hosselaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Fobo gast, of anders stuur je me een berichtje via RP
Hartig geworden door het lange staan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alle taarten zijn gemaakt met slagroom en cakeIk ben meer een hartige taart.
Zo te zien heeft je fobo vriendinnetje geen enkele moeite met taarten, en blijven ze nooit lang staan!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hartig geworden door het lange staan?
Zo goed ben jij niet met hosselen hoor!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je moest eens weten![]()
maarja, jij vind me niet lief
Damn... stiekem weet ik niet eens wat hosselen isquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo goed ben jij niet met hosselen hoor!Blijven oefenen
Heb jij nog leuke berichten gekregen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:27 schreef Jolene22 het volgende:
Zo heb alweer paar pagina's gemist zie ik. Al iemand aan de vent/vriendin hier? Of zijn we nog steeds allemaal alleenstaande kneuzen
Mooie mannen delen is iets anders dan actief datenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heh, en je had nog wel zoveel mooie links gisteren. Niks geworden dus?
Volgens mij vertel jij niet alles aan onsquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mooie mannen delen is iets anders dan actief daten
Ach ik heb mn profiel er na 1 avond al afgehaald. Had rond middernacht 77 views en meer dan 40 berichten maar daarvan was een groot aandeel oud en pervers of gewoon te lelijk voor woorden of ze waren niet in staat om een normale volzin te schrijven zonder 15 spelfouten. Ik heb 3 normale reacties gekregen maar ik weet het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb jij nog leuke berichten gekregen?
Ik zou haar gewoon een ultimatum stellen, dat werkt toch altijd het beste.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:34 schreef picardmike het volgende:
Volgende week misschien een date anders vind ik juf een beetje stom worden.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:56 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Zo te zien heeft je fobo vriendinnetje geen enkele moeite met taarten, en blijven ze nooit lang staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |