quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
TS is een domme eikel die nooit een vrouw zal krijgen.
Ten eerste, TS, ik zal je even wat uitleggen. Jij moet niet naar die date gaan met het idee dat zij "niet leuk" kan zijn of dat er wel of geen chemie is. Je moet beseffen dat die meid allang van jou is als jij dat wilt allang voordat jullie die date hebben gehad. Ga erheen met de volste overtuiging dat jij het mannetje bent.
Verder: betalen voor een vrouw is een logische eerste stap op weg naar neuken. Als ze jou voor haar laat betalen, betekent dat dat ze zich ook door je laat neuken. Als ze je zelfs smeekt om te betalen, betekent dat dat ze je eigenlijk aan het smeken is om haar te neuken.
Ten derde: wat ben jij voor een ploert als jij haar in haar gezicht zegt dat ze helemaal niet leuk is terwijl jij zelf zo'n eikel bent dat je niet eens een ijsje voor haar wilt kopen?
Faalhaas!
Leg dat eens uitquote:Klacht: er spijt van hebben dat het uit is, omdat het wel een lekker meisje was.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Leg dat eens uit![]()
![]()
![]()
![]()
was het aan dan voor je eerste date?
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:43 schreef xyzyx het volgende:
Lol pwnd. Had ze nog wat terug gesmst?![]()
Ik had ook een keer zo'n date, alleen ik ben dan weer zo lullig om haar weg te pesten in plaats van zelf weg te gaan
quote:Sorry dat ik je middag verpestte. Het spijt me zo. :$ xx Kus
O doetje, het klikt gewoon niet. Punt uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
[..]
Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit. Ben overigens wel blij dat hij weer terug is. Valt er tenminste nog iets te lachen.
Wat ben je voor een grote FAAL als je met mensen zoals AP in het echt omgaat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?
Je smst een FOK!ker dat je een tepel hebt gezien?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat toch allemaal.Ja.
Dat sms'te ik 9611Niels. Die verteld alles door.
Ik heb dit gelezen op het Tina-forum!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Whaha, nee ik wist al dat ze me niet moest. Ze vond t alleen zielig om af te zeggen hoorde ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
[..]
Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
Zeg ik dat dan mongooltje? Het is gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?
Topics van Remsjo waren gewoon echt irritant maar die van AP kan ik best nog om lachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef Genius-F het volgende:
Die AP is echt de grootste mongool ooit, nog erger dan Remsjo
Hij kan ook nog gaan lenenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
2 magnums veel geldHet is maar goed dan dat jullie niet naar de bios o.i.d. zijn geweest, dan had je nu je faillissement kunnen aanvragen
Soms misschien, dit topic daarentegen niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Topics van Remsjo waren gewoon echt irritant maar die van AP kan ik best nog om lachen.
AP is 15quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:11 schreef Brerius het volgende:
TS je moet eerst neuqen voordat je iets wilt eindigen, dat is de algemene regel in het jaar 2010![]()
On Topic
Trouwens,misschien was het haar dag van de maand, waarom heb je niet met haar gesproken over haar gedrag?? Misschien was ze heel erg verlegen, of een naaste familie lid was overleden en wou jou er niet mee opzadelen.
Trouwens TS ben je onder de 18 ofzo "je maakt het toch niet uit" om vervolgens hard weg te Fietsen![]()
![]()
Conclusie TS is Communicatief gestoord, hierop moet je nog veel oefenen.
Want zoiets heb ik ook ooit eens aan de hand gehad, Date 1 leek wel een desaster date, maar de volgende was.
Zo zie je maar weer het belang van communicatie. Belangrijk in het bedrijfsleven als in je sociaal leven.
Vraag maar aan Kwiwi
Dat verklaart dan zijn ervaring met meisjes.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
2 magnums veel geldHet is maar goed dan dat jullie niet naar de bios o.i.d. zijn geweest, dan had je nu je faillissement kunnen aanvragen
Zovtyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef zovty het volgende:
Godverdomme.
Ten eerste: Kut dat je weer unband bent.
Ten tweede: net goed dat je date mislukt is, hopelijk blijf je voor altijd maagd.
Ten derde: als je dan toch perse wil daten dan moet je met jongens daten. Je bent overduidelijk homo.
Ten vierde: wat een wazige OP.
Ten vijfde: ben je opgevoed door apen ofzo? Ze eet haar ijsje half op en dus maak je het uit en fiets je weg.
Ten zesde: a gentleman doesn't kiss and tell. En dat omvat ook doorvertellen aan fokkers dat je een tepel hebt gezien.
Ten zevende: Dat meisje is te goed voor jou. Nu heeft ze nog last van spijt en schaamte omdat ze jouw middag heeft verpest. Arm ding.
Ten achtste: 9611niels had ik hoger zitten. Waarom sms je met die onbenul.
Ten negende: Kan penisbaard beamen dat het geen mongoloide gedrocht is?
Ten tiende: ik ben wel benieuwd naar de gespreksonderwerpen die je hebt geprobeerd.
het is veel geld maar als het voor een vrouw is maakt het natuurlijk niet meer uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
AP topic
gierige nederlanders die 5-6 euro voor 2 magnums veel geld vinden
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef zovty het volgende:
Godverdomme.
Ten eerste: Kut dat je weer unband bent.
Ten tweede: net goed dat je date mislukt is, hopelijk blijf je voor altijd maagd.
Ten derde: als je dan toch perse wil daten dan moet je met jongens daten. Je bent overduidelijk homo.
Ten vierde: wat een wazige OP.
Ten vijfde: ben je opgevoed door apen ofzo? Ze eet haar ijsje half op en dus maak je het uit en fiets je weg.
Ten zesde: a gentleman doesn't kiss and tell. En dat omvat ook doorvertellen aan fokkers dat je een tepel hebt gezien.
Ten zevende: Dat meisje is te goed voor jou. Nu heeft ze nog last van spijt en schaamte omdat ze jouw middag heeft verpest. Arm ding.
Ten achtste: 9611niels had ik hoger zitten. Waarom sms je met die onbenul.
Ten negende: Kan penisbaard beamen dat het geen mongoloide gedrocht is?
Ten tiende: ik ben wel benieuwd naar de gespreksonderwerpen die je hebt geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nee.
En dat van die tepel was een fucking joke.Bij het woord tepel of iets in die richting worden de mensen altijd helemaal gek.
Jij dus niet, jij wordt gek als je Penis(baard) hoort. Gewoon omdat jouw soort anders denkt dan normale, heteroseksuele mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nee.
En dat van die tepel was een fucking joke.Bij het woord tepel of iets in die richting worden de mensen altijd helemaal gek.
Vooral op Fok! wanneer de meesten hier het woord tepel al zien hangt hun broek al bekans op de enkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om dan nog maar te zwijgen over de falers die smachtend hopen op foto's van het desbetreffende meisje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Ga je haar nog wel de kans geven om je verpeste middag goed te maken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nee.
Dinsdag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ga je haar nog wel de kans geven om je verpeste middag goed te maken?
Mwoah, ze zou deze keer niet zo lullig tegen me doen. Ze zei dat ze die dag gewoon niet blij was. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef zovty het volgende:
[..]
En het is natuurlijk onvermijdelijk dat je ons op de hoogte houdt.
Ik ben benieuwd.
Connecties man, connecties.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En nu die teef de ijsjes laten betalen he!!!!!!1quote:
Nu niet wéér betalen, stuur haar een sms dat je het geld van het ijsje graag terugziet dinsdag.quote:
In natura.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nu niet wéér betalen, stuur haar een sms dat je het geld van het ijsje graag terugziet dinsdag.
Als ze je echt leuk zou vinden zou ze blij worden zodra ze je ziet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mwoah, ze zou deze keer niet zo lullig tegen me doen. Ze zei dat ze die dag gewoon niet blij was. Dus ik ben benieuwd.
Dat is een optie uiteraard, vraag haar dan ook gelijk vergoeding voor het aantal dagen dat ze de lening van het ijsje aannam, transportkosten en onkosten. Misschien nog een schadevergoeding omdat je ook makkelijk een 2e ijsje voor jezelf had kunnen halen.quote:
Je vergeet smartengeld omdat hij er niet mee om kon gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is een optie uiteraard, vraag haar dan ook gelijk vergoeding voor het aantal dagen dat ze de lening van het ijsje aannam, transportkosten en onkosten. Misschien nog een schadevergoeding omdat je ook makkelijk een 2e ijsje voor jezelf had kunnen halen.
Wat denk je dan van het leed dat de mede FOK!ers is aan gedaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef Robere_Renaissance het volgende:
[..]
Je vergeet smartengeld omdat hij er niet mee om kon gaan.
Overigens ook smartengeld omdat hij er een topic over moest openen en zovty daarvan ongelukkig wordt...
Dus we delen het bedrag dat de TS ontvangt van het desbetreffende meisje en delen dat door het aantal gedupeerde die hier hun klacht hebben uitgesproken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat denk je dan van het leed dat de mede FOK!ers is aan gedaan?
De schade aan de economie omdat ts nu niet iets anders kon kopen als dat ijsje
Terechte actie van AP wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dus je wilt geen contact meer met d'r omdat ze je ijsje maar half opat?
Ja, want geldquote:
Het is vertelt, met een T.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat heb je haar gesmst? Dit topic?quote:
nee, zie OPquote:
World of warcraftquote:
Helemaal gelijk man. Hoe weet je dat. Kun je in mijn hersenen kijken of zo. Ik vind dit eng!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef joeftw het volgende:
2 ijsjes gekochtdure date
.. ik denk jullie zijn uit eten geweest, terrasje, bioscoop erbij en daarna ben je hard gedumpt. dan was de klacht goed geweest. dit is gewoon een verkapt-zie-mij-een-leven-hebben-buiten-FOK! topic.
Zo duur is dat ook niet, dineetje, filmpjee en nog even wat drinken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:45 schreef joeftw het volgende:
2 ijsjes gekochtdure date
.. ik denk jullie zijn uit eten geweest, terrasje, bioscoop erbij en daarna ben je hard gedumpt. dan was de klacht goed geweest. dit is gewoon een verkapt-zie-mij-een-leven-hebben-buiten-FOK! topic.
quote:
Ik had hem een tijd eerder gelezen, heb helaas geen fotografisch geheugen en ook geen zin om weer te gaan lezen hoe meneer zijn geld verspild aan ijsjes.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:38 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
haha deze mang heeft het OP niet gelese maar post tog haha gekkehouse
jij kwam toch niet meer terugquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Na lang contact te hebben gehad met een leuk meisje, ge-sms't, ge-MSN't en haar op school gezien, besloten we om eens te daten. Nee, stop. Ik post geen foto's! Penisbaard heeft haar wel eens gezien en kan oordelen. We hadden al wel wat. Van alleen de sms'jes die ze stuurde kreeg ik al een 'fijn' gevoel dus dat moest bij die date helemaal goed komen.
Deze week woensdag hadden we afgesproken. Half 3 om precies te zijn. Ik kom 5 minuten te laat aangefietst en zie dat er een vriendin bij haar staat. We hadden toch alleen af gesproken? Gelukkig maar. Ik groette en de vriendin fietste weg met de smoes dat de melk te lang stond. Ik moest lachen toen. Een erg goed begin dus. Die avond daarvoor had ik al een plekje moeten bedenken om te daten. Ik vraag haar of we daar nou heen gingen fietsen. Ze vond het goed. We fietsen erheen...
Ik probeer het gesprek op gang te brengen, vraag haar dingen en bedenk onderwerpen. Het werkt niet. Haar gezicht staat op chagrijnig en het lijkt wel of ze geen zin heeft. We gaan op een bankje zitten. Steeds weer probeer ik het gesprek op gang te brengen. Alleen komt zij niet verder dan. "Oke", "Jij?" "Haha, ja", "Nee" en "Ja"... Ook is het probleem dat op het bankje wel een meter van mij af zit. Ik kan dus ook niks zien. Als jullie begrijpen wat ik bedoel... Dus schuif ik wat dichterbij.
Al dichterbij zittend zet zij haar zonnebril op en dat leek voor mij de uitgerekende kans: ik zet mijn zonnebril ook op en gluren maar.![]()
![]()
![]()
Dan stel ik voor om een ijsje te gaan halen. Ik vraag wat ze wil en ik bestel het voor haar. Dan zegt ze dat ik even moet betalen omdat ze geen geld bij der heeft. Katjing. Daar gingen mijn zuurverdiende centen... Tot overmaat van ramp eet ze hem ook nog maar half op...
Dit was de druppel en realiseer me dat de date mislukt is. Ik vertel haar dat ik geen contact meer wil en dat ze helemaal niet leuk is. Daarna fiets ik snel weg. Bang voor wat komen gaat.
Klacht: date mislukt.
Klacht: meisje blijkt helemaal niet zo leuk.
Klacht: date kost me veel geld.
Klacht: niet goed kunnen 'kijken'.
Klacht: er spijt van hebben dat het uit is, omdat het wel een lekker meisje was.
Klacht: 9611Niels die dit berichtje stuurt: [NAAM VAN MEISJE] IK BEN EEN GOEDEN VRIENDIN VAN [MIJN NAAM]. WIJ SPELEN SAMEN ALTIJD WORLD OF WARCRAFT! GROETJENS NIELS.
in de hoop dat ze denkt dat ik een nerd ben.
Watquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:53 schreef BunnyCookii het volgende:
Mensen die AP haten maar ondertussen als hij weg is wel zeuren dat hij terug moet komen als hij er niet is.
Hebbie nog wat met Jenniffffur of is dat inmiddels over?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vooral op Fok! wanneer de meesten hier het woord tepel al zien hangt hun broek al bekans op de enkels.
Om dan nog maar te zwijgen over de falers die smachtend hopen op foto's van het desbetreffende meisje
Ach ja, gewoon even woodcutten of wat players killen en dan verdien je zo weer 100k. Wat voor character was dat meisje trouwens? En welk level?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Helemaal gelijk man. Hoe weet je dat. Kun je in mijn hersenen kijken of zo. Ik vind dit eng!!!
quote:
Mag ik jouw tepel een keer zienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je smst een FOK!ker dat je een tepel hebt gezien?2
Nee, dat hoeft niet. Maandag ga ik weer werken en dan krijg ik weer geld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef Apebeer het volgende:
AP ik voel me schuld voor dat MSN-geval, zal ik wat geld storten?
Krijg je per dag betaald bij de kwekerij?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maandag ga ik weer werken en dan krijg ik weer geld.
Wat dacht je zelf....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Mag ik jouw tepel een keer zien![]()
![]()
?
Vrouwen onder elkaar? Ik ben hetero.. ben gewoon benieuwd hoe die van jouw er uit zien.quote:
Dit dan weer wel , je kan het ook zuur noemenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Dartanion het volgende:
Ik denk dat TS een grapje maakt.
Ik hoop dat TS ook wel weet dat 2 ijsjes niet veel geld kosten.
Aan de andere kant is elke euro die je uitgeeft aan een dame die geen interesse in je heeft verspilling en dat kun je dus duur noemen.
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Dartanion het volgende:
Ik denk dat TS een grapje maakt.
Ik hoop dat TS ook wel weet dat 2 ijsjes niet veel geld kosten.
Aan de andere kant is elke euro die je uitgeeft aan een dame die geen interesse in je heeft verspilling en dat kun je dus duur noemen.
Armoedzaaier!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.En echt: 4 euro nog wat voor 2 ijsjes vind ik heel wat.
Doe het niet man, het is een val zodat ze nog meer ijsjes van je af kan troggelen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.
Heb je al een lening afgesloten?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.En echt: 4 euro nog wat voor 2 ijsjes vind ik heel wat.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Teteteterek het volgende:
ik vind AP topics leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Teteteterek het volgende:
ik vind AP topics leuk
Combobreakerquote:
quote:
Goede uitspraak. Die staat erin.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef Fortitude het volgende:
AP is gewoon een gentleman die openstaat voor emancipatie. Dat wijf is een profiterende kuthoer.
wat valt er te lachen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit. Ben overigens wel blij dat hij weer terug is. Valt er tenminste nog iets te lachen.
Leedvermaak.quote:
leedvermaak noemen terwijl dit duidelijk verzonnen is.quote:
wat heb je dan met haar gehad?quote:Klacht: er spijt van hebben dat het uit is
Ik bedoel AP in zijn algemeen.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:27 schreef wise het volgende:
[..]
leedvermaak noemen terwijl dit duidelijk verzonnen is.
Ey, ik ben geen falerd!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vooral op Fok! wanneer de meesten hier het woord tepel al zien hangt hun broek al bekans op de enkels.
Dikzak.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:44 schreef Dartanion het volgende:
Hey AP,
ik heb vandaag voor 4 euro nog wat aan snacks uit de automaat op mn werk gehaaldEn zit nu ook nog een Magnum te eten..
Ik voel me door jou op dit moment om die reden ontzettend rijk!
En vraag je je geld nog terug?quote:
En zou je het op prijs stellen als wij daar ook zijn?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zou je het op prijs stellen als wij daar ook zijn?
Soort van AP LiveTV
Ik zou dat zeker op prijs stellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van AP LiveTV
Als ik er maar wat aan verdien.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van AP LiveTV
Dan wil ik je Magnum wel betalenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik er maar wat aan verdien.
Dan neuk ik dat wijf wel voor jequote:
Jij wil fairydust neuken?quote:
Wat wil je dan gaan doen op je date?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar tuin ik niet weer in.Ik ga nooit meer een ijsje halen.
Wie zegt dat FairyDust de date was?quote:
Ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wie zegt dat FairyDust de date was?
Ok en waarom denk je dat?quote:
Omdat Fairydust geilde op AP en hem naaktfoto's stuurdequote:
O zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Fairydust geilde op AP en hem naaktfoto's stuurde
Die bitch voegde me toe ja. En vertelde me allemaal rare dingen over geslachtsziekten. Toen ben ik in overleg gegaan met TheKC en zijn we tot de volgende conclusie gekomen: naaktpics vragen of op FOK! vertellen dat ze H.... heeft. Toen heeft ze ze gemaakt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Fairydust geilde op AP en hem naaktfoto's stuurde
Dat is kinderporno joh, dat kan ik niet makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:59 schreef smegmanus het volgende:
Als iemand die foto's nou eens zou posten.
Jij hebt ze al dus?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is kinderporno joh, dat kan ik niet maken
Kan ze niet hebben. Tenzij TheKC ze heeft gestuurd. En ze praat over foto's terwijl het er maar 1 was. I don't think so.quote:
Ik heb niks, ik heb het alleen gehoord (gelezen)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan ze niet hebben. Tenzij TheKC ze heeft gestuurd. En ze praat over foto's terwijl het er maar 1 was. I don't think so.
Ik heb ze niet, ik klikte ze gelijk weer wegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:07 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan ze niet hebben. Tenzij TheKC ze heeft gestuurd. En ze praat over foto's terwijl het er maar 1 was. I don't think so.
Ah ja, door een zogenaamde raketslet...Goeie ouwe tijd...quote:Op zondag 18 juli 2010 13:53 schreef smegmanus het volgende:
Vroeger werd je nog afgezogen voor een raketje.
Jung ik heb hier helemaal niks mee te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die bitch voegde me toe ja. En vertelde me allemaal rare dingen over geslachtsziekten. Toen ben ik in overleg gegaan met TheKC en zijn we tot de volgende conclusie gekomen: naaktpics vragen of op FOK! vertellen dat ze H.... heeft. Toen heeft ze ze gemaakt..
En nee: zij was niet die date. Ken haar niet in het echt. Nee.. dat meisje van de date is veel knapper en liever.
Jawel, je kan bevestigen dat ze een naaktpic heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jung ik heb hier helemaal niks mee te maken
Die eindzinquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:22 schreef LePoo het volgende:
Had dat half opgegeten ijsje opgeraapt, in d'r gezicht gesmeert.
Vervolgens d'r armen breken, want ze mag natuurlijk niks terug gooien.
Dan schop je d'r op de grond (opstaan kan ze dus niet ivm met armen jwt), en pis je over d'r heen.
En dan lachen.
Oh man, ik zou in m'n broek pissen van het lachen gek.
Als je die foto stuurt zal ik je als beloning op twitter volgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jawel, je kan bevestigen dat ze een naaktpic heeft gemaakt.
Je hoeft niet allerlei maniertjes te bedenken om te laten zien dat het echt is, ik bevestig het zelf toch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jawel, je kan bevestigen dat ze een naaktpic heeft gemaakt.
Pics?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Je hoeft niet allerlei maniertjes te bedenken om te laten zien dat het echt is, ik bevestig het zelf toch.
En nu weer OT.
Nostalgie op Fok!.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:53 schreef smegmanus het volgende:
Vroeger werd je nog afgezogen voor een raketje.
Wanhopigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef Dartanion het volgende:
AP, ik maak genoeg geld voor 3 van die dure dates naar je over als je mij een naaktfoto van Fairydust stuurd
ik ben 14 en wtf hazenlip?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WanhopigWaarom zo graag een naaktfoto van een meisje van 13 met een hazelip?
Ondanks dat ik je een mongool vind Jetty(AP?) vind ik je topics wel in orde
Stuurdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef Dartanion het volgende:
AP, ik maak genoeg geld voor 3 van die dure dates naar je over als je mij een naaktfoto van Fairydust stuurd
Hazelippenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WanhopigWaarom zo graag een naaktfoto van een meisje van 13 met een hazelip?
Ondanks dat ik je een mongool vind Jetty(AP?) vind ik je topics wel in orde
Ik kan herinneren dat ik je foto heb gezien ja. Hazenlip.... ach in elk geval een vage lipquote:
http://i31.tinypic.com/k1wcc1.jpgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan herinneren dat ik je foto heb gezien ja. Hazenlip.... ach in elk geval een vage lip
Best een leuk meisje hoor, alleen jammer van de hazelipquote:
Hij bedoelde waarschijnlijk je andere lippen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
http://i31.tinypic.com/k1wcc1.jpg
Tuurlijk.
Die kan hij niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk je andere lippen.
Vleesflapquote:
platgeslagenvleesvlinder.jpgquote:
Hij had beloofd dat ie gisterenavond zou terugkomen gewoon als APquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Hondenfluitje het volgende:
Hehe eindelijk is dat kutpubertje wegMaar hij zal ondertussen vast alweer onder een kloon posten
Ben jij dat AP?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Hondenfluitje het volgende:
Hehe eindelijk is dat kutpubertje wegMaar hij zal ondertussen vast alweer onder een kloon posten
Hij had beloofd dat hij op zou rottenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had beloofd dat ie gisterenavond zou terugkomen gewoon als AP
Dat hij voor de 4e of 5e keer zei dat hij niet meer terug zou komen zou je ook op die manier kunnen opvatten iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had beloofd dat ie gisterenavond zou terugkomen gewoon als AP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |