Die is dicht.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Er is toch een speciaal topic zonder spoiler tags ?
Niet iedereen heeft de film al gezien en er zijn toch mensen die willen informeren in topics.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:27 schreef Siral het volgende:
De film is nu 4 dagen uit, vind het inderdaad ook nie tmeer nodig om spoilers te gebruiken.
Tja, over een maand zijn er nog steeds mensen die em niet hebben gezien?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de film al gezien en er zijn toch mensen die willen informeren in topics.
Klopt maar de mensen die meekijken in dit topic hebben hem dan vast al gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Tja, over een maand zijn er nog steeds mensen die em niet hebben gezien?
Drukte had ik inderdaad ook verwacht... ik ging gister maar er was werkelijk geen kip..quote:Op zondag 25 juli 2010 15:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klopt maar de mensen die meekijken in dit topic hebben hem dan vast al gezien.
Anders pech gehad. 4 dagen is wel erg snel,want veel mensen wachten een weekje ivm de drukte
Geloof ik niet. Want die kinderen moeten toch ergens vandaan komen? Die zijn echt niet "bedacht", dus zijn ze Cobb's en Mal's kinderen.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:40 schreef Deckard het volgende:
Halverwege de film dacht ik dat Mal Cobb's eigen inception was.. maar goed.
Doet er niet toe of ie valt, Nolan wou t publiek fuckenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Siral het volgende:
[..]
[r]Het enige raadsel voor mij in deze film is, of dat dat ding uberhaupt valt. Want stiekem heb ik zoeen vermoeden van nietEn ik ben benieuwd of Mal nog ergens rondspookt.]
Cobb droomt sowieso, motieven:quote:Op zondag 25 juli 2010 18:52 schreef RijstNatie het volgende:
Poll: Zat Cobb op het einde nog steeds in een droom?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Totem hapert voor we naar zwart gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Cobb droomt sowieso, motieven:
- spinnende totem
- maar belangrijker: het beeld dat we zien van zijn kinderen is exact hetzelfde als in zijn dromen
zo'n ding kan best lang tollen, was 30 seconden ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef SlimShady het volgende:
Maar hij was heel lang in beeld en viel helemaal niet.
Eerder in de film is ook te zien hoe de totem tolt in een droom, en dan haperde 't niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Cobb droomt sowieso, motieven:
- spinnende totem
- maar belangrijker: het beeld dat we zien van zijn kinderen is exact hetzelfde als in zijn dromen
True..quote:Op zondag 25 juli 2010 20:02 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Eerder in de film is ook te zien hoe de totem tolt in een droom, en dan haperde 't niet.
Lijkt me vrij duidelijk dus.
Net als slot van The Prestigequote:Op zondag 25 juli 2010 18:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Doet er niet toe of ie valt, Nolan wou t publiek fucken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |