Heb je al een lening afgesloten?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.En echt: 4 euro nog wat voor 2 ijsjes vind ik heel wat.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Teteteterek het volgende:
ik vind AP topics leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Teteteterek het volgende:
ik vind AP topics leuk
Combobreakerquote:
quote:
Goede uitspraak. Die staat erin.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef Fortitude het volgende:
AP is gewoon een gentleman die openstaat voor emancipatie. Dat wijf is een profiterende kuthoer.
wat valt er te lachen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit. Ben overigens wel blij dat hij weer terug is. Valt er tenminste nog iets te lachen.
Leedvermaak.quote:
leedvermaak noemen terwijl dit duidelijk verzonnen is.quote:
wat heb je dan met haar gehad?quote:Klacht: er spijt van hebben dat het uit is
Ik bedoel AP in zijn algemeen.quote:Op zondag 18 juli 2010 18:27 schreef wise het volgende:
[..]
leedvermaak noemen terwijl dit duidelijk verzonnen is.
Ey, ik ben geen falerd!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vooral op Fok! wanneer de meesten hier het woord tepel al zien hangt hun broek al bekans op de enkels.
Om dan nog maar te zwijgen over de falers die smachtend hopen op foto's van het desbetreffende meisje
Dikzak.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:44 schreef Dartanion het volgende:
Hey AP,
ik heb vandaag voor 4 euro nog wat aan snacks uit de automaat op mn werk gehaaldEn zit nu ook nog een Magnum te eten..
Ik voel me door jou op dit moment om die reden ontzettend rijk!
En vraag je je geld nog terug?quote:
En zou je het op prijs stellen als wij daar ook zijn?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zou je het op prijs stellen als wij daar ook zijn?
Soort van AP LiveTV
Ik zou dat zeker op prijs stellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van AP LiveTV
Als ik er maar wat aan verdien.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort van AP LiveTV
Dan wil ik je Magnum wel betalenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Als ik er maar wat aan verdien.
Dan neuk ik dat wijf wel voor jequote:
Jij wil fairydust neuken?quote:
Wat wil je dan gaan doen op je date?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar tuin ik niet weer in.Ik ga nooit meer een ijsje halen.
Wie zegt dat FairyDust de date was?quote:
Ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wie zegt dat FairyDust de date was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |