Ik ben hier nog wel benieuwd naar...quote:
Hans Zimmer is baas.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:54 schreef Siral het volgende:
Oh en die score is echt insaaaaaaaaaaaaaaane!! Love it.
brb downloading
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]Eens met dit, lees dat Artikel even in ChudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ik trouwens echt een baas vind is die Joseph Gordon-Levitt
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:21 schreef Toad het volgende:
Hoe zou het aflopen met de film in de IMDB #250? Ik denk dat hij wel in de top 10 blijft staan eigenlijk. Misschien zit een top 5 positie er wel in...
Wel stoer zeg, kritiek hebben op een topfilmquote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
Pluspunten
Beeld, geluid, actie, acteerwerk
Min
Geen mindfuck maar eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien, Mission Imposible meets The Matrix. Het was allemaal ook erg voorspelbaar. Eindscene wist ik al dat ie zou komen, kon niet anders en idd daar was ie.
Script lijkt eerste 10 minuten ingewikkeld maar daarna is alles zo duidelijk als wat.
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:44 schreef Stefan het volgende:
Zaten er bij jullie ook zoveel trailer voor? De film begon 20 minuten na aanvang, we hadden zeker 10 trailers. Waaronder Salt en de teaser van Super 8.
Mee eens. Je zit gewoon 75% van de tijd naar domme actie te kijken, in een computergestuurd decortje...quote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
Pluspunten
Beeld, geluid, actie, acteerwerk
Min
Geen mindfuck maar eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien, Mission Imposible meets The Matrix. Het was allemaal ook erg voorspelbaar. Eindscene wist ik al dat ie zou komen, kon niet anders en idd daar was ie.
Script lijkt eerste 10 minuten ingewikkeld maar daarna is alles zo duidelijk als wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |