Ik mag je nu al!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Jolene22 het volgende:
Mooi motto voor de verzinners onder ons:
Corripe Cervisiam
Latijns voor grijp het bier
Agreed. Ook niet mijn ding. Vind wel de tekst van Hans teeuwen meesterlijk dat gedichtje of liedje wat het ook was over de liefde.quote:
Heb er nog meer hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik mag je nu al!wat een top idee!
Ja maar toch je kan beter goed jatten dan slecht verzinnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
Ik houd sowieso niet van gedichten/motto's op profielen, verzin zelf iets origineels.
was ook mijn eerste gedachte. Dus misschien wederom een fakefoto?quote:
Met de nadruk op góed jatten dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar toch je kan beter goed jatten dan slecht verzinnen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb er nog meer hoorZo leuk dat latijn klinkt nog steeds heel geleerd al zeg je iets ongelofelijk stoms
Dat was ook wat ik dacht.quote:
Oh zieligquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic het profiel van Douweje(35294777) bekeken..
Ik ben man en val op vrouwen, hij is man en valt op vrouwen(volgens zijn profiel dan..) maar ik krijg toch een interesse berichtje van mEn dat terwijl ik ook nog geen foto heb staan
Wtfquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:26 schreef MMUFC het volgende:
Ik heb naar aanleiding van dit topic het profiel van Douweje(35294777) bekeken..
Ik ben man en val op vrouwen, hij is man en valt op vrouwen(volgens zijn profiel dan..) maar ik krijg toch een interesse berichtje van mEn dat terwijl ik ook nog geen foto heb staan
*jaloers* heb alleen nog van dat smerige faalbier van de lidl staan. zucht.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ben ik het helemaal mee eens! En dat biertje smaakt me goed!
En als je dat ijs en ijs en ijs koud hebt? is het dan nog een beetje te drinken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:32 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
*jaloers* heb alleen nog van dat smerige faalbier van de lidl staan. zucht.
Daar gaat mijn hoop!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je dat ijs en ijs en ijs koud hebt? is het dan nog een beetje te drinken?
Misschien moet ik mn paiq maar weer eens uit de kast trekken, al heb ik het internet daten wel redelijk afgezworen..
Wat is jouw nr van RP?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik kreeg net ook een interesseberichtje. Ook weggeklikt. Hoefde het profiel niet eens te bekijken om te weten dat het niks voor mij was
.
Ander mooi motto!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:18 schreef Jolene22 het volgende:
Mooi motto voor de verzinners onder ons:
Corripe Cervisiam
Latijns voor grijp het bier
Waarom heb je dat afgezworen? Hoewel ik denk ik wel een idee heb. Zit 1 avond op zo'n site en heb al mn twijfels, maar goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je dat ijs en ijs en ijs koud hebt? is het dan nog een beetje te drinken?
Misschien moet ik mn paiq maar weer eens uit de kast trekken, al heb ik het internet daten wel redelijk afgezworen..
hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ander mooi motto!
Coitus Interuptus
Latijns voor: voor het zingen de kerk uit!
Het schiet niet op, ben je dagen/weken aan het babbelen met elkaar, kom je erachter dat de foto's bewerkt zijn of 20 jaar oud, en dat ze in het echt totaal niet durft te praten en alleen maar apathisch aan het staren is. Nee, in het echt iemand tegen komen, of gewoon spontaan ergens wat tegen komen is dan veel leuker eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:36 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat afgezworen? Hoewel ik denk ik wel een idee heb. Zit 1 avond op zo'n site en heb al mn twijfels, maar goed.
Nee dat bier is echt vreselijk. Gebruik het om over t vlees heen te gooien af en toe maar dr zou echt een waarschuwing op moeten staan dat je het niet zou moeten opdrinken voor andere doeleinden.
Ik denk dat dat het zal zijn.. Mijn profiel tekst is namelijk: "Hoi!"quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
WtfMisschien heeft 'ie niet naar geslacht gekeken en sprak jouw profieltekst hem aan?
Qedquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
haha
Cetero censeo birrum bibendum esse
(en toch ben ik van mening dat er bier gedronken moet worden)
Haha klinkt als een leuk verhaal vooral dat apatische deel. Hoe ben je onder die date uitgekomen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het schiet niet op, ben je dagen/weken aan het babbelen met elkaar, kom je erachter dat de foto's bewerkt zijn of 20 jaar oud, en dat ze in het echt totaal niet durft te praten en alleen maar apathisch aan het staren is. Nee, in het echt iemand tegen komen, of gewoon spontaan ergens wat tegen komen is dan veel leuker eigenlijk
Heb hier nog corona staan?
Joh ik ook niet en ben de laatste die claimt intellectueel te zijn. Tegenwoordig is niemand dat toch meer. Daar heb je google voor. Nooit geen les latijn gehad in mn levenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Silenus het volgende:
Wat is eigenlijk Latijn voor 'pleur op met die Latijnse spreuken om intellectueel over te komen, alsmede die slappe gedichtenmeuk wat zogenaamd gevoelig moet zijn'?
Die wil ik graag in m'n profiel. Ik heb zelf maar twee jaar Latijn gehad dus ik weet het niet precies.
Wat doe je op het profiel van swets?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Sander het volgende:
"(nee heren ik weeg NIET tussen de 60 en 70 kilo maar moet toch IETS invullen) En als je niet invult dat je dan gewoon niet verder kunt!"
Kortom, je gewicht stond niet in de dropdown?
Haha, tsjah, betere boodschappenlijsten maken, of een vent regelen die dat altijd mee neemt/in zijn koelkast heeft staan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha klinkt als een leuk verhaal vooral dat apatische deel. Hoe ben je onder die date uitgekomen?
Beetje mn ogen uitsteken met Corona![]()
![]()
Kga wel even mn koelkast plunderen om te zien of er nog wat degelijks in ligt. Stom, vroeger kon ik dan altijd mn moeder de schuld geven maar nu je zelf de boodschappen moet doen...
Haha die is ook wel sneu ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Sander het volgende:
"(nee heren ik weeg NIET tussen de 60 en 70 kilo maar moet toch IETS invullen) En als je niet invult dat je dan gewoon niet verder kunt!"
Kortom, je gewicht stond niet in de dropdown?
Ja ik maak altijd trouw die lijstjes en pak ik een boodschappentas met alle lege flessen erin en vervolgens loop ik zonder tas, zonder lijstje en zonder lege flessen de deur uit. Belangrijke dingen onthou ik wel maar de rest...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, tsjah, betere boodschappenlijsten maken, of een vent regelen die dat altijd mee neemt/in zijn koelkast heeft staan.
Maar onder een date uitkomen.. Dat doe ik niet snel, gewoon rustig praten, en niet te hard afwimpelen maar ook zeker niet te leuk gaan doen.. en op een gegeven moment gewoon zeggen dat het niet klikt.. en dat je wat anders gaat doen die avondis dat te direct?
oh, nou eeh jammer.. ik vond het eigenlijk wel erg gezellig...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja ik maak altijd trouw die lijstjes en pak ik een boodschappentas met alle lege flessen erin en vervolgens loop ik zonder tas, zonder lijstje en zonder lege flessen de deur uit. Belangrijke dingen onthou ik wel maar de rest...
Hoe reageerde ze? Vooral omdat ze ook al niks durfde te zeggen toen ze nog niet het idee had dat je 0.0 interesse in haar had
Ahhh dat is ook wel sneu voor haar. Maar ja dat weet je als je op date gaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh, nou eeh jammer.. ik vond het eigenlijk wel erg gezellig...dan vind ik dat altijd zo sneu..
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:48 schreef Sander het volgende:
Zet kinderwens op nee in je matchprofiel en van je 129 matches blijven er 7 over_
adel1970.badoo.comquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Vandaar het too good to be true
Je hebt er wel leuke verhalen op nagehouden! Achteraf dan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb eigenlijk wel meerdere drama dates gehad.. ook een keer soort van aangerand.. voor ik het wist zoende ze me en had ze der hand al in mn broek..
Andere keer kwam ze der ex tegen op het terras en was het dikke heibel..
nee, internet daten.. LEUK!
haha, op dat moment kon ik er ook wel om lachen hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:57 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Je hebt er wel leuke verhalen op nagehouden! Achteraf dan...
Ohquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het zal zijn.. Mijn profiel tekst is namelijk: "Hoi!"
Hahaha ik bedoel de naam ook van die vent Lennert!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
adel1970.badoo.com
[ afbeelding ]
Haha ikke niet. Nog sneuer dan faaldates: Ik date vrijwel nooit. Dus ook niet echt horrorverhalen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, op dat moment kon ik er ook wel om lachen hoorDie ex flipte echt goed hard
Maargoed, na een aantal van zulk soort dingen had ik zoiets van... laaaaaaaaaaaat maar dat daten, dit is niet aan mij besteed..
Maar zijn er hier nog verder mooie faal dates?! Hoor graag ook over anderen.. Anders moet ik zelf weer om nieuwe rampen te ontdekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |