abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84335898
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Haha ikke niet. Nog sneuer dan faaldates: Ik date vrijwel nooit. Dus ook niet echt horrorverhalen.
jamaar! Ga eens als de wiedeweerga daten! Ik wil ook mooie rampen horen!
pi_84335955
1 avond online, 35 berichten totaal. En echt maar 2 die gewoon onder de categorie 'normaal' vallen. Gewoon een vent van dik in de vijftig die reageert gatverdamme. Of een neger uit liberia die een 'mooi en rustig frauw' zoekt. Jaaa dan moet je vooral bij mij zijn.
pi_84336001
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Jolene22 het volgende:
1 avond online, 35 berichten totaal. En echt maar 2 die gewoon onder de categorie 'normaal' vallen. Gewoon een vent van dik in de vijftig die reageert gatverdamme. Of een neger uit liberia die een 'mooi en rustig frauw' zoekt. Jaaa dan moet je vooral bij mij zijn.
Jij bent niet mooi?
pi_84336028
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Jij bent niet mooi?
Goh er is er nog 1 scherp zo tien over 11 's avonds.
pi_84336092
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?
UITGESCHREVEN
pi_84336133
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

Gatver wat klinkt dat eng.
pi_84336146
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Dat jij die lieve neger zo afvalt omdat ie een mooie meid zoekt..
pi_84336150
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef picardmike het volgende:

[..]

72x
pi_84336233
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

72x
Nou dan ben je iets meer dan ruimgemiddelt knap volgens mijn berekeningen. Je doet 1 op 2. Net zo veel als de knapste mannen.
UITGESCHREVEN
pi_84336247
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Dat jij die lieve neger zo afvalt omdat ie een mooie meid zoekt..
Oh.. En omdat jij die opmerking maakt ga ik nu mn frustratie afreageren op die vreselijk irritante vliegen hier in huis.
  woensdag 21 juli 2010 @ 23:16:47 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84336281
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_84336288
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Oh.. En omdat jij die opmerking maakt ga ik nu mn frustratie afreageren op die vreselijk irritante vliegen hier in huis.
Pak ze bij de lurven! trek de vleugels 1 voor 1 uit.. Dat zal ze leren!
pi_84336298
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef picardmike het volgende:

[..]

Nou dan ben je iets meer dan ruimgemiddelt knap volgens mijn berekeningen. Je doet 1 op 2. Net zo veel als de knapste mannen.
Volgens je berekeningen? Haha daar ga je echt vrouwen mee in bed krijgen met zo'n zin

Nee zonder dollen, als je de losers niet meetelt krijg ik op de 72 views 2 normale reacties. En dat is toch wel wat zorgwekkender. Of tel je die niet mee in je berekeningen
pi_84336376
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Pak ze bij de lurven! trek de vleugels 1 voor 1 uit.. Dat zal ze leren!
Heb hier zo'n elektro ding die eigenlijk wat te weinig stroom geeft om ze gelijk dood te shocken Dan zie je ze zo stuiteren op de grond meesterlijk.

Vindt het echt niet erg als ze rondvliegen maar ze presteren het steeds weer om op je lijf te gaan zitten.
pi_84336432
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Heb hier zo'n elektro ding die eigenlijk wat te weinig stroom geeft om ze gelijk dood te shocken Dan zie je ze zo stuiteren op de grond meesterlijk.

Vindt het echt niet erg als ze rondvliegen maar ze presteren het steeds weer om op je lijf te gaan zitten.
Ah joh, zit er tenminste nog iets aan je.. Wees blij met die aandacht!

Damn, wat begin ik weer recalcitrant te worden.
pi_84336445
7 pagina's alweer.
Ik ga niet eens meer de moeite nemen om terug te kijken
pi_84336456
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Ah joh, zit er tenminste nog iets aan je.. Wees blij met die aandacht!

Damn, wat begin ik weer recalcitrant te worden.
Haha hulde. Maar vergeet niet dat vrouwen olifantengeheugen hebben he. Slaap maar met 1 oog open vannacht
pi_84336496
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:20 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Haha hulde. Maar vergeet niet dat vrouwen olifantengeheugen hebben he. Slaap maar met 1 oog open vannacht
Wat wilde je doen dan? mij shockeren met je vliegenmepper?!
pi_84336582
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Volgens je berekeningen? Haha daar ga je echt vrouwen mee in bed krijgen met zo'n zin

Nee zonder dollen, als je de losers niet meetelt krijg ik op de 72 views 2 normale reacties. En dat is toch wel wat zorgwekkender. Of tel je die niet mee in je berekeningen
Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.

Als je wil weten wat je loseraantrekkingskracht is moet je het aantal losers delen door het totaal en dat aftrekken van wat je verbruikt 1 op 2 dus. Daar hoort ook nog een persoonlijke aantrekkingskracht bij die het kan bij stellen.
UITGESCHREVEN
pi_84336659
Mail nr 2 gehad van RP chicky, reageer morgen maar weer.
pi_84336755
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Wat wilde je doen dan? mij shockeren met je vliegenmepper?!
Hey met zo'n vliegenmepper kom je een heel eind als je het handsvat in ... Laat maar
pi_84336838
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef picardmike het volgende:

[..]

Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.

Als je wil weten wat je loseraantrekkingskracht is moet je het aantal losers delen door het totaal en dat aftrekken van wat je verbruikt 1 op 2 dus. Daar hoort ook nog een persoonlijke aantrekkingskracht bij die het kan bij stellen.
Haha wat goed! RP is gewoon wetenschap! Dus wetenschappelijk gezien ben ik niet volkomen gefaald. Eat that Snuitebolletje
pi_84336840
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hey met zo'n vliegenmepper kom je een heel eind als je het handsvat in ... Laat maar
Ik geloof dat ik vanavond op mijn rug ga slapen
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:07:39 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84338569
quote:
Hmm, interessant.

Uit deze vuistregel kunnen we de volgende formule afleiden, namelijk X = (C-L) + (I+T) - P.

Waarbij X = het succespercentage wat je krijgt bij je profiel, C = het aantal Coole reacties dat je krijgt en L het aantal losers wat je eraf moet trekken omdat die toch altijd reageren. Vervolgens zijn er nog een aantal succesvariabelen, namelijk I wat staat voor Intelligentie (opleidingsniveau) en T wat staat voor 'tieten' die je eventueel een beetje showt, want dat trekt ook extra reacties.

De laatste variabele is dat er altijd een of andere freak reageert, daarvoor nemen we de letter ...P.

Conclusie, succes op liefde = CLIT - P.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84338841
quote:

[..]

Onzin. Bij E-matching bijvoorbeeld moeten ze op je profiel klikken om een vergrote versie van je foto te krijgen. Als je dus een helemaal-in-beeld foto hebt krijg je dus meer views dan alleen een pasfoto. Bij de laatste kunnen ze sneller zien of je lelijk bent of niet en hoeven ze je profiel niet aan te klikken.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:31:17 #179
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_84339370
Er is helemaal niks mis met online daten, niks om je voor te schamenmaar toch blijf ik het raar vinden om een bekende tegen te komen. Is me nou een aan paar keer gebeurd. De ene ken ik van de kroeg, dus die heb ik een berichtje gestuurd met de tekst 'Hee, jij hier? Gezellig! Pilsje derbij? En, loopt het een beetje qua dates?', zoiets. Nou kom ik net iemand tegen van m'n werk, vinnik toch wel raar opeens... Want als ik hem tegenkom, kan 'ie mij ook tegenkomen, en dan weet iemand van m'n werk dat ik op zoek ben. Raar dat dat dan opeens een probleem lijkt ofzo...

[ Bericht 0% gewijzigd door Turbomuis op 22-07-2010 00:39:13 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_84339546
Holy crap wat gaat het snel hier...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84340043
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef Turbomuis het volgende:
Er is helemaal niks mis met online daten, niks om je voor te schamenmaar toch blijf ik het raar vinden om een bekende tegen te komen. Is me nou een aan paar keer gebeurd. De ene ken ik van de kroeg, dus die heb ik een berichtje gestuurd met de tekst 'Hee, jij hier? Gezellig! Pilsje derbij? En, loopt het een beetje qua dates?', zoiets. Nou kom ik net iemand tegen van m'n werk, vinnik toch wel raar opeens... Want als ik hem tegenkom, kan 'ie mij ook tegenkomen, en dan weet iemand van m'n werk dat ik op zoek ben. Raar dat dat dan opeens een probleem lijkt ofzo...
Dat blijf ik ook raar vinden inderdaad. Maar aan de andere kant weet jij ook dat hij zoekende is (geen leuke collega dus? ).

Ik kwam eens een voormalige cliënt tegen (man die nare seksuele fantasieën had over zijn eigen kinderen). Dat vond ik niet zo prettig, maar zulke dingen kun je niet voorkomen denk ik. Of je moet je foto standaard verbergen.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  donderdag 22 juli 2010 @ 07:15:59 #182
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84343932
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hmm, interessant.

Uit deze vuistregel kunnen we de volgende formule afleiden, namelijk X = (C-L) + (I+T) - P.

Waarbij X = het succespercentage wat je krijgt bij je profiel, C = het aantal Coole reacties dat je krijgt en L het aantal losers wat je eraf moet trekken omdat die toch altijd reageren. Vervolgens zijn er nog een aantal succesvariabelen, namelijk I wat staat voor Intelligentie (opleidingsniveau) en T wat staat voor 'tieten' die je eventueel een beetje showt, want dat trekt ook extra reacties.

De laatste variabele is dat er altijd een of andere freak reageert, daarvoor nemen we de letter ...P.

En ik weet zeker dat er op die datingsites ook genoeg mannen zitten die zich alleen op 't eerste deel van die conclusie focussen en die - P wel achterwege laten
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_84343959
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 07:15 schreef Civilian het volgende:

[..]

En ik weet zeker dat er op die datingsites ook genoeg mannen zitten die zich alleen op 't eerste deel van die conclusie focussen en die - P wel achterwege laten
Daar moet ik ze wel gelijk in geven. Je kan natuurlijk op 12 paarden tegelijk gaan wedden, maar dan zal je winst nooit maximaal zijn. Dus je moet je altijd op een zo klein mogelijk deel concentreren. en erg veel kleiner dan dat wordt het niet
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 07:41:58 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_84344072
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef nederland_kampioen het volgende:

[..]

adel1970.badoo.com

[ afbeelding ]
Haha ik wist het wel, niet aan gedacht om te zoeken, ik vraag me dan toch af wat voor figuur er dan achter dat profiel zit want er was wel wat ingevuld, het moet dan wel een superlelijke kerel zijn!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84345468
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Hmm, interessant.

wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Tap tap tap
pi_84347734
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Tja.. wat niet..
pi_84349569
Goede mid dag en hoe are jou doing? ik ben niew op internet dating web en ik just saw jouw profile nu en it lokk quite interesting, ik like to kom in kontat with je if jou wish je kan add mij op mijn prvate msn id as: michelle_hub@live.nl
Ik will be op msn chatten later in the navond om 18:huur en ik will be lokking voorward to heb a nice time op chatten with je, or je kan as well post mij a bericht to mijn msn mail en ask mij anything je wish to know van mij. Wish je a fijne dag en hoop to read vrom je snel. xxx

Michelle

Krijg deze berichten de laatste tijd veel op Lexa, Grappig is dat ze altijd vanaf 18.00 op de chat aanwezig zijn.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:47:41 #188
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_84349685
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Provinciaaltje het volgende:
Goede mid dag en hoe are jou doing? ik ben niew op internet dating web en ik just saw jouw profile nu en it lokk quite interesting, ik like to kom in kontat with je if jou wish je kan add mij op mijn prvate msn id as: michelle_hub@live.nl
Ik will be op msn chatten later in the navond om 18:huur en ik will be lokking voorward to heb a nice time op chatten with je, or je kan as well post mij a bericht to mijn msn mail en ask mij anything je wish to know van mij. Wish je a fijne dag en hoop to read vrom je snel. xxx

Michelle

Krijg deze berichten de laatste tijd veel op Lexa, Grappig is dat ze altijd vanaf 18.00 op de chat aanwezig zijn.
Niet eens de moeite genomen om een fatsoenlijke vertaalcomputer te gebruiken zo te zien
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_84350153
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:47 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet eens de moeite genomen om een fatsoenlijke vertaalcomputer te gebruiken zo te zien
Een dyslectische vertaalcomputer zeker
Tap tap tap
pi_84350178
Ze is haar rekeningnummer vergeten.
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:04:50 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_84350309
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:01 schreef Techno het volgende:
Ze is haar rekeningnummer vergeten.
En het telefoonnummer van de SMS dienst ook
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:07:50 #192
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_84350414
Ik krijg van best leuke meiden interesseberichten.
pi_84350792
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

En het telefoonnummer van de SMS dienst ook
Nee hoor 7733 en ze heeft me inmiddels een sms terug gestuurd waarin ze vraagt wanneer ze me kan zien
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 12:18:24 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_84350816
Ik kreeg ook weer een leuk interessebericht, al een paar mailtjes over en weer gestuurd, ik houd nog wel een slag om de arm, even kijken of het geen fakert is.
niet zo tof doen
pi_84350981
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:07 schreef Sander het volgende:
Ik krijg van best leuke meide interesseberichten.
Misschien toch je profiel verder gaan invullen
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef Karina het volgende:
Ik kreeg ook weer een leuk interessebericht, al een paar mailtjes over en weer gestuurd, ik houd nog wel een slag om de arm, even kijken of het geen fakert is.
Waarom denk je dat hij misschien fake is?
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_84351204
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef Provinciaaltje het volgende:

Michelle

Goh.. ze is nog online ook wat ook voorkomt is dat je zo'n bericht via zo'n site krijgt en voordat je het bericht kan bekijken ze al hun profiel verwijderd hebben/ze al van de site gepleurd zijn..
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 12:45:24 #197
9859 crew  Karina
Woman
pi_84351809
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:22 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Misschien toch je profiel verder gaan invullen
[..]

Waarom denk je dat hij misschien fake is?
Ik ga er altijd van uit dat het misschien een fake is Ik ben behoorlijk achterdochtig geworden.
niet zo tof doen
pi_84352508
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef Karina het volgende:
Ik ben behoorlijk achterdochtig geworden.
Heb je zoveel slechte ervaringen gehad dan?
pi_84352712
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:17 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Nee hoor 7733 en ze heeft me inmiddels een sms terug gestuurd waarin ze vraagt wanneer ze me kan zien
Je bent niet afgewezen
Sarcasme. Herken het.
pi_84352783
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Heb je zoveel slechte ervaringen gehad dan?
Ik denk dat het eerder komt doordat dit topic vol staat met mannen met fakeprofielen en Picardmike

Daardoor hebben wij ons vertrouwen in de RP-man verloren...
Sarcasme. Herken het.
pi_84353033
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:08 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat het eerder komt doordat dit topic vol staat met mannen met fakeprofielen en Picardmike

Daardoor hebben wij ons vertrouwen in de RP-man verloren...
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja. Ik vind het behoorlijk kansloos van de mannen die dat doen.
pi_84353088
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bent niet afgewezen
Nee , gelukkig niet maar die sms'jes hakken wel in mijn pre-paid telefoonrekening. 1,50 per sms
Ik heb toch maar om haar telefoonnummer gevraagd maar dat kon ze om 1 of andere reden niet geven. Iets met haar vorige vriend. Ze noemde me wel schatje enzo dus dat zit wel goed.
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:19:32 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_84353198
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Nee , gelukkig niet maar die sms'jes hakken wel in mijn pre-paid telefoonrekening. 1,50 per sms
Ik heb toch maar om haar telefoonnummer gevraagd maar dat kon ze om 1 of andere reden niet geven. Iets met haar vorige vriend. Ze noemde me wel schatje enzo dus dat zit wel goed.
Precies, misschien wil ze binnenkort ook wel met je trouwen
pi_84353240
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Precies, misschien wil ze binnenkort ook wel met je trouwen
dat idee heb ik er ook bij... Zulk soort dingen rieken altijd naar oplichterij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')