Michael! Van SYTYCD NL/VL. Daar wilde je ook mee trouwen, weet je nogquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
O! Close encounters of the twitter kind
En wie is die ene in het angel's harem plaatje met de rug naar ons toe? Ik herken hem niet!
Echt hè?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de anticlimax als er in de volgende aflevering niets van gezegd wordt? Bij mij E-FREAKIN'-NORM!
O jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
Michael! Van SYTYCD NL/VL. Daar wilde je ook mee trouwen, weet je nog?
Ik zou het gewoon warm houden, anders is het te lang tussen de tweet en de uitzending!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Echt hè?
We zijn een petit peu sneu maar hee, mag het een keer?
Neeeee, niet pushen, anders jinxen we hetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon warm houden, anders is het te lang tussen de tweet en de uitzending!
Mijn naam foutquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
"... and to help you decide who should get your vote we have the..."
-"JUDGES!!!!!!"
"Director, choreographer, and always last in line to speak, Adam Shankman! The lovely and gorgeouis Mia Michaels and executive producer Nigel Lythgoe, good evening SIR! But we have a treat for you, because today we will be joined by a guest-judgepanel from over the Atlantic Ocean, get your wooden shoes out, because they are from the Netherlands, it's Ang3l, Cee, Erik, Malahide and Searamir!"
-"WHOOOOOOOOHOOOOOOOOO!"
/
Bij mij ook wel hoor.. Nigel maakt toch wel vaker opmerkingen over zijn Twitter. Ik verwacht op zijn minst een grapje erover.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe groot is de anticlimax als er in de volgende aflevering niets van gezegd wordt? Bij mij E-FREAKIN'-NORM!
Nou, dat is een instant classic hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 06:04 schreef Saeramir het volgende:
Nog 1 dagje mensen![]()
Ik zat net een trailer van Nathan te kijken in een film waar Twitch en Ade ook in spelen, en ik moet iets bekennen.
Ik vind Nathan echt een engerd![]()
![]()
En ik was nog wel zo gek op hem
Robert belde me net. Hij wil mij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:28 schreef Malahide het volgende:
Ach, voor hetzelfde geld is de Hoge Hoed hem weer gunstig gezind. Ik voel nl. een all male paso doble aankomen. En dan nog een hiphopje erbij, of iets jazzerigs wat ze weer op zijn persoon kunnen choreograferen... komt het toch nog allemaal goed.
En dat troosten van Jose... please, ik ga me echt niet in die Cee-Ang3l-slangenkuil werpen. Ik stort me wel op Rollebol. Wil wel zo'n trophy aan mijn arm. En er een beetje fatsoen in patsen vin'k ook niet erg
.
Nee, niemand wil die dartelende mekkergeitquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:41 schreef Saeramir het volgende:
* Saeramir is zo blij dat ze voor Billy Bell niet hoeft te vechten![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, niemand wil die dartelende mekkergeit
't Is vermoeiend but somebody's got to do it ehhh... themquote:
Ik ookquote:maar even zonder gekkigheid. Ik zit het ondergeschoven season 6 nog eens selectief te kijken, en ik merk toch echt wel hoezeer ik toen een overdosis SYTYCD had. Ik kon er gewoon niet echt van genieten. Maar het was toch een goed seizoen hoor.
Gev is op afroep beschikbaar als ik behoefte heb aan iets kleinsquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef Saeramir het volgende:
Moet Gev er ook om lachen, Mally? Heb je die soms ergens in een kast verstopt voor als Ade, Twitch en Russell naar huis zijn?
Dit miste ik vorig jaar ook al. Russell wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik mis dit seizoen wel een beetje een powerhouse. Een grote sterke mannelijke man. Het zijn allemaal van die jochies dit seizoen.
--> KPDquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Oke oke, neem ik Rollorobeeeeert wel weer dan.................
*likt lippen af*
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:33 schreef Malahide het volgende:
Gev is op afroep beschikbaar als ik behoefte heb aan iets kleins.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:41 schreef Ang3l het volgende:
Hey er zitten maar 2 jongetjes in de klas! En waarom heeft 1 van de 2 een wit shirt aan en de rest zwart?
Jaloers, any?quote:
Jan Kooimanquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
[..]
Jaloers, any?
Jullie weten wat ze zeggen hè: kleine man, grote Jan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |