Stuurdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef Dartanion het volgende:
AP, ik maak genoeg geld voor 3 van die dure dates naar je over als je mij een naaktfoto van Fairydust stuurd
Hazelippenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
WanhopigWaarom zo graag een naaktfoto van een meisje van 13 met een hazelip?
Ondanks dat ik je een mongool vind Jetty(AP?) vind ik je topics wel in orde
Ik kan herinneren dat ik je foto heb gezien ja. Hazenlip.... ach in elk geval een vage lipquote:
http://i31.tinypic.com/k1wcc1.jpgquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kan herinneren dat ik je foto heb gezien ja. Hazenlip.... ach in elk geval een vage lip
Best een leuk meisje hoor, alleen jammer van de hazelipquote:
Hij bedoelde waarschijnlijk je andere lippen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Fairydust het volgende:
[..]
http://i31.tinypic.com/k1wcc1.jpg
Tuurlijk.
Die kan hij niet gezien hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk je andere lippen.
Vleesflapquote:
platgeslagenvleesvlinder.jpgquote:
Hij had beloofd dat ie gisterenavond zou terugkomen gewoon als APquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Hondenfluitje het volgende:
Hehe eindelijk is dat kutpubertje wegMaar hij zal ondertussen vast alweer onder een kloon posten
Ben jij dat AP?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:03 schreef Hondenfluitje het volgende:
Hehe eindelijk is dat kutpubertje wegMaar hij zal ondertussen vast alweer onder een kloon posten
Hij had beloofd dat hij op zou rottenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had beloofd dat ie gisterenavond zou terugkomen gewoon als AP
Dat hij voor de 4e of 5e keer zei dat hij niet meer terug zou komen zou je ook op die manier kunnen opvatten iddquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had beloofd dat ie gisterenavond zou terugkomen gewoon als AP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |