Moet je daarvoor een fake foto gebruiken dan? Bovendien ben je bezet, wat heb je er dan aan om dat te weten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Wil je niet weten of je met een prikkelende tekst beter 'scoort' dan met een standaardtekst?
kom op zeg... je kan er toch wel een klein beetje de lol van in zien?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:18 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Moet je daarvoor een fake foto gebruiken dan? Bovendien ben je bezet, wat heb je er dan aan om dat te weten?
Hoppakeequote:Hey,
lief van je dat ik je emailadres gekregen heb! Ik zag je profiel en moest je gewoon even een berichtje sturen hihi...
Hoe is het met je?
Groetjes Kelly
Als je 14 bent is het misschien best leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
kom op zeg... je kan er toch wel een klein beetje de lol van in zien?
n00b!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:19 schreef Jolene22 het volgende:
Hey volledig offtopic maar vroeg me af waarom er op fok altijd redelijk snel (na pagina of 10) al nieuw topic wordt geopend?
zoeken --> gericht zoekenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Jullie posten hier profielnummers, maar hoe kan ik die vinden op RP?
Kijk naar gericht zoeken. Daar kun je nrs invoerenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Jullie posten hier profielnummers, maar hoe kan ik die vinden op RP?
Ja, maar waarom?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
n00b!
Na 301 reacties gaat 'ie automatisch dicht.
Layouttechnisch en gebruiktechnisch.. niemand gaat 9000 replies teruglezen omdat 'het antwoord al in het topic staat'.quote:
Nou deze mevrouw heeft het gewoon gedaan hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Deze meneer dacht, laat ik eens een boek schrijven over mijzelf: NL60164561
Ja, en dan graag niet die NL ervoor zetten, want dan moet je weer zorgvuldig die NL uit de copy/paste laten omdat ie de laatste 2 cijfers dan niet mee copieert.quote:
Jezus. Zou er ook maar 1 iemand die brij gaan lezen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou deze mevrouw heeft het gewoon gedaan hoor
NL64806694
Haha hoeist jonge..quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef nederland_kampioen het volgende:
[..]
Vrouwen met de naam Kelly en die 'hihi' in berichten gebruiken zijn fake... let maar op
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Spirit82 het volgende:
godsamme neeeeeeeeeeee, Karina, die gast van je boekwerk stuurt mij nu een berichtje omdat ik zijn profiel bekeek
wat doe je me aan
Hahahaha! Ho-ly shit wat een verschrikkelijk wijf.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nou deze mevrouw heeft het gewoon gedaan hoor
NL64806694
Lollig of sneu, ben dr nog niet helemaal uit als ik sommige profielen zo zie. De ergste zijn nog serieus ookquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Sander het volgende:
Ik moet ook maar eens een account maken denk ik. Dit is best lollig volgens mij
Ja die heeft mij ge-rp-stalked... maar hij heeft zn profiel inmiddels verwijderdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef Viking84 het volgende:
Is het profiel van picardmike al eens gespot? Ik ben wel benieuwd.
Zuid-Afrika of all places!?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Silenus het volgende:
Hahahaha! Ho-ly shit wat een verschrikkelijk wijf.
Gaat uit angst voor Wilders/Verdonk in Zuid-Afrika wonen. Nee, daar hebben ze nog nóóit van racisme gehoord.![]()
Nou, inderdaad. Maar dan moet ik ze allemaal gaan afwijzen, da's ook weer zo sneu. Dilemma's.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Sander het volgende:
Ik moet ook maar eens een account maken denk ik. Dit is best lollig volgens mij
Zo ziet er goed uit!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt me niet tegen.![]()
Dit is ze trouwens 58112948
Voorzichtig berichtje, ik stuurde haar alleen mijn mail adres met de text dat ze me kon mailen als ze daar zin in had. Dus ze zal wel wat afwachtend zijn, zou ik wel zijn tenminste.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:30 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zo ziet er goed uit!
Alleen een beetje standaart bericht wat ze stuurt.
Jij voldeed ook niet aan z'n 1 a 2 maanden msn wachttijd ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja die heeft mij ge-rp-stalked... maar hij heeft zn profiel inmiddels verwijderd
Tuurlijk...lief dagboek vandaag heeft die jongen mij weer een berichtje geschreven, ik twijfel nog zou ik het doen of niet..quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja die heeft mij ge-rp-stalked... maar hij heeft zn profiel inmiddels verwijderd
Wist ik want ik had het ook gelezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahahaha! Ho-ly shit wat een verschrikkelijk wijf.
Gaat uit angst voor Wilders/Verdonk in Zuid-Afrika wonen. Nee, daar hebben ze nog nóóit van racisme gehoord.![]()
edit: Provinciaaltje, voor je gaat reageren, ze is geboren als een vent.![]()
Nou die 11-20 sigaretten per dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Valt me niet tegen.![]()
Dit is ze trouwens 58112948
Ik kwam ook al mijn beloftes niet na. Arme jongen, getekend voor het leven...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:32 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Jij voldeed ook niet aan z'n 1 a 2 maanden msn wachttijd ?
Ja ik hou gewoon niet van al die gewetensvroeging.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kwam ook al mijn beloftes niet na. Arme jongen, getekend voor het leven...
Ik denk dat de persoon die het profiel van letter 1 tot en met de laatste leest een date met haar wint.. uit voorzorg het profiel dus maar niet helemaal gelezenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:24 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Jezus. Zou er ook maar 1 iemand die brij gaan lezen?
Ach m'n ex rookte ook veel maar dat heb ik weten te reduceren tot zo'n 5 per dag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Wist ik want ik had het ook gelezen![]()
[..]
Nou die 11-20 sigaretten per dagnext
Ik ging naar www.relatieplanet.nl en toen lag ik er weer uit. En die achterlijke logincodes. Ach ja, profiel een beetje ingevuld, nu kan ik die NL nummers van jullie tenminste ook zienquote:
gluren is gratis! gewoon gratis profiel aanmaken kun je wel zoeken maar niet reagerenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, nu heb ik ook zin om te gluren daar! alleen waarom kosten die krengen zoveel geld?
Een basisaccount is gewoon gratis bij RP en Paiq zover ik weet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, nu heb ik ook zin om te gluren daar! alleen waarom kosten die krengen zoveel geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |