Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit. Ben overigens wel blij dat hij weer terug is. Valt er tenminste nog iets te lachen.
Wat ben je voor een grote FAAL als je met mensen zoals AP in het echt omgaat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?
Je smst een FOK!ker dat je een tepel hebt gezien?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat toch allemaal.Ja.
Dat sms'te ik 9611Niels. Die verteld alles door.
Ik heb dit gelezen op het Tina-forum!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat toch allemaal.Ja.
Dat sms'te ik 9611Niels. Die verteld alles door.
Whaha, nee ik wist al dat ze me niet moest. Ze vond t alleen zielig om af te zeggen hoorde ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
[..]
Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
Zeg ik dat dan mongooltje? Het is gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?
Topics van Remsjo waren gewoon echt irritant maar die van AP kan ik best nog om lachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef Genius-F het volgende:
Die AP is echt de grootste mongool ooit, nog erger dan Remsjo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |