quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bedoel je precies?Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:02 schreef RijstNatie het volgende:
Het vorige deel: [Christopher Nolan] Inception
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:17 schreef shinydiscoball het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, dacht was wel mijn eerste gedachte.
Maar dat maakt niet uit. Ik wil hem graag weer zien en dan kijk ik wel weer met een andere blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nolan is er iig. weer in geslaagd om een film neer te zetten voor het grotere publiek en de fanboys/ervaren filmliefhebbers/hoe je het ook noemen wil.
9.
Trouwens: is dit niet het moment om gewoon te kappen met spoilers? De film draait gewoon in de bios. Als je de film niet hebt gezien - en geen details wil weten - moet je hier gewoon niet komen. Datzelfde doen we bijvoorbeeld bij tv-series die al uitgezonden zijn etc.
Ander leuk artikel, die al in het vorig topic was gepost:
Can Christopher Nolan’s Inception Save The Movies?
http://www.slashfilm.com/(...)ion-save-the-movies/
[ Bericht 5% gewijzigd door Toad op 24-07-2010 12:47:59 ]
mijn cijfer, zonder twijfel 10/10. Ga van de week weer
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:44 schreef Guus_Geluk het volgende:
Vet artikel
http://chud.com/articles/(...)INCEPTION/Page1.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn cijfer, zonder twijfel 10/10. Ga van de week weer![]()
Inderdaad een erg vet artikel en een intrigerende interpretatie (wie weet is het de juiste...).
Gisteravond/nacht de film bekeken en, zoals ik eigenlijk wel verwacht had, compleet weggeblazen door de genialiteit van Nolan.Trouwens ook weggeblazen door het beeld en geluid in de IMAX...
Beste film van het jaar?
Komende week misschien nog maar een keertje gaan.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:46 schreef Xrenity het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
zoiets?![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:42 schreef amata het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoiets?
Haha, iemand achter me riep iets in de trand van 'naaiers!'.![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:14 schreef shinydiscoball het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 25-07-2010 22:08:11 ]How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:55 schreef Timo20 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, ik moet hem gewoon nog een paar keer zien. Dat ik de dvd wil is zeker![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:13 schreef Toad het volgende:
Hey, wat is eigenlijk de regel met spoilers met films die al uit zijn? Ik wil eigenlijk dat we ermee kappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:17 schreef Chuck_Norris het volgende:
1 vraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |