Ja maar dat loopt altijd slecht af, net zo als de vorige keer(en). Je krijgt er altijd naderhand spijt van want vrouwen weten het altijd zo te draaien dat het naderhand toch jouw schuld is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon een ultimatum stellen, dat werkt toch altijd het beste.
Zo hey en dat zonder te generaliseren!quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar dat loopt altijd slecht af, net zo als de vorige keer(en). Je krijgt er altijd naderhand spijt van want vrouwen weten het altijd zo te draaien dat het naderhand toch jouw schuld is.
Zo zijn vrouwen, vaak best onbetrouwbaar. Je deelt ze gewoon vriendelijk doch dringend mede dat ze nog één week hebben om af te spreken anders ga je hun maanden het leven zuur maken en op het eind weten ze het hele verhaal zo te vertellen dat jíj ineens de stalker bent. Echt ongelofelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:44 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja maar dat loopt altijd slecht af, net zo als de vorige keer(en). Je krijgt er altijd naderhand spijt van want vrouwen weten het altijd zo te draaien dat het naderhand toch jouw schuld is.
Waarom? Zo denkt ze er toch gewoon over. Zij heeft gewoon een familielid in zon situatie en voelt zich aangevallen door jouw mening. Niet zo gek toch? Kan niet zeggen dat ik het fundamenteel met haar oneens ben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Just-Lost het volgende:
Een gesprek op Paiq waarbij het onderwerp op kinderen kwam...
ik: ik wil graag kinderen, maar begin daar alleen aan met de juiste persoon
zij: dat weet je toch niet, dat het de juiste is.
ik: 100% niet nee, maar het moet wel gewoon goed zitten.. Vind het niet normaal dat er mensen zijn die maar kinderen nemen alsof het speeltjes zijn. Dan gaan ze scheiden en is zo'n kind weer de dupe.
zij: je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker? Mijn zus is alleen met haar kindje en aan dat kindje valt niks te merken! Maar gelukkig jij hebt nog tot je 50e om de juiste persoon te vinden...
ik: hoe oud is dat kindje dan?
zij: 17 maanden
ik: Daar merk je veel aan idd.... Het kan ook best goed gaan, maar toch vind ik dat veel mensen de verantwoording niet genoeg nemen...
ze zegt nu niks meer... wtf![]()
Als er alleen maar dit soort figuren langs blijven komen…
Haha je gebruikt in 2 zinnen net 3 keer het woord altijd. Kom op zelfs voor mensen die van generaliseren houden moet dat toch een brug te ver zijn. Ik geef je wel gelijk dat het vaak het geval is maar overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen, vaak best onbetrouwbaar. Je deelt ze gewoon vriendelijk doch dringend mede dat ze nog één week hebben om af te spreken anders ga je hun maanden het leven zuur maken en op het eind weten ze het hele verhaal zo te vertellen dat jíj ineens de stalker bent. Echt ongelofelijk.
Vanaf hier weet je al dat het een labiel wijf is. Je kunt dan twee dingen doen:quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:49 schreef Just-Lost het volgende:
zij: je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker?
Onzin. Dat is helemaal geen labiel meisje maar een meisje die opkomt voor haar mening. Als dat tegenwoordig al labiel is dan mag ik mezelf ook wel op laten nemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vanaf hier weet je al dat het een labiel wijf is. Je kunt dan twee dingen doen:
*Wegklikken.
*Haar even stangen en de discussie wat scherper stellen. Dat laatste is vaak ook heel leuk.
Volgens mij bedoelde Silenus dit sarcastisch, hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Haha je gebruikt in 2 zinnen net 3 keer het woord altijd. Kom op zelfs voor mensen die van generaliseren houden moet dat toch een brug te ver zijn. Ik geef je wel gelijk dat het vaak het geval is maar overdrijven is ook een vak
Mee eensch.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Godtje het volgende:
Die persoonlijke troll over het christelijke gezin is onnodig maar met haar mening is inderdaad vrij weinig mis. Haar hier als labiel proberen weg te zetten is ook vrij abnormaal. Als je bij elk contact elke zin op een gouden weegschaal gaat leggen wens ik jullie een hoop sterkte toe in de zoektocht.
Oh jawel hoor maar dat iemand zo snel oordeelt puur op de mening die ze heeft dat valt me beetje tegen. Maar ben niet verbitterd ineens hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
Sil, volgens mij vindt Jolene je niet zo lief meer..
Ik geef alleen aan dat ik niet binnen de kortse keren aan kinderen begin, ten wille van het kind. En ik ben gelijk een christelijke engel die waarschijnlijk het heilige boontje van de klas is... Want zo brengt ze het.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:51 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Waarom? Zo denkt ze er toch gewoon over. Zij heeft gewoon een familielid in zon situatie en voelt zich aangevallen door jouw mening. Niet zo gek toch? Kan niet zeggen dat ik het fundamenteel met haar oneens ben.
Onzin. Als ze opkomt voor haar mening, waarom moet ze hem dan direct aanvallen? "je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker? Mijn zus is alleen met haar kindje en aan dat kindje valt niks te merken! Maar gelukkig jij hebt nog tot je 50e om de juiste persoon te vinden..."quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:54 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Onzin. Dat is helemaal geen labiel meisje maar een meisje die opkomt voor haar mening. Als dat tegenwoordig al labiel is dan mag ik mezelf ook wel op laten nemen.
God kunnen mannen tegenwoordig dan helemaal geen meiden met een mening meer aan? Wordt je gelijk weggezet als labiel en dat je niet spoort. Ligt niet aan haar hoor.
Nog juicy verhalen over die blauwtjes die je met ons wilt delen? Faalverhalen altijd welkomquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef HeulMacho het volgende:
Daten![]()
Blauwtjes lopen.... minder.
Maar ja!
Ze valt hem aan omdat ze zich aangevallen voelt door zijn opmerking. Omdat haar zus alleen een kleintje heeft en hij zo'n opmerking maakt voelt ze zich aangevallen. De opmerking die ze terug plaatst is wat flauw dat zeker maar je kan toch wel zien dat dat is omdat die opmerking van hem verkeerd valt. Ze voelt zich beoordeeld en trapt terug, nou prima toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Onzin. Als ze opkomt voor haar mening, waarom moet ze hem dan direct aanvallen? "je ouders zijn zeker nog bij elkaar en je komt uit een christelijk gezin zeker? Mijn zus is alleen met haar kindje en aan dat kindje valt niks te merken! Maar gelukkig jij hebt nog tot je 50e om de juiste persoon te vinden..."Wat is dat voor opmerking joh. Typisch weer zo'n Anita met een rugzakje die jaloers is op mensen die niet op hun 20e al een kutleven achter de rug hebben. Alsof iedereen die geen kind heeft gebaard op haar 18e per se gelukkige ouders moet hebben en christelijk opgevoed moet zijn.
Kortom, dan weet je al dat je een punt hebt, anders reageert ze niet zo bits. Jij zou bijv. toch niet zo reageren? Meen me te herinneren dat je een kind hebt en het verder goed voor elkaar hebt (studie etc), dan zou hij jou dus ook niet bedoelen en hoef je je ook niet aangesproken te voelen.
Nou als ze juicy waren dan waren het geen blauwtjes!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Nog juicy verhalen over die blauwtjes die je met ons wilt delen? Faalverhalen altijd welkom
Vind jij het wel normaal dat er mensen zijn die kinderen nemen als een speeltje? Om die opmerking zou zij zich dus aangevallen voelen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ze valt hem aan omdat ze zich aangevallen voelt door zijn opmerking. Omdat haar zus alleen een kleintje heeft en hij zo'n opmerking maakt voelt ze zich aangevallen. De opmerking die ze terug plaatst is wat flauw dat zeker maar je kan toch wel zien dat dat is omdat die opmerking van hem verkeerd valt. Ze voelt zich beoordeeld en trapt terug, nou prima toch?
Het gaat er niet om dat ik me aangesproken voel totaal niet zelfs, maar ik vind het feit dat zij wordt wegzet als labiel puur om dat stukje wat hierboven geplaatst is volstrekt idioot en buiten proportie. Je kan het met haar eens zijn of niet, prima, maar het feit dat zij anders denkt maakt haar niet labiel.
Ze kan zich niet beoordeeld voelen, in ieder geval niet door hem, want hij wist hier (denk ik) niet dat haar zus al een kind had. Dat ze vervolgens meteen de ander begint aan te vallen met 'ohja jouw ouders zijn nog bij elkaar zeker en je komt uit een Christelijk gezin'...sorry, maar ik heb genoeg mensenkennis om te weten wat voor meisje het dan is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:06 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ze valt hem aan omdat ze zich aangevallen voelt door zijn opmerking. Omdat haar zus alleen een kleintje heeft en hij zo'n opmerking maakt voelt ze zich aangevallen. De opmerking die ze terug plaatst is wat flauw dat zeker maar je kan toch wel zien dat dat is omdat die opmerking van hem verkeerd valt. Ze voelt zich beoordeeld en trapt terug, nou prima toch?
Het gaat er niet om dat ik me aangesproken voel totaal niet zelfs, maar ik vind het feit dat zij wordt wegzet als labiel puur om dat stukje wat hierboven geplaatst is volstrekt idioot en buiten proportie. Je kan het met haar eens zijn of niet, prima, maar het feit dat zij anders denkt maakt haar niet labiel.
Natuurlijk niet, maar je doet net alsof zij dat wel vindt. Niemand vindt dat normaal dat is een dooddoener. Maar daar gaat het ook niet om. Zij voelt zich aangevallen door zn opmerking en wordt gelijk als labiel weggezet omdat ze zich wat snel aangevallen voelt. Dat is gewoon verkeerd, als je zo iedereen beoordeelt kun je wel inpakken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Just-Lost het volgende:
[..]
Vind jij het wel normaal dat er mensen zijn die kinderen nemen als een speeltje? Om die opmerking zou zij zich dus aangevallen voelen?
Als mevrouwtje gewoon aan had gegeven dat relaties nou eenmaal wel een stuk kunnen lopen.. ondanks dat er kinderen zijn. Dan had er toch niks aan de hand geweest?
Ik ken ook alleenstaande meiden met kinderen, die veroordeel ik toch ook niet. Omdat die op het moment van kinderen nemen wel in een positie zaten waarin het verantwoord was kinderen te nemen.
Niks niet bier!! VAKANTIE!! Ik ga thuis aan de sterke drankquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja Bier! en nu niet meer zeuren over kinderen ja!
Zullen we daten? Bij jou thuis met je sterke drank?!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks niet bier!! VAKANTIE!! Ik ga thuis aan de sterke drank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |