quote:Op zondag 6 juni 2010 18:17 schreef Cee het volgende:
NONDEJU m'n plaatje van Mark Kanemura werkt niet in de OP. Wat een faal, terwijl ik het nog wel gedubbelcheckt heb.Sorry I let you down, darlings. Om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Geweldige bijnaam.quote:
Gozer, schei uit...quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf blijf blijf echt huilen iedere keer als ik deze dans zie, no steeds..........
Amenquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:58 schreef Malahide het volgende:
Ik ga heerlijk spoileren dus be warned.
Zou het wat worden, dit seizoen? most definitely
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:47 schreef Esje-lief het volgende:
NEEEEEEE!! Waarom niet die ik hem last van me hamstring gozer!!!
Moet in principe niets uitmaken omdat ze iedere week een dans uit de hoge hoed trekken waaraan dan een genrekundige AllStar vast zit. Maar in de praktijk gaat dat natuurlijk heel veel uitmaken. Je zal Comfort maar krijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Geweldige bijnaam.
Ik heb nog niet echt een favoriet, ja, Billy Bell vond ik vorig jaar fantastisch dus ik denk dat dat m'n favoriet is. Zal me trouwens benieuwen hoe het amerikaanse volk gaat stemmen, er zitten namelijk All Stars tussen die beduidend populairder zijn dan de rest, als je dan net gekoppeld wordt aan die populaire All Star, heb je volgens mij meer kans. Omdat men niet wil dat die leuke All Star er uit vliegt. Of zijn het steeds wisselende combi's per liveshow?
Jullie moeten trouwens weten dat wanneer ik 'populaire All Star' zeg, ik 'Pasha' zeg.
Jij snapt het nog steeds niet hè?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Ja en als ik Stinkende Rus zeg dan bedoel ik óók Pascha
*rent weg*
Ja doewie, hij had Kent uit Watanappapakka toch al uitgekozen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Trouwens, ik gok dat ons Ang3ltje gaat kwijlen over Robert Rollebol.
Kind, hoe verzin je het, geniaal. Ik wil dat je straks mijn memoirs schrijft. Niet dat de memoirs zoveel boeiends te zeggen hebben, maar het laat het in ieder geval boeiend en interessant en leuk lijken.quote:Godverdegodver Lil’ C. Als Shankman voor de twaalfde keer per aflevering begint te lekken ga ik ff buiten een peukie roken, maar als jij met je swagger en je swigger en je swiffer nou ook al begint, nou, dan zit Malahide een uur later nog met dikke ogen en een rode neus op de bank hoor. Damn.
Holy crap, dat wordt een electriciteit waarmee je heel Vegas een weekend lang licht kan geven.quote:Lauren en Mark Kanamura…
Ik heb daar ook nog steeds helemaal niks mee, tapperts. Gisteren, was er een geinig liedje op de radio, ik begon uit vrolijkheid te tappen. Niet dat ik dat kan, maar dat weerhoudt me er niet van om als een idioot te gaan stampen met de voetjes.quote:Melinda Sullivan: oh Lord, weer een tapperes.
Weet je wat ik opeens denk!quote:Je zal Comfort maar krijgen . Misschien dat ze daarom 6 jongens hebben, dan kan er wel eentje lijden .
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:13 schreef Ang3l het volgende:
Ff tussendoor: IK jankte al.... omdat het mijn favoriet is... maar a;s Lil'"Buck"C er dan OOK nog eens bij gaat snotteren (I'm the cool one. Now I fee like Adam)......... nou dan veeg me maar op hoor.
Succes met trainen.quote:Godverdegodver Lil’ C. Als Shankman voor de twaalfde keer per aflevering begint te lekken ga ik ff buiten een peukie roken, maar als jij met je swagger en je swigger en je swiffer nou ook al begint, nou, dan zit Malahide een uur later nog met dikke ogen en een rode neus op de bank hoor. Damn.
Jepquote:Op donderdag 10 juni 2010 21:47 schreef Cee het volgende:
Trouwens, ik gok dat ons Ang3ltje gaat kwijlen over Robert Rollebol.
Ik ga nu de show kijken, maarre.... mag ik hieruit concluderen dat we weer een huwleijk voor mij op touw gaan zetten?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:37 schreef Malahide het volgende:
Cee, alvast voor jou:
POTVERDEPASHA.
It was better than you ever imagined girl.
Oh ja, alles wat ik over Robert Roldan heb gezegd in voorgaande posts neem ik terug:
HUBBAHUBBA en de Ang3lgaydar slaat bijna op tilt.
Al moet 'ie niet zoveel praten.
NONDEJU dat wel ja! Potverdrie. Zat ik me even kwijlend naar de showcase-show te kijken. Hal-LO. Robbie Rollebol.quote:Of Robert Rollebol! Zo gaan we hem gewoon noemen, hè Cee?
Qua STEMMEN ja.... niet qua hot steamy passionate sex!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
NONDEJU dat wel ja! Potverdrie. Zat ik me even kwijlend naar de showcase-show te kijken. Hal-LO. Robbie Rollebol.Sorry, Ang3l, je gaf aan voor hertje Kent te gaan, deze keuze was bindend, Rollebollie is mine.
Pak 'm dan als je kan!
Thanksquote:Oh wacht, ik kijk even naar de screenshots die Malahide heeft gepost hierboven van übergod Pasha en ik ben alweer om, je mag hem hebben, met een strikje eromheen, ik ga Pasha in bad doen.
Ik vond José ook echt su-per leuk. Ik hield niet van de manier waarop ie binnenkwam en zei dat ie Legacy wel eens ff ging verslaan, maar daarna begon ik hem ERG aanstekelijk te vinden met die huge-ass smile. En op zijn manier ook erg sexy lief knapquote:José (niet te verwarren met 1/3e van Luv) vind ik een superleuke gast maar hij was duidelijk het minst in het hiphopkwartet. Heb het idee dat hij zich wat geïntimideerd voelde maar ja, wie ben ik.
En dat wordt dan huwelijk nummer... wie heb je er het afgelopen jaar allemaal doorheengejast? Victor, Nick, en zat er een Canada ook niet nog iets lekkers? Damn dude...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nu de show kijken, maarre.... mag ik hieruit concluderen dat we weer een huwleijk voor mij op touw gaan zetten?
quote:Het blijft toch echt leuk kijken met jullie Kheb d'r zin an! HERE WE GO!!!!!!!!!
Oh God, daar gaan we weer. GristenNick all over againquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:44 schreef Cee het volgende:
NONDEJU dat wel ja! Potverdrie. Zat ik me even kwijlend naar de showcase-show te kijken. Hal-LO. Robbie Rollebol. Sorry, Ang3l, je gaf aan voor hertje Kent te gaan, deze keuze was bindend, Rollebollie is mine. Pak 'm dan als je kan!
Dat gaat toch een probleem worden hoor, al zal het wat makkelijker kijken zijn als ze één op één gaan dansen. Ik ga straks eens een lijstje met droomcombi's maken.quote:Ik ga nu even wat vertellen over wat ik van de showcase show vond. Nou, ten eerste het negatieve;
Ik vrees namelijk dat ik m'n ogen niet van de Allstars af kan houden. Die outshinen nu duidelijk nog de hertjes (op een enkel hert na dan) en daardoor focus ik mijn aandacht op de allstars en niet op de hertjes.
Net nog eens teruggekeken. Billy Bell... op een gegeven moment maakt 'ie een sprong en belandt dan op zijn kont met zijn benen wijd met de brandweerauto ertussen (klinkt enorm suggestief, maar kijk maar en je ziet wat ik bedoelquote:De dans van Mia vond ik zo mooi. Ik moest sniffelen. Prachtig gedanst, alsof ik naar een van die tussen-acts tijdens de results show zat te kijken. Het ontsteeg gewoon het kandidaat-gehalte. Prachtig, prachtig.
Ik vind het maar een creepy setje. Hij is sowieso raar (wel briljant, meestal, remember Starry Starry Nightquote:Ook de begin-dans met de hertjes en stars bij elkaar was weer vreemd maar wel lekker. Doet ie toch weer goed, onze Weejt met z'n mokkel.
quote:PASHA en nog wat mensen. Ja met Anya, die danste inderdaad die andere chick er zonder probleem uit, ze zaten echt verlegen om een leuke ballroom danseres dit seizoen en tsja, dan doemijdiemaardan, zo moet het gegaan zijn tijdens het juryberaad. Jammer, zie liever een zeer getalenteerd contemporary-hert zich wagen aan ballroom. Maar misschien weet ze zich wel te bewijzen en had ze gewoon haar dag niet.
NEE, muts, je mag over een half naakte Pashaübergod kronkelen 2 minuten lang en dan heb je je dag niet, laat me niet lachen, Taco Del. Nee geintje, ik vond haar wel leuk overkomen.
Ik zou graag wat meer van dit soort contemporary zien bij SYTYCD. Maar ja, toegankelijkheid is wel érg belangrijk, vooral bij een televisieshow met een miljoenenpubliek.quote:Oh oh trouwens mensen, ik ben eergisteren naar een dansvoorstelling geweest van 3e en 4e jaars studenten dans van de dansacademie hier. Het was modern, en dan niet contemporary achtig maar echt op hele vreemde (tergende, vaak) muziek en ze lieten zich zo keihard vallen soms en stompten met blote voeten over de vloer en je zag hele mooie elementen die ik kende uit de vele SYTYCD routines maar dan eigenlijk op z'n 'puurst', het was mooi om te zien hoe die mensen acteren met iedere vezel in hun lijf, af en toe slaakten ze een oerkreet en zat ik er een beetje ongemakkelijk naar te kijken. Weet nog niet echt wat ik er van moest vinden, het was niet heel toegankelijk maar toch...interessant?
Anya lijkt me iets te veel op een Russiche importbruid met dat peroxidehaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Thanks En ik moet toegeven: Pasha looked better than ever. (Anya niet trouwens, vind dat blonde niet mooi).
Jose is op een verontrustende manier erg yummiequote:Ik vond José ook echt su-per leuk. Ik hield niet van de manier waarop ie binnenkwam en zei dat ie Legacy wel eens ff ging verslaan, maar daarna begon ik hem ERG aanstekelijk te vinden met die huge-ass smile. En op zijn manier ook erg sexy lief knap.
Ik wilde netquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:55 schreef Malahide het volgende:
Wisten jullie trouwens dat SYTYCD Canada seizoen 3 op 15 augustus begint? Samen komen we de zomer door lieve vriendjes![]()
.
* Malahide is jaloersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde netdoen maar toen bedacht ik me dat ik een kleine maand later op vakantie ben en het dus een tijd niet kan volgen maar toen realiseerde ik me weer naar welk land ik op vakantie ga. Canada!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:14 schreef Cee het volgende:
Noorwegen lijkt me ook mooi!Vrienden van mij zijn er vorig jaar geweest, foto's deden me denken aan Schotland en Schotland vond ik echt super supermooi, leuk etc.
Ik ga rondtouren door West-Canada! Staat al een jaar of 5 op de planning maar steeds had mijn vakantiebuddy geen geld/tijd etc.
en ja ik heb al naar de SYTYCD Canada-website gekeken om te zien waar de show wordt opgenomen, misschien zijn er kaartjes verkrijgbaar, maar het wordt dus in Toronto opgenomen lijkt het![]()
Dat was dus de scene waarbij ik echt een niagaaaaara aan emoties zo HUP door m'n traanbuis knaldequote:Op maandag 14 juni 2010 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben bij, dit seizoen. Omg ik zat echt keihard mee te janken, I'm such a sissy
.
! Kent
. Ik wil 'm in een doosje stoppen en bij me dragen
.
QFT.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Als ik dat zo bescan dan denk ik: GIODVERRRR vanaaf snel downloaden!
Stelletje jankballen hier in dit topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
QFT.
Ik zag kippenvel, tranen en toen was ik om.
linkquote:Shane Sparks Pleads Not Guilty to Child Molestation Charges
Posted Mar 11th 2010 02:58PM
'America's Best Dance Crew' judge Shane Sparks has entered an official plea of not guilty to the eight counts of child molestation he was charged with back in December.
The Emmy nominee, who has worked with Aaliyah, Lindsay Lohan and Monica, was arrested on December 18. He was held on $590,000 bail in a Van Nuys, California, jail, and was released the following day.
According to TMZ, Sparks, whose work as a choreographer was featured on 'So You Think You Can Dance' prior to his role as a judge on 'America's Best Dance Crew,' is accused of repeatedly molesting an underage girl for many years, beginning in 1994. Sparks' lawyer has called the charges against his client a "Hollywood style" plot to extort money from the star.
Sparks is not the first 'So You Think You Can Dance' cast member to find himself in trouble with the law. Choreographer Alex Da Silva was arrested for sexual assault in 2009.
Sparks is scheduled to appear back in court on April 20
en spuwde ik zowaar een beetje Optimel 0% vet yoghurtdrink (red grapefruit) op mijn beeldscherm van het lachen. Thanks Ceequote:Ik weet trouwens wat er in die middenste locker zat van het Footloose optreden.
Dominic natuurlijk!
Mmm, zit wat in misschien. Persoonlijk denk ik dat het puur het niveauverschil is. Geen een van de meiden heeft een memorabele dans laten zien (mede door de choreos!) en van de mannelijke AllStars was alleen Mark wow. En Pasha naturellementquote:Wat betreft de results show: een grote feest van fast forward-button-verkenning. Griebus, ze blijven die kansloze acts promoten he?Guess we'll have to learn to live with it. Ben niet verbaasd om de bottom 3, frappant genoeg 3 meiden die allemaal gepartnerd waren aan toch wel een van de populairste allstars volgens mij (Pasha, Twitch en Mark! wtf). Logische verklaring daarvoor? Ik zal het proberen:
De desbetreffende allstar was zo populair, dat de meeste mensen zich op die persoon focusten en daardoor de kandidaat vergaten en niet op haar stemde. Ik bedoel, wie weet er nou echt nog te vertellen hoe die meiden waren? Ik lette er niet op in ieder geval.
Spot on. Tactisch elimineren, niks anders. Melinda's getapperdeflapper was gewoon beschamend en van Cristina gingen mij salsavoetjes ook niet van de vloer. Alexie was veruit de beste en veelzijdigste van dit drietal.quote:Wel jammer dat ze van de 3 meiden degene met de meeste potential eruit hebben gesodemieterd, oké, haar Dance of Death was niet bepaald imponerend (ze danste eerder voor een snelle genezing van een verkoudheidje dan dat ze voor haar leven danste) maar gut we zitten nog steeds met die tappert en die niet-Anya opgescheept. Kan me voorstellen dat de jury haar keuze heeft gebaseerd op een behoud van een zo afwisselend mogelijk specialiteitenveld tussen de verschillende kandidaten. Anders zit het barstensvol contemporary-hertjes en wordt de uitdaging wat minder. Weet ik veel.
En dat relikippenborstje van Nick vond je wel lekker... dudequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:37 schreef Ang3l het volgende:
Kent!![]()
![]()
![]()
Alex....
Robert(al vind ik zijn lijf helemaal niet zo geweldig hoor, hij is best dun, kippenborstje... en hij moet minder suiker eten want hij's hyper. Ik ben zelfs bang dat ik me aan hem ga irriteren. So shut up... and fuck me
Kthanksbye!)
Ik wil ze beide. Samen met uuuh.... die ene andere wiens nama ik kwijt ben. Die eerst zo'n lok had en toen niet meer. Ook zo'n contemporary darkhaired gay hunk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:22 schreef Malahide het volgende:
Nick lijkt op de zanger van Tokyo Hotel en Robert op George Clooney. Nou jij weer.
Kuponoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ze beide. Samen met uuuh.... die ene andere wiens nama ik kwijt ben. Die eerst zo'n lok had en toen niet meer. Ook zo'n contemporary darkhaired gay hunk.
Allicht dat Pasha verhinderd is. Die wordt door Cee getackled zodra 'ie het hotel binnenkomt en met vier leren riemen vastgesnoerd aan haar bed.quote:En dan gaan we kwartetten en verhuizen naar ene land waar je met meerdere mag trouwen. Hmmz... dat zijn dan vaak weer niet de landen waar mannen mogen trouwen he?
En jullie mogen allemaal komen op de bruiloft! En alle SYTYCD allstars ook!
Behalve Pasha natuurlijk, die is verhinderd. Hallo! Niemand mag mooier en geiler zijn dan de bruid!
ALL EYES ON ME!
Ja sorry, we hadden 't laat gemaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:29 schreef Malahide het volgende:
Op die bovenste foto ziet Nick eruit alsof 'ie de slaap nog niet uit heeft.
quote:
O jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:42 schreef Malahide het volgende:
Kreeg jij ook niet kriebels down under van dat Vlaamse hertje Michael?
Ik zat niet zo in die SYTYCD NL-topics, maar ik herinner me dat toch vaag.
NEE!!!!!!!! Droopy galore!quote:
I don't wanna fall another moment into your gravity!quote:
Wat een onsmakelijke referentie naar z'n zwarte gat zegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I don't wanna fall another moment into your gravity!.
Ik wil wel in zijn graviteit vallen heur.
Terwijl jij vanavond op je krent zit, naar keuze met wel of niet een oranje vuvuzela aan je lippen, sta ik te werken ja. Scheer je weg vlegel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Hebben jullie niks te doen of zo, dat jullie overdag een beetje gaan zitten kijken?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Malahide. Ik kan me eigenlijk volledig vinden in ongeveer ALLES wat je zegt.
Dom bleef er ook nog ff in hangen, totdat hij zich herinnerde dat hij aan Cat moest zitten. En ja, ik denk ook dat dit de beste dans van de avond was, jammer dat de judges niet enthousiaster waren.quote:Ik vond die lyrical hiphop eigenlijk wel de topper van de avond. Ik zat er ook in, en ik vond Lauren vrij overtuigend (al mocht ze inderdaad met die klappen wel wat meer echt meppen en niet zo gechoreografeerd meppen). Way cute dat ze daarna er nog zo in zat.
Dat was het moment dat ik het helemaal met hem gehad had, wat een griezeltje.quote:...what the hell waren de kotsbewegingen bij het nummeropnoemen?
Yep, ze heeft iets arrogants. Dat was ik vergeten op te schrijvenquote:Melinda's moeder natuur... Tja. Jammerlijke outfit. De voederbak van boer Pietersen is er niks bij. Verder vind ik haar als persoon gewoon vervelend. Oh kijk mij raar en anders zijn, maar ondertussen komt ze enorm hautain over.
Daar droom ik al ruim een jaar overquote:Ade![]()
. Je zou maar door zoiemand opgepakt worden.
Zit wel wat in. Travis is zó overduidelijk contemporary, dan moeten ze hem maar gewoon niet voor jazz vragen.quote:Travis Wall is gewoon een moderne choreograaf, en geen jazz, niet dat ik weet wat het verschil is, maar ik weet nog dat ik me tijdens die dans ook precies afvroeg waar nou eigenlijk het verschil in zit.
Hoe zou dat nou komen, ik heb precies hetzelfde. Misschien omdat ze alleen dingen in haar eigen stijl heeft gedaan. Als ze bv. Bollywood of krumpquote:Op een of andere manier is Ashley ook iemand die makkelijk uit het geheugen schiet.
quote:Alex met broadway was technisch goed, maar ik had (een beetje zoals Malahide) het gevoel dat ik naar dansende potten aan het kijken was.
Dat sowieso. Of hem niet iedere week twee choreos geven. Kwaliteit over kwantiteit.quote:Tyce moeten ze misschien maar gewoon even ontslaan ofzo.
Ik moet naar een vergadering hooooooooor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:34 schreef Malahide het volgende:
[..]
Terwijl jij vanavond op je krent zit, naar keuze met wel of niet een oranje vuvuzela aan je lippen, sta ik te werken ja. Scheer je weg vlegel.
Dat wordt wel een heel interessante dans dan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal wel zorgen dat Robert z'n mond dichthoud de volgende keer, ok?
Volgens mij zijn Mia en Mary 'rotating judges', dus ik denk dat Mia nog wel aan de slag gaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar nu Mia in de jury zit, dan doet ze zeker niks meer choreograferen? Ze was de allerbeste altijd vond ik.
Ja dat lieve blonde ballroompoesje die als choreografe in Las Vegas opeens enorme klauwen kreeg en een keiharde biatch werd zodat mensen terugverlangden naar Nappytabs of Mia, die ook al niet mals zijn in Las Vegasquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Malahide het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Mia en Mary 'rotating judges', dus ik denk dat Mia nog wel aan de slag gaat.
Overigens zou Mary ook gaan choreograferen. Alsof ze nog niet genoeg ballroom choreografen hebben.
Waar zijn overigens al die choreografen gebleven die bij de audities in de jury zaten? Toni, Big Broadway Bitch, die takkentrol met haar koptelefoon en er was er nog eentje geloof ik..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens was de openingsdans erg lekker. Die hype rond dat scoliosemenneke snap ik ook na het optreden van zijn crew nog steeds niet. En dat nummer van Debi Nova is stiekem best, zeker als er een bataljon All Stars hun tushis lopen te draaien op de achtergrond.
You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch vind ik Robert wel nog steeds echt een lekker hoofd hebben. Hij moet gewoon normaal doen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Ach ja, je hebt van die mensen die een speciaal SYTYCD-meekrabbelschriftje hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Even kort (denk ik nu). En niet in chronologische volgorde want dat kan ik niet uit mijn hoofd. En ook niet zo hip met kopjes van namen en dansstijl en choreograaf, want dat kan ik allemaal niet onthouden.
Neem er de tijd voor darling, hij is te goed om er doorheen te jassenquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:51 schreef Ang3l het volgende:
V'noggend stond ie er nog niet, maar misschien dat ik hem vanaaf voor Eclipse (hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihih) toch nog kan kijken!
Dat blijft een probleem bij zowel Kent als Billy. Dan vind ik zo'n Robert - die overigens jonger is dan Billy Bellquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooie analyse weer, Mala H. En je hebt zo gelijk over het gehinnik van Billy Bell. Dat moet ie niet doen. En kent moet ook een beetje (scratch beetje) downtonen. Ook vond ik 'm in deze outfit en met dit haar écht hééél jong lijken. Als in, prepuberaal ongeveer. Totaal niet als een man.
Ja ik ook hoor. Schattig en aandoenlijk will get you only so far.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dat blijft een probleem bij zowel Kent als Billy. Dan vind ik zo'n Robert - die overigens jonger is dan Billy Bell- toch veel aangenamer om naar te kijken. Ik ben duidelijk Camp Masculin Dancer
.
bron: SYTYCDISM Twitterquote:If you haven't heard already, @Allisonholker is injured this week and is being replaced with @Katee_Shean!
Het pianostuk waar Billy (volgens mij) zijn solo op danste.quote:
Een leuk pas de deuxtje tussen Alex en Billy.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:03 schreef Malahide het volgende:
Met die duetten deze week hè, dat de Top 8 ook gekoppeld gaat worden, dat kan nog wel spannende same sex-avoturen opleveren aangezien er nog maar twee dames over zijn. Waar hopen we op? Quickstep van Billy en Kent, dat sowieso. Maar serieus: een Argentijnse tango-duel met twee heren, dat zou pas
zijn. En dan uiteraard door Robert en Jose
. A girl can dream.
Verdere suggesties?
Wij noemen dat hier gratis kopen op internetquote:Op maandag 5 juli 2010 12:46 schreef rubje het volgende:
waarre kijken jullie de shows? online of download?
Niet bepaald nee, wel chills bij de contemporary van Travis maar dat was het wel een beetje.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het ook gezien, vond het geen topaflevering eigenlijk.
Ik ben het eens met de judges, maar nog meer eens met je eerste 2 regels. Hij hoefde echt geen ZAK te dansen op ene paar b-boy in contemporary gegoten pasjes in 't begin en verdre haar dragen. Noemde ik geen dans van de kandidaat, maar van de allstar dus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:22 schreef Malahide het volgende:
Jose & Lauren G. – contemporary – Mandy Moore
Wat werd hij gematst zeg, hij hoefde zóó weinig te doen. En wat ‘ie deed was, tja, best wel matig eigenlijk. Smartly choreographed by Mandy, zeg dat wel ja. Maar ik ben het enorm eens met de judges. Het is die toewijding, die passie, die totale schaamteloosheid (in de meest positieve zin van het woord) en dat heerlijke smoeltje… Tóch moet hij er eerdaags uit, want technisch ontwikkelt ‘ie zich te langzaam. Maar dan ga ik hem wel missen hoor, want wat een heerlijk kereltje.
OMG Cee je hebt een andere icon en nog wel eentje met een Hammiequote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:27 schreef Cee het volgende:
Ik had ook echt verwacht dat de jury iets zou zeggen over het gebrek aan echt danswerk dat José hoefde te verrichten in die choreo.
Maar dat zou geheel niet volgens script zijn dus was het voornamelijk beoordeling over zijn persoonlijkheid en z'n plezier. Prima. So You Think You Have A Heart.
Ik heb helaas afscheid moeten nemen van m'n webicon want die was te groot om te uploaden.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:18 schreef Malahide het volgende:
[..]
OMG Cee je hebt een andere icon en nog wel eentje met een Hammie.
* bonk *quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb helaas afscheid moeten nemen van m'n webicon want die was te groot om te uploaden.Dus dan maar eentje met m'n tralieterroriserende Hammie.
Stukje uit een interview met Alex! Speciaal voor jou, Mallie!
You said you were really close with everyone. Was there someone in particular that you became really close with?
I’m closest with Kent. He’s my best friend. We met day one, and we’ve been supporting each other the whole way. It’s crazy, you know? We were in Vegas together, and it’s funny because we became best friends and were like, “It would be awesome if we both made the show.” And we did. He’s one of my roommates. I also room with Jose and Robert. They’re the best people ever. And I have a new family here. It’s very sad to say goodbye.
And Kent was the one who coined your nickname, Alex Freaking Wong.
[Laughs] Yea, what a geek.
Precies, Adégodsammeikvindjestomgawegchike moet er uitquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap de bottom three niet. Ik zou daat Ashley nooit in verwacht hebben, en Billy eigenlijk ook niet. Arme Alex.
.
Nou, dat ze hem hebben gekozen en die prachtige Anthony Burrell hebben laten gaan... onbegrijpelijkquote:Op zondag 11 juli 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, Adégodsammeikvindjestomgawegchike moet er uit
Daar vind ik echt werkelijkwaar geen E-NE zak aan.
Ik weet dat Mia hard was.
Ik weet dat ze haar excuses aanbood.
Maar ik was het wel VOLLEDIG met haar eens.
Hij danst zielloos. Empty.
Jose die huilde en Kent die huilde en Billy die zijn snotterneus op de schouder van Kent legde...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest een beetje huilen.
En toen,na het filmpje, Alex in tranen was moest ik NOG meer een beetje huilen
En toen later José aan het huilen was moest nog veul keiharder een beetje huilen
quote:Op zondag 11 juli 2010 13:22 schreef Saeramir het volgende:
Oh en wat ik ook nog kwijt moet: als Ang niet doodverliefd op Robert is eet ik mijn hoed maar weer eens op
Jij hebt duidelijk de top 8 nog niet gezienquote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef Saeramir het volgende:
Het paste ook wel goed bij de arrogante uistraling van Robert.![]()
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:07 schreef Saeramir het volgende:
EDIT: lekker even terug gelezen en Malahide, wat ben je toch een heerlijk mens en wat kan je het toch goed verwoorden allemaalkostelijk. Ik betrap mezelf erop dat ik me soms meer verheug op jouw stukje dan op de dansen
![]()
En Kent en Alex hand-in-hand achter de bruid als bloemenjongetjes.quote:Op maandag 12 juli 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
Jose en ik gaan trouwen. Trouwens.
En Robert wordt ons bruidsmeisje and occasional threesomepje.
Het wordt toch wel een poolwedding darling?"quote:Op maandag 12 juli 2010 13:27 schreef Ang3l het volgende:
En Pasha stript op het vrijgezellenfeest!
EN jullie zijn allemaal uitgenodigd.
Ach, alleen maar de winnaar van season 6quote:
Dit seizoen?quote:Op maandag 12 juli 2010 18:07 schreef Malahide het volgende:
Je bent overigens wel een enorme slet dit seizoen, Ang.
A peace offering!quote:Eerst Kent maar eigenlijk toch niet, toen Robert en nu Jose! Zal Cee leuk vinden, dat je Jose voor haar neus weggesnatched hebt. Vandaar natuurlijk die wiedergutmachungsstrip van Pasha op de bruiloft.
Ik denk dat je Neil bedoeltquote:Op dinsdag 13 juli 2010 08:44 schreef Saeramir het volgende:
Lauren & NIck - Broadway
Ik heb deze geloof ik al twintig keer gezien inmiddels en hij verveelt nog steeds niet. Telkens als die versnelling aan het eind komt gaan hier de vuistjes de lucht inquote:Alex &.. Twitch?! - Hiphop
Ik dacht.. OMG disaster. MAAR OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan dit!!!!!!!!!!!!!!!! 1 van de beste hiphop nummers die ik OOIT ever ever gezien heb! En niet alleen door Twitch, niet alleen door de FANTASTISCHE choreo van de beste hiphop-choreografen in de wereld, MAAR OOK DOOR ALEX!!! Die zichzelf en iedereen overtrefte en TOTAAL paste in deze wereld die hem eigenlijk totaal vreemd zou moeten zijn!! Ik heb niet genoeg superlatieven voor deze dans en zal hem nooit genoeg zien denk ik. En dat einde..![]()
Beter kan het nooit meer worden. Ongelofelijk.
Ja. Mijn ex.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:17 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik denk dat je Neil bedoelt. Nick is dat Australische reli-gothje.
Alex ........... de jongen wie dit programma gewoon niet gegund isquote:[..]
Ik heb deze geloof ik al twintig keer gezien inmiddels en hij verveelt nog steeds niet. Telkens als die versnelling aan het eind komt gaan hier de vuistjes de lucht in![]()
. Alex
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 09:30 schreef Ang3l het volgende:
Alex ........... de jongen wie dit programma gewoon niet gegund is
Ja da's de doos die gefilmd heeft, die had de hele tijd een meisje gecentreerd waardoor ik aan de zijkant lag! Ik stond bij 3 dansen vooraanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:06 schreef Malahide het volgende:
Ang3l![]()
![]()
. Niccceeee.
Wat stond je bescheiden aan de zijkant, zo ken ik je helemaal niet.
Daar ben ik het echt ZO hard niet mee eensquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef Saeramir het volgende:
Jose & Lauren - Contemporary
Wow.. Wat een mooi stuk dans. En dat van een b boy. Hij maakt het toch waar he. Hij zei dat hij beter wilde worden dan Legacy, nou hij maakt het gewoon waar. Hij is op zijn minst op hetzelfde niveau als Legacy nu. Heel erg lief en zwoel en emotioneel en sexy gedanst, heb er ten volle van genoten.
Nou dat heb ik gedaan hequote:Op zondag 11 juli 2010 12:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Jose die huilde en Kent die huilde en Billy die zijn snotterneus op de schouder van Kent legde...![]()
![]()
Hey Saeramir... nou ff doorwerken hè
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Met dat tempo dat zij heeft heeft ze vannacht de finale al gezien en moeten wij nog naar de top 6
Yep, daar waren we het al over eens. Legacy zag je per week groeien, dat kan je van Jose nog niet zeggen (vind ik dan hè?). Maar het blijft een heerlijkheidje om naar te kijkenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik het echt ZO hard niet mee eensIk vind Jose een genot om naar te kijken door het plezier wat hij uitstraalt, maar de contemporary van hem was geen dans. Dat was een paar B-Boy moves en voor de rest van links naar rechts lopen om de allstar te ondersteunen. Dat was bij legacy niet het geval, die danste.
Ik mag helaas niemand uitnodigen omdat ik af en toe te snel wegrenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, heeft er iemand genoeg credit of hoe dat ook heet, om mij een invitatie toe te sturen van Immortalseed? Ik had er een account, maar dat is disbled om de een of andere reden
Waarom heb ik nou alle dansen (behalve die stomme Broadway van Tycequote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb er nu al zin in. Al had ik een moord gedaan om Adechike eruit te hebben en Alex erin.
Ik kan je er 1 voor tvtorrents geven, die staan er ook vrijwel meteen op.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:16 schreef Saeramir het volgende:
Oh ja, heeft er iemand genoeg credit of hoe dat ook heet, om mij een invitatie toe te sturen van Immortalseed? Ik had er een account, maar dat is disbled om de een of andere reden
En 2quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:47 schreef EllaN het volgende:
Aah gelukkig.
Ik was oude sytycd-s aan het kijken (Katee en Danny zijn nog steeds mijn all time favs).
Seizoen 3 en 4
Ja, vooral Travis en Adam willen nog weleens dingen zeggen over wie er uit ligt, als reactie op Tweets die zij gekregen hebben. Daarom ga ik op vrijdagochtend ook nooit op Twitterquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:22 schreef Ang3l het volgende:
Geeft wtitter niet al heel snel spoilers over wie er uit is? Vanwege tijdverschil en zo?
Voor mij was season 5 echt een heerlijk seizoen maar ik was blind door liefde voor Evanquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:08 schreef Malahide het volgende:
[..]
En 2.
Op welke plek zou dit seizoen komen? Het is in ieder geval tot nu toe al beter dan 1 en 6.
Zou 'ie 5 voorbij streven (heeft wel de potentie denk ik)?
Ja, vannacht is de performance show, dus morgenochtend binnen te halen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef Saeramir het volgende:
Even voor de duidelijkheid, nieuwe show is dus morgenochtend alweer te krijgen?
* Saeramir is er echt helemaal uit
Ik vind de judges eigenlijk helemaal niet zo negatief, zeker niet als je het vergelijkt met hoe Nathan werd afgeslachtquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:13 schreef Saeramir het volgende:
Weet je wat voor gevoel me nu besluipt? Dat er met Billy Bell hetzelfde aan het gebeuren is als gebeurde met Nathan. Een jaar lang opgehemeld zonder dat ie het kon waarmaken omdat ie niet mee mocht doen. En toen ie mee mocht doen, waren de verwachtingen zo hyper hoog dat ie daar nooit meer aan kon voldoen. Al moet ik zeggen dat ik Billy wel beter vind dan Nathan, maar de judges zijn zo negatief, wat toch zijn neerslag heeft op de voters, waardoor hij dus niet meer zo populair is. Ik vind het jammerwant ik heb nog nooit bij iemand zo'n kippevel gehad als bij zijn top 40 dans vorig seizoen. En ik hoop dat hij nog gaat stralen en winnen?
Dat bedoel ik ook, hij is al helemaal uitgemelkt. En dan moet ie nog beginnenquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:25 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik vind de judges eigenlijk helemaal niet zo negatief, zeker niet als je het vergelijkt met hoe Nathan werd afgeslacht. Voor mij mist Billy gewoon iets wat me echt aanspreekt. Technisch is hij subliem, maar zijn solo's zijn altijd hetzelfde. Hij spettert niet van het podium af en heeft vaak niet genoeg connectie met zijn partner. Hij heeft ook geen aansprekende (of juist ergerlijke) persoonlijkheid. Hij is niet cute genoeg voor bakvissen, maar heeft ook niet het hertjesachtige waar die oude wijven en homo's in dit topic op vallen
. Hij is niet heilig gebleken want er zitten een aantal dansers in dit seizoen die minstens net zo goed zijn als hij (Alex uiteraard, Robert en Kent misschien iets minder maar die zijn sterker in de personality department). Maar wat ik vooral heb bij Billy, is dat hij voor mijn gevoel al vijf seizoenen meedraait. Hij is gewoon niet meer interessant
.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef Malahide het volgende:
Ach Nathan, die met dat blonde huppelvaginaatje Mollee danste (disco, Bollywood).
Speciaal fotootje voor Ang3l (maar hij zal ze wel weer niet herkennen"):
[ afbeelding ]
Jakobbquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:18 schreef Malahide het volgende:
Ach Nathan, die met dat blonde huppelvaginaatje Mollee danste (disco, Bollywood).
Speciaal fotootje voor Ang3l (maar hij zal ze wel weer niet herkennen"):
[ afbeelding ]
O ja!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jakobbdie had moeten winnen. De beste contemporary danser ooit in So you think you can dance denk ik. Ja.. zelfs beter dan Billy
Ang, waar blijft je invitation??
![]()
Ik ook niet. Ik zit er alleen maar op om C-list celebrities als Erben Wennemars en Nigel Lythgoe in de gaten te houdenquote:Op woensdag 14 juli 2010 21:54 schreef Saeramir het volgende:
Ik heet ook Saeramir daar, maar ik doe er verder niets mee.. Niet zo interessant dus
Tja, Jakob. Dat ventje voor wie in iedere dans dertig sprongen werden gechoreografeerd. Die was heel goed, maar seizoen 6 hè? Bijna volledig uit het collectieve geheugen gewist van de SYTYCD-fans. Zo zielig voor de deelnemers aan dat seizoen. Maar voor Legacy en Russell heb ik nog wel een klein vlammetje hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:23 schreef Saeramir het volgende:
[..]
Jakobbdie had moeten winnen. De beste contemporary danser ooit in So you think you can dance denk ik. Ja.. zelfs beter dan Billy
Ang, waar blijft je invitation??
![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit er alleen maar op om C-list celebrities als Erben Wennemars en Nigel Lythgoe in de gaten te houden. Heb nog geen ene Tweet zelf gedaan.
Gotver, wat mis ik Alexquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:56 schreef Saeramir het volgende:
Dat bedoel ik ook, hij is al helemaal uitgemelkt. En dan moet ie nog beginnen
Voor mij is hij wel een hertje hoorHij is nog steeds mijn favoriet van dit seizoen.
Oh gut, nu herinner ik me dat ik wél een keer getweet heb, naar Ian Waite van Strictly Come Dancingquote:Op woensdag 14 juli 2010 22:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga proberen een reply van een SYTYCD'er te krijgen.
Zo, hoeft er weer niemand weggestemd te worden deze weekquote:*** Ashley Galvan has suffered a broken rib, will not be dancing tonight! ***
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja zeg, het is wel een ongelukseizoen. Straks wint AdeChike by default.
Vorige seizoen ook al.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja zeg, het is wel een ongelukseizoen. Straks wint AdeChike by default.
Nondeju zeg.quote:*** Ashley Galvan has suffered a broken rib, will not be dancing tonight! ***
Bij mij juist andersomquote:Op donderdag 15 juli 2010 07:56 schreef Saeramir het volgende:
Ik ben jaloers. Had wat tijd maar ja, die aflevering is natuurlijk nog niet binnen
Hij zegt iets over benen in de lucht schoppen bij de jive van Louis van Amstel en maakt dan een erg lollige referentie naar hoe goed 'the Dutch' kunnen schoppen want dat hebben we wel gezien in de Worldcup Finale hahahaha! Al die voetbalreferenties in een Amerikaans programma, who is he kidding? Niemand geeft een flying fuck om voetbal daarquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:19 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet zoveel tijd dus ga door de aflevering door klikken, maar waar zegt Nigel iets over Oranje? Dat wil ik ook even zien naast de dansen.
Ik ook. Al vond ik die engeltjesdans vorige week in de resultshow niet zo heel bijzonderquote:Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik mis toch een beetje de Mia Michaels routines.
Nee, maar ik vond eigenlijk de groepsdansen van Mia volgens mij nooit echt bijzonder.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik ook. Al vond ik die engeltjesdans vorige week in de resultshow niet zo heel bijzonder.
Ik zag het lekker weeeeeeeeeel, na na na na naaaaa naquote:Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef Malahide het volgende:
Jose & Dominic – b-boying – NappyTabs met hulp van o.a. Legacy
Wat zag ik niet wat de judges wel zagen? Ik vond het namelijk helemaal niet zo indrukwekkend en fantastisch. Wat ik vooral zag was dat ons Gouden Sterretje 200% beter was dan Jose… Kijk maar eens naar de zijwaartse handstand die ze naast elkaar maken, of dat stukje ervoor dat ze naast elkaar die hiphop-achtige steps doen. Oei. Dat moment dat Nigel aanhaalde, waarbij Dom op de grond ligt, Jose op zijn voeten neemt en dan wegstoot… dat was echt superlelijk uitgevoerd! Anyhoodles, met pijn in mijn hart wens ik morgenochtend afscheid te kunnen nemen van Jose.
Die op The Dance van Charlotte Martin was echter briljant!quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond eigenlijk de groepsdansen van Mia volgens mij nooit echt bijzonder.
Ik blijf bij mijn standpunt. Zoquote:Op donderdag 15 juli 2010 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag het lekker weeeeeeeeeel, na na na na naaaaa na![]()
Ik vind normaal B-Boyen geen dansen. nee echt niet. Ik vind het knap, dara niet van, maar ik vind het vaak TOTAAL los staan van de muziek en zelfs de dingen die IN de muziek zouden moeten gaan vaak uit de maat. Dit.... DIT was dansen! Hele mooie synchrone stukken, hele vette bewegingen..
José eruit gedanst door Dom? Nee. Alleen bij de backspins ging Dom idd veel harder, maar voor de rest vond ik ze erg gelijk op gaan.
Neemt niet weg dat dit José's stijl is en de eerste dans niet beter maakt. Hij is gewoon niet zo goed in andere dingen. But he's cute... I forgive him.
Zo. Hopelijk leest ie 't. Terug naar 't programma. Tot zo!quote:Oh for God's sake @dizzyfeet. That comment about the Dutch was foul. Will the flamengo have some DIVE, I mean Jive steps?
Hey, welkom! Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Malahide het volgende:
Ik zou wel zo debiel gaan zwaaien hoor, en mijn maxi-slip naar Jose slingeren.
Nee, dat mag je niet zeggen van Ang3l.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
José/Mr. Cat
Tsja, tsja. Mag ik zeggen dat ik meer had verwacht? Ik zat in gedachten steeds te 'oemph oemph oemph'en omdat ik meer oemph wilde maar die oemph kreeg ik meer van Mr. Cat dan van José. Mooie manier voor hem om er nog een week langer in het programma te laten zitten.
En stinknigel die zegt dat 'niemand hier kan wat jij net deed daar', ja DUH, zegt hij dat ook bij alle contemporary hertjes en ballroomrussen? Nee. Want het is het principe van het programma. Sorry, ik ben boos op Nigel.
Anyway, ik vind José nog steeds.
Is het wel José met een streepje op de e? Of is dat alleen bij die ene van Luv?
'Schwalbe' wordt in het engels vaak een 'dive' genoemd. En de flamenco is spaans. Dus. Of is ie te vaag? Och kan mij 't schelen, het is toch maar voor poepnigel.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Malahide het volgende:
O ja Ceetje, ik snap je Tweet naar Nigel niet helemaal... voornamelijk de laatste zin.
Misschien ben ik blond of zo... (ech nie!).
Nee hoor. José verdient geen plek in de top 3. Ook al is het americas favourite dancer en niet americas best dancer, ik zou t niet eerlijk vinden tov goede dansers om iemand puur op persoonlijkheid door te sturen steeds. Hè van only go so far. Ik hoopte dat ie met als legacy kon laten zien dat ie nog wat anders kon. Maar helaas.quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet zeggen van Ang3l.
Nu 'ie in de waan is dat 'ie met hem gaat trouwen is het opeens Jose voor, Jose na, Jose onder en Jose boven. Jose zonder streepje by the way.
Oh. Okay. Hij is best vaag jaquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef Cee het volgende:
'Schwalbe' wordt in het engels vaak een 'dive' genoemd. En de flamenco is spaans. Dus. Of is ie te vaag? Och kan mij 't schelen, het is toch maar voor poepnigel.
Niemand was echt slecht vanavond, maar dan toch was Jose de slechtste. Maar de kans is echt groot dat hij niet in de bottom three belandt. Zodra AdéChiké erbij staat vliegt hij eruit, dat kan haast niet anders. Spannend, spannend, spannend. Of... zouden ze het toch aandurven Ashley eruit te kicken? Als blijkt dat ze niet verder kan dansen komen de judges wéér goed weg, hoeven ze weer geen moeilijke beslissing te nemen. Bastards, dat gun ik ze nietquote:keilang verhaal waar ik het helemaal mee eens ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:18 schreef Cee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:34 schreef Malahide het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:45 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
Ach, ik heb daar niet zo'n moeite mee. De Hoge Hoed is sowieso een fabeltje en anders zou Jose nooit zijn eigen stijl kunnen doen. Net zoals dat ze Melissa toen een balletstuk gaven. 'k Lig er niet wakker van. Bovendien had 'ie zijn eerste dans al zo verprutstquote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:54 schreef Saeramir het volgende:
De loting
Jose met Dominic, WTFwat zijn ze toch aan manipuleren zeg. Als er 1 over is, dan doe je toch met 1 van de andere All Stars en ook een dans die buiten zijn comfort zone is net als alle andere dansers? Of moet zielige Jose een dans voor hem aangepast krijgen om te schitteren?
Neen. This was not fair.
Respect for the Laurenquote:Oh ja, heeft die Lauren evenveel tanden als wij normale mensen?
Dit probleempje lost zich vanzelf wel op, hij gaat echt niet winnen en tot nu toe is er nog niet iemand gesneuveld om Jose erin te blijven, omdat 'ie niet in de Bottom Three komt. Tot die tijd blijf ik genieten van zijn heerlijk snoetjequote:Jose & Courtney - Broadway
Ik zat met afgrijzen te kijken naar het wezen dat de judges hebben gecreeerd.. Een wezen dat elke week de lucht in geprezen werd omdat ie zo lief was, maar daardoor totaal niet vooruit is gegaan in zijn dansen. Een wezen dat elke week enkel en alleen maar door is gegaan op karakter. Een pathetic wezen...
Het was geen gezicht. En wat een fout van de choreograaf. De simpelste stapjes werden totaal uitvergroot en daardoor kon ie het natuurlijk nooit zo goed doen als iemand die kan DANSEN. Ik neem mijn woorden van vorige week ook terug. Hij kan niet dansen. En had nooit zo opgehemeld mogen worden.
Vond hem juist redelijk ingetogen. Volgens mij was hij wel oprecht en probeerde hij juist niet te emotioneel te worden. Hij heeft wel wat opgepikt van de kritiek op hem hoor.quote:Robert & Allison - Contemporary
Vond alleen Robert's emoties NA de dans wat gespeeldheel vreemd, terwijl hij toch zou moeten kunnen relaten..
Gets, nee. Waar jij niet op letquote:Hij had wel een verschrikkelijk droge mond, viel dat jullie ook op?![]()
![]()
![]()
![]()
De internets vonden dit één van de leukste/dansen van deze show, dus dat zit wel goed. Ik vond het heerlijk en ook al was Billy weer meer een jongetje dan in zijn eerste dans, hier paste het prima en de chemistry met Lauren was erg goed. 't Is meer dat mensen een beetje uitgekeken lijken te zijn op Billy in het algemeen, ongeacht wat 'ie doet...quote:Billy & Lauren - Jazz
Billy weer neergezet als jongetjeMaar wel erg goed gedanst. Ik vond het ook een lekker nummer om naar te kijken, al zie ik liever wat meer inhoud en ik vond dat qua dansen een beetje magertjes. Qua performance was het lekker, en de chemistry werkte gewoon goed. Ze zaten goed in de groove, alleen weet ik niet in hoeverre dit gaat opvallen tussen de rest van de dansen.
Aah Saer, wat ben je hard voor die knul. Mag die jongen ook lekker één keer zijn eigen stijl dansen? Niet dat 'ie nou zo goed was, daar zijn we het over eensquote:Jose & Dominic - B-boying
Ik weiger hier nog een keer naar te kijken. Niet eerlijk en mijn sympatie voor Jose dropt zo'n 50% ook al kan ie er niet zoveel aan doen. Jose mag eruit van mij. In het kort over de routine: ik vond het niet erg speciaal, rommelig overkomen en daarbovenop, vond ik Dominic echt stukken sterker dan Jose. Bah.
Fag hag, dat is ze, die Lauren.quote:Kent & AdeC - Contemporary
ZIE JE NOU WEL! Er is iets tussen Kent en Lauren![]()
That kiss was not in the choreography!
![]()
Giselle toch? Die Miaquote:Ok back to the dance lol. Ik snapte het concept totaal niet maar de plaatjes waren erg mooi en de manier waarop vooral Kent het allemal neerzette, was mooi. Verder kon ik er zelf niet heel veel mee hoor. Mooiste moment was nog die gazelle van AdeC.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 07:53 schreef Malahide het volgende:
[..]GODVERTJU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en bij twijfel over wat je van een optreden vond: laat eerst Malahide posten en dan kan je kijken of je het er mee eens bent of niet. Doe ik ook meestal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heuj, ik heb niet met Ang3l over straat liggen rollen om wie er het eerst dat latino hertje Jose mocht batsenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
fab1979, welkom!Stick around, lekker meeposten en let vooral niet op het eeuwige gekift tussen Mal en Ang3l, ze willen wel eens woorden hebben omdat ze elkaars geliefdes stelen.
Of eigenlijk moet je er wel op letten want het is supervermakelijk.Maar, ze zijn er ondertussen uit: Mal geniet van stoere russen terwijl Ang nog geniet van de laatste momenten die hij kan hebben met Jose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |