abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 07:56:47 #251
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84077586
Ik ben jaloers. Had wat tijd maar ja, die aflevering is natuurlijk nog niet binnen
  donderdag 15 juli 2010 @ 08:21:09 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84077868
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 07:56 schreef Saeramir het volgende:
Ik ben jaloers. Had wat tijd maar ja, die aflevering is natuurlijk nog niet binnen
Bij mij juist andersom

Enne, geef je mailadres dan
Voor tvtorrents. Waar ik de invite heen moet sturen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:19:43 #253
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84082365
SO YOU THINK YOU CAN DANCE SEASON 7 - TOP 7 PERFORM

Deze week:

* Duo Penotti!
* sexbum!
* Legacy
* Lauren does the worm
* Nigel dist Oranje (nee, Engeland voetbalde lekker, gozer )

Zo, wat een aparte show deze week. Goed, maar raar. Dansers die ik al min of meer had afgeschreven (Billy, AdéChiké) verrassen toch nog, Jose doet definitief af en Kent en Robert verstevigen hun favorietenpositie. En geen Ashley, wat treurig was, maar ik kan niet zeggen dat ik haar enorm gemist heb. In vergelijking met hoe het drama van Alex vorige week gebracht werd, was dit ook zo terloops, zo van “o ja, voor we het vergeten, Ashley hep heur rib gebroken”… zo zie je maar weer hoe de kaarten geschud zijn dit jaar .

Maar eigenlijk wil ik beginnen met een kleine ode aan Lauren FrODErman, die er nogal bekaaid af kwam wat kritieken betrof, ondergesneeuwd werd door al het mannengeweld, die voor mij de leukste én de mafste dansen van de avond neerzette én… die gewoon na de afkondiging van Cat achterstevoren koprollen en de worm achteruit gaat liggen doen op het podium . I love the girl!!!

Lauren & Mark – cultural/Tahitian – Tiana Liafun
Of hoe een dans te creëren voor de heer Kanemura, want Hawaii en Tahiti liggen sowieso praktisch naast elkaar, want wat is nou ca. 4000 km ? Natuurlijk was het niet veel meer dan booty- en hipshaken van Lauren en kniegeflapper van Mark, maar het was wel entertaining en leuk voor een keertje. De kostuums waren een beetje te aanwezig, waardoor de moves – die er al niet veel waren – soms niet echt uit de verf leken te komen. Maar kudos voor Lauren’s veelzijdigheid en kneedbaarheid en voor de door Gaga persoonlijk getrainde torso van de heer Kanemura .

AdéChiké & Anya – salsa – Liz Lira
Ugh, dit type salsa met al dat extreme liftgedoe en gegooi en gesmijt, niet echt mijn ding. En jongens… seriously, die kostuums . Niemand die even zijn hoofd om de hoek steekt bij de kleedsters en roept “no way, geen blauw met zilveren glitters en neongroene biesjes”. Maar allez. AdéChiké kreeg heel wat veren – lagen er nog van Lauren – in zijn niet onaanzienlijke (sex)bum gestoken. En hij sloeg zich ook behoorlijk kranig door deze hysterische ploeterchoreo, maar toch… niks, noppes, nada. Hij straalt geen machismo en sexyness uit. Bovendien was hij veel te stijf voor salsa. Sorry luv ’.

Jose & Courtney – Broadway – Joey Dowling
Wat een saaie dans . Of eigenlijk twee dansen, want Jose en Courtney deden zó hun eigen ding dat ze net zo goed niét samen op het podium hadden kunnen staan. In hoeverre dit wel gewerkt had als er een andere danser had gestaan, we zullen het nooit weten. Feit is dat Jose ontzettend door de mand viel, helaas. Het was gewoon niet goed, technisch zeker niet maar ook qua performance was het echt groep 8-afscheidsmusicalniveau. Blijkt maar weer dat Jose écht alleen zo ver is gekomen op personality, wat superknap is en ook niet verwonderlijk als je dat droeve snuitje zag na het jurycommentaar . It’s time to go, my sweet beaten puppy.

Robert & Allison – contemporary – Travis Wall
Oftewel: Breast Cancer 2.0. Ehhmmm... ik ben nog steeds een beetje in de war. Bij de eerste keer kijken dacht ik mooi, prachtig gedanst, Allison subliem, Robert mooier en krachtiger dan ooit. Maar het raakte me niet echt. Toen begon Robert bijna te huilen aan het einde van de dans, Cat meteen te grienen en de tranen uit Mia te trekken en als kers op de taart claimde Shankman even een Emmy (sodeju, wat irritant is dat ). So I vomitted a little bit in my mouth. Maar twee uur later moést ik toch even terugkijken en toegeven dat ik direct weer een muur had opgetrokken want Breast Cancer 2.0 . En het was wél fantastisch. De opbouw van de dans: het rustige, intieme begin, dan het explosieve, wanhopige middenstuk van verwijdering, en dan weer samenkomen en troosten, en elkaar voetje op voetje dragen. Slik . Damn. En djezus, Allison! Allison !!!

Billy & Anya – jive – Lowieke van Amstel
Louis!!! Billy… hou gvd op met dat zenuwinzinkingveroorzakende gehinnik . Brrrr… Maar, meneertje Bell, dat was eigenlijk wel een heel erg goede jive (ondanks dat ik niet zo gecharmeerd was van de choreografie, waar te veel trucjes in zaten naar mijn smaak). Ja, het was veel te hectisch en te scherp, maar van alle niet ballroom-dansers heeft Billy denk ik de beste jive ooit in SYTYCD laten zien. De kicks and flicks waren (bijna) subliem. En… hele sterke vooruitgang qua performance én inderdaad een behoorlijk goede connectie met Anya. Dus gooooo Billy, eindelijk begin je je reputatie waar te maken !

Kent & Neil – Broadway – Tyce Diorio
Twee keer Broadway op een avond . Tja, weet nog steeds niet zo goed wat ik hier van vond. Aan de ene kant erg leuk (ondanks dat het een Tyce-choreo was. Oh écht, weer Bob Fosse? Zometeen gaat hij het lijk van die arme man nog opgraven ) met al die gymnastiek trucs en sprongen en erg old school Hollywood/MGM. Maar het dansen tussen het gespring en geduik door vond ik soms een beetje te… verwijfd? (Nu wilde ik een Batty Boy-grapje maken, maar misschien toch maar niet). Zeg nou zelf…

.

Okay, okay, old Hollywood, Gene Kelly en zo. Maar goed, all in all gewoon erg vermakelijk en erg goed gedanst. Kent was natuurlijk weer Kent, maar Neil is ook altijd Neil, dus dat combineert lekker. Mia en Cat’s ‘I ♥ boys’-gedoe… de meiden hebben dit jaar écht geen schijn van kans hè ?

Lauren & Billy – jazz – Mandy Moore
Veruit de leukste dans van deze show . Een heerlijk relaxte afwisseling. Groovy, funky boogie flavour en bovenal 100% cuteness. Wat een leuk setje, deze twee. Perfecte connectie. Billy… eindelijk raak je een snaar bij me, nog niet de gevoelige, maar laten we hopen dat dat nog komt. Lauren groeit nog steeds met elke dans en niet alleen Billy ligt deze stijl goed, maar haar ook. Love the girl. Bonus: KC & The Sunshine Band . Dit was zo’n dans die ze vorig jaar voor Mollee en Nathan hadden kunnen bedenken, maar die dan niet gewerkt had door een overdosis sacharine en pubergedoe. Gelukkig dat Mandy ‘em een jaartje bewaard heeft!

Jose & Dominic – b-boying – NappyTabs met hulp van o.a. Legacy
Wat zag ik niet wat de judges wel zagen? Ik vond het namelijk helemaal niet zo indrukwekkend en fantastisch. Wat ik vooral zag was dat ons Gouden Sterretje 200% beter was dan Jose… Kijk maar eens naar de zijwaartse handstand die ze naast elkaar maken, of dat stukje ervoor dat ze naast elkaar die hiphop-achtige steps doen. Oei. Dat moment dat Nigel aanhaalde, waarbij Dom op de grond ligt, Jose op zijn voeten neemt en dan wegstoot… dat was echt superlelijk uitgevoerd ! Anyhoodles, met pijn in mijn hart wens ik morgenochtend afscheid te kunnen nemen van Jose.

Duo Penotti aka Kent & AdéChiké – contemporary – Dee Caspary
Kent heeft een secret crush op Lauren. Stop the nonsense. Now ! Het is gewoon een conspiracy, met zijn allen zoveel mogelijk benadrukken dat Kent alles behalve gay is. Nou, nou, Dee Caspary mag dan het gezicht van een met een pissebed gekruiste oorwurm hebben, choreograferen kan hij wel. Het beste wat AdéChiké tot nu toe heeft laten zien, erg krachtig, mannelijk en toch gevoelig. En Kent liet eindelijk Kent © thuis en toonde een kant die ik nog niet eerder gezien had. Ik denk dat Shankman weleens gelijk zou kunnen hebben over Kent’s mogelijke overwinning . Voor mij mag het een strijd worden tussen Robert, Lauren en Kent (momenteel ook in die volgorde).

Robert & Kathryn – disco – Doriana Sanchez
Ja, daaag Mia. Wat wil je nou? Je hijst Robert Roldan, beroepsgeek en funny face, latin flavoured hottiepetottie en gayest dancer of the season in een wit glitterpak (wat een booty ) en gooit hem in een discoleeuwenkooi waar hij toegezongen wordt door Dan Mr. Disco Himself Hartman, en dan durven zeggen dat het niet mannelijk genoeg was? The boy was born to disco! Ga er maar aan staan. Ach, ik vond het entertaining, iets te rommelig misschien maar dat zal wel komen door het late invallen van Kathryn. Leuk, best goed gedanst, maar verder niks bijzonders. In zijn eerste dans heeft hij genoeg laten zien.

Bottom three: moeilijk, moeilijk. Ashley, AdéChiké en..? Ik denk toch weer Billy, omdat Jose’s harde jurycommentaren extra stemmen zullen opleveren (volgens mij zitten Cat en Mia nóg te sms-en in de coulissen). Als Lauren of Robert erbij zit word ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 15-07-2010 17:20:51 ]
You cheated on me with choreography.
  donderdag 15 juli 2010 @ 11:48:01 #254
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84083511
Even iets anders...

zoals jullie weten misschien dansen Robbie Kmetoni (winnaar SYTYCDA 3) en Janette Manrara (SYTYCD 5) in Burn The Floor, dat binnenkort een aantal weken in Londen staat. Op Facebook kwam ik een paar videootjes tegen, maar ik kan ze hier niet plaatsen, vandaar deze LINK voor de Facebookers onder jullie.

Heb nu spijt dat ik besloten heb niet te gaan .
pi_84087384
Ik heb niet zoveel tijd dus ga door de aflevering door klikken, maar waar zegt Nigel iets over Oranje? Dat wil ik ook even zien naast de dansen .
  donderdag 15 juli 2010 @ 14:59:52 #256
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84092003
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 13:19 schreef EllaN het volgende:
Ik heb niet zoveel tijd dus ga door de aflevering door klikken, maar waar zegt Nigel iets over Oranje? Dat wil ik ook even zien naast de dansen .
Hij zegt iets over benen in de lucht schoppen bij de jive van Louis van Amstel en maakt dan een erg lollige referentie naar hoe goed 'the Dutch' kunnen schoppen want dat hebben we wel gezien in de Worldcup Finale hahahaha! Al die voetbalreferenties in een Amerikaans programma, who is he kidding? Niemand geeft een flying fuck om voetbal daar .
  donderdag 15 juli 2010 @ 15:56:07 #257
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84094454
Toffe aflevering wel. Schoenendans . Mamadans (en het gehuil daarna ). Voor de rest, wat Mala H. zegt.

En ik mis toch een beetje de Mia Michaels routines.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:31:50 #258
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84096087
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik mis toch een beetje de Mia Michaels routines.
Ik ook. Al vond ik die engeltjesdans vorige week in de resultshow niet zo heel bijzonder .
  donderdag 15 juli 2010 @ 16:37:29 #259
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84096315
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:31 schreef Malahide het volgende:

[..]

Ik ook. Al vond ik die engeltjesdans vorige week in de resultshow niet zo heel bijzonder .
Nee, maar ik vond eigenlijk de groepsdansen van Mia volgens mij nooit echt bijzonder.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 15 juli 2010 @ 18:50:08 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84101086
Ben het met Mala eens dat ik cancerdance 2.0 NIET emotioneel vond de eerste keer dat ik hem zag. Ik zat hardop "Het raakt me niet... huh... het raakt me echt niet!"te roepen. TOT... het allerlaatste moment waarbij Allison op de voeten van Robert liep. Dat vond ik wel zo simpel mooi en teder dat ik dacht "Ohhh....".

Daarna snotterde ik natuurlijk helemaal mee
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:07:31 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84101697
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 11:19 schreef Malahide het volgende:

Jose & Dominic – b-boying – NappyTabs met hulp van o.a. Legacy
Wat zag ik niet wat de judges wel zagen? Ik vond het namelijk helemaal niet zo indrukwekkend en fantastisch. Wat ik vooral zag was dat ons Gouden Sterretje 200% beter was dan Jose… Kijk maar eens naar de zijwaartse handstand die ze naast elkaar maken, of dat stukje ervoor dat ze naast elkaar die hiphop-achtige steps doen. Oei. Dat moment dat Nigel aanhaalde, waarbij Dom op de grond ligt, Jose op zijn voeten neemt en dan wegstoot… dat was echt superlelijk uitgevoerd ! Anyhoodles, met pijn in mijn hart wens ik morgenochtend afscheid te kunnen nemen van Jose.
Ik zag het lekker weeeeeeeeeel, na na na na naaaaa na

Ik vind normaal B-Boyen geen dansen. nee echt niet. Ik vind het knap, dara niet van, maar ik vind het vaak TOTAAL los staan van de muziek en zelfs de dingen die IN de muziek zouden moeten gaan vaak uit de maat. Dit.... DIT was dansen! Hele mooie synchrone stukken, hele vette bewegingen..
José eruit gedanst door Dom? Nee. Alleen bij de backspins ging Dom idd veel harder, maar voor de rest vond ik ze erg gelijk op gaan.

Neemt niet weg dat dit José's stijl is en de eerste dans niet beter maakt. Hij is gewoon niet zo goed in andere dingen. But he's cute... I forgive him.
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:12:44 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84101882
Oh wat is Dee Caspary toch een enooorme saaie droogstoppel volgens mij
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:13:48 #263
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84101926
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nee, maar ik vond eigenlijk de groepsdansen van Mia volgens mij nooit echt bijzonder.
Die op The Dance van Charlotte Martin was echter briljant!

L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 19:20:22 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84102189
Nee. Ik hou nog steeds niet van Doriana Sanchez routines.
Een hoop trucjes en daartussen afgeraffeld snel gedans.

Nee.
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:00:52 #265
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84104080
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik zag het lekker weeeeeeeeeel, na na na na naaaaa na

Ik vind normaal B-Boyen geen dansen. nee echt niet. Ik vind het knap, dara niet van, maar ik vind het vaak TOTAAL los staan van de muziek en zelfs de dingen die IN de muziek zouden moeten gaan vaak uit de maat. Dit.... DIT was dansen! Hele mooie synchrone stukken, hele vette bewegingen..
José eruit gedanst door Dom? Nee. Alleen bij de backspins ging Dom idd veel harder, maar voor de rest vond ik ze erg gelijk op gaan.

Neemt niet weg dat dit José's stijl is en de eerste dans niet beter maakt. Hij is gewoon niet zo goed in andere dingen. But he's cute... I forgive him.
Ik blijf bij mijn standpunt. Zo .
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 20:32:12 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_84105779
Ik zit as we speak te kijken. GODVERDOMME POEPNIGEL. Ik werd boos.

Mijn tweet naar hem:
quote:
Oh for God's sake @dizzyfeet. That comment about the Dutch was foul. Will the flamengo have some DIVE, I mean Jive steps?
Zo. Hopelijk leest ie 't. Terug naar 't programma. Tot zo!
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 20:35:02 #267
87554 Cee
Welluk?
pi_84105934
Ik ga alvast commentariseren. Omdat 't kan.

Kent/Neil
Eh. Ik snap 'm niet. Ja, baseball, ja dat snap ik. Maar het sloeg gewoon nergens op.
Zo dat was een uitvoerig commentaartje he!

Billy/Lauren
Een leuke jive, ik vind Mandy's choreografiën meestal erg leuk. Paste mooi bij de muziek en het is een leuk stelletje bij elkaar! Het zag er een beetje berekend uit maar het klopte verder goed, hoppakee, alleekes.

Trouwens, vraagje: als jullie in het publiek zouden zitten, zouden jullie dan ook als debielen tijdens een dans met je armen staan klappen en zwaaien?
Als jullie op bovenstaande vraag "ja" antwoorden, wil ik jullie niet meer kennen.
POKKEZOOI ik besef me nu dat Ashley met Pasha zou dansen maar Ashley moest zonodig d'r ribben blesseren, het kreng, en nu hebben we een Pasha-loze week.

[ Bericht 58% gewijzigd door Cee op 15-07-2010 20:44:59 ]
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:51:20 #268
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84106688
Pasha zit op de tribune schat, bij de choreografen

Ik zou wel zo debiel gaan zwaaien hoor, en mijn maxi-slip naar Jose slingeren .
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 20:52:58 #269
87554 Cee
Welluk?
pi_84106753
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:51 schreef Malahide het volgende:

Ik zou wel zo debiel gaan zwaaien hoor, en mijn maxi-slip naar Jose slingeren .
Hey, welkom! Je bent nieuw hier?
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:56:10 #270
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84106880
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:52 schreef Cee het volgende:

[..]

Hey, welkom! Je bent nieuw hier?
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 20:57:01 #271
87554 Cee
Welluk?
pi_84106915
José/Mr. Cat
Tsja, tsja. Mag ik zeggen dat ik meer had verwacht? Ik zat in gedachten steeds te 'oemph oemph oemph'en omdat ik meer oemph wilde maar die oemph kreeg ik meer van Mr. Cat dan van José. Mooie manier voor hem om er nog een week langer in het programma te laten zitten.
En stinknigel die zegt dat 'niemand hier kan wat jij net deed daar', ja DUH, zegt hij dat ook bij alle contemporary hertjes en ballroomrussen? Nee. Want het is het principe van het programma. Sorry, ik ben boos op Nigel.
Anyway, ik vind José nog steeds .
Is het wel José met een streepje op de e? Of is dat alleen bij die ene van Luv?
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:01:39 #272
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84107098
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
José/Mr. Cat
Tsja, tsja. Mag ik zeggen dat ik meer had verwacht? Ik zat in gedachten steeds te 'oemph oemph oemph'en omdat ik meer oemph wilde maar die oemph kreeg ik meer van Mr. Cat dan van José. Mooie manier voor hem om er nog een week langer in het programma te laten zitten.
En stinknigel die zegt dat 'niemand hier kan wat jij net deed daar', ja DUH, zegt hij dat ook bij alle contemporary hertjes en ballroomrussen? Nee. Want het is het principe van het programma. Sorry, ik ben boos op Nigel.
Anyway, ik vind José nog steeds .
Is het wel José met een streepje op de e? Of is dat alleen bij die ene van Luv?
Nee, dat mag je niet zeggen van Ang3l.
Nu 'ie in de waan is dat 'ie met hem gaat trouwen is het opeens Jose voor, Jose na, Jose onder en Jose boven . Jose zonder streepje by the way.
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 21:03:43 #273
87554 Cee
Welluk?
pi_84107192
Kent/Addetsjikkieboem
Ik heb weer even niet op zitten letten bij het introfilmpje dus het is me helemaal ontgaan waar het over ging. Dus, ik snap 'm niet. En ik vond het qua dans niet echt een van de meest boeiende, een heleboel gespring en geschuif over de vloer, wel heel mooi gedaan. Kent was heel mooi op het eind, vond ik. Mooi gezichtje, mooie bewegingen. Hij lijkt trouwens opeens 2 jaar ouder geworden!
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 21:10:18 #274
87554 Cee
Welluk?
pi_84107461
Robbie Rollebol Gekke Ouwe Discoqueen

Je hebt geroeid met de reuzinnenriemen die je hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Cee op 15-07-2010 21:50:32 ]
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:18:13 #275
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84107816
O ja Ceetje, ik snap je Tweet naar Nigel niet helemaal... voornamelijk de laatste zin .
Misschien ben ik blond of zo... (ech nie!).
  ESF Reporter donderdag 15 juli 2010 @ 21:28:43 #276
87554 Cee
Welluk?
pi_84108310
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:18 schreef Malahide het volgende:
O ja Ceetje, ik snap je Tweet naar Nigel niet helemaal... voornamelijk de laatste zin .
Misschien ben ik blond of zo... (ech nie!).
'Schwalbe' wordt in het engels vaak een 'dive' genoemd. En de flamenco is spaans. Dus. Of is ie te vaag? Och kan mij 't schelen, het is toch maar voor poepnigel.

Zo! En dan nu de rest! Dat ik me amper kan herinneren! Behalve de terechte kritiek op Josezonderstreepje's dans. Aggut dat gezichtje van hem. Ang3l moet 'm snel gaan troosten.

Alles stopte met Fix You.
Jongens, ik heb iets met Fix You. Het is niet alleen een van de mooiste nummers op aard, het is ook een nummer dat me, hoe vaak ik het ook hoor, iedere keer bij de keel grijpt en de waterlanders bij me laat komen. Komt daar nog een extra lading bij. En geen enkele lading (Travis/Debbie), geen dubbele lading (Mama Rollebol), neeeee een driedubbele lading want Mia gooit er ook nog haar leed bij. Ja dan kan je Cee opvegen. Het was trouwens ook prachtig gedanst. Damn, wat een ontzettend mooie meid is Allison toch, wat danst ze prachtig. Wat vormt ze toch een gorgeous koppel met Rollebol.

Dit zou heel goed wel eens de Ommekeer van Rollebol kunnen worden. Ik hoop het.
Eigenlijk vond ik niemand echt slecht, ook niet Josezonderstreepje, hij was goed, voor zijn kunnen, er zit gewoon niet meer in. Daarom lijkt het mij het beste als hij er uit gaat alhoewel het me zeer veel hartpijn zal veroorzaken en waarschijnlijk een pats op m'n billen van Ang3l.
I like.
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:40:40 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84108966
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:01 schreef Malahide het volgende:

[..]

Nee, dat mag je niet zeggen van Ang3l.
Nu 'ie in de waan is dat 'ie met hem gaat trouwen is het opeens Jose voor, Jose na, Jose onder en Jose boven . Jose zonder streepje by the way.
Nee hoor. José verdient geen plek in de top 3. Ook al is het americas favourite dancer en niet americas best dancer, ik zou t niet eerlijk vinden tov goede dansers om iemand puur op persoonlijkheid door te sturen steeds. Hè van only go so far. Ik hoopte dat ie met als legacy kon laten zien dat ie nog wat anders kon. Maar helaas.

Dat gezegd hebbende vond ik de dans met mr cat wel briljant

En dat gezegd hebbende: José en ik gaan trouwen

O ja, en Robert en ik ook.
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:41:33 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84109019
Posten op je iPhone zorgt voor meer tikfouten. NOG meer.
L'Amour menaçant:
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:43:11 #279
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84109124
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 21:28 schreef Cee het volgende:
'Schwalbe' wordt in het engels vaak een 'dive' genoemd. En de flamenco is spaans. Dus. Of is ie te vaag? Och kan mij 't schelen, het is toch maar voor poepnigel.
Oh. Okay. Hij is best vaag ja . Voor mij althans.Vooral ook omdat je flamengo Tweette en niet flamenco . Of is het nou toch flamingo? Benieuwd of je een reactie krijgt. Nigel was vorige week pissed op de kijkertjes omdat die lelijke dingetjes hadden gezegd over de exit van Alex en zijn eventuele terugkeer volgend jaar.
quote:
keilang verhaal waar ik het helemaal mee eens ben
Niemand was echt slecht vanavond, maar dan toch was Jose de slechtste. Maar de kans is echt groot dat hij niet in de bottom three belandt. Zodra AdéChiké erbij staat vliegt hij eruit, dat kan haast niet anders. Spannend, spannend, spannend. Of... zouden ze het toch aandurven Ashley eruit te kicken? Als blijkt dat ze niet verder kan dansen komen de judges wéér goed weg, hoeven ze weer geen moeilijke beslissing te nemen. Bastards, dat gun ik ze niet .
  donderdag 15 juli 2010 @ 21:43:39 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84109154
En toch moet adechikikiki eruit. Die had er al lang uitgemoeten. Hij is.... Leeg.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 16 juli 2010 @ 07:18:15 #281
87554 Cee
Welluk?
pi_84120694
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 07:34:53 #282
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84120787
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:18 schreef Cee het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  ESF Reporter vrijdag 16 juli 2010 @ 07:45:16 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_84120854
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:34 schreef Malahide het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 16 juli 2010 @ 07:53:34 #284
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84120913
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:45 schreef Cee het volgende:

[..]
SPOILER

SPOILER
  vrijdag 16 juli 2010 @ 07:54:50 #285
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84120921
Nou, heb het gisteravond toch nog kunnen zien, maar geen tijd voor een verslagje gehad. Vond dit 1 van de leukere shows tot nu toe

Alex in het ziekenhuis
Aaah.. Heb echt wel medelijden met deze jongen hoor.. Maar ook met ons. Wat had ie ons nog kunnen brengen..

De loting
Jose met Dominic, WTF wat zijn ze toch aan manipuleren zeg. Als er 1 over is, dan doe je toch met 1 van de andere All Stars en ook een dans die buiten zijn comfort zone is net als alle andere dansers? Of moet zielige Jose een dans voor hem aangepast krijgen om te schitteren? Neen. This was not fair.

Lauren & Mark - Tahitian Dance
Die kont!! Maar ze zal het wel goed gedaan hebben, en het was pure entertainment. Ik heb er wel van genoten. Het nadeel met dit soort dansen is dat de judges er niets van af weten en dus niet echt inhoudelijk commentaar kunnen geven, en daardoor eigenlijk makkelijker zijn tegenover de kandidaten. Maar dit zag er gewoon goed uit, leuk gedaan. Oh ja, heeft die Lauren evenveel tanden als wij normale mensen?

AdeC & Anya - Salsa
Tja.... Voor mij was dit stroef, vloeide totaal niet, het leek of ze beiden tegen de muziek vochten.. Slechtste performance van Anya ook tot nu toe. Het zag eruit alsof ze totaal geen vertrouwen had in AdeC. Die lift waar ze zo over praatten ging volgens mij bijna de mist in, Anya raakte met haar hand even de grond aan. Zit het nog eens na te kijken en nee hoor, mijn eerste impressie was niet fout. Het ziet er echt niet uit. Snap die judges totaal niet. Connectie was er nauwelijks, alle handwisselingen gingen stroef, die slide waar Nigel het over had was ook niet mooi uigevoerd, het einde was slecht getimed.. Bah. Ik zie nog steeds niets in AdeC. Hij had totaal geen salsa feel. En dan kan je wel blijven zeggen, dit was de moeilijkste salsa ooit op SYTYCD, maar wat hebben wij als publiek daaraan

Jose & Courtney - Broadway
Ik zat met afgrijzen te kijken naar het wezen dat de judges hebben gecreeerd.. Een wezen dat elke week de lucht in geprezen werd omdat ie zo lief was, maar daardoor totaal niet vooruit is gegaan in zijn dansen. Een wezen dat elke week enkel en alleen maar door is gegaan op karakter. Een pathetic wezen...
Het was geen gezicht. En wat een fout van de choreograaf. De simpelste stapjes werden totaal uitvergroot en daardoor kon ie het natuurlijk nooit zo goed doen als iemand die kan DANSEN. Ik neem mijn woorden van vorige week ook terug. Hij kan niet dansen. En had nooit zo opgehemeld mogen worden.
Klein hoogtepuntje na de dans, Courtney die die verenkont terug gaat brengen naar Adam's dressing room

Robert & Allison - Contemporary
Wow.. Zo prachtig emotioneel gedanst.. Ik vond het technisch niet het allerbeste wat ik ooit gezien heb - ik zag bijvoorbeeld meerdere malen een hand op de vloer - maar emotioneel was dit ZO goed. Vooral het begin (stuck in reverse) en het eind (the supported walk). Prachtig, al haalde dit voor mij niet het viveau van Addiction hoor. Vond alleen Robert's emoties NA de dans wat gespeeld heel vreemd, terwijl hij toch zou moeten kunnen relaten.. Maar Allison als zieke, zwakke vrouw.. Prachtig en knap.

Billy & Anya - Jive
Billy became a man!!! Ik zal wel weer biased zijn, maar ik vond dit een heerlijk nummer en de beste performance van Billy tot nu toe in SYTYCD. De chemistry tussen hem en Anya was erg goed en hij danste niet als een jongetje, maar als een man. Hij had controle over zichzelf, over Anya. Was prachtig om te zien. Zijn jive techniek leek mij als leek ook erg goed, minus idd het feit dat ie iets meer 'down' had kunnen dansen. Hij was mannelijk in zijn aanrakingen met Anya, hij had een passende gezichtsuitdrukking.. Het was gewoon erg goed en ook sexy op veel momenten. Wat ik ook erg leuk vond en wat ik pas later terug zag (ja, ik moet bekennen dat ik dit al 4 keerp terug heb gezien ) is Anya's gezicht vlak nadat haar schoen vast kwam te zitten in haar jurk. Echt zo kijkend naar het publiek van "ja, dat kon er ook nog wel bij" Wat ik wel frappant vond, was dat het enige dat echt in zijn wereld was, de twee spreidsprongen tegen het eind, het stroefste verliepen. Het bewijs, denk ik, dat hij deze week echt geconcentreerd heeft op de chemistry en samenwerking en zichzelf verliezen in de dans, meer dan de techniek. Oh en die kus in de mondhoek van Anya die hij er nog even snel opdrukte aan het eind
Hij had wel een verschrikkelijk droge mond, viel dat jullie ook op?

Kent & Neil - Broadway
Eindelijk eens een goede choreo van Tyce. Op maat gesneden voor deze 2 gymnasten natuurlijk. Heerlijk om te zien, zat goed in elkaar, goed geacteerd, de tricks waren perfect. Genoten. En idd, dit paste natuurlijk 100% bij Kent als Kent.

Billy & Lauren - Jazz
Billy weer neergezet als jongetje Maar wel erg goed gedanst. Ik vond het ook een lekker nummer om naar te kijken, al zie ik liever wat meer inhoud en ik vond dat qua dansen een beetje magertjes. Qua performance was het lekker, en de chemistry werkte gewoon goed. Ze zaten goed in de groove, alleen weet ik niet in hoeverre dit gaat opvallen tussen de rest van de dansen.

Jose & Dominic - B-boying
Ik weiger hier nog een keer naar te kijken. Niet eerlijk en mijn sympatie voor Jose dropt zo'n 50% ook al kan ie er niet zoveel aan doen. Jose mag eruit van mij.
In het kort over de routine: ik vond het niet erg speciaal, rommelig overkomen en daarbovenop, vond ik Dominic echt stukken sterker dan Jose. Bah.
Wel lollig: de manier waarop Dominic met dat zwaard wegliep

Kent & AdeC - Contemporary
ZIE JE NOU WEL! Er is iets tussen Kent en Lauren That kiss was not in the choreography!
Ok back to the dance lol. Ik snapte het concept totaal niet maar de plaatjes waren erg mooi en de manier waarop vooral Kent het allemal neerzette, was mooi. Verder kon ik er zelf niet heel veel mee hoor. Mooiste moment was nog die gazelle van AdeC.

Robert & Kathryn - Disco
Had er niets mee, middelmatig. Ik vond Robert ook te femmy dansen.

Nou ben benieuwd naar de uitslag. Of Ashley er nu meteen uitgaat of dat het erop lijkt dat ze volgende week toch nog mee kan doen. En mijn gok voor de bottom 2 is toch AdeC weer, samen met Robert of Jose. Een van beiden zal op basis van de eerste dans (Robert) of van karakter (Jose) wel weer straight doorgaan.

Jammer dat de uitslagshow nog niet online staat
  vrijdag 16 juli 2010 @ 08:41:43 #286
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84121426
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:54 schreef Saeramir het volgende:
De loting
Jose met Dominic, WTF wat zijn ze toch aan manipuleren zeg. Als er 1 over is, dan doe je toch met 1 van de andere All Stars en ook een dans die buiten zijn comfort zone is net als alle andere dansers? Of moet zielige Jose een dans voor hem aangepast krijgen om te schitteren? Neen. This was not fair.
Ach, ik heb daar niet zo'n moeite mee. De Hoge Hoed is sowieso een fabeltje en anders zou Jose nooit zijn eigen stijl kunnen doen. Net zoals dat ze Melissa toen een balletstuk gaven. 'k Lig er niet wakker van. Bovendien had 'ie zijn eerste dans al zo verprutst .
quote:
Oh ja, heeft die Lauren evenveel tanden als wij normale mensen?
Respect for the Lauren , al heeft ze 44 tanden.
quote:
Jose & Courtney - Broadway
Ik zat met afgrijzen te kijken naar het wezen dat de judges hebben gecreeerd.. Een wezen dat elke week de lucht in geprezen werd omdat ie zo lief was, maar daardoor totaal niet vooruit is gegaan in zijn dansen. Een wezen dat elke week enkel en alleen maar door is gegaan op karakter. Een pathetic wezen...
Het was geen gezicht. En wat een fout van de choreograaf. De simpelste stapjes werden totaal uitvergroot en daardoor kon ie het natuurlijk nooit zo goed doen als iemand die kan DANSEN. Ik neem mijn woorden van vorige week ook terug. Hij kan niet dansen. En had nooit zo opgehemeld mogen worden.
Dit probleempje lost zich vanzelf wel op, hij gaat echt niet winnen en tot nu toe is er nog niet iemand gesneuveld om Jose erin te blijven, omdat 'ie niet in de Bottom Three komt. Tot die tijd blijf ik genieten van zijn heerlijk snoetje
quote:
Robert & Allison - Contemporary
Vond alleen Robert's emoties NA de dans wat gespeeld heel vreemd, terwijl hij toch zou moeten kunnen relaten..
Vond hem juist redelijk ingetogen. Volgens mij was hij wel oprecht en probeerde hij juist niet te emotioneel te worden. Hij heeft wel wat opgepikt van de kritiek op hem hoor.
quote:
Hij had wel een verschrikkelijk droge mond, viel dat jullie ook op?
Gets, nee. Waar jij niet op let .
quote:
Billy & Lauren - Jazz
Billy weer neergezet als jongetje Maar wel erg goed gedanst. Ik vond het ook een lekker nummer om naar te kijken, al zie ik liever wat meer inhoud en ik vond dat qua dansen een beetje magertjes. Qua performance was het lekker, en de chemistry werkte gewoon goed. Ze zaten goed in de groove, alleen weet ik niet in hoeverre dit gaat opvallen tussen de rest van de dansen.
De internets vonden dit één van de leukste/dansen van deze show, dus dat zit wel goed. Ik vond het heerlijk en ook al was Billy weer meer een jongetje dan in zijn eerste dans, hier paste het prima en de chemistry met Lauren was erg goed. 't Is meer dat mensen een beetje uitgekeken lijken te zijn op Billy in het algemeen, ongeacht wat 'ie doet...
quote:
Jose & Dominic - B-boying
Ik weiger hier nog een keer naar te kijken. Niet eerlijk en mijn sympatie voor Jose dropt zo'n 50% ook al kan ie er niet zoveel aan doen. Jose mag eruit van mij. In het kort over de routine: ik vond het niet erg speciaal, rommelig overkomen en daarbovenop, vond ik Dominic echt stukken sterker dan Jose. Bah.
Aah Saer, wat ben je hard voor die knul. Mag die jongen ook lekker één keer zijn eigen stijl dansen? Niet dat 'ie nou zo goed was, daar zijn we het over eens .
quote:
Kent & AdeC - Contemporary
ZIE JE NOU WEL! Er is iets tussen Kent en Lauren That kiss was not in the choreography!
Fag hag, dat is ze, die Lauren.
quote:
Ok back to the dance lol. Ik snapte het concept totaal niet maar de plaatjes waren erg mooi en de manier waarop vooral Kent het allemal neerzette, was mooi. Verder kon ik er zelf niet heel veel mee hoor. Mooiste moment was nog die gazelle van AdeC.
Giselle toch? Die Mia .

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 16-07-2010 09:06:53 ]
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:08:54 #287
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84136313
als jullie de resultshow al ergens hebben gevonden, kunnen jullie me een linkje ervan sturen via PM? ik vind totaal niets.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:03:19 #288
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84142098
zeg dan iig of die spoilers de uitslag bevatten of dat jullie ook de uitslag nog niet weten

= is het veilig om door te lezen?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:05:40 #289
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84142191
Ik heb de uitslag ook nog niet gevonden, en de eerste spoiler (die van Cee) behandelt de exit . Dus dat is een eckte spoiler.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:40:13 #290
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84143684
Ik heb hem vanochtend heel vroeg op surfthechannel.com bekeken, maar daar is 'ie nu weer vanaf
Ook nog geen werkende download gevonden helaas.
  ESF Reporter vrijdag 16 juli 2010 @ 22:48:43 #291
87554 Cee
Welluk?
pi_84153187
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 07:53 schreef Malahide het volgende:

[..]
SPOILER
GODVERTJU!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:03:05 #292
310838 fab1979
Series addict
pi_84153840
Hey allemaal, ben nieuw op FOK! dus dit is mijn eerste reactie... Ik ben verslaafd... verslaafd aan SYTYCD USA, season 7 is wat mij betreft het leukste seizoen tot nu toe... Mark Kanemura weer terug! *drewl* Misschien daarom dat season 7 zo leuk is! Verder mag wat mij betreft de finale gaan tussen Kent en Rollebol! Ik blijf deze topic volgen, en kan niet wachten tot S07E15 online staat!
Van True Blood tot Desperate Housewives, van SYTYCD USA tot ANTM, van Eureka tot "V" en van Cougar Town tot The Good Wife, ik volg het allemaal!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:20:17 #293
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84154631
Hey, welkom fab1979! Blijf vooral volgen en meepennen, we kunnen best wat extra zieltjes gebruiken hier .
  ESF Reporter vrijdag 16 juli 2010 @ 23:58:12 #294
87554 Cee
Welluk?
pi_84156344
fab1979, welkom! Stick around, lekker meeposten en let vooral niet op het eeuwige gekift tussen Mal en Ang3l, ze willen wel eens woorden hebben omdat ze elkaars geliefdes stelen.
Of eigenlijk moet je er wel op letten want het is supervermakelijk. Maar, ze zijn er ondertussen uit: Mal geniet van stoere russen terwijl Ang nog geniet van de laatste momenten die hij kan hebben met Jose.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 00:15:42 #295
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84157035
Oh en bij twijfel over wat je van een optreden vond: laat eerst Malahide posten en dan kan je kijken of je het er mee eens bent of niet. Doe ik ook meestal.
Hoogachtend,
Erik.
  ESF Reporter zaterdag 17 juli 2010 @ 00:41:42 #296
87554 Cee
Welluk?
pi_84157937
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en bij twijfel over wat je van een optreden vond: laat eerst Malahide posten en dan kan je kijken of je het er mee eens bent of niet. Doe ik ook meestal.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 05:33:47 #297
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84160634
Hehe, eindelijk een download toen ik wakker werd. Over 30 min kan ik eindelijk gaan kijken!

Als Billy eruit ligt ga ik janken. Zat gisteren wat dingen van hem te bekijken op youtube en ik wil niet dat ie gaat
  zaterdag 17 juli 2010 @ 06:39:53 #298
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84160667
* Saeramir zit nagelbijtend te kijken
  zaterdag 17 juli 2010 @ 06:58:29 #299
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_84160694
SPOILER
  zaterdag 17 juli 2010 @ 07:08:07 #300
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_84160711
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:58 schreef Cee het volgende:
fab1979, welkom! Stick around, lekker meeposten en let vooral niet op het eeuwige gekift tussen Mal en Ang3l, ze willen wel eens woorden hebben omdat ze elkaars geliefdes stelen.
Of eigenlijk moet je er wel op letten want het is supervermakelijk. Maar, ze zijn er ondertussen uit: Mal geniet van stoere russen terwijl Ang nog geniet van de laatste momenten die hij kan hebben met Jose.
Heuj, ik heb niet met Ang3l over straat liggen rollen om wie er het eerst dat latino hertje Jose mocht batsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')