Sunchaser heeft er een handje van om alles wat retegoed scoort meteen af te krakenquote:
Hoe de neuk zag jij al ver van te voren aankomen dat in die eindscenequote:Op zondag 25 juli 2010 10:34 schreef Stefan het volgende:
Pluspunten
Beeld, geluid, actie, acteerwerk
Min
Geen mindfuck maar eigenlijk een standaard actiefilm zoals we al veel hebben gezien, Mission Imposible meets The Matrix. Het was allemaal ook erg voorspelbaar. Eindscene wist ik al dat ie zou komen, kon niet anders en idd daar was ie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je probeert ons toch niet wijs te maken dat je dat al zag aankomen??How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Het is geen computer gestuurd decor, Nolan heeft in Empire gezegd dat hij bijna alles (uiteraard met uitzonderingen) in echte sets heeft gedaan. Die fruit stands in het begin, in de scene waarin Ariadne uitleg wordt gegeven, is bijvoorbeeld echt. Ze hebben echt een hele rij fruit stands opgeblazen en echt een lawine veroorzaaktquote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mee eens. Je zit gewoon 75% van de tijd naar domme actie te kijken, in een computergestuurd decortje...
Op een gegeven moment zie je een zwart rotsblok relatief ver van de lawine neerspatten om vervolgens een mini-lawine te veroorzaken. Toen dacht ik "hmm bijzonder apart dat de heren van de SFX-afdeling dat rotsblok zo 'gemodelleerd' hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het is geen computer gestuurd decor, Nolan heeft in Empire gezegd dat hij bijna alles (uiteraard met uitzonderingen) in echte sets heeft gedaan. Die fruit stands in het begin, in de scene waarin Ariadne uitleg wordt gegeven, is bijvoorbeeld echt. Ze hebben echt een hele rij fruit stands opgeblazen en echt een lawine veroorzaakt![]()
Exactemundoquote:Op zondag 25 juli 2010 12:49 schreef Stefan het volgende:
Over die draaidende tol aan het eind. De tol was Mal's totem, niet van Cobb. Dus het zou eerder betekenen dat we in Mal's droom zijn.
Vanaf het moment dat Cobb uitlegde dat die tol bewees of je droomde of niet wist ik dat Nolan ons zou laten twijfelen of de tol zou blijven draaien of niet. Dit trucje is vaker gebruikt. Einde Vanilla Sky bv.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoe de neuk zag jij al ver van te voren aankomen dat in die eindscene die tol in beeld zou
Je probeert ons toch niet wijs te maken dat je dat al zag aankomen??
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Americanist het volgende:
Ik ben ook benieuwd wanneer de eerste berichten komen over idioten die zelfmoord pleegden omdat ze geloofden dat ze in een droom leefden.
En drek goed te praten, maar dit is trollenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Sunchaser heeft er een handje van om alles wat retegoed scoort meteen af te kraken.
Dat hebben we toch gezien? Cobb en Mal gaan dood in limbo door voor een trein te gaan liggen. Vervolgens waren ze weer in de realiteit.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef Stefan het volgende:
Wat gebeurt er als je doodgaat in Limbo eigenlijk?
Waarom moest Saito dan per se gered worden? Hij was al 50 jaar in Limbo, hij had er gewoon kunnen sterven van ouderdom en 3 minuten later in het vliegtuig wakker kunnen worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat hebben we toch gezien? Cobb en Mal gaan dood in limbo door voor een trein te gaan liggen. Vervolgens waren ze weer in de realiteit.
Hij moest dat telefoontje maken. En ze wisten natuurlijk hoelang hij nog zou leven daar.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom moest Saito dan per se gered worden? Hij was al 50 jaar in Limbo, hij had er gewoon kunnen sterven van ouderdom en 3 minuten later in het vliegtuig wakker kunnen worden.
Jawel, als je doodgaat. Enige is dat je niet weet dat het een droom is volgens mij. Alleen wat is het punt, een leven in limbo is een paar uur in het echte leven. Saito zat 50 jaar in Limbo en het duurde nog geen 10 uur.quote:
Huh, ze spraken erover hoe verschrikkelijk Limbo is, en dat je niet zomaar kunt ontsnappen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jawel, als je doodgaat. Enige is dat je niet weet dat het een droom is volgens mij. Alleen wat is het punt, een leven in limbo is een paar uur in het echte leven. Saito zat 50 jaar in Limbo en het duurde nog geen 10 uur.
Nee, dat was een idee dat Cobb plante in het hoofd van Mal volgens mij. Alleen Mal was al jaren dood dus hij plante het in zijn eigen hoofd dat Mal hem met rust zou laten ofzoiets.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:49 schreef Siral het volgende:
Ok wtf nu snap ik die trein ook niet meer......Dom en Mal waren in Limbo gewoon samen oud geworden, daar lieten ze beelden van zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |