Ik denk dat de film over een paar jaar gewoon een goede actiefilm is maar niet een Stanleykubrickachtige status krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef Deckard het volgende:
Deze film balanceert gewoon op de rand van geniaal tot 'te veel ruimte voor discussie'. Ik denk dat over een aantal jaar hij wel volledig de kant van geniaal op flipt omdat we er nu nog met onze neus te dicht op zitten. Omdat dan met name de special effects waarschijnlijk wat minder indruk op ons maken.
Dat is wel interessante gedachte...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
Over die draaidende tol aan het eind. De tol was Mal's totem, niet van Cobb. Dus het zou eerder betekenen dat we in Mal's droom zijn.
In dat geval zou dus Mal de host zijn en de projecties van Cobb? Want als het de droom van Mal is dan weet ze ook alle oplossingen van het doolhof, wat we in de film dus pas zien als Ariadne deze vertelt aan Cobb.quote:
Mooi is dat he? Fijn als een film dergelijke discussies op gang brengt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef Siral het volgende:
Ik had de flm goed door, maar door al deze comments hier te lezen raak ik confused...
Yeah I know... Donnie Darko was misschien nog wel erger.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Fijn als een film dergelijke discussies op gang brengt.
Ging met Donnie Darko ook zo.
Mensen gaan er opeens weer iets anders van makenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef Siral het volgende:
Ik had de flm goed door, maar door al deze comments hier te lezen raak ik confused...
quote:
Ja preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mensen gaan er opeens weer iets anders van maken
Zou er een vervolg komen? Zou me niks verbazen. En sinds Mal niet meer leeft in Limbo, zou ze misschien wakker worden in Werkelijkheid?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
In dat geval zou dus Mal de host zijn en de projecties van Cobb? Want als het de droom van Mal is dan weet ze ook alle oplossingen van het doolhof, wat we in de film dus pas zien als Ariadne deze vertelt aan Cobb.
Het einde helpt daar wel een beetje aan mee moet ik zeggen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja preciesen ik dacht nog wel dat het duidelijk voor me was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zou er een vervolg komen? Zou me niks verbazen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het einde helpt daar wel een beetje aan mee moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Vervolg zou juist alles verpesten. Dit moet je zo laten.
Aan de ene kant is dat ook goed ook. Iedereen z´n eigen interpretatie. Prima toch? Iedereen denkt ook verschillend over het fenomeen dromen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Siral het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je hoorde de mensen gewoon lachen in de zaalquote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat ook goed ook. Iedereen z´n eigen interpretatie. Prima toch? Iedereen denkt ook verschillend over het fenomeen dromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |