SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp me niet verkeerd, deze film was zeker beter dan The Son of Mask, maar #3 in de IMDB is even begrijpelijk als een wil om je voort te planten met je eigen moeder.
Subklacht: Ik heb me laten beïnvloeden door reclames en IMDB
Antiklacht: ik had wel pilsExtremistisch gematigd.
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:20 schreef SpecialK het volgende:
Hey. Niet grappig man. Mijn moeder is overleden aan incest.
Gevaarlijke uitspraak voor een modje...quote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef o.us het volgende:
Heb 'm nog niet gezien. Is het het binnenhalen waard?
Nee, ik vraag alleen of het een goede film is. Toch bedankt.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak voor een modje...
Maar ik PM je de link wel als je het wil.
Oneens, wat jij zegt in die spoiler is wel waar. Maar dan nog is het 1 van de beste films van de afgelopen tijd. Op IMDB gaat hij toch nog wel zakken net zoals the Dark Knight.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef P8 het volgende:
Het is geen slechte film, en er zitten ook best wel leuke ideeën in. Maar er is onnodig veel actie in deze film, wat het verhaal saaier maakt.
Al met al leuk voor een avondje bankhangen. Ik zou wachten met binnenhalen tot er dvd-kwaliteit te vinden is.
Omdat?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oneens, wat jij zegt in die spoiler is wel waar. Maar dan nog is het 1 van de beste films van de afgelopen tijd.
Wat evenzo een imho zwaar overgewaardeerde film is.quote:Op IMDB gaat hij toch nog wel zakken net zoals the Dark Knight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:53 schreef gevaarlijke-man het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De film is niet zo moeilijk om te snappen, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:57 schreef opgebaarde het volgende:
Je snapt hem gewoon niet hè
Ik ook niet btw maar dat zal wel komen omdat ik hem nog niet gezien heb
quote:Op zondag 25 juli 2010 03:04 schreef Costarican het volgende:
Is het niet inception ipv incestion ????
De eerste keer was de grap al matig. Ga ergens anders falen.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:44 schreef Costarican het volgende:
Bedoel je misschien inception? kan niks vinden over incestion als film
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:19 schreef P8 het volgende:
Mijn god, wat een overgehypte film is dat. #3 in de IMDB top 250 (dat wil dus zeggen dat op moment van schrijven deze film door pakembeet 65000 mensen als één van de beste films aller tijden wordt beschouwd)
En dat voor een film van 2,5 uur dat makkelijk in 1,5 uur verteld had kunnen worden. Het acteerwerk van Sneuo DiCaprio laat nogmaals zien waarom hij ongeschikt is voor een rol in een daadwerkelijk goede film (Blood Diamond uitgezonderd).
En nu wellicht een paar lichte spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp me niet verkeerd, deze film was zeker beter dan The Son of Mask, maar #3 in de IMDB is even begrijpelijk als een wil om je voort te planten met je eigen moeder.
Subklacht: Ik heb me laten beïnvloeden door reclames en IMDB
Antiklacht: ik had wel pils
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |