Watquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:53 schreef BunnyCookii het volgende:
Mensen die AP haten maar ondertussen als hij weg is wel zeuren dat hij terug moet komen als hij er niet is.
Hebbie nog wat met Jenniffffur of is dat inmiddels over?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Vooral op Fok! wanneer de meesten hier het woord tepel al zien hangt hun broek al bekans op de enkels.
Om dan nog maar te zwijgen over de falers die smachtend hopen op foto's van het desbetreffende meisje
Ach ja, gewoon even woodcutten of wat players killen en dan verdien je zo weer 100k. Wat voor character was dat meisje trouwens? En welk level?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Helemaal gelijk man. Hoe weet je dat. Kun je in mijn hersenen kijken of zo. Ik vind dit eng!!!
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
2 magnums veel geldHet is maar goed dan dat jullie niet naar de bios o.i.d. zijn geweest, dan had je nu je faillissement kunnen aanvragen
Mag ik jouw tepel een keer zienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je smst een FOK!ker dat je een tepel hebt gezien?2
Nee, dat hoeft niet. Maandag ga ik weer werken en dan krijg ik weer geld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:14 schreef Apebeer het volgende:
AP ik voel me schuld voor dat MSN-geval, zal ik wat geld storten?
Krijg je per dag betaald bij de kwekerij?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Maandag ga ik weer werken en dan krijg ik weer geld.
Wat dacht je zelf....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
Mag ik jouw tepel een keer zien![]()
![]()
?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
2 magnums veel geldHet is maar goed dan dat jullie niet naar de bios o.i.d. zijn geweest, dan had je nu je faillissement kunnen aanvragen
Vrouwen onder elkaar? Ik ben hetero.. ben gewoon benieuwd hoe die van jouw er uit zien.quote:
Dit dan weer wel , je kan het ook zuur noemenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Dartanion het volgende:
Ik denk dat TS een grapje maakt.
Ik hoop dat TS ook wel weet dat 2 ijsjes niet veel geld kosten.
Aan de andere kant is elke euro die je uitgeeft aan een dame die geen interesse in je heeft verspilling en dat kun je dus duur noemen.
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:36 schreef Dartanion het volgende:
Ik denk dat TS een grapje maakt.
Ik hoop dat TS ook wel weet dat 2 ijsjes niet veel geld kosten.
Aan de andere kant is elke euro die je uitgeeft aan een dame die geen interesse in je heeft verspilling en dat kun je dus duur noemen.
Armoedzaaier!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.En echt: 4 euro nog wat voor 2 ijsjes vind ik heel wat.
Doe het niet man, het is een val zodat ze nog meer ijsjes van je af kan troggelen.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.
Heb je al een lening afgesloten?quote:Op zondag 18 juli 2010 14:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ze heeft wel interesse. Daarom wil ze dinsdag weer afspreken.En echt: 4 euro nog wat voor 2 ijsjes vind ik heel wat.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Teteteterek het volgende:
ik vind AP topics leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:35 schreef Teteteterek het volgende:
ik vind AP topics leuk
Combobreakerquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |