Een echte Ian_Nickquote:Op zondag 18 juli 2010 11:45 schreef Saeramir het volgende:
Mal - ik kan maar niet wennen aan je nieuwe avatar
't Is de Fok!-trend van het moment lieve mensen (ik mis altijd alles hier, deze keer eens nietquote:Op zondag 18 juli 2010 12:50 schreef Cee het volgende:
Ik kan er niet aan wennen, Mal.Het botst zo met je vrolijke posts.
Ik heb de neiging boos te kijken, maar dat komt omdat ik slecht tegen de zon kan en altijd loop te knijpenquote:Op zondag 18 juli 2010 12:52 schreef Saeramir het volgende:
Ik hoop wel dat jij in het echt wat gemener kijkt
Zeggen ze tegen mij ook. "Niet zo boos kijken!" Als ik blij ben kan ik ook alleen maar overdreven kijken want met een beetje glimlachen blijft het neutraal.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:54 schreef Saeramir het volgende:![]()
Tegen mij zeggen ze altijd, waarom kijk je zo boos. Zeg ik, sorry maar zo zie ik eruit als ik me ontspan
Ja, ja, kan niet tegen zon blabla, ik ben juist ontspannen blabla... gewoon een stel zure wijven hierquote:Op zondag 18 juli 2010 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeggen ze tegen mij ook. "Niet zo boos kijken!"
SYTYCDquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Malahide het volgende:
Anyhoo, ik vind ze geweldig, die avatars van Ian_Nick en ik was gelukkig heel snel aan de beurt.
Lijkt wel slowchat hier, zometeen komt Tha_Erik langs met zijn
So you think you koffiekan dancequote:
Die assisted run blijft schitterend. Wanneer gaat Mia nou weer eens (echt) choreograferenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So you think you koffiekan dance.
For oldtime's sake:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |