Hahaha ik bedoel de naam ook van die vent Lennert!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
adel1970.badoo.com
[ afbeelding ]

Haha ikke niet. Nog sneuer dan faaldates: Ik date vrijwel nooit. Dus ook niet echt horrorverhalen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, op dat moment kon ik er ook wel om lachen hoorDie ex flipte echt goed hard
Maargoed, na een aantal van zulk soort dingen had ik zoiets van... laaaaaaaaaaaat maar dat daten, dit is niet aan mij besteed..
Maar zijn er hier nog verder mooie faal dates?! Hoor graag ook over anderen.. Anders moet ik zelf weer om nieuwe rampen te ontdekken

jamaar! Ga eens als de wiedeweerga daten! Ik wil ook mooie rampen horen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:08 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha ikke niet. Nog sneuer dan faaldates: Ik date vrijwel nooit. Dus ook niet echt horrorverhalen.

Jij bent niet mooi?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Jolene22 het volgende:
1 avond online, 35 berichten totaal. En echt maar 2 die gewoon onder de categorie 'normaal' vallen. Gewoon een vent van dik in de vijftig die reageert gatverdamme. Of een neger uit liberia die een 'mooi en rustig frauw' zoekt. Jaaa dan moet je vooral bij mij zijn.

effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goh er is er nog 1 scherp zo tien over 11 's avonds.

Gatver wat klinkt dat eng.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?

Dat jij die lieve neger zo afvalt omdat ie een mooie meid zoekt..quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Goh er is er nog 1 scherp zo tien over 11 's avonds.

72xquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef picardmike het volgende:
[..]
effe rekenen hoeveel keer ben je bekeken?

Nou dan ben je iets meer dan ruimgemiddelt knap volgens mijn berekeningen. Je doet 1 op 2. Net zo veel als de knapste mannen.quote:

Oh.. En omdat jij die opmerking maakt ga ik nu mn frustratie afreageren op die vreselijk irritante vliegen hier in huis.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat jij die lieve neger zo afvalt omdat ie een mooie meid zoekt..

Pak ze bij de lurven! trek de vleugels 1 voor 1 uit.. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Oh.. En omdat jij die opmerking maakt ga ik nu mn frustratie afreageren op die vreselijk irritante vliegen hier in huis.

Volgens je berekeningen? Haha daar ga je echt vrouwen mee in bed krijgen met zo'n zinquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou dan ben je iets meer dan ruimgemiddelt knap volgens mijn berekeningen. Je doet 1 op 2. Net zo veel als de knapste mannen.

Heb hier zo'n elektro ding die eigenlijk wat te weinig stroom geeft om ze gelijk dood te shockenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pak ze bij de lurven! trek de vleugels 1 voor 1 uit.. Dat zal ze leren!

Ah joh, zit er tenminste nog iets aan je.. Wees blij met die aandacht!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Heb hier zo'n elektro ding die eigenlijk wat te weinig stroom geeft om ze gelijk dood te shockenDan zie je ze zo stuiteren op de grond meesterlijk.
Vindt het echt niet erg als ze rondvliegen maar ze presteren het steeds weer om op je lijf te gaan zitten.

Haha hulde. Maar vergeet niet dat vrouwen olifantengeheugen hebben he. Slaap maar met 1 oog open vannachtquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ah joh, zit er tenminste nog iets aan je.. Wees blij met die aandacht!
Damn, wat begin ik weer recalcitrant te worden.

Wat wilde je doen dan? mij shockeren met je vliegenmepper?!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:20 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha hulde. Maar vergeet niet dat vrouwen olifantengeheugen hebben he. Slaap maar met 1 oog open vannacht

Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Volgens je berekeningen? Haha daar ga je echt vrouwen mee in bed krijgen met zo'n zin
Nee zonder dollen, als je de losers niet meetelt krijg ik op de 72 views 2 normale reacties. En dat is toch wel wat zorgwekkender. Of tel je die niet mee in je berekeningen

Hey met zo'n vliegenmepper kom je een heel eind als je het handsvat in ... Laat maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat wilde je doen dan? mij shockeren met je vliegenmepper?!![]()

Haha wat goed! RP is gewoon wetenschap! Dus wetenschappelijk gezien ben ik niet volkomen gefaald. Eat that Snuitebolletjequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dit is puur analytisch en puur analytisch zijn het aantal keer bekeken en het aantal berichten die je daar uit ontvangt de meest betrouwbare factoren om je uiterlijk uit af te leiden.
Als je wil weten wat je loseraantrekkingskracht is moet je het aantal losers delen door het totaal en dat aftrekken van wat je verbruikt 1 op 2 dus. Daar hoort ook nog een persoonlijke aantrekkingskracht bij die het kan bij stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |