Maar de trailer past hier toch wel bij: Leo in heli, vreemde dingen gebeuren, Leo schrikt wakker in een vliegtuig. Leo die je niet ziet lopen in wat door kan gaan voor de echte wereld. Okay, allemaal speculatie, maar wel leuk om de tijd mee te doden tot ... half 2010 ... oef.quote:A supposed plot of the film surfaced the internet as this:
"Leo is a paraplegic who discovers a portal to escape his paralyzed existence through his own mind that takes him to another plane of existence. His wife has left him because of his pursuit which takes him on a journey that seldom people have gone except for the MENSA level geniuses. Over time he gets better at escaping through his own mind to this other dimension but government types begin to find about this path."
This has later been admitted as an April Fool's joke.
Eerste waar ik aan dacht ja.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Vind dat het een beetje op The Matrix lijkt. Iemand die me hierin volgt?
Altijd maar vergelijken met andere films? Waarom? Tuurlijk heeft het een matrix vibe zo met dat vechten etc, is ook een hele coole stijl van filmen vind ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:14 schreef Sigmund666 het volgende:
Vind dat het een beetje op The Matrix lijkt. Iemand die me hierin volgt?
Het maakt mij niet enorm veel uit, maar dan heb je een impressie welke richting de film op gaatquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Altijd maar vergelijken met andere films? Waarom? Tuurlijk heeft het een matrix vibe zo met dat vechten etc, is ook een hele coole stijl van filmen vind ik.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
Teaser zegt me weinig. Maar ik ben natuurlijk wel benieuwd naar nieuw werk van Nolan.
Vindt DiCaprio sinds ik heb hem gezien in The Aviator, The Departed & Blood Diamond echt enorm gegroeid als acteur. Heeft zijn imago als tiener idooltje met deze films definitief afgeschudquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En Gordon-Levitt en DiCaprio maken een film altijd wel het kijken waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |