trein te gaan liggen. Vervolgens waren ze weer in de realiteit.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:
Wat gebeurt er als je doodgaat in Limbo eigenlijk?
Waarom moest Saito dan per se gered worden? Hij was al 50 jaar in Limbo, hij had er gewoon kunnen sterven van ouderdom en 3 minuten later in het vliegtuig wakker kunnen worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat hebben we toch gezien? Cobb en Mal gaan dood in limbo door voor een trein te gaan liggen. Vervolgens waren ze weer in de realiteit.
Hij moest dat telefoontje maken. En ze wisten natuurlijk hoelang hij nog zou leven daar.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom moest Saito dan per se gered worden? Hij was al 50 jaar in Limbo, hij had er gewoon kunnen sterven van ouderdom en 3 minuten later in het vliegtuig wakker kunnen worden.
Jawel, als je doodgaat. Enige is dat je niet weet dat het een droom is volgens mij. Alleen wat is het punt, een leven in limbo is een paar uur in het echte leven. Saito zat 50 jaar in Limbo en het duurde nog geen 10 uur.quote:
Huh, ze spraken erover hoe verschrikkelijk Limbo is, en dat je niet zomaar kunt ontsnappen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel, als je doodgaat. Enige is dat je niet weet dat het een droom is volgens mij. Alleen wat is het punt, een leven in limbo is een paar uur in het echte leven. Saito zat 50 jaar in Limbo en het duurde nog geen 10 uur.
Nee, dat was een idee dat Cobb plante in het hoofd van Mal volgens mij. Alleen Mal was al jaren dood dus hij plante het in zijn eigen hoofd dat Mal hem met rust zou laten ofzoiets.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:49 schreef Siral het volgende:
Ok wtf nu snap ik die trein ook niet meer......Dom en Mal waren in Limbo gewoon samen oud geworden, daar lieten ze beelden van zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |