Ik doe het ook allemaal voor jullie, het is elke week weer een beproevingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en bij twijfel over wat je van een optreden vond: laat eerst Malahide posten en dan kan je kijken of je het er mee eens bent of niet. Doe ik ook meestal.
Meid, ons neem je niet in de malingquote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik doe het ook allemaal voor jullie, het is elke week weer een beproeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Saeramir op 17-07-2010 10:06:25 ]
Laat je schoonmoeder gewoon 10 seizoenen SYTYCD zien en je hebt geen kind aan d'rquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:47 schreef Saeramir het volgende:
Woehoe, mijn schoonmoeder (die in mijn woonkamer leeft al 2 weken + de komende 2 maanden) en mijn man zijn weg, ik ga even afwassen, en dan rustig terug lezen en herkauwen![]()
Was dat maar waar, in haar ogen is dat allemaal HARAAAM en SMERIG en ONZEDIG!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:05 schreef Malahide het volgende:
[..]
Laat je schoonmoeder gewoon 10 seizoenen SYTYCD zien en je hebt geen kind aan d'r.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:41 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Was dat maar waar, in haar ogen is dat allemaal HARAAAM en SMERIG en ONZEDIG!
Ik heb met verbazing zitten kijkenquote:die gewoon na de afkondiging van Cat achterstevoren koprollen en de worm achteruit gaat liggen doen op het podium![]()
![]()
. I love the girl!!!
quote:van alle niet ballroom-dansers heeft Billy denk ik de beste jive ooit in SYTYCD laten zien. De kicks and flicks waren (bijna) subliem. En… hele sterke vooruitgang qua performance én inderdaad een behoorlijk goede connectie met Anya. Dus gooooo Billy, eindelijk begin je je reputatie waar te maken!
Wowquote:Robbie Kmetoni (winnaar SYTYCDA 3) en Janette Manrara (SYTYCD 5) in Burn The Floor
Ik ook, al vond ook ik die Engelendans echt niets. Ik mis Mary eigenlijk ook in de juryquote:En ik mis toch een beetje de Mia Michaels routines.
quote:Trouwens, vraagje: als jullie in het publiek zouden zitten, zouden jullie dan ook als debielen tijdens een dans met je armen staan klappen en zwaaien?
Ik denk het niet. Deze week had hij gewoon een heel emotionele dans, maar ik denk zelf niet dat America voor hem gaat voten als ie weer normale nummers krijgt. Ik zie er dat gewoon totaal niet in zitten.quote:Dit zou heel goed wel eens de Ommekeer van Rollebol kunnen worden. Ik hoop het.
quote:This is the girl...and here are your guys! Welcome to So you think you can dance!'
Tja, ik weet nog dat ik dat toen ook al vervelend vond. Niet zozeer dat die mensen ook eens in hun eigen stijl kunnen dansen, maar meer dat het zo arranged lijkt. Wat het natuurlijk ook is. But I wanted to believe in the hatquote:Ach, ik heb daar niet zo'n moeite mee. De Hoge Hoed is sowieso een fabeltje en anders zou Jose nooit zijn eigen stijl kunnen doen. Net zoals dat ze Melissa toen een balletstuk gaven. 'k Lig er niet wakker van. Bovendien had 'ie zijn eerste dans al zo verprutst
Moet je maar eens terugkijkenquote:Gets, nee. Waar jij niet op let![]()
Ik ben niet hard voor die knul. Vorige week zei ik nog dat ie goed had gedanst en vooruit was gegaan. Maar deze week kon er voor mij geen complimentje af nee.quote:Aah Saer, wat ben je hard voor die knul.
Welkom in dit kippenhok! Kom ook lekker meeschrijven!quote:Hey allemaal, ben nieuw op FOK! dus dit is mijn eerste reactie... Ik ben verslaafd... verslaafd aan SYTYCD USA, season 7 is wat mij betreft het leukste seizoen tot nu toe... Mark Kanemura weer terug! *drewl* Misschien daarom dat season 7 zo leuk is! Verder mag wat mij betreft de finale gaan tussen Kent en Rollebol! Ik blijf deze topic volgen, en kan niet wachten tot S07E15 online staat!
Come to mammy!quote:We weten het nu wel (maar gelukkig is daar mama Saer voor een dikke knuffel): BILLY BELL
Ik ga in september nog best duur op vakantie, en een paar dagen Londen zuigen je bankrekening leeg waar je bijstaat. Dus financieel gezien was het erg onverstandig. En de kaarten zijn ook belachelijk geprijsd, derde balkon achter een pilaar kost al 40 pond of iets in die buurt.quote:Op zondag 18 juli 2010 06:19 schreef Saeramir het volgende:
owvoor die video! Kan me voorstellen dat je spijt hebt, dat was some hell of a dance
Mary heeft een tijdje in Burn The Floor gezeten in de VS en ze heeft het schijnbaar erg druk met haar dansschool en andere projecten. Ze twitterde laatst wel dat ze graag terug zou komen als ze gevraagd werd en tijd had. Het gekke is wel dat vantevoren werd aangekondigd dat ze weer zou gaan choreograferen voor SYTYCD.quote:Ik mis Mary eigenlijk ook in de juryWaar is zij gebleven? Is ze soms ziek?
Je weet dat de judges tot aan het einde iemand blijven wegstemmen hèquote:Ik denk het niet. Deze week had hij gewoon een heel emotionele dans, maar ik denk zelf niet dat America voor hem gaat voten als ie weer normale nummers krijgt. Ik zie er dat gewoon totaal niet in zitten.
Ik hoop het zelf ook niet. Ik kan hem nog steeds niet uitstaan.
Dat genoegen laat ik maar even aan me voorbij gaanquote:Moet je maar eens terugkijkenIk dacht dat iedereen zich daar aan zou ergeren, zo opvallend vond ik het
Alleen in de finale geloof ik. Dat heb ik ergens in een oud topic gezet.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:21 schreef Saeramir het volgende:
Er komt geen moment dat de judges hun macht verliezen? Bij de top 5 bijvoorbeeld?
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:22 schreef Malahide het volgende:
- de judges stemmen iedere week één van de kandidaten weg, tot aan de finale, en kiezen hierbij uit de dansers die de minste publieksstemmen hebben gekregen. Alleen in de finale hebben de judges niks te zeggen!
Gevonden (zie edit)quote:Op zondag 18 juli 2010 11:16 schreef Cee het volgende:
Shit, nu twijfel ik.
Weet je wat, ik wacht op Mally's allesverlossende antwoord.
Daar is helemaal niks mis meequote:Op zondag 18 juli 2010 11:16 schreef Cee het volgende:
Shit, nu twijfel ik.
Weet je wat, ik wacht op Mally's allesverlossende antwoord.
Ik vind het eigenlijk ook wel tof. Tot nu toe hebben ze zo'n mazzel gehad. Alleen Melinda erin houden ten koste van Cristina was lichtelijk controversieelquote:
Een echte Ian_Nickquote:Op zondag 18 juli 2010 11:45 schreef Saeramir het volgende:
Mal - ik kan maar niet wennen aan je nieuwe avatar
't Is de Fok!-trend van het moment lieve mensen (ik mis altijd alles hier, deze keer eens nietquote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef Cee het volgende:
Ik kan er niet aan wennen, Mal.Het botst zo met je vrolijke posts.
Ik heb de neiging boos te kijken, maar dat komt omdat ik slecht tegen de zon kan en altijd loop te knijpenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef Saeramir het volgende:
Ik hoop wel dat jij in het echt wat gemener kijkt
Zeggen ze tegen mij ook. "Niet zo boos kijken!" Als ik blij ben kan ik ook alleen maar overdreven kijken want met een beetje glimlachen blijft het neutraal.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:54 schreef Saeramir het volgende:![]()
Tegen mij zeggen ze altijd, waarom kijk je zo boos. Zeg ik, sorry maar zo zie ik eruit als ik me ontspan
Ja, ja, kan niet tegen zon blabla, ik ben juist ontspannen blabla... gewoon een stel zure wijven hierquote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeggen ze tegen mij ook. "Niet zo boos kijken!"
SYTYCDquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Malahide het volgende:
Anyhoo, ik vind ze geweldig, die avatars van Ian_Nick en ik was gelukkig heel snel aan de beurt.
Lijkt wel slowchat hier, zometeen komt Tha_Erik langs met zijn
So you think you koffiekan dancequote:
Die assisted run blijft schitterend. Wanneer gaat Mia nou weer eens (echt) choreograferenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So you think you koffiekan dance.
For oldtime's sake:
.
Van Billy Bell's Facebook Fanpagequote:Op zondag 18 juli 2010 13:17 schreef Saeramir het volgende:
OMG MAL!
Het zou wel heel erg zijn als van DIE foto's mijn eierstokken op hol slaanWaar the heck heb je die nou weer vandaan? Bij dat model in de tweede en laatste foto lijkt er wel wat mis met de anatomie
![]()
Wat vooral opvalt is dat het kledingbudget van Cat ongeveer ééntiende was van wat het nu isquote:THANKS for the beautiful memories met die videos.. Wat een niveau waren diesiezoenen he.. Of is het nieuwe er gewoon van af ofzo?
Still my all time favourite. Deze en Addiction en Alex/Twitch hip hopquote:
Ja ik vind dat ook een heerlijk nummer en dans hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 14:10 schreef Malahide het volgende:
Dit blijft toch ook één van mijn guilty pleasures... die lange latten van Danny die alle kanten opvliegen en toch komt hij er mee weg...![]()
Damn Tha_Erik, die verdient het niet om slechts achter een linkje te blijvenquote:Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Bwee werkt niet met doorlinken.
http://www.facebook.com/photo.php?pid=82146&id=106991616015310
Die kon toch écht alleen maar zijn eigen stijl (en wat was die eigenlijk?).quote:Op zondag 18 juli 2010 15:26 schreef Saeramir het volgende:
Dat vind ik ook wel ja. Die AdeC straalt echt net zoveel uit als een muurbloem.
In seizoen 2 was er ook zo 1 waarbij ik hetzelfde gevoel kreeg.. Even opzoeken.
Oh ja, Ryan. Technisch goed maar verder..
[ afbeelding ]
Wel van jongetje tot man geworden niet?
Ik gelukkig wel. More for mequote:
Contemporary.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Die kon toch écht alleen maar zijn eigen stijl (en wat was die eigenlijk?).
Kan me herinneren dat 'ie net zoals Chikkie bakken stront van de judges over zich uitgestort kreeg.
Yep.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik gelukkig wel. More for me![]()
! Jij hebt Billy voor je hertenkampje.
quote:
quote:Zat net te kijken op Myepisodes.com, en zo gaat het worden:
22-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x16 Top 6 Perform
23-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x17 1 of 6 Voted Off
29-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x18 Top 5 Perform
30-Jul-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x19 1 of 5 Voted Off
05-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x20 Top 4 Perform
06-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x21 1 of 4 Voted Off
12-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x22 Top 3 Perform
13-Aug-2010 03:00 So You Think You Can Dance 07x23 Winner Announced
Dus 3 man in de finale.. Gek? Maar wel ok.
Persoonlijk vind ik tussen USA/Australië en Nederland in. Ze zijn daar nogal van de upgesekste dansen.quote:Op maandag 19 juli 2010 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe is de kwaliteit van SYTYCD Canada? Beetje goed of soort van NL-versie(die dit najaar weer van start gaat volgens mij)?
Inderdaad. Vaak is al het gras al voor Shankers' voeten weggemaaid. Ik wil écht een keer een ballroomjurylid. Hoeft niet per se Mary te zijn, Jason Gilkison is ook goed. Of zelfs die Toni-kenauquote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh waar ik trouwens wel een beetje weeïg van word is de jury in USA, en dan vooral het vaste rijtje van commentaar Nigel-Mia-Adam. Mix it up, neem eens een gastjurylid (Lil' C! Waar ben je! Mary! Tyce mag wegblijven), verander de volgorde eens, zodat Adam niet steeds hetzelfde hoeft te zeggen ("You will see what we mean when you watch it in playback"/"I'm gonna give you some technical advise").
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Was die Toni die hele lieve blonde vrouw? Die een keiharde bitch was bij de Las Vegas choreo?
Tweet Shankers anders even, dat we hier het Shankman-effect hebben vastgesteld en dat we het zielig voor hem vindenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:01 schreef Cee het volgende:
Ze moeten eigenlijk gewoon het zelfde doen als bij bijvoorbeeld X-Factor, daar mag steeds een ander jurylid beginnen met commentaar geven na een optreden. Blijft rouleren per kandidaat dus dan voorkom je inderdaad het Shankman-effect.
* twee choreos van Dmitry Chaplin, een samba en een paso doble. Wedden wie die paso krijgt? We hebben een J, we hebben een O, we hebben een S... Of... wat me nu ineens te binnen valt... misschien wel een paso met twee boysquote:The competition continues next week on a very special episode celebrating the milestone 150th episode of America’s favorite dance show when the Top 6 dance three routines – one with an All-Star partner, one with a fellow contestant and a solo – on a two-hour live performance show Wednesday, July 21.
Tune in the following night, Thursday, July 22 (9:00-10:00 PM ET live/PT tape-delayed), to see performances by Latin music superstars Enrique Iglesias and Pitbull; members of the American Ballet Theatre; and two SO YOU THINK YOU CAN DANCE All-Stars.
Wa's zijn twitter? Dan doe ik 't.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
Tweet Shankers anders even, dat we hier het Shankman-effect hebben vastgesteld en dat we het zielig voor hem vinden. Hij zit nu in Australië overigens.
quote:@adammshankman my friends & I wonder if it's possible the judges get to give a comment after a performance first, in turns.
@adammshankman ...you can't give much new critiques, 'cuz you're always last in line! It's not fair. We call it the Shankman-effect.
Do ye hear me Naahdjzel? Woohoo!!!!!!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:28 schreef Saeramir het volgende:
Mia weer gewoon lekker choreograferen en Mary bleren op de stoel. Zo hoort het
quote:@adammshankman Hmm. My tweets to you were grammatically challenged. I call it the [mijn twitternaam] effect. Sorry 'bout that.
laat maarquote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef Cee het volgende:
Godver er klopt geen reet van m'n zinsconstructie. Heb er meteen deze achteraan gegooid
[..]
Ja kijk eens een post voor je vorige post, mutske.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar wat je getweet hebt.
Al of niet met grammaticale fouten.
Ja heu, het gaat hier de laatste dagen zo snel, moet wennen aan het tempoquote:Op maandag 19 juli 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja kijk eens een post voor je vorige post, mutske.
Juistquote:Op maandag 19 juli 2010 20:48 schreef Malahide het volgende:
[..]
Do ye hear me Naahdjzel? Woohoo!!!!!!
[ afbeelding ]
Aah, the good old days.
Sorry, ben erg van de plaatjes de laatste dagen.
Ik snap dus echt geen reet van dat Twitter. Waarom zie ik jouw tweets niet?quote:
Nee, die lamlul heeft nog niet geantwoord.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:55 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ik snap dus echt geen reet van dat Twitter. Waarom zie ik jouw tweets niet?
Heeft ie nog geantwoord?
OMG OMG OMG OMG OMGquote:RT @adammshankman ...you can't give much new critiques, 'cuz you're always last in line! It's not fair. We call it the Shankman-effect. (via @CeeJayEff) lol. If you want me talking first, wage a campaign with my boss @dizzyfeet! I just work there!
Ja maar snap het dan! Wij, een handjevol uit het Hollandse veen getrokken fanboys en -girls, hebben via Ceetje zomaar contact gehad met ADAM SHANKMAN ZELF! Who gives a fuck wat 'ie terugzei, ook al is 't een lambal (still love you Adamquote:Op maandag 19 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:!
* Tha_Erik opent fles champagne.
Wel een beetje eendat ie niet meer fire in z'n belly heeft en met zo'n saai serieus antwoord komt ipv een "I KNOW IT'S SO UNFAIR!!!! NIGEL KEEPS MAKING ME LOOK STUPID AND TAKES THE WORDS RIGHT OUT OF MY MOUTH (and his fingers aren't all that tasty)."
Oh, well.
blijft legendarisch hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:15 schreef Malahide het volgende:
This calls for an Adam tribute party![]()
!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, gevonden.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:38 schreef Malahide het volgende:
Info over de shows van deze week:
[..]
* twee choreos van Dmitry Chaplin, een samba en een paso doble. Wedden wie die paso krijgt? We hebben een J, we hebben een O, we hebben een S... Of... wat me nu ineens te binnen valt... misschien wel een paso met twee boys![]()
![]()
(twee stiertjes
![]()
)
quote:RT @adammshankman lol. If you want me talking first, wage a campaign with my boss @dizzyfeet! I just work there!/ Yes but you get last word!
Nigel heeft mijn tweet van Adam geRT'd en is er op ingegaan en shit just got real.quote:I'm not sure why @adamshankman needs a campaign? He just needed to mention it. I'm delighted not to speak first.
Jawel, jij begon erover, ik blaatte toen instemmend mee. Cee zei toen iets over hoe het ging bij AI en toen blaatte ik "Let's Tweet Adam!" Dat deed ze toen omdat ik te schijterig ben voor dat soort dingen en toen... ging de bal aan het rollen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik heb er niks aan gedaan, maar toch voel ik me door Cee nu heel speciaal dat de grote baas Mr. Nigel Lythgoe, evening Sir! van ons (Cee's) bestaan af weet en praat met ons (tweet met Cee)!
Omg omg omg!
quote:SYTYCDISM
Please get @HOTtamaleTRAIN back on #SYTYCD choreographing. @dizzyfeet get on it. RT peepz!
Saer... blijf ademen... in door de neus... uit door de mond... en herhaal...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef Saeramir het volgende:
Heerlijk, wat er nu op Twitter gebeurtben zo benieuwd of het genoemd gaat worden bij de volgende show!
Die trouwens alweer over 2 daagjes is! Nog 2 nachtjes slapen![]()
* Saeramir kan niet wachten.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
"... and to help you decide who should get your vote we have the..."
-"JUDGES!!!!!!"
"Director, choreographer, and always last in line to speak, Adam Shankman! The lovely and gorgeouis Mia Michaels and executive producer Nigel Lythgoe, good evening SIR! But we have a treat for you, because today we will be joined by a guest-judgepanel from over the Atlantic Ocean, get your wooden shoes out, because they are from the Netherlands, it's Ang3l, Cee, Erik, Malahide and Searamir!"
-"WHOOOOOOOOHOOOOOOOOO!"
/
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar de frick is hij-die-als-eerste-genoemd-wordt![]()
eigenlijk?
Ik denk dat bedoeld wordt waar meneer in dit topic is (of juist niet is).quote:
Exactomundo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat bedoeld wordt waar meneer in dit topic is (of juist niet is).
Echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:06 schreef Malahide het volgende:
Loopt zeker te snollebollen op de Tilburgse kermis.
Michael! Van SYTYCD NL/VL. Daar wilde je ook mee trouwen, weet je nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
O! Close encounters of the twitter kind
En wie is die ene in het angel's harem plaatje met de rug naar ons toe? Ik herken hem niet!
Echt hè?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de anticlimax als er in de volgende aflevering niets van gezegd wordt? Bij mij E-FREAKIN'-NORM!
O jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Michael! Van SYTYCD NL/VL. Daar wilde je ook mee trouwen, weet je nog?
Ik zou het gewoon warm houden, anders is het te lang tussen de tweet en de uitzending!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Echt hè?
We zijn een petit peu sneu maar hee, mag het een keer?
Neeeee, niet pushen, anders jinxen we hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon warm houden, anders is het te lang tussen de tweet en de uitzending!
Mijn naam foutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
"... and to help you decide who should get your vote we have the..."
-"JUDGES!!!!!!"
"Director, choreographer, and always last in line to speak, Adam Shankman! The lovely and gorgeouis Mia Michaels and executive producer Nigel Lythgoe, good evening SIR! But we have a treat for you, because today we will be joined by a guest-judgepanel from over the Atlantic Ocean, get your wooden shoes out, because they are from the Netherlands, it's Ang3l, Cee, Erik, Malahide and Searamir!"
-"WHOOOOOOOOHOOOOOOOOO!"
/
Bij mij ook wel hoor.. Nigel maakt toch wel vaker opmerkingen over zijn Twitter. Ik verwacht op zijn minst een grapje erover.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de anticlimax als er in de volgende aflevering niets van gezegd wordt? Bij mij E-FREAKIN'-NORM!
Nou, dat is een instant classic hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 06:04 schreef Saeramir het volgende:
Nog 1 dagje mensen![]()
Ik zat net een trailer van Nathan te kijken in een film waar Twitch en Ade ook in spelen, en ik moet iets bekennen.
Ik vind Nathan echt een engerd![]()
![]()
En ik was nog wel zo gek op hem
Robert belde me net. Hij wil mij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:28 schreef Malahide het volgende:
Ach, voor hetzelfde geld is de Hoge Hoed hem weer gunstig gezind. Ik voel nl. een all male paso doble aankomen. En dan nog een hiphopje erbij, of iets jazzerigs wat ze weer op zijn persoon kunnen choreograferen... komt het toch nog allemaal goed.
En dat troosten van Jose... please, ik ga me echt niet in die Cee-Ang3l-slangenkuil werpen. Ik stort me wel op Rollebol. Wil wel zo'n trophy aan mijn arm. En er een beetje fatsoen in patsen vin'k ook niet erg
.
Nee, niemand wil die dartelende mekkergeitquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:41 schreef Saeramir het volgende:
* Saeramir is zo blij dat ze voor Billy Bell niet hoeft te vechten![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niemand wil die dartelende mekkergeit
't Is vermoeiend but somebody's got to do it ehhh... themquote:
Ik ookquote:maar even zonder gekkigheid. Ik zit het ondergeschoven season 6 nog eens selectief te kijken, en ik merk toch echt wel hoezeer ik toen een overdosis SYTYCD had. Ik kon er gewoon niet echt van genieten. Maar het was toch een goed seizoen hoor.
Gev is op afroep beschikbaar als ik behoefte heb aan iets kleinsquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef Saeramir het volgende:
Moet Gev er ook om lachen, Mally? Heb je die soms ergens in een kast verstopt voor als Ade, Twitch en Russell naar huis zijn?
Dit miste ik vorig jaar ook al. Russell wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis dit seizoen wel een beetje een powerhouse. Een grote sterke mannelijke man. Het zijn allemaal van die jochies dit seizoen.
--> KPDquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Oke oke, neem ik Rollorobeeeeert wel weer dan.................
*likt lippen af*
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:33 schreef Malahide het volgende:
Gev is op afroep beschikbaar als ik behoefte heb aan iets kleins.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Hey er zitten maar 2 jongetjes in de klas! En waarom heeft 1 van de 2 een wit shirt aan en de rest zwart?
Jaloers, any?quote:
Jan Kooimanquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
[..]
Jaloers, any?
Jullie weten wat ze zeggen hè: kleine man, grote Jan
Huh, ze wilde hem anders laatst wel 'into her deeper place'quote:
Ik vind het langzamerhand een beetje belegen worden die een-tweetjes tussen hen.quote:Ik vind dat trouwens zo'n humor, die 2
Ik vind Cat sowieso ERG fijn als presentatrice. Lekker los, grapjes makend.
Zeker als je de inside jokes na 6 seizoenen kent.
Getver, die bionische engnekquote:
Of we gaan ze nadoen. The Humming Bird & The Flower lijkt me echt iets voor mij en Erikquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:06 schreef Ang3l het volgende:
We moeten op de SYTYCD meeet gewoon een Best Of marathon houdden
Dat iedereen zijn of haar fav dansen meeneemt, oveer alle landen heen.
En dat we dan gaan kwijlen en zo.
Dan vraag ik Robert wel ff of ie een dansje komt doen.
Jij mag Sweet Dreams doen, met een man naar keuzequote:
Billy komt naar NL om over de tafel heen te zeilenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij mag Sweet Dreams doen, met een man naar keuze.
Billy had toch niemand anders?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
Zo ben ik. Zo ben ik.
It's a small gay world after all.
Was zo geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Cee natuurlijk, wie andersquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie offert zich op voor een tapsessie met Nigel Lythgoe?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef Ang3l het volgende:
NEE BILLY WILDE HEEL GRAAG TOEN IK ZEI "Saeramir wil meet je de tafeldans doen!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Ang houdt niet van disco, maar ik wil die disco van Janette en Brandon wel met je doen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Doen we ook een disco'tje? Die vind ik (meestal) zo vrolijk, vooral als die ene vrouw ze choreo't.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:03 schreef Saeramir het volgende:![]()
ohh, mensen.
Zeg maar tegen Neil dat ik hem niet nodig heb. Billy giechelde al dat ie het heel leuk vond om die plange over de tafel met me te doen, en toen dartelde ie weg om even een puistje weg te knijpen
Ja preciesquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Ang houdt niet van disco, maar ik wil die disco van Janette en Brandon wel met je doen!
* Saeramir snatcht het voor Mal's neus weg
Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:07 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, Ang. Kun je ook even voor me regelen dat Jakobb invliegt? Ik wil Tore My Heart ook wel doen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer?
[ afbeelding ]
O trouwens, Nicholas Archimbault slaapt dat weekend sowieso al bij mij, dus we zullen die engelen dans wel doen samen. Hij met die zwarte vleugels, ik met witte
Erik, dit is Nico:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is God.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
Hebben jullie trouwens door dat ik aan het werk ben?
[fok!mode]
Stelletje werklozen/uitkeringstrekkers/vreters uit de staatsruif/luie studenten/bijstandsmoeders
[/fok!mode]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
Hebben jullie trouwens door dat ik aan het werk ben?
[fok!mode]
Stelletje werklozen/uitkeringstrekkers/vreters uit de staatsruif/luie studenten/bijstandsmoeders
[/fok!mode]
Ik las fapsessie.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie offert zich op voor een tapsessie met Nigel Lythgoe?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Saeramir het volgende:Dit kán niet waar zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Nou, gaat goed met dit seizoen...You cheated on me with choreography.
Een tweet van 24 minuten geleden..quote:Billy Bell: song of the day: "Mount Wroclai" by Beiruit so excited for the show today! Some great stuff!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef Saeramir het volgende:
What the...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja zeg, het is wel een ongelukseizoen. Straks wint AdeChike by default.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Erg betrouwbaarquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:06 schreef Saeramir het volgende:
Het is wel vreemd, begin nu te twijfelen of die info wel betrouwbaar is..
[..]
Een tweet van 24 minuten geleden..![]()
Hoe betrouwbaar is normaalgesproken SYTYCDism Mal?
Actieve kandidaten mogen toch niet twitteren? Was bij American Idol in ieder geval zo. Ik weet dat Neil twittert maar da's geen kandidaat dus dat zal een uitzondering zijn. Dus ik trek m'n twijfels bij een tweet van Billy.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
Erg betrouwbaar, dus wsl. is het wel waar.
Maar dat getwitter van Belletje is dan wel gek...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Tha_Erik, ik besef me nu dat alles wat je post/suggereert, uitkomt.
Jamaar ik vind 'Tha_' mooier, want je bent niet zomaar iemand je bent DE iemand.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. I've got the power
.
Je mag wel Erik zeggen hoor, ik haat the tha_
If you insist mag je de Tha_ blijven gebruiken. Jij, als uitzondering.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Jamaar ik vind 'Tha_' mooier, want je bent niet zomaar iemand je bent DE iemand.
(maar ik zal je voortaan Erik noemen. Of Rik. Of Eer. Of Eertje. Of Eerepeer. Nee doe toch maar Erik.)
Ik begin nu te denken dat Nigel een Tonya Hardinkje georganiseerd heeft - honkbalknuppel tegen Billy's knietje - om er zeker van te zijn dat niet alle aandacht naar Adam en zijn Nederlandse Twitter/FoK!-vriendjes gaatquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat dit allemaal af zal leiden van onze missie om het programma over te nemen, Mal.![]()
Dus ik kijk en OMG.quote:OMG did you see @adammshankman 's tweet? They listened to you! LOL
-edit, ik vraag net aan vriendin 'echt waar?' en ze replied:quote:@adammcshankman Well people, You're twitter campaign worked!!! I walked in and the boss said "Adams first. I can't deal with all the tweets' " it was scary!
Ik ga kapot hier.quote:Oh they did!! Adam was 1st, even commented on the "campaign" LOL
ARE YOU KIDDING ME???????quote:Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef Cee het volgende:
OH MIJN GOD. Ik word net wakker en zie twitter en zie een tweet van een vriendin van me uit de US:
[..]
Dus ik kijk en OMG.
[..]
-edit, ik vraag net aan vriendin 'echt waar?' en ze replied:
[..]
Ik ga kapot hier.
CATquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kijken, na het eerste optreden;
Cat: "...Just to switch things up...I'm going to Adam first!"
Adam kijkt onschuldig en zegt "...Me?"
Waarop Cat zegt "...Don't look so shocked, I know you've been campaigning!"Shit just got reeeeaal. En nu moet ik wachten tot vanavond laat of zelfs morgen tot ik de rest kan zien.
OMGquote:Op donderdag 22 juli 2010 06:37 schreef Cee het volgende:
OH MIJN GOD. Ik word net wakker en zie twitter en zie een tweet van een vriendin van me uit de US:
[..]
Dus ik kijk en OMG.
[..]
-edit, ik vraag net aan vriendin 'echt waar?' en ze replied:
[..]
Ik ga kapot hier.
Vierdaagse(feesten)quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:37 schreef Cee het volgende:
Ik moet nu gaan werken en daarna ga ik naar de Vierdaagse en daarna naar de kermis maar ik blijf doorgrinniken. Ik zie jullie later!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha, VET!quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:13 schreef Cee het volgende:
Ik zit te kijken, na het eerste optreden;
Cat: "...Just to switch things up...I'm going to Adam first!"
Adam kijkt onschuldig en zegt "...Me?"
Waarop Cat zegt "...Don't look so shocked, I know you've been campaigning!"Shit just got reeeeaal. En nu moet ik wachten tot vanavond laat of zelfs morgen tot ik de rest kan zien.
Oh dat ga ik proberen. Op zich is het internet hier best vlot, behalve als mijn huisgenoten ook aan het downloaden gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:04 schreef Saeramir het volgende:
http://www.rlslog.net/so-(...)rform-hdtv-xvid-fqm/
hier kreeg ik m binnen 2 uur binnen, jij in NL moet m binnen een uur wel binnen hebben. hotfile.com en megaupload zijn altijd erg goed.
The prophecy still holds! Al jullie nonbelievers geloofden niet dat we iets zouden bereiken, maar IK liet me niet van mijn geloof brengen (Mwuhahaha!)quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Tha_Erik, ik besef me nu dat alles wat je post/suggereert, uitkomt.
quote:CeeJayEff
@adammshankman Glad we could be of help! I sort of feel very powerful. I'm going to try to lift up a truck now, since anything is possible.
Mooi hèquote:
Doe toch eens wat op je werk en schrijf dat verslag NUquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Saer, zóóóó niets eens met je soms (Lauren, RobertRollebol), en zóóóó wel eens met je op andere punten (paso, samba).
Damn, kan pas morgen schrijven, daar baal ik van.
Waarom spreken jullie niet af? En dan doen jullie die mooie assisted run van Joshua en Katee samen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Malahide het volgende:
[..]
Mooi hè?
Kan het niet uitstaan dat Cee en ik vanmiddag ongeveer 500 meter van elkaar verwijderd zijn.
So close, but so far away...
Ik wil een 'run to me' met haar doen...
Neeeeee, ik heb mijn SYTYCD-schriftje niet bij me, dan mis ik al die potentieel leuke kwinkslagen en gebbetjes die ik tijdens het kijken neerkrabbel voor laterquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Doe toch eens wat op je werk en schrijf dat verslag NU
Ik dacht wel dat jij het op dat soort punten niet eens zou zijn
Dus ja.. Ik denk dat America het nu wel door heeft toch?quote:Jose is the Least likely to get Injured next because he doesn't really dance much!!! So You Think You Can Sit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |