quote:
't Is vermoeiend but somebody's got to do it ehhh... them

.
quote:
maar even zonder gekkigheid. Ik zit het ondergeschoven season 6 nog eens selectief te kijken, en ik merk toch echt wel hoezeer ik toen een overdosis SYTYCD had. Ik kon er gewoon niet echt van genieten. Maar het was toch een goed seizoen hoor.
Ik ook

. En we hebben het een pietsie onderschat. Maar het is zeker niet het beste seizoen en zeker op choreografisch gebied matig. Er zaten een paar dansers bij die echt veel beter tot hun recht waren gekomen in een ander seizoen. Ik noem Jakob, Russell, Ellenore, Legacy... die zijn nu al bijna vergeten

. Inderdaad door de overdosis aan SYTYCD en de rotvaart waarmee seizoen 6 erdoorheen gejast werd.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:01 schreef Saeramir het volgende:Moet Gev er ook om lachen, Mally? Heb je die soms ergens in een kast verstopt voor als Ade, Twitch en Russell naar huis zijn?

Gev is op afroep beschikbaar als ik behoefte heb aan iets kleins

.
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:Ik mis dit seizoen wel een beetje een powerhouse. Een grote sterke mannelijke man. Het zijn allemaal van die jochies dit seizoen.
Dit miste ik vorig jaar ook al. Russell was

maar toch ook niet echt een kerel, Legacy was

maar dat stemmetje deed een hoop teniet en Ryan... ja, dat was wel een echte man maar ik ben niet zo van de sportschoolspieren en zijn kop deed me ook niet echt smelten.
Ik wil verdomme een Philippe

. Weg met die contemporaryhertjes. Jachtgeweer

!