quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:42 schreef JohnDDD het volgende:
TS is een domme eikel die nooit een vrouw zal krijgen.
Ten eerste, TS, ik zal je even wat uitleggen. Jij moet niet naar die date gaan met het idee dat zij "niet leuk" kan zijn of dat er wel of geen chemie is. Je moet beseffen dat die meid allang van jou is als jij dat wilt allang voordat jullie die date hebben gehad. Ga erheen met de volste overtuiging dat jij het mannetje bent.
Verder: betalen voor een vrouw is een logische eerste stap op weg naar neuken. Als ze jou voor haar laat betalen, betekent dat dat ze zich ook door je laat neuken. Als ze je zelfs smeekt om te betalen, betekent dat dat ze je eigenlijk aan het smeken is om haar te neuken.
Ten derde: wat ben jij voor een ploert als jij haar in haar gezicht zegt dat ze helemaal niet leuk is terwijl jij zelf zo'n eikel bent dat je niet eens een ijsje voor haar wilt kopen?
Faalhaas!
Leg dat eens uitquote:Klacht: er spijt van hebben dat het uit is, omdat het wel een lekker meisje was.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Leg dat eens uit![]()
![]()
![]()
![]()
was het aan dan voor je eerste date?
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:43 schreef xyzyx het volgende:
Lol pwnd. Had ze nog wat terug gesmst?![]()
Ik had ook een keer zo'n date, alleen ik ben dan weer zo lullig om haar weg te pesten in plaats van zelf weg te gaan
quote:Sorry dat ik je middag verpestte. Het spijt me zo. :$ xx Kus
O doetje, het klikt gewoon niet. Punt uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
[..]
Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:49 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit. Ben overigens wel blij dat hij weer terug is. Valt er tenminste nog iets te lachen.
Wat ben je voor een grote FAAL als je met mensen zoals AP in het echt omgaat?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?
Je smst een FOK!ker dat je een tepel hebt gezien?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hoe weet je dat toch allemaal.Ja.
Dat sms'te ik 9611Niels. Die verteld alles door.
Ik heb dit gelezen op het Tina-forum!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Whaha, nee ik wist al dat ze me niet moest. Ze vond t alleen zielig om af te zeggen hoorde ikquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik snap wat je voelde. Die onmacht...
Ja, ze heeft me nog ge-sms't toen ik op de fiets zat terug naar huis. Dit stuurde ze:
[..]
Wat lief toch. Daarna wel weer aan het sms'en met haar geweest.
Zeg ik dat dan mongooltje? Het is gewoon een leuke bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een grote FAAL als je fok nodig hebt voor je dagelijkse dosis humor?
Topics van Remsjo waren gewoon echt irritant maar die van AP kan ik best nog om lachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef Genius-F het volgende:
Die AP is echt de grootste mongool ooit, nog erger dan Remsjo
Hij kan ook nog gaan lenenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
2 magnums veel geldHet is maar goed dan dat jullie niet naar de bios o.i.d. zijn geweest, dan had je nu je faillissement kunnen aanvragen
Soms misschien, dit topic daarentegen niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Topics van Remsjo waren gewoon echt irritant maar die van AP kan ik best nog om lachen.
AP is 15quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:11 schreef Brerius het volgende:
TS je moet eerst neuqen voordat je iets wilt eindigen, dat is de algemene regel in het jaar 2010![]()
On Topic
Trouwens,misschien was het haar dag van de maand, waarom heb je niet met haar gesproken over haar gedrag?? Misschien was ze heel erg verlegen, of een naaste familie lid was overleden en wou jou er niet mee opzadelen.
Trouwens TS ben je onder de 18 ofzo "je maakt het toch niet uit" om vervolgens hard weg te Fietsen![]()
![]()
Conclusie TS is Communicatief gestoord, hierop moet je nog veel oefenen.
Want zoiets heb ik ook ooit eens aan de hand gehad, Date 1 leek wel een desaster date, maar de volgende was.
Zo zie je maar weer het belang van communicatie. Belangrijk in het bedrijfsleven als in je sociaal leven.
Vraag maar aan Kwiwi
Dat verklaart dan zijn ervaring met meisjes.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
2 magnums veel geldHet is maar goed dan dat jullie niet naar de bios o.i.d. zijn geweest, dan had je nu je faillissement kunnen aanvragen
Zovtyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef zovty het volgende:
Godverdomme.
Ten eerste: Kut dat je weer unband bent.
Ten tweede: net goed dat je date mislukt is, hopelijk blijf je voor altijd maagd.
Ten derde: als je dan toch perse wil daten dan moet je met jongens daten. Je bent overduidelijk homo.
Ten vierde: wat een wazige OP.
Ten vijfde: ben je opgevoed door apen ofzo? Ze eet haar ijsje half op en dus maak je het uit en fiets je weg.
Ten zesde: a gentleman doesn't kiss and tell. En dat omvat ook doorvertellen aan fokkers dat je een tepel hebt gezien.
Ten zevende: Dat meisje is te goed voor jou. Nu heeft ze nog last van spijt en schaamte omdat ze jouw middag heeft verpest. Arm ding.
Ten achtste: 9611niels had ik hoger zitten. Waarom sms je met die onbenul.
Ten negende: Kan penisbaard beamen dat het geen mongoloide gedrocht is?
Ten tiende: ik ben wel benieuwd naar de gespreksonderwerpen die je hebt geprobeerd.
het is veel geld maar als het voor een vrouw is maakt het natuurlijk niet meer uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:14 schreef Maikuuul het volgende:
AP topic
gierige nederlanders die 5-6 euro voor 2 magnums veel geld vinden
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef zovty het volgende:
Godverdomme.
Ten eerste: Kut dat je weer unband bent.
Ten tweede: net goed dat je date mislukt is, hopelijk blijf je voor altijd maagd.
Ten derde: als je dan toch perse wil daten dan moet je met jongens daten. Je bent overduidelijk homo.
Ten vierde: wat een wazige OP.
Ten vijfde: ben je opgevoed door apen ofzo? Ze eet haar ijsje half op en dus maak je het uit en fiets je weg.
Ten zesde: a gentleman doesn't kiss and tell. En dat omvat ook doorvertellen aan fokkers dat je een tepel hebt gezien.
Ten zevende: Dat meisje is te goed voor jou. Nu heeft ze nog last van spijt en schaamte omdat ze jouw middag heeft verpest. Arm ding.
Ten achtste: 9611niels had ik hoger zitten. Waarom sms je met die onbenul.
Ten negende: Kan penisbaard beamen dat het geen mongoloide gedrocht is?
Ten tiende: ik ben wel benieuwd naar de gespreksonderwerpen die je hebt geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nee.
En dat van die tepel was een fucking joke.Bij het woord tepel of iets in die richting worden de mensen altijd helemaal gek.
Jij dus niet, jij wordt gek als je Penis(baard) hoort. Gewoon omdat jouw soort anders denkt dan normale, heteroseksuele mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nee.
En dat van die tepel was een fucking joke.Bij het woord tepel of iets in die richting worden de mensen altijd helemaal gek.
Vooral op Fok! wanneer de meesten hier het woord tepel al zien hangt hun broek al bekans op de enkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om dan nog maar te zwijgen over de falers die smachtend hopen op foto's van het desbetreffende meisje
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
Ga je haar nog wel de kans geven om je verpeste middag goed te maken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:15 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Nee.
Dinsdag.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Ga je haar nog wel de kans geven om je verpeste middag goed te maken?
Mwoah, ze zou deze keer niet zo lullig tegen me doen. Ze zei dat ze die dag gewoon niet blij was. Dus ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef zovty het volgende:
[..]
En het is natuurlijk onvermijdelijk dat je ons op de hoogte houdt.
Ik ben benieuwd.
Connecties man, connecties.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
En nu die teef de ijsjes laten betalen he!!!!!!1quote:
Nu niet wéér betalen, stuur haar een sms dat je het geld van het ijsje graag terugziet dinsdag.quote:
In natura.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:28 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nu niet wéér betalen, stuur haar een sms dat je het geld van het ijsje graag terugziet dinsdag.
Als ze je echt leuk zou vinden zou ze blij worden zodra ze je ziet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mwoah, ze zou deze keer niet zo lullig tegen me doen. Ze zei dat ze die dag gewoon niet blij was. Dus ik ben benieuwd.
Dat is een optie uiteraard, vraag haar dan ook gelijk vergoeding voor het aantal dagen dat ze de lening van het ijsje aannam, transportkosten en onkosten. Misschien nog een schadevergoeding omdat je ook makkelijk een 2e ijsje voor jezelf had kunnen halen.quote:
Je vergeet smartengeld omdat hij er niet mee om kon gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat is een optie uiteraard, vraag haar dan ook gelijk vergoeding voor het aantal dagen dat ze de lening van het ijsje aannam, transportkosten en onkosten. Misschien nog een schadevergoeding omdat je ook makkelijk een 2e ijsje voor jezelf had kunnen halen.
Wat denk je dan van het leed dat de mede FOK!ers is aan gedaan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:40 schreef Robere_Renaissance het volgende:
[..]
Je vergeet smartengeld omdat hij er niet mee om kon gaan.
Overigens ook smartengeld omdat hij er een topic over moest openen en zovty daarvan ongelukkig wordt...
Dus we delen het bedrag dat de TS ontvangt van het desbetreffende meisje en delen dat door het aantal gedupeerde die hier hun klacht hebben uitgesproken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat denk je dan van het leed dat de mede FOK!ers is aan gedaan?
De schade aan de economie omdat ts nu niet iets anders kon kopen als dat ijsje
Terechte actie van AP wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Dus je wilt geen contact meer met d'r omdat ze je ijsje maar half opat?
Ja, want geldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |