Dan nog horen die gewoon tussen tags te staan...quote:
Lees Inception - spoilertopic - praat hier zonder spoilertagsquote:Op zondag 25 juli 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan nog horen die gewoon tussen tags te staan...
Niet iedereen vindt deze film "een topfilm". Er zijn zat topfilms waar ik slechts een beetje kritiek op heb; daarom zijn het in mijn ogen topfilms. Op deze film is meer terechte kritiek te geven dan een klein beetje.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:38 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wel stoer zeg, kritiek hebben op een topfilm. Hulde!
Mensen die de film nog niet gezien hebben, moeten hier gewoon niet gaan lezen. Een topic vol spoilertags slaat nergens op.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
Kun je je spoliers niet gewoon tussen tags zetten zoals het hoort... wel zo aardig voor mensen die hem nog niet gezien hebben he
TDK staat ook nog altijd op #12 en daar voor geldt dit zeker:quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Ik vond Inception origineler, die had tenminste nog de hotelscène.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien
Neuh, TDK had een heel andere impact.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
TDK staat ook nog altijd op #12 en daar voor geldt dit zeker:
[
En die was?quote:
Hahahaha menen jullie dit nou echt?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mee eens. Je zit gewoon 75% van de tijd naar domme actie te kijken, in een computergestuurd decortje...
Ja fuck hun!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:43 schreef Jivis het volgende:
Sjongejonge, eindelijk weer eens een film die iets anders doet, iets dat we eigenlijk nog nooit gezien hebben (vind de Matrix totaal anders) en dat ook nog weet te vermengen met een goed plot en toffe personages EN DAN NOG lopen mensen te zeiken dat het "maar een standaard actiefilmpje is". Wtf?
Eg nie, ik voorspel dat zijn cijfer op imdb, als de wat rijpere cinematofielen gekeken hebben, stabiliseert op ongeveer 6,8/7,3quote:Op zondag 25 juli 2010 11:48 schreef Twiney het volgende:
[..]
Hahahaha menen jullie dit nou echt?![]()
Dit is 1 van de beste film gemaakt in TIJDEN!
Naah, blijft gewoon rond de 8 hangen, zeker op IMDB. Aangezien die zelfs op Rotten Tomatoes 85% haalt.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eg nie, ik voorspel dat zijn cijfer op imdb, als de wat rijpere cinematofielen gekeken hebben, stabiliseert op ongeveer 6,8/7,3
De dood van Heath Ledger.quote:
Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Veel 'cinematofielen' hebben 'm allang gezien, aangezien dit de filmevent van het jaar was en een groot deel van hen vindt dit ook gewoon een meesterwerk. Ik verwacht dat-ie ongeveer tussen de 8.5 en 8.8 zal uitkomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Eg nie, ik voorspel dat zijn cijfer op imdb, als de wat rijpere cinematofielen gekeken hebben, stabiliseert op ongeveer 6,8/7,3
8,3/8,6 over een jaarquote:Op zondag 25 juli 2010 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Veel 'cinematofielen' hebben 'm allang gezien, aangezien dit de filmevent van het jaar was en een groot deel van hen vindt dit ook gewoon een meesterwerk. Ik verwacht dat-ie ongeveer tussen de 8.5 en 8.8 zal uitkomen.
Precies.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:07 schreef Mike het volgende:
Nee, dat gaat niet meer gebeuren. Veel 'cinematofielen' hebben 'm allang gezien, aangezien dit de filmevent van het jaar was en een groot deel van hen vindt dit ook gewoon een meesterwerk. Ik verwacht dat-ie ongeveer tussen de 8.5 en 8.8 zal uitkomen.
Misschien moet je de film nog een keer gaan kijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef Stefan het volgende:
Ik snap niet waarom die chinees 50 in limbostaat verkeert en stokoud is en Leo hem na die 50 jaar Limbojaren vindt en jong is.
Wat nog vreemder is, 50 jaar in Limbostaat staat gelijk aan een paar weken volgens mij, maar de chinees wordt tegelijk wakker met de rest.
Dat computergestuurd decortje klopt grotendeels niet. En je moet er wel mee rekening houden dat er ruim 65.000 stemmen zijn uitgebracht op de film. Dat is toch al een redelijke basis. Maar goed, al te serieus moet je dat soort dingen als een top 250 toch niet nemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de film over een paar jaar gewoon een goede actiefilm is maar niet een Stanleykubrickachtige status krijgt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:00 schreef Deckard het volgende:
Deze film balanceert gewoon op de rand van geniaal tot 'te veel ruimte voor discussie'. Ik denk dat over een aantal jaar hij wel volledig de kant van geniaal op flipt omdat we er nu nog met onze neus te dicht op zitten. Omdat dan met name de special effects waarschijnlijk wat minder indruk op ons maken.
Dat is wel interessante gedachte...quote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
Over die draaidende tol aan het eind. De tol was Mal's totem, niet van Cobb. Dus het zou eerder betekenen dat we in Mal's droom zijn.
In dat geval zou dus Mal de host zijn en de projecties van Cobb? Want als het de droom van Mal is dan weet ze ook alle oplossingen van het doolhof, wat we in de film dus pas zien als Ariadne deze vertelt aan Cobb.quote:
Mooi is dat he? Fijn als een film dergelijke discussies op gang brengt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef Siral het volgende:
Ik had de flm goed door, maar door al deze comments hier te lezen raak ik confused...
Yeah I know... Donnie Darko was misschien nog wel erger.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Mooi is dat he? Fijn als een film dergelijke discussies op gang brengt.
Ging met Donnie Darko ook zo.
Mensen gaan er opeens weer iets anders van makenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef Siral het volgende:
Ik had de flm goed door, maar door al deze comments hier te lezen raak ik confused...
quote:
Ja preciesquote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mensen gaan er opeens weer iets anders van maken
Zou er een vervolg komen? Zou me niks verbazen. En sinds Mal niet meer leeft in Limbo, zou ze misschien wakker worden in Werkelijkheid?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
In dat geval zou dus Mal de host zijn en de projecties van Cobb? Want als het de droom van Mal is dan weet ze ook alle oplossingen van het doolhof, wat we in de film dus pas zien als Ariadne deze vertelt aan Cobb.
Het einde helpt daar wel een beetje aan mee moet ik zeggen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:43 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja preciesen ik dacht nog wel dat het duidelijk voor me was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:46 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zou er een vervolg komen? Zou me niks verbazen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Het einde helpt daar wel een beetje aan mee moet ik zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Vervolg zou juist alles verpesten. Dit moet je zo laten.
Aan de ene kant is dat ook goed ook. Iedereen z´n eigen interpretatie. Prima toch? Iedereen denkt ook verschillend over het fenomeen dromen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:50 schreef Siral het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je hoorde de mensen gewoon lachen in de zaalquote:Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar het was echt een vet open einde..
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:53 schreef Toad het volgende:
[..]
Aan de ene kant is dat ook goed ook. Iedereen z´n eigen interpretatie. Prima toch? Iedereen denkt ook verschillend over het fenomeen dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |