RP is volgens mij gratis?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Haha, nu heb ik ook zin om te gluren daar! alleen waarom kosten die krengen zoveel geld?
Niet? oh.. haha Maar het kost me net even teveel moeite voor nu.. ben ook via de gsm aan het internetten, dan moet ik niet te veel data verbruiken.. Maar damn.. blijft lachen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
gluren is gratis! gewoon gratis profiel aanmaken kun je wel zoeken maar niet reageren
ik heb er ook gen cent aan uitgegeven hoor. 30 euro voor een maand ben niet helemaal debiel
Het loopt niet wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet? oh.. haha Maar het kost me net even teveel moeite voor nu.. ben ook via de gsm aan het internetten, dan moet ik niet te veel data verbruiken.. Maar damn.. blijft lachen!
Rook je zelf ook ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ach m'n ex rookte ook veel maar dat heb ik weten te reduceren tot zo'n 5 per dag.
Nee, daarom.. en daarom ook even een tvp.. vroeger nog wel eens gedate met zoiets.. is wel zoeken voor de pareltjes hoor..quote:
Ik rook zelf niet maar vind als je daar afspraken over maakt dat er goed mee te leven is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rook je zelf ook ?
Roken valt bij mij altijd af al is het maar voor "de gezelligheid"
Ik zou er niet aan moeten denken om met een vrouw samen te wonen die rookt. Je ruikt het altijd zelfs als ze even buiten zijn gaan staan
Oh, ik dacht dat je jezelf uit irritatie had uitgelogdquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ging naar www.relatieplanet.nl en toen lag ik er weer uit. En die achterlijke logincodes. Ach ja, profiel een beetje ingevuld, nu kan ik die NL nummers van jullie tenminste ook zien
Het feit dat ze rookt zegt toch niet veel? Voor t zelfde geld wil ze voor je stoppen. Ik rook ook maar als ik iemand tegenkom die leuk genoeg is die het gewoon vervelend vind leg ik zonder pardon mn sigaretten neer.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Rook je zelf ook ?
Roken valt bij mij altijd af al is het maar voor "de gezelligheid"
Ik zou er niet aan moeten denken om met een vrouw samen te wonen die rookt. Je ruikt het altijd zelfs als ze even buiten zijn gaan staan
Neuh, ik wilde nog even bladeren. Heb nu een profiel met iets van "ja eh dit schrijf ik nog wel".quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je jezelf uit irritatie had uitgelogdIk moet ook altijd weer opnieuw inloggen inderdaad.
Reageer je toch gewoon niet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god en nu krijg ik ook weer een berichtje van die retard, maar ik durf hem al helemaal geen 'geen interesse' berichtje terug te sturen want dat vind ik zielig
Als man vind ik het toch echt fijner om gewoon een nee te horen te krijgen, weet ie gelijk waar ie aan toe is.quote:
Mja maar als ze toch niet reageert weet je dat toch ook wel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als man vind ik het toch echt fijner om gewoon een nee te horen te krijgen, weet ie gelijk waar ie aan toe is.
Daarom heb ik het ook gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ging naar www.relatieplanet.nl en toen lag ik er weer uit. En die achterlijke logincodes. Ach ja, profiel een beetje ingevuld, nu kan ik die NL nummers van jullie tenminste ook zien
Maar dan gaat ie denken dat ze zijn berichtje niet heeft ontvangen en dan gaat ie nog meer sturen. Snapt dat dan...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mja maar als ze toch niet reageert weet je dat toch ook wel?
Speltip 35: Mannen houden van duidelijkheid, dus stuur hem dat 'geen interesse' berichtje gewoon. Anders heb je alleen maar kans dat hij je blijft bestoken met berichtjes en weet ik niet wat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oh god en nu krijg ik ook weer een berichtje van die retard, maar ik durf hem al helemaal geen 'geen interesse' berichtje terug te sturen want dat vind ik zielig
Of ze krijgt nog een aantal berichtjes omdat hij de boodschap niet begrijpt van het niet reageren.. Duidelijkheid is erg fijn en wordt vaak gewaardeerd.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Mja maar als ze toch niet reageert weet je dat toch ook wel?
Je kan zien wanneer iemand online is geweest. Alstie bezig blijft kun je altijd nog geen interesse terug sturen. ZIj is degene die zegt ik wil em dat niet sturen. Dus zon rare optie is het dan nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Maar dan gaat ie denken dat ze zijn berichtje niet heeft ontvangen en dan gaat ie nog meer sturen. Snapt dat dan...
Eenschquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
whehe, wij mannen denken er wel hetzelfde over
Ze zeggen allebei "hoi" tegen jequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt 2 dingen waarmee je ons zo de mond kan snoeren.. niet zeuren.
foto's anders geloven we er geen reet van...quote:
Jij stuurt toch nooit "geen interesse" berichten terug waarom dan nu twijfelen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Eensquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als man vind ik het toch echt fijner om gewoon een nee te horen te krijgen, weet ie gelijk waar ie aan toe is.
Verschrikkelijk als mensen dat als hun motto hebbenquote:mijn motto is. EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD
maar wat is jouw motto dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Civilian het volgende:
[..]
Verschrikkelijk als mensen dat als hun motto hebbenKunnen ze dan echt niks orgineels verzinnen wat ook echt hún motto is, en niet dat van een ander..
Ik heb geen motto, moet dat?quote:
Zonder motto hecht je nergens waarde aan dus ben je een nihilist. Het hoeft dus niet.quote:
Zo een echte baller!quote:Holy shit, ik ga even Hells Kitchen kijken en we zitten al weer ver in het volgende topic.
Net nog een interesseberichtje gestuurd, hij lijkt too good to be true, maar je weer maar nooit. NL72161552
"Een dag zonder humor is een dag niet gelachen. En dan ga je dood, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk! dus verzin er eens 1
Wat een onzinquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Zonder motto hecht je nergens waarde aan dus ben je een nihilist. Het hoeft dus niet.
te lang.. probeer het eens opnieuw!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
"Een dag zonder humor is een dag niet gelachen. En dan ga je dood, want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd"
"Zonder een dag heb je niet geleefd"?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
te lang.. probeer het eens opnieuw!
Hoe doen al die noren het dan in de winter.. die hebben heul geen dag!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
"Zonder een dag heb je niet geleefd"?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zie je dat het nog niet zo makkelijk is om een eigen te verzinnen..dan maar jatten!
Daarom word jij nooit een amazonequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Oooh, zonde.. dan hoef ik jou niet te datenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:14 schreef Karina het volgende:
Een motto heb ik ook niet. Zou waarschijnlijk zoiets zijn als "life's a bitch and then you die" (ik ben nogal een pessimist).
No way dat die 41 is!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Karina het volgende:
Holy shit, ik ga even Hells Kitchen kijken en we zitten al weer ver in het volgende topic.
Net nog een interesseberichtje gestuurd, hij lijkt too good to be true, maar je weer maar nooit. NL72161552
Die hebben wel een dag maar geen daglicht... Toch wel een belangrijk verschilquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe doen al die noren het dan in de winter.. die hebben heul geen dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |