Moet je daarvoor een fake foto gebruiken dan? Bovendien ben je bezet, wat heb je er dan aan om dat te weten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wil je niet weten of je met een prikkelende tekst beter 'scoort' dan met een standaardtekst?
kom op zeg... je kan er toch wel een klein beetje de lol van in zien?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een fake foto gebruiken dan? Bovendien ben je bezet, wat heb je er dan aan om dat te weten?
Hoppakeequote:Hey,
lief van je dat ik je emailadres gekregen heb! Ik zag je profiel en moest je gewoon even een berichtje sturen hihi...
Hoe is het met je?
Groetjes Kelly
Als je 14 bent is het misschien best leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
kom op zeg... je kan er toch wel een klein beetje de lol van in zien?
n00b!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Jolene22 het volgende:
Hey volledig offtopic maar vroeg me af waarom er op fok altijd redelijk snel (na pagina of 10) al nieuw topic wordt geopend?
zoeken --> gericht zoekenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Jullie posten hier profielnummers, maar hoe kan ik die vinden op RP?
Kijk naar gericht zoeken. Daar kun je nrs invoerenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Jullie posten hier profielnummers, maar hoe kan ik die vinden op RP?
Ja, maar waarom?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
n00b!
Na 301 reacties gaat 'ie automatisch dicht.
Layouttechnisch en gebruiktechnisch.. niemand gaat 9000 replies teruglezen omdat 'het antwoord al in het topic staat'.quote:
Nou deze mevrouw heeft het gewoon gedaan hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Deze meneer dacht, laat ik eens een boek schrijven over mijzelf: NL60164561
Ja, en dan graag niet die NL ervoor zetten, want dan moet je weer zorgvuldig die NL uit de copy/paste laten omdat ie de laatste 2 cijfers dan niet mee copieert.quote:
Jezus. Zou er ook maar 1 iemand die brij gaan lezen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou deze mevrouw heeft het gewoon gedaan hoor
NL64806694
Haha hoeist jonge..quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vrouwen met de naam Kelly en die 'hihi' in berichten gebruiken zijn fake... let maar op
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
godsamme neeeeeeeeeeee, Karina, die gast van je boekwerk stuurt mij nu een berichtje omdat ik zijn profiel bekeek
wat doe je me aan
Hahahaha! Ho-ly shit wat een verschrikkelijk wijf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou deze mevrouw heeft het gewoon gedaan hoor
NL64806694
Lollig of sneu, ben dr nog niet helemaal uit als ik sommige profielen zo zie. De ergste zijn nog serieus ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Sander het volgende:
Ik moet ook maar eens een account maken denk ik. Dit is best lollig volgens mij
Ja die heeft mij ge-rp-stalked... maar hij heeft zn profiel inmiddels verwijderdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Is het profiel van picardmike al eens gespot? Ik ben wel benieuwd.
Zuid-Afrika of all places!?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha! Ho-ly shit wat een verschrikkelijk wijf.
Gaat uit angst voor Wilders/Verdonk in Zuid-Afrika wonen. Nee, daar hebben ze nog nóóit van racisme gehoord.![]()
Nou, inderdaad. Maar dan moet ik ze allemaal gaan afwijzen, da's ook weer zo sneu. Dilemma's.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Sander het volgende:
Ik moet ook maar eens een account maken denk ik. Dit is best lollig volgens mij
Zo ziet er goed uit!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt me niet tegen.![]()
Dit is ze trouwens 58112948
Voorzichtig berichtje, ik stuurde haar alleen mijn mail adres met de text dat ze me kon mailen als ze daar zin in had. Dus ze zal wel wat afwachtend zijn, zou ik wel zijn tenminste.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zo ziet er goed uit!
Alleen een beetje standaart bericht wat ze stuurt.
Jij voldeed ook niet aan z'n 1 a 2 maanden msn wachttijd ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja die heeft mij ge-rp-stalked... maar hij heeft zn profiel inmiddels verwijderd
Tuurlijk...lief dagboek vandaag heeft die jongen mij weer een berichtje geschreven, ik twijfel nog zou ik het doen of niet..quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja die heeft mij ge-rp-stalked... maar hij heeft zn profiel inmiddels verwijderd
Wist ik want ik had het ook gelezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahahaha! Ho-ly shit wat een verschrikkelijk wijf.
Gaat uit angst voor Wilders/Verdonk in Zuid-Afrika wonen. Nee, daar hebben ze nog nóóit van racisme gehoord.![]()
edit: Provinciaaltje, voor je gaat reageren, ze is geboren als een vent.![]()
Nou die 11-20 sigaretten per dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt me niet tegen.![]()
Dit is ze trouwens 58112948
Ik kwam ook al mijn beloftes niet na. Arme jongen, getekend voor het leven...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jij voldeed ook niet aan z'n 1 a 2 maanden msn wachttijd ?
Ja ik hou gewoon niet van al die gewetensvroeging.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kwam ook al mijn beloftes niet na. Arme jongen, getekend voor het leven...
Ik denk dat de persoon die het profiel van letter 1 tot en met de laatste leest een date met haar wint.. uit voorzorg het profiel dus maar niet helemaal gelezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Jezus. Zou er ook maar 1 iemand die brij gaan lezen?
Ach m'n ex rookte ook veel maar dat heb ik weten te reduceren tot zo'n 5 per dag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wist ik want ik had het ook gelezen![]()
[..]
Nou die 11-20 sigaretten per dagnext
Ik ging naar www.relatieplanet.nl en toen lag ik er weer uit. En die achterlijke logincodes. Ach ja, profiel een beetje ingevuld, nu kan ik die NL nummers van jullie tenminste ook zienquote:
gluren is gratis! gewoon gratis profiel aanmaken kun je wel zoeken maar niet reagerenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, nu heb ik ook zin om te gluren daar! alleen waarom kosten die krengen zoveel geld?
Een basisaccount is gewoon gratis bij RP en Paiq zover ik weet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, nu heb ik ook zin om te gluren daar! alleen waarom kosten die krengen zoveel geld?
RP is volgens mij gratis?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Niet? oh.. haha Maar het kost me net even teveel moeite voor nu.. ben ook via de gsm aan het internetten, dan moet ik niet te veel data verbruiken.. Maar damn.. blijft lachen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
gluren is gratis! gewoon gratis profiel aanmaken kun je wel zoeken maar niet reageren
ik heb er ook gen cent aan uitgegeven hoor. 30 euro voor een maand ben niet helemaal debiel
Het loopt niet wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet? oh.. haha Maar het kost me net even teveel moeite voor nu.. ben ook via de gsm aan het internetten, dan moet ik niet te veel data verbruiken.. Maar damn.. blijft lachen!
Rook je zelf ook ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach m'n ex rookte ook veel maar dat heb ik weten te reduceren tot zo'n 5 per dag.
Nee, daarom.. en daarom ook even een tvp.. vroeger nog wel eens gedate met zoiets.. is wel zoeken voor de pareltjes hoor..quote:
Ik rook zelf niet maar vind als je daar afspraken over maakt dat er goed mee te leven is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rook je zelf ook ?
Roken valt bij mij altijd af al is het maar voor "de gezelligheid"
Ik zou er niet aan moeten denken om met een vrouw samen te wonen die rookt. Je ruikt het altijd zelfs als ze even buiten zijn gaan staan
Oh, ik dacht dat je jezelf uit irritatie had uitgelogdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ging naar www.relatieplanet.nl en toen lag ik er weer uit. En die achterlijke logincodes. Ach ja, profiel een beetje ingevuld, nu kan ik die NL nummers van jullie tenminste ook zien
Het feit dat ze rookt zegt toch niet veel? Voor t zelfde geld wil ze voor je stoppen. Ik rook ook maar als ik iemand tegenkom die leuk genoeg is die het gewoon vervelend vind leg ik zonder pardon mn sigaretten neer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rook je zelf ook ?
Roken valt bij mij altijd af al is het maar voor "de gezelligheid"
Ik zou er niet aan moeten denken om met een vrouw samen te wonen die rookt. Je ruikt het altijd zelfs als ze even buiten zijn gaan staan
Neuh, ik wilde nog even bladeren. Heb nu een profiel met iets van "ja eh dit schrijf ik nog wel".quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je jezelf uit irritatie had uitgelogdIk moet ook altijd weer opnieuw inloggen inderdaad.
Reageer je toch gewoon niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god en nu krijg ik ook weer een berichtje van die retard, maar ik durf hem al helemaal geen 'geen interesse' berichtje terug te sturen want dat vind ik zielig
Als man vind ik het toch echt fijner om gewoon een nee te horen te krijgen, weet ie gelijk waar ie aan toe is.quote:
Mja maar als ze toch niet reageert weet je dat toch ook wel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als man vind ik het toch echt fijner om gewoon een nee te horen te krijgen, weet ie gelijk waar ie aan toe is.
Daarom heb ik het ook gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ging naar www.relatieplanet.nl en toen lag ik er weer uit. En die achterlijke logincodes. Ach ja, profiel een beetje ingevuld, nu kan ik die NL nummers van jullie tenminste ook zien
Maar dan gaat ie denken dat ze zijn berichtje niet heeft ontvangen en dan gaat ie nog meer sturen. Snapt dat dan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mja maar als ze toch niet reageert weet je dat toch ook wel?
Speltip 35: Mannen houden van duidelijkheid, dus stuur hem dat 'geen interesse' berichtje gewoon. Anders heb je alleen maar kans dat hij je blijft bestoken met berichtjes en weet ik niet wat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god en nu krijg ik ook weer een berichtje van die retard, maar ik durf hem al helemaal geen 'geen interesse' berichtje terug te sturen want dat vind ik zielig
Of ze krijgt nog een aantal berichtjes omdat hij de boodschap niet begrijpt van het niet reageren.. Duidelijkheid is erg fijn en wordt vaak gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mja maar als ze toch niet reageert weet je dat toch ook wel?
Je kan zien wanneer iemand online is geweest. Alstie bezig blijft kun je altijd nog geen interesse terug sturen. ZIj is degene die zegt ik wil em dat niet sturen. Dus zon rare optie is het dan nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie denken dat ze zijn berichtje niet heeft ontvangen en dan gaat ie nog meer sturen. Snapt dat dan...
Eenschquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehe, wij mannen denken er wel hetzelfde over
Ze zeggen allebei "hoi" tegen jequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt 2 dingen waarmee je ons zo de mond kan snoeren.. niet zeuren.
foto's anders geloven we er geen reet van...quote:
Jij stuurt toch nooit "geen interesse" berichten terug waarom dan nu twijfelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Eensquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als man vind ik het toch echt fijner om gewoon een nee te horen te krijgen, weet ie gelijk waar ie aan toe is.
Verschrikkelijk als mensen dat als hun motto hebbenquote:mijn motto is. EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD
maar wat is jouw motto dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen dat als hun motto hebbenKunnen ze dan echt niks orgineels verzinnen wat ook echt hún motto is, en niet dat van een ander..
Ik heb geen motto, moet dat?quote:
Zonder motto hecht je nergens waarde aan dus ben je een nihilist. Het hoeft dus niet.quote:
Zo een echte baller!quote:Holy shit, ik ga even Hells Kitchen kijken en we zitten al weer ver in het volgende topic.
Net nog een interesseberichtje gestuurd, hij lijkt too good to be true, maar je weer maar nooit. NL72161552
"Een dag zonder humor is een dag niet gelachen. En dan ga je dood, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! dus verzin er eens 1
Wat een onzinquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zonder motto hecht je nergens waarde aan dus ben je een nihilist. Het hoeft dus niet.
te lang.. probeer het eens opnieuw!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
"Een dag zonder humor is een dag niet gelachen. En dan ga je dood, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
"Zonder een dag heb je niet geleefd"?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
te lang.. probeer het eens opnieuw!
Hoe doen al die noren het dan in de winter.. die hebben heul geen dag!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
"Zonder een dag heb je niet geleefd"?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zie je dat het nog niet zo makkelijk is om een eigen te verzinnen..dan maar jatten!
Daarom word jij nooit een amazonequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oooh, zonde.. dan hoef ik jou niet te datenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Een motto heb ik ook niet. Zou waarschijnlijk zoiets zijn als "life's a bitch and then you die" (ik ben nogal een pessimist).
No way dat die 41 is!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Holy shit, ik ga even Hells Kitchen kijken en we zitten al weer ver in het volgende topic.
Net nog een interesseberichtje gestuurd, hij lijkt too good to be true, maar je weer maar nooit. NL72161552
Die hebben wel een dag maar geen daglicht... Toch wel een belangrijk verschilquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe doen al die noren het dan in de winter.. die hebben heul geen dag!
Ik mag je nu al!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Jolene22 het volgende:
Mooi motto voor de verzinners onder ons:
Corripe Cervisiam
Latijns voor grijp het bier
Agreed. Ook niet mijn ding. Vind wel de tekst van Hans teeuwen meesterlijk dat gedichtje of liedje wat het ook was over de liefde.quote:
Heb er nog meer hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mag je nu al!wat een top idee!
Ja maar toch je kan beter goed jatten dan slecht verzinnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik houd sowieso niet van gedichten/motto's op profielen, verzin zelf iets origineels.
was ook mijn eerste gedachte. Dus misschien wederom een fakefoto?quote:
Met de nadruk op góed jatten dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar toch je kan beter goed jatten dan slecht verzinnen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb er nog meer hoorZo leuk dat latijn klinkt nog steeds heel geleerd al zeg je iets ongelofelijk stoms
Dat was ook wat ik dacht.quote:
Oh zieligquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic het profiel van Douweje(35294777) bekeken..
Ik ben man en val op vrouwen, hij is man en valt op vrouwen(volgens zijn profiel dan..) maar ik krijg toch een interesse berichtje van mEn dat terwijl ik ook nog geen foto heb staan
Wtfquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic het profiel van Douweje(35294777) bekeken..
Ik ben man en val op vrouwen, hij is man en valt op vrouwen(volgens zijn profiel dan..) maar ik krijg toch een interesse berichtje van mEn dat terwijl ik ook nog geen foto heb staan
*jaloers* heb alleen nog van dat smerige faalbier van de lidl staan. zucht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ben ik het helemaal mee eens! En dat biertje smaakt me goed!
En als je dat ijs en ijs en ijs koud hebt? is het dan nog een beetje te drinken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
*jaloers* heb alleen nog van dat smerige faalbier van de lidl staan. zucht.
Daar gaat mijn hoop!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je dat ijs en ijs en ijs koud hebt? is het dan nog een beetje te drinken?
Misschien moet ik mn paiq maar weer eens uit de kast trekken, al heb ik het internet daten wel redelijk afgezworen..
Wat is jouw nr van RP?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg net ook een interesseberichtje. Ook weggeklikt. Hoefde het profiel niet eens te bekijken om te weten dat het niks voor mij was
.
Ander mooi motto!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Jolene22 het volgende:
Mooi motto voor de verzinners onder ons:
Corripe Cervisiam
Latijns voor grijp het bier
Waarom heb je dat afgezworen? Hoewel ik denk ik wel een idee heb. Zit 1 avond op zo'n site en heb al mn twijfels, maar goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je dat ijs en ijs en ijs koud hebt? is het dan nog een beetje te drinken?
Misschien moet ik mn paiq maar weer eens uit de kast trekken, al heb ik het internet daten wel redelijk afgezworen..
hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ander mooi motto!
Coitus Interuptus
Latijns voor: voor het zingen de kerk uit!
Het schiet niet op, ben je dagen/weken aan het babbelen met elkaar, kom je erachter dat de foto's bewerkt zijn of 20 jaar oud, en dat ze in het echt totaal niet durft te praten en alleen maar apathisch aan het staren is. Nee, in het echt iemand tegen komen, of gewoon spontaan ergens wat tegen komen is dan veel leuker eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat afgezworen? Hoewel ik denk ik wel een idee heb. Zit 1 avond op zo'n site en heb al mn twijfels, maar goed.
Nee dat bier is echt vreselijk. Gebruik het om over t vlees heen te gooien af en toe maar dr zou echt een waarschuwing op moeten staan dat je het niet zou moeten opdrinken voor andere doeleinden.
Ik denk dat dat het zal zijn.. Mijn profiel tekst is namelijk: "Hoi!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
WtfMisschien heeft 'ie niet naar geslacht gekeken en sprak jouw profieltekst hem aan?
Qedquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
haha
Cetero censeo birrum bibendum esse
(en toch ben ik van mening dat er bier gedronken moet worden)
Haha klinkt als een leuk verhaal vooral dat apatische deel. Hoe ben je onder die date uitgekomen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het schiet niet op, ben je dagen/weken aan het babbelen met elkaar, kom je erachter dat de foto's bewerkt zijn of 20 jaar oud, en dat ze in het echt totaal niet durft te praten en alleen maar apathisch aan het staren is. Nee, in het echt iemand tegen komen, of gewoon spontaan ergens wat tegen komen is dan veel leuker eigenlijk
Heb hier nog corona staan?
Joh ik ook niet en ben de laatste die claimt intellectueel te zijn. Tegenwoordig is niemand dat toch meer. Daar heb je google voor. Nooit geen les latijn gehad in mn levenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Silenus het volgende:
Wat is eigenlijk Latijn voor 'pleur op met die Latijnse spreuken om intellectueel over te komen, alsmede die slappe gedichtenmeuk wat zogenaamd gevoelig moet zijn'?
Die wil ik graag in m'n profiel. Ik heb zelf maar twee jaar Latijn gehad dus ik weet het niet precies.
Wat doe je op het profiel van swets?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Sander het volgende:
"(nee heren ik weeg NIET tussen de 60 en 70 kilo maar moet toch IETS invullen) En als je niet invult dat je dan gewoon niet verder kunt!"
Kortom, je gewicht stond niet in de dropdown?
Haha, tsjah, betere boodschappenlijsten maken, of een vent regelen die dat altijd mee neemt/in zijn koelkast heeft staan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha klinkt als een leuk verhaal vooral dat apatische deel. Hoe ben je onder die date uitgekomen?
Beetje mn ogen uitsteken met Corona![]()
![]()
Kga wel even mn koelkast plunderen om te zien of er nog wat degelijks in ligt. Stom, vroeger kon ik dan altijd mn moeder de schuld geven maar nu je zelf de boodschappen moet doen...
Haha die is ook wel sneu ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Sander het volgende:
"(nee heren ik weeg NIET tussen de 60 en 70 kilo maar moet toch IETS invullen) En als je niet invult dat je dan gewoon niet verder kunt!"
Kortom, je gewicht stond niet in de dropdown?
Ja ik maak altijd trouw die lijstjes en pak ik een boodschappentas met alle lege flessen erin en vervolgens loop ik zonder tas, zonder lijstje en zonder lege flessen de deur uit. Belangrijke dingen onthou ik wel maar de rest...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, tsjah, betere boodschappenlijsten maken, of een vent regelen die dat altijd mee neemt/in zijn koelkast heeft staan.
Maar onder een date uitkomen.. Dat doe ik niet snel, gewoon rustig praten, en niet te hard afwimpelen maar ook zeker niet te leuk gaan doen.. en op een gegeven moment gewoon zeggen dat het niet klikt.. en dat je wat anders gaat doen die avondis dat te direct?
oh, nou eeh jammer.. ik vond het eigenlijk wel erg gezellig...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd trouw die lijstjes en pak ik een boodschappentas met alle lege flessen erin en vervolgens loop ik zonder tas, zonder lijstje en zonder lege flessen de deur uit. Belangrijke dingen onthou ik wel maar de rest...
Hoe reageerde ze? Vooral omdat ze ook al niks durfde te zeggen toen ze nog niet het idee had dat je 0.0 interesse in haar had
Ahhh dat is ook wel sneu voor haar. Maar ja dat weet je als je op date gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, nou eeh jammer.. ik vond het eigenlijk wel erg gezellig...dan vind ik dat altijd zo sneu..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:48 schreef Sander het volgende:
Zet kinderwens op nee in je matchprofiel en van je 129 matches blijven er 7 over_
adel1970.badoo.comquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Vandaar het too good to be true
Je hebt er wel leuke verhalen op nagehouden! Achteraf dan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb eigenlijk wel meerdere drama dates gehad.. ook een keer soort van aangerand.. voor ik het wist zoende ze me en had ze der hand al in mn broek..
Andere keer kwam ze der ex tegen op het terras en was het dikke heibel..
nee, internet daten.. LEUK!
haha, op dat moment kon ik er ook wel om lachen hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Je hebt er wel leuke verhalen op nagehouden! Achteraf dan...
Ohquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het zal zijn.. Mijn profiel tekst is namelijk: "Hoi!"
Hahaha ik bedoel de naam ook van die vent Lennert!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
adel1970.badoo.com
[ afbeelding ]
Haha ikke niet. Nog sneuer dan faaldates: Ik date vrijwel nooit. Dus ook niet echt horrorverhalen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, op dat moment kon ik er ook wel om lachen hoorDie ex flipte echt goed hard
Maargoed, na een aantal van zulk soort dingen had ik zoiets van... laaaaaaaaaaaat maar dat daten, dit is niet aan mij besteed..
Maar zijn er hier nog verder mooie faal dates?! Hoor graag ook over anderen.. Anders moet ik zelf weer om nieuwe rampen te ontdekken
jamaar! Ga eens als de wiedeweerga daten! Ik wil ook mooie rampen horen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha ikke niet. Nog sneuer dan faaldates: Ik date vrijwel nooit. Dus ook niet echt horrorverhalen.
Jij bent niet mooi?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Jolene22 het volgende:
1 avond online, 35 berichten totaal. En echt maar 2 die gewoon onder de categorie 'normaal' vallen. Gewoon een vent van dik in de vijftig die reageert gatverdamme. Of een neger uit liberia die een 'mooi en rustig frauw' zoekt. Jaaa dan moet je vooral bij mij zijn.
effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goh er is er nog 1 scherp zo tien over 11 's avonds.
Gatver wat klinkt dat eng.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?
Dat jij die lieve neger zo afvalt omdat ie een mooie meid zoekt..quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goh er is er nog 1 scherp zo tien over 11 's avonds.
72xquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?
Nou dan ben je iets meer dan ruimgemiddelt knap volgens mijn berekeningen. Je doet 1 op 2. Net zo veel als de knapste mannen.quote:
Oh.. En omdat jij die opmerking maakt ga ik nu mn frustratie afreageren op die vreselijk irritante vliegen hier in huis.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat jij die lieve neger zo afvalt omdat ie een mooie meid zoekt..
Pak ze bij de lurven! trek de vleugels 1 voor 1 uit.. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Oh.. En omdat jij die opmerking maakt ga ik nu mn frustratie afreageren op die vreselijk irritante vliegen hier in huis.
Volgens je berekeningen? Haha daar ga je echt vrouwen mee in bed krijgen met zo'n zinquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dan ben je iets meer dan ruimgemiddelt knap volgens mijn berekeningen. Je doet 1 op 2. Net zo veel als de knapste mannen.
Heb hier zo'n elektro ding die eigenlijk wat te weinig stroom geeft om ze gelijk dood te shockenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pak ze bij de lurven! trek de vleugels 1 voor 1 uit.. Dat zal ze leren!
Ah joh, zit er tenminste nog iets aan je.. Wees blij met die aandacht!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb hier zo'n elektro ding die eigenlijk wat te weinig stroom geeft om ze gelijk dood te shockenDan zie je ze zo stuiteren op de grond meesterlijk.
Vindt het echt niet erg als ze rondvliegen maar ze presteren het steeds weer om op je lijf te gaan zitten.
Haha hulde. Maar vergeet niet dat vrouwen olifantengeheugen hebben he. Slaap maar met 1 oog open vannachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah joh, zit er tenminste nog iets aan je.. Wees blij met die aandacht!
Damn, wat begin ik weer recalcitrant te worden.
Wat wilde je doen dan? mij shockeren met je vliegenmepper?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:20 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha hulde. Maar vergeet niet dat vrouwen olifantengeheugen hebben he. Slaap maar met 1 oog open vannacht
Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Volgens je berekeningen? Haha daar ga je echt vrouwen mee in bed krijgen met zo'n zin
Nee zonder dollen, als je de losers niet meetelt krijg ik op de 72 views 2 normale reacties. En dat is toch wel wat zorgwekkender. Of tel je die niet mee in je berekeningen
Hey met zo'n vliegenmepper kom je een heel eind als je het handsvat in ... Laat maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan? mij shockeren met je vliegenmepper?!![]()
Haha wat goed! RP is gewoon wetenschap! Dus wetenschappelijk gezien ben ik niet volkomen gefaald. Eat that Snuitebolletjequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.
Als je wil weten wat je loseraantrekkingskracht is moet je het aantal losers delen door het totaal en dat aftrekken van wat je verbruikt 1 op 2 dus. Daar hoort ook nog een persoonlijke aantrekkingskracht bij die het kan bij stellen.
Ik geloof dat ik vanavond op mijn rug ga slapenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hey met zo'n vliegenmepper kom je een heel eind als je het handsvat in ... Laat maar
Hmm, interessant.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef picardmike het volgende:
Als je wil weten wat je loseraantrekkingskracht is moet je het aantal losers delen door het totaal en dat aftrekken van wat je verbruikt 1 op 2 dus. Daar hoort ook nog een persoonlijke aantrekkingskracht bij die het kan bij stellen.
Onzin. Bij E-matching bijvoorbeeld moeten ze op je profiel klikken om een vergrote versie van je foto te krijgen. Als je dus een helemaal-in-beeld foto hebt krijg je dus meer views dan alleen een pasfoto. Bij de laatste kunnen ze sneller zien of je lelijk bent of niet en hoeven ze je profiel niet aan te klikken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.
Dat blijf ik ook raar vinden inderdaad. Maar aan de andere kant weet jij ook dat hij zoekende is (geen leuke collega dus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef Turbomuis het volgende:
Er is helemaal niks mis met online daten, niks om je voor te schamenmaar toch blijf ik het raar vinden om een bekende tegen te komen. Is me nou een aan paar keer gebeurd. De ene ken ik van de kroeg, dus die heb ik een berichtje gestuurd met de tekst 'Hee, jij hier? Gezellig! Pilsje derbij?En, loopt het een beetje qua dates?', zoiets. Nou kom ik net iemand tegen van m'n werk, vinnik toch wel raar opeens... Want als ik hem tegenkom, kan 'ie mij ook tegenkomen, en dan weet iemand van m'n werk dat ik op zoek ben. Raar dat dat dan opeens een probleem lijkt ofzo...
En ik weet zeker dat er op die datingsites ook genoeg mannen zitten die zich alleen op 't eerste deel van die conclusie focussen en die - P wel achterwege latenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Uit deze vuistregel kunnen we de volgende formule afleiden, namelijk X = (C-L) + (I+T) - P.
Waarbij X = het succespercentage wat je krijgt bij je profiel, C = het aantal Coole reacties dat je krijgt en L het aantal losers wat je eraf moet trekken omdat die toch altijd reageren. Vervolgens zijn er nog een aantal succesvariabelen, namelijk I wat staat voor Intelligentie (opleidingsniveau) en T wat staat voor 'tieten' die je eventueel een beetje showt, want dat trekt ook extra reacties.
De laatste variabele is dat er altijd een of andere freak reageert, daarvoor nemen we de letter ...P.
Conclusie, succes op liefde = CLIT - P.
Daar moet ik ze wel gelijk in geven. Je kan natuurlijk op 12 paarden tegelijk gaan wedden, maar dan zal je winst nooit maximaal zijn. Dus je moet je altijd op een zo klein mogelijk deel concentreren.quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:15 schreef Civilian het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat er op die datingsites ook genoeg mannen zitten die zich alleen op 't eerste deel van die conclusie focussen en die - P wel achterwege laten
Haha ik wist het wel, niet aan gedacht om te zoeken, ik vraag me dan toch af wat voor figuur er dan achter dat profiel zitquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
adel1970.badoo.com
[ afbeelding ]
wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Uit deze vuistregel kunnen we de volgende formule afleiden, namelijk X = (C-L) + (I+T) - P.
Waarbij X = het succespercentage wat je krijgt bij je profiel, C = het aantal Coole reacties dat je krijgt en L het aantal losers wat je eraf moet trekken omdat die toch altijd reageren. Vervolgens zijn er nog een aantal succesvariabelen, namelijk I wat staat voor Intelligentie (opleidingsniveau) en T wat staat voor 'tieten' die je eventueel een beetje showt, want dat trekt ook extra reacties.
De laatste variabele is dat er altijd een of andere freak reageert, daarvoor nemen we de letter ...P.
Conclusie, succes op liefde = CLIT - P.
Tja.. wat niet..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Niet eens de moeite genomen om een fatsoenlijke vertaalcomputer te gebruiken zo te zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Goede mid dag en hoe are jou doing? ik ben niew op internet dating web en ik just saw jouw profile nu en it lokk quite interesting, ik like to kom in kontat with je if jou wish je kan add mij op mijn prvate msn id as: michelle_hub@live.nl
Ik will be op msn chatten later in the navond om 18:huur en ik will be lokking voorward to heb a nice time op chatten with je, or je kan as well post mij a bericht to mijn msn mail en ask mij anything je wish to know van mij. Wish je a fijne dag en hoop to read vrom je snel. xxx
Michelle
Krijg deze berichten de laatste tijd veel op Lexa, Grappig is dat ze altijd vanaf 18.00 op de chat aanwezig zijn.
Een dyslectische vertaalcomputer zekerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niet eens de moeite genomen om een fatsoenlijke vertaalcomputer te gebruiken zo te zien
En het telefoonnummer van de SMS dienst ookquote:
Nee hoor 7733 en ze heeft me inmiddels een sms terug gestuurd waarin ze vraagt wanneer ze me kan zienquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En het telefoonnummer van de SMS dienst ook
Misschien toch je profiel verder gaan invullenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:07 schreef Sander het volgende:
Ik krijg van best leuke meide interesseberichten.
Waarom denk je dat hij misschien fake is?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg ook weer een leuk interessebericht, al een paar mailtjes over en weer gestuurd, ik houd nog wel een slag om de arm, even kijken of het geen fakert is.
Goh.. ze is nog online ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Goede mid dag en hoe are jou doing? ik ben niew op internet dating web en ik just saw jouw profile nu en it lokk quite interesting, ik like to kom in kontat with je if jou wish je kan add mij op mijn prvate msn id as: michelle_hub@live.nl
Ik will be op msn chatten later in the navond om 18:huur en ik will be lokking voorward to heb a nice time op chatten with je, or je kan as well post mij a bericht to mijn msn mail en ask mij anything je wish to know van mij. Wish je a fijne dag en hoop to read vrom je snel. xxx
Michelle
Krijg deze berichten de laatste tijd veel op Lexa, Grappig is dat ze altijd vanaf 18.00 op de chat aanwezig zijn.
Ik ga er altijd van uit dat het misschien een fake isquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien toch je profiel verder gaan invullen![]()
[..]
Waarom denk je dat hij misschien fake is?
Heb je zoveel slechte ervaringen gehad dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben behoorlijk achterdochtig geworden.
Je bent niet afgewezenquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee hoor 7733 en ze heeft me inmiddels een sms terug gestuurd waarin ze vraagt wanneer ze me kan zien
Ik denk dat het eerder komt doordat dit topic vol staat met mannen met fakeprofielen en Picardmikequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je zoveel slechte ervaringen gehad dan?
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Ik vind het behoorlijk kansloos van de mannen die dat doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat het eerder komt doordat dit topic vol staat met mannen met fakeprofielen en Picardmike![]()
Daardoor hebben wij ons vertrouwen in de RP-man verloren...
Nee , gelukkig niet maar die sms'jes hakken wel in mijn pre-paid telefoonrekening. 1,50 per smsquote:
Precies, misschien wil ze binnenkort ook wel met je trouwenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee , gelukkig niet maar die sms'jes hakken wel in mijn pre-paid telefoonrekening. 1,50 per sms
Ik heb toch maar om haar telefoonnummer gevraagd maar dat kon ze om 1 of andere reden niet geven. Iets met haar vorige vriend. Ze noemde me wel schatje enzo dus dat zit wel goed.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Precies, misschien wil ze binnenkort ook wel met je trouwen
Maar dan moet je wel eerst heul veul geld op haar rekening storten, voor een vliegticket en om haar familie te helpen en zulks.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Metro2005 het volgende:
Precies, misschien wil ze binnenkort ook wel met je trouwen
Je bent gek ook hè, dat je daar intrapt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee , gelukkig niet maar die sms'jes hakken wel in mijn pre-paid telefoonrekening. 1,50 per sms
Ik heb toch maar om haar telefoonnummer gevraagd maar dat kon ze om 1 of andere reden niet geven. Iets met haar vorige vriend. Ze noemde me wel schatje enzo dus dat zit wel goed.
Ik geloof dat hij niet helemaal serieus was met die postquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef Sander het volgende:
[..]
Je bent gek ook hè, dat je daar intrapt.
Ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef Sander het volgende:
Hey, eerlijk is eerlijk, hij zou niet de eerste FOK!ker zijn.
Nee, daar ben ik te goed voor opgevoed. Maar er komt vrij regelmatig wat in R&P voorbij. En daarna in WGRquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij niet helemaal serieus was met die post
Zoiets jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder komt doordat dit topic vol staat met mannen met fakeprofielen en Picardmike![]()
Daardoor hebben wij ons vertrouwen in de RP-man verloren...
Misschien ben jij ook wel fake, hihi.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets jaNee hoor geen echte slechte ervaringen, wel tegenvallende dates. Maar hoe meer profielen ik bekijk, hoe vaker ik toch zie dat het fake is en dan ga je op een gegeven moment aan alles twijfelen, ook diegenen die misschien wel oprecht zijn.
Maar een beetje gezonde twijfel is beter dan dat je alles maar gelooft.
Haha, ja weet maar nooit, misschien ben ik wel een ventquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel fake, hihi.
Jaaaaaaa zo´n biker!! Met een lange baard en zo´n afgeraffeld leren jasje aan en een gigantische bierbuikquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha, ja weet maar nooit, misschien ben ik wel een vent
Ik zeg: foto!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Blepper het volgende:
Pfff klote sites!
paar dates, telefoontjes en msn gesprekken verder... niks dat normaal bij mij past!
misschien ligt het wel aan mij...
ik ben 23 haha! en foto hier plaatsen... kijk al een hele tijd mee ben bang dat ik zo hard digitaal ver***** word dat er over 30 jaar nog gesprekken over gaanquote:
Fobo gast, of anders stuur je me een berichtje via RPquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef Blepper het volgende:
[..]
ik ben 23 haha! en foto hier plaatsen... kijk al een hele tijd mee ben bang dat ik zo hard digitaal ver***** word dat er over 30 jaar nog gesprekken over gaan
Ah dat lijkt me wel wat ja... en je dan lekker van niemand wat aantrekken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa zo´n biker!! Met een lange baard en zo´n afgeraffeld leren jasje aan en een gigantische bierbuik
Met rp ben ik al helemaal klaar.. zit nog wel op Paiq! RP account is zojuist verwijderdquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fobo gast, of anders stuur je me een berichtje via RP
Anders wil ik wel daten, hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat lijkt me wel wat ja... en je dan lekker van niemand wat aantrekken.
@Blepper: heb ik ook steeds, je denkt een leuk contact te hebben en dan houdt het opeens weer op
Mooi, ik heb vernomen volgens een bepaalde berekening dat 23 mijn minimum is, dus dan zal ik jou eens even grondig keuren, hehequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:01 schreef Blepper het volgende:
[..]
Met rp ben ik al helemaal klaar.. zit nog wel op Paiq! RP account is zojuist verwijderd
probleem zal denk ik ook vooral zijn dat ik iemand wil binnen straal van 20km.
Maar met een beetje schoon geduld zal ik even een fototje regelen
Edit: nog voorkeur voor een bepaald standje op de foto?;)
Welke berekening?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mooi, ik heb vernomen volgens een bepaalde berekening dat 23 mijn minimum is, dus dan zal ik jou eens even grondig keuren, hehe![]()
Enneh, dat praten over 30 jaar zal wel meevallen. Wij kraken medefokkers niet af, wij houden van medefokkers. Wij zijn alleen genadeloos tegenover kansloze niet-fokkers
28/2+7 =21 ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Op blijven letter hoor!! Iets met delen door 2 en +7
Wel opletten he !quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh wacht, dan was ik het zelf die zei dat mn minimum 23 was
28-7 *2 =42quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef Moro het volgende:
[..]
Wel opletten he !![]()
Ik verwachte een hele mooie complexe berekening gebasserd op "het" antwoord 42.
Waarom niet gewoon in je fotoboek ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Blepper het volgende:
Uhmmm
Zal ik heel moedig zijn en hier de url plaatsen naar me foto?
okeej haha zal eens kijken hoe dat moetquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon in je fotoboek ?
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef Techno het volgende:
Toch blijf ik die leeftijdsformule onzinnig vinden. Ik denk - mja, weet wel zeker - dat ik meer raakvlakken heb met bijvoorbeeld een dame van 25 die een interessante studie doet en een brede maatschappelijke belangstelling heeft, dan een dame van 39 die alleen SB6 kijkt en naar Frans Bauer luistert...
48+3= 51quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Ouder dan ik eruit zie.. doe maar een gok.
Je ziet er normaal uit hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:26 schreef Blepper het volgende:
oke er staan er 2 in mijn fotoboek!![]()
nu wachten tot ik te horen krijg wat er allemaal mis is met mij
67!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
31quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Doe ns een gok.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha te jong gok ik, aan je foto's te zien
Dat zou ik nooit goed gegokt hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat word ik meestal wel geschat. Maar tel er maar 10 bij op.
Ik ga een beetje hoog zitten, rond de 30 (maar eigenlijk denk ik meer richting 24/25, aan de foto's te zien).quote:
Geen slechte gok, die 2e... 26.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga een beetje hoog zitten, rond de 30 (maar eigenlijk denk ik meer richting 24/25, aan de foto's te zien).
hosselaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fobo gast, of anders stuur je me een berichtje via RP
Hartig geworden door het lange staan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alle taarten zijn gemaakt met slagroom en cakeIk ben meer een hartige taart.
Zo te zien heeft je fobo vriendinnetje geen enkele moeite met taarten, en blijven ze nooit lang staan!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hartig geworden door het lange staan?
Zo goed ben jij niet met hosselen hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
maarja, jij vind me niet lief
Damn... stiekem weet ik niet eens wat hosselen isquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo goed ben jij niet met hosselen hoor!Blijven oefenen
Heb jij nog leuke berichten gekregen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:27 schreef Jolene22 het volgende:
Zo heb alweer paar pagina's gemist zie ik. Al iemand aan de vent/vriendin hier? Of zijn we nog steeds allemaal alleenstaande kneuzen
Mooie mannen delen is iets anders dan actief datenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heh, en je had nog wel zoveel mooie links gisteren. Niks geworden dus?
Volgens mij vertel jij niet alles aan onsquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mooie mannen delen is iets anders dan actief daten
Ach ik heb mn profiel er na 1 avond al afgehaald. Had rond middernacht 77 views en meer dan 40 berichten maar daarvan was een groot aandeel oud en pervers of gewoon te lelijk voor woorden of ze waren niet in staat om een normale volzin te schrijven zonder 15 spelfouten. Ik heb 3 normale reacties gekregen maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke berichten gekregen?
Ik zou haar gewoon een ultimatum stellen, dat werkt toch altijd het beste.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef picardmike het volgende:
Volgende week misschien een date anders vind ik juf een beetje stom worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Zo te zien heeft je fobo vriendinnetje geen enkele moeite met taarten, en blijven ze nooit lang staan!
Ja maar dat loopt altijd slecht af, net zo als de vorige keer(en). Je krijgt er altijd naderhand spijt van want vrouwen weten het altijd zo te draaien dat het naderhand toch jouw schuld is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon een ultimatum stellen, dat werkt toch altijd het beste.
Zo hey en dat zonder te generaliseren!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar dat loopt altijd slecht af, net zo als de vorige keer(en). Je krijgt er altijd naderhand spijt van want vrouwen weten het altijd zo te draaien dat het naderhand toch jouw schuld is.
Zo zijn vrouwen, vaak best onbetrouwbaar. Je deelt ze gewoon vriendelijk doch dringend mede dat ze nog één week hebben om af te spreken anders ga je hun maanden het leven zuur maken en op het eind weten ze het hele verhaal zo te vertellen dat jíj ineens de stalker bent. Echt ongelofelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar dat loopt altijd slecht af, net zo als de vorige keer(en). Je krijgt er altijd naderhand spijt van want vrouwen weten het altijd zo te draaien dat het naderhand toch jouw schuld is.
Waarom? Zo denkt ze er toch gewoon over. Zij heeft gewoon een familielid in zon situatie en voelt zich aangevallen door jouw mening. Niet zo gek toch? Kan niet zeggen dat ik het fundamenteel met haar oneens ben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Just-Lost het volgende:
Een gesprek op Paiq waarbij het onderwerp op kinderen kwam...
ik: ik wil graag kinderen, maar begin daar alleen aan met de juiste persoon
zij: dat weet je toch niet, dat het de juiste is.
ik: 100% niet nee, maar het moet wel gewoon goed zitten.. Vind het niet normaal dat er mensen zijn die maar kinderen nemen alsof het speeltjes zijn. Dan gaan ze scheiden en is zo'n kind weer de dupe.
zij: je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker? Mijn zus is alleen met haar kindje en aan dat kindje valt niks te merken! Maar gelukkig jij hebt nog tot je 50e om de juiste persoon te vinden...
ik: hoe oud is dat kindje dan?
zij: 17 maanden
ik: Daar merk je veel aan idd.... Het kan ook best goed gaan, maar toch vind ik dat veel mensen de verantwoording niet genoeg nemen...
ze zegt nu niks meer... wtf![]()
Als er alleen maar dit soort figuren langs blijven komen…
Haha je gebruikt in 2 zinnen net 3 keer het woord altijd. Kom op zelfs voor mensen die van generaliseren houden moet dat toch een brug te ver zijn. Ik geef je wel gelijk dat het vaak het geval is maar overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, vaak best onbetrouwbaar. Je deelt ze gewoon vriendelijk doch dringend mede dat ze nog één week hebben om af te spreken anders ga je hun maanden het leven zuur maken en op het eind weten ze het hele verhaal zo te vertellen dat jíj ineens de stalker bent. Echt ongelofelijk.
Vanaf hier weet je al dat het een labiel wijf is. Je kunt dan twee dingen doen:quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Just-Lost het volgende:
zij: je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker?
Onzin. Dat is helemaal geen labiel meisje maar een meisje die opkomt voor haar mening. Als dat tegenwoordig al labiel is dan mag ik mezelf ook wel op laten nemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanaf hier weet je al dat het een labiel wijf is. Je kunt dan twee dingen doen:
*Wegklikken.
*Haar even stangen en de discussie wat scherper stellen. Dat laatste is vaak ook heel leuk.
Volgens mij bedoelde Silenus dit sarcastisch, hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha je gebruikt in 2 zinnen net 3 keer het woord altijd. Kom op zelfs voor mensen die van generaliseren houden moet dat toch een brug te ver zijn. Ik geef je wel gelijk dat het vaak het geval is maar overdrijven is ook een vak
Mee eensch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:
Die persoonlijke troll over het christelijke gezin is onnodig maar met haar mening is inderdaad vrij weinig mis. Haar hier als labiel proberen weg te zetten is ook vrij abnormaal. Als je bij elk contact elke zin op een gouden weegschaal gaat leggen wens ik jullie een hoop sterkte toe in de zoektocht.
Oh jawel hoor maar dat iemand zo snel oordeelt puur op de mening die ze heeft dat valt me beetje tegen. Maar ben niet verbitterd ineens hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
Sil, volgens mij vindt Jolene je niet zo lief meer..
Ik geef alleen aan dat ik niet binnen de kortse keren aan kinderen begin, ten wille van het kind. En ik ben gelijk een christelijke engel die waarschijnlijk het heilige boontje van de klas is... Want zo brengt ze het.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Waarom? Zo denkt ze er toch gewoon over. Zij heeft gewoon een familielid in zon situatie en voelt zich aangevallen door jouw mening. Niet zo gek toch? Kan niet zeggen dat ik het fundamenteel met haar oneens ben.
Onzin. Als ze opkomt voor haar mening, waarom moet ze hem dan direct aanvallen? "je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker? Mijn zus is alleen met haar kindje en aan dat kindje valt niks te merken! Maar gelukkig jij hebt nog tot je 50e om de juiste persoon te vinden..."quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Onzin. Dat is helemaal geen labiel meisje maar een meisje die opkomt voor haar mening. Als dat tegenwoordig al labiel is dan mag ik mezelf ook wel op laten nemen.
God kunnen mannen tegenwoordig dan helemaal geen meiden met een mening meer aan? Wordt je gelijk weggezet als labiel en dat je niet spoort. Ligt niet aan haar hoor.
Nog juicy verhalen over die blauwtjes die je met ons wilt delen? Faalverhalen altijd welkomquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef HeulMacho het volgende:
Daten![]()
Blauwtjes lopen.... minder.
Maar ja!
Ze valt hem aan omdat ze zich aangevallen voelt door zijn opmerking. Omdat haar zus alleen een kleintje heeft en hij zo'n opmerking maakt voelt ze zich aangevallen. De opmerking die ze terug plaatst is wat flauw dat zeker maar je kan toch wel zien dat dat is omdat die opmerking van hem verkeerd valt. Ze voelt zich beoordeeld en trapt terug, nou prima toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onzin. Als ze opkomt voor haar mening, waarom moet ze hem dan direct aanvallen? "je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker? Mijn zus is alleen met haar kindje en aan dat kindje valt niks te merken! Maar gelukkig jij hebt nog tot je 50e om de juiste persoon te vinden..."Wat is dat voor opmerking joh. Typisch weer zo'n Anita met een rugzakje die jaloers is op mensen die niet op hun 20e al een kutleven achter de rug hebben. Alsof iedereen die geen kind heeft gebaard op haar 18e per se gelukkige ouders moet hebben en christelijk opgevoed moet zijn.
Kortom, dan weet je al dat je een punt hebt, anders reageert ze niet zo bits. Jij zou bijv. toch niet zo reageren? Meen me te herinneren dat je een kind hebt en het verder goed voor elkaar hebt (studie etc), dan zou hij jou dus ook niet bedoelen en hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
Nou als ze juicy waren dan waren het geen blauwtjes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nog juicy verhalen over die blauwtjes die je met ons wilt delen? Faalverhalen altijd welkom
Vind jij het wel normaal dat er mensen zijn die kinderen nemen als een speeltje? Om die opmerking zou zij zich dus aangevallen voelen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ze valt hem aan omdat ze zich aangevallen voelt door zijn opmerking. Omdat haar zus alleen een kleintje heeft en hij zo'n opmerking maakt voelt ze zich aangevallen. De opmerking die ze terug plaatst is wat flauw dat zeker maar je kan toch wel zien dat dat is omdat die opmerking van hem verkeerd valt. Ze voelt zich beoordeeld en trapt terug, nou prima toch?
Het gaat er niet om dat ik me aangesproken voel totaal niet zelfs, maar ik vind het feit dat zij wordt wegzet als labiel puur om dat stukje wat hierboven geplaatst is volstrekt idioot en buiten proportie. Je kan het met haar eens zijn of niet, prima, maar het feit dat zij anders denkt maakt haar niet labiel.
Ze kan zich niet beoordeeld voelen, in ieder geval niet door hem, want hij wist hier (denk ik) niet dat haar zus al een kind had. Dat ze vervolgens meteen de ander begint aan te vallen met 'ohja jouw ouders zijn nog bij elkaar zeker en je komt uit een Christelijk gezin'...sorry, maar ik heb genoeg mensenkennis om te weten wat voor meisje het dan is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ze valt hem aan omdat ze zich aangevallen voelt door zijn opmerking. Omdat haar zus alleen een kleintje heeft en hij zo'n opmerking maakt voelt ze zich aangevallen. De opmerking die ze terug plaatst is wat flauw dat zeker maar je kan toch wel zien dat dat is omdat die opmerking van hem verkeerd valt. Ze voelt zich beoordeeld en trapt terug, nou prima toch?
Het gaat er niet om dat ik me aangesproken voel totaal niet zelfs, maar ik vind het feit dat zij wordt wegzet als labiel puur om dat stukje wat hierboven geplaatst is volstrekt idioot en buiten proportie. Je kan het met haar eens zijn of niet, prima, maar het feit dat zij anders denkt maakt haar niet labiel.
Natuurlijk niet, maar je doet net alsof zij dat wel vindt. Niemand vindt dat normaal dat is een dooddoener. Maar daar gaat het ook niet om. Zij voelt zich aangevallen door zn opmerking en wordt gelijk als labiel weggezet omdat ze zich wat snel aangevallen voelt. Dat is gewoon verkeerd, als je zo iedereen beoordeelt kun je wel inpakken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Vind jij het wel normaal dat er mensen zijn die kinderen nemen als een speeltje? Om die opmerking zou zij zich dus aangevallen voelen?
Als mevrouwtje gewoon aan had gegeven dat relaties nou eenmaal wel een stuk kunnen lopen.. ondanks dat er kinderen zijn. Dan had er toch niks aan de hand geweest?
Ik ken ook alleenstaande meiden met kinderen, die veroordeel ik toch ook niet. Omdat die op het moment van kinderen nemen wel in een positie zaten waarin het verantwoord was kinderen te nemen.
Niks niet bier!! VAKANTIE!! Ik ga thuis aan de sterke drankquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja Bier! en nu niet meer zeuren over kinderen ja!
Zullen we daten? Bij jou thuis met je sterke drank?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks niet bier!! VAKANTIE!! Ik ga thuis aan de sterke drank
Ik snap je wel maar dat maakt haar niet labiel hoogstens snel op dr teentjes getrapt. Vind zijn opmerking ook niet bepaald tactvol dus dat kun je mooi tegen elkaar wegstrepen. En dan nog blijf ik erbij, merk je dat je zon naar raakt, verander van onderwerp. Nu wordt het een redelijk gespannen discussie die nergens toe leidt en vervolgens wordt je gesprek op Fok gegooid en wordt je als labiel bestempeld come on dat kan toch ook niet. Voor t zelfde geld is het een tof meissie maar is dit gewoon gevoelig voor haar. Is toch zonde?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze kan zich niet beoordeeld voelen, in ieder geval niet door hem, want hij wist hier (denk ik) niet dat haar zus al een kind had. Dat ze vervolgens meteen de ander begint aan te vallen met 'ohja jouw ouders zijn nog bij elkaar zeker en je komt uit een Christelijk gezin'...sorry, maar ik heb genoeg mensenkennis om te weten wat voor meisje het dan is.
In ieder geval geen normaal iemand die denkt 'daar heb je gelijk in, maar het kan ook goed gaan, zoals in het geval van mijn zusje! Ze heeft een leuke baby en ze heeft het verder prima voor elkaar'. Nee, blijkbaar ráákt het haar, omdat hij een gevoelige snaar...raakt. Ergo, ze kan niet normaal reageren zoals een volwassen iemand zou doen en is dus labiel. Door de shredder met dat wijf.(<--zo, nog even een heerlijk lompe opmerking om het mee af te sluiten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |